JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/220544-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Cedynia: Wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach PROW 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220544 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Cedynia , Pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 41 44 006, faks 91 41 44 162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cedynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach PROW 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. t. j. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. ) dla następujących zadań
A) Budowa świetlicy wiejskiej w Gminie Cedynia miejscowość Orzechów 
Wspólny Słownik Zamówień: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego 
Opis: 
1. Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie robotami, oraz pomoc techniczną dla Zleceniodawcy.
2. Zleceniobiorca winien wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy ze Zleceniodawcą
A. PODCZAS WDRAŻANIA KONTRAKTU NA ROBOTY:
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją; z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy (jeżeli jest wymagany dla danej inwestycji) lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego,
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz dziennie na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzenie notatki z kontroli,
- utrzymanie na bieżąco łączności i zdawanie sprawozdań comiesięcznych Zamawiającemu z przebiegu realizacji zadania, 
- monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem rzeczowym, finansowym i organizacyjnym,
- informowanie zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania lub działaniami koordynującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów,
- informowanie na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji
- dokonywanie systematycznie wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłocznie powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosownego protokołu,
- współpraca z zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty,
- nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi rzeczowego i finansowego postępu robót.
- sprawdzania kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót i przedkładanie ich w terminie 10 dni do realizacji Zamawiającemu,
- współpraca z zamawiającym w administrowaniu i zarządzaniu projektem,
- dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót,
- sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego,
-  Wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty oraz zabezpieczenia interesów zamawiającego.                 
 B. PODCZAS OKRESU ZGŁASZANIA WAD:
Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywania sporów. W szczególności, zadania te zawierają: 
- Regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę,
- Wydanie świadectwa wykonania i sprawdzenie oświadczenia wykonawcy,
- Uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu,
- Zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania robót oraz  gwarancji i rękojmi z wyszczególnieniem kwoty zatrzymanej po terminie,
- Zgłoszenie wad,
- Uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,
- Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.
  C. ODPOWIEDZIALNOŚĆ INSPEKTORA NADZORU:
      Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie robót kontraktowych zgodnie z poniższym szczegółowym opisem obowiązków i upoważnień Inspektora.
Od Inspektora Nadzoru będzie się wymagało, aby:
1. Administrował i zarządzał robotami kontraktowymi  realizowanymi zgodnie z w warunkami kontraktu na budowę.
2. Monitorował postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą brane pod  uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe,
3. Zabezpieczył profesjonalny i kompletny nadzór inwestorski nad prowadzonymi robotami,
4. Nadzorował i akceptował próby, badania i rozruchy technologiczne,
5. Zapewnił zgodność wykonanych robót z wymaganiami technicznymi i warunkami określonymi w kontrakcie,
6. Zleceniobiorca  zobowiązany jest zatwierdzić faktury wystawione przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem, że dokonał weryfikacji pod względem nadzoru inwestorskiego 
7. Zleceniobiorca zobowiązany do sprawdzania pod względem nadzoru inwestorskiego kosztorysów powykonawczych na wykonane roboty.
8. Inspektor Nadzoru jest w granicach niniejszej umowy przedstawicielem Zleceniodawcy, jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót wymienionych w § 1 niniejszej umowy
9. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się składać Zleceniodawcy lub osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę i na jej żądanie, pisemne sprawozdanie z przebiegu robót w terminie trzech dni od zgłoszenia żądania . 

Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Inspektorowi następujące dokumenty:
1. umowa z wykonawcą robót wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
2. ofertę wykonawcy,
3. kosztorysy ofertowe,
4. projekt wykonawczy,
5. specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
2)  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. t. j. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. ) dla następujących zadań

B) Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stara Rudnica 
Wspólny Słownik Zamówień: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego 
Opis: 
1. Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie robotami, oraz pomoc techniczną dla Zleceniodawcy.
2. Zleceniobiorca winien wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy ze Zleceniodawcą
A. PODCZAS WDRAŻANIA KONTRAKTU NA ROBOTY:
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją; z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy (jeżeli jest wymagany dla danej inwestycji) lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego,
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz dziennie na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzenie notatki z kontroli,
- utrzymanie na bieżąco łączności i zdawanie sprawozdań comiesięcznych Zamawiającemu z przebiegu realizacji zadania, 
- monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem rzeczowym, finansowym i organizacyjnym,
- informowanie zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania lub działaniami koordynującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów,
- informowanie na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji
- dokonywanie systematycznie wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłocznie powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosownego protokołu,
- współpraca z zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty,
- nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi rzeczowego i finansowego postępu robót.
- sprawdzania kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót i przedkładanie ich w terminie 10 dni do realizacji Zamawiającemu,
- współpraca z zamawiającym w administrowaniu i zarządzaniu projektem,
- dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót,
- sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego,
-  Wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty oraz zabezpieczenia interesów zamawiającego.                 
 B. PODCZAS OKRESU ZGŁASZANIA WAD:
Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywania sporów. W szczególności, zadania te zawierają: 
- Regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę,
- Wydanie świadectwa wykonania i sprawdzenie oświadczenia wykonawcy,
- Uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu,
- Zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania robót oraz  gwarancji i rękojmi z wyszczególnieniem kwoty zatrzymanej po terminie,
- Zgłoszenie wad,
- Uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,
- Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.
  C. ODPOWIEDZIALNOŚĆ INSPEKTORA NADZORU:
      Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie robót kontraktowych zgodnie z poniższym szczegółowym opisem obowiązków i upoważnień Inspektora.
Od Inspektora Nadzoru będzie się wymagało, aby:
1. Administrował i zarządzał robotami kontraktowymi  realizowanymi zgodnie z w warunkami kontraktu na budowę.
2. Monitorował postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą brane pod  uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe,
3. Zabezpieczył profesjonalny i kompletny nadzór inwestorski nad prowadzonymi robotami,
4. Nadzorował i akceptował próby, badania i rozruchy technologiczne,
5. Zapewnił zgodność wykonanych robót z wymaganiami technicznymi i warunkami określonymi w kontrakcie,
6. Zleceniobiorca  zobowiązany jest zatwierdzić faktury wystawione przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem, że dokonał weryfikacji pod względem nadzoru inwestorskiego 
7. Zleceniobiorca zobowiązany do sprawdzania pod względem nadzoru inwestorskiego kosztorysów powykonawczych na wykonane roboty.
8. Inspektor Nadzoru jest w granicach niniejszej umowy przedstawicielem Zleceniodawcy, jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót wymienionych w § 1 niniejszej umowy
9. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się składać Zleceniodawcy lub osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę i na jej żądanie, pisemne sprawozdanie z przebiegu robót w terminie trzech dni od zgłoszenia żądania . 

Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Inspektorowi następujące dokumenty:
1. umowa z wykonawcą robót wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
2. ofertę wykonawcy,
3. kosztorysy ofertowe,
4. projekt wykonawczy,
5. specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
3)  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. t. j. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. ) dla następujących zadań
C) Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Stara Rudnica 
Wspólny Słownik Zamówień:  71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Opis: 
1. Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie robotami, oraz pomoc techniczną dla Zleceniodawcy.
2. Zleceniobiorca winien wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy ze Zleceniodawcą
A. PODCZAS WDRAŻANIA KONTRAKTU NA ROBOTY:
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją; z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy (jeżeli jest wymagany dla danej inwestycji) lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego,
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz dziennie na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzenie notatki z kontroli,
- utrzymanie na bieżąco łączności i zdawanie sprawozdań comiesięcznych Zamawiającemu z przebiegu realizacji zadania, 
- monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem rzeczowym, finansowym i organizacyjnym,
- informowanie zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania lub działaniami koordynującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów,
- informowanie na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji
- dokonywanie systematycznie wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłocznie powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosownego protokołu,
- współpraca z zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty,
- nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi rzeczowego i finansowego postępu robót.
- sprawdzania kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót i przedkładanie ich w terminie 10 dni do realizacji Zamawiającemu,
- współpraca z zamawiającym w administrowaniu i zarządzaniu projektem,
- dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót,
- sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego,
-  Wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty oraz zabezpieczenia interesów zamawiającego.                 
 B. PODCZAS OKRESU ZGŁASZANIA WAD:
Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywania sporów. W szczególności, zadania te zawierają: 
- Regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę,
- Wydanie świadectwa wykonania i sprawdzenie oświadczenia wykonawcy,
- Uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu,
- Zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania robót oraz  gwarancji i rękojmi z wyszczególnieniem kwoty zatrzymanej po terminie,
- Zgłoszenie wad,
- Uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,
- Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.
  C. ODPOWIEDZIALNOŚĆ INSPEKTORA NADZORU:
      Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie robót kontraktowych zgodnie z poniższym szczegółowym opisem obowiązków i upoważnień Inspektora.
Od Inspektora Nadzoru będzie się wymagało, aby:
1. Administrował i zarządzał robotami kontraktowymi  realizowanymi zgodnie z w warunkami kontraktu na budowę.
2. Monitorował postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą brane pod  uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe,
3. Zabezpieczył profesjonalny i kompletny nadzór inwestorski nad prowadzonymi robotami,
4. Nadzorował i akceptował próby, badania i rozruchy technologiczne,
5. Zapewnił zgodność wykonanych robót z wymaganiami technicznymi i warunkami określonymi w kontrakcie,
6. Zleceniobiorca  zobowiązany jest zatwierdzić faktury wystawione przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem, że dokonał weryfikacji pod względem nadzoru inwestorskiego 
7. Zleceniobiorca zobowiązany do sprawdzania pod względem nadzoru inwestorskiego kosztorysów powykonawczych na wykonane roboty.
8. Inspektor Nadzoru jest w granicach niniejszej umowy przedstawicielem Zleceniodawcy, jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót wymienionych w § 1 niniejszej umowy
9. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się składać Zleceniodawcy lub osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę i na jej żądanie, pisemne sprawozdanie z przebiegu robót w terminie trzech dni od zgłoszenia żądania . 

Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Inspektorowi następujące dokumenty:
1. umowa z wykonawcą robót wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
2. ofertę wykonawcy,
3. kosztorysy ofertowe,
4. projekt wykonawczy,
5. specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
w zakresie zadania 1:
Wykonawca musi wykazać iż: nadzorował budowę lub przebudowę co najmniej dwóch obiektów o kubaturze minimum 800 m3
w zakresie zadania 2:
Wykonawca musi wykazać iż: nadzorował budowę na co najmniej dwóch zadaniach związanych z budową oświetlenia ulicznego w ilości 10 pkt świetlnych
w zakresie zadania 3: 
Wykonawca musi wykazać iż: nadzorował budowę lub przebudowę co najmniej dwóch obiektów o kubaturze minimum 500 m3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
Zespół Kluczowych Specjalistów powinien składać się z następujących osób: 
w zakresie zadania 1:	
Inspektor Nadzoru robót sanitarnych  musi spełniać następujące wymagania: 
- uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej dwóch zadaniach związanych z budową lub przebudową budynku o kubaturze minimum 800 m3
Inspektor Nadzoru robót elektrycznych musi spełniać następujące wymagania: 
- posiada uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej ,  
- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej dwóch zadaniach związanych z budową lub przebudową budynku o kubaturze minimum 800 m3
Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych musi spełniać następujące wymagania
- posiada uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej   
- posiada  co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej dwóch zadaniach związanych z budową lub przebudową budynku o kubaturze minimum 800 m3

w zakresie zadania 2: 
Inspektor Nadzoru robót elektrycznych musi spełniać następujące wymagania: 
- posiada uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej ,  
- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej dwóch zadaniach związanych z budową oświetlenia ulicznego w ilości 10 pkt świetlnych 

w zakresie zadania 3: 
Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych musi spełniać następujące wymagania
- posiada uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  
- posiada  co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej dwóch zadaniach związanych z budową lub przebudową budynku o kubaturze minimum 500 m3
Inspektor Nadzoru robót elektrycznych musi spełniać następujące wymagania: 
- posiada uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej ,  
- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej dwóch zadaniach związanych z budową lub przebudową budynku o kubaturze minimum 500 m3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę minimum 500 000 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wzór oferty na usługi</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	zmiany osób sprawujących czynności określone w §5 ust. 2 umowy i wskazanych w ofercie na uzasadniony wniosek wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązują się one z nałożonych obowiązków,
b)	przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest:
a.	wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności;
b.	uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej na przedłużenie terminu realizacji projektu z przyczyn obecnie niemożliwych do określenia,
c.	szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi;
d.	koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron;
e.	wystąpieniem siły wyższej;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.cedynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Cedyni
Plac Wolności 1
74 - 520 Cedynia
pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Cedyni
Plac Wolności 1
74 - 520 Cedynia
pokój nr 6 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach PROW 2007-2013., współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz  Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa świetlicy wiejskiej w Gminie Cedynia miejscowość Orzechów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie robotami, oraz pomoc techniczną dla Zleceniodawcy.
2. Zleceniobiorca winien wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy ze Zleceniodawcą
A. PODCZAS WDRAŻANIA KONTRAKTU NA ROBOTY:
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją; z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy (jeżeli jest wymagany dla danej inwestycji) lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego,
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz dziennie na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzenie notatki z kontroli,
- utrzymanie na bieżąco łączności i zdawanie sprawozdań comiesięcznych Zamawiającemu z przebiegu realizacji zadania, 
- monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem rzeczowym, finansowym i organizacyjnym,
- informowanie zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania lub działaniami koordynującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów,
- informowanie na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji
- dokonywanie systematycznie wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłocznie powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosownego protokołu,
- współpraca z zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty,
- nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi rzeczowego i finansowego postępu robót.
- sprawdzania kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót i przedkładanie ich w terminie 10 dni do realizacji Zamawiającemu,
- współpraca z zamawiającym w administrowaniu i zarządzaniu projektem,
- dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót,
- sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego,
-  Wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty oraz zabezpieczenia interesów zamawiającego.                 
 B. PODCZAS OKRESU ZGŁASZANIA WAD:
Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywania sporów. W szczególności, zadania te zawierają: 
- Regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę,
- Wydanie świadectwa wykonania i sprawdzenie oświadczenia wykonawcy,
- Uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu,
- Zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania robót oraz  gwarancji i rękojmi z wyszczególnieniem kwoty zatrzymanej po terminie,
- Zgłoszenie wad,
- Uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,
- Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.
  C. ODPOWIEDZIALNOŚĆ INSPEKTORA NADZORU:
      Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie robót kontraktowych zgodnie z poniższym szczegółowym opisem obowiązków i upoważnień Inspektora.
Od Inspektora Nadzoru będzie się wymagało, aby:
1. Administrował i zarządzał robotami kontraktowymi  realizowanymi zgodnie z w warunkami kontraktu na budowę.
2. Monitorował postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą brane pod  uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe,
3. Zabezpieczył profesjonalny i kompletny nadzór inwestorski nad prowadzonymi robotami,
4. Nadzorował i akceptował próby, badania i rozruchy technologiczne,
5. Zapewnił zgodność wykonanych robót z wymaganiami technicznymi i warunkami określonymi w kontrakcie,
6. Zleceniobiorca  zobowiązany jest zatwierdzić faktury wystawione przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem, że dokonał weryfikacji pod względem nadzoru inwestorskiego 
7. Zleceniobiorca zobowiązany do sprawdzania pod względem nadzoru inwestorskiego kosztorysów powykonawczych na wykonane roboty.
8. Inspektor Nadzoru jest w granicach niniejszej umowy przedstawicielem Zleceniodawcy, jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót wymienionych w § 1 niniejszej umowy
9. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się składać Zleceniodawcy lub osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę i na jej żądanie, pisemne sprawozdanie z przebiegu robót w terminie trzech dni od zgłoszenia żądania ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 15.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stara Rudnica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. t. j. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. ) dla następujących zadań

B) Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stara Rudnica 
Wspólny Słownik Zamówień: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego 
Opis: 
1. Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie robotami, oraz pomoc techniczną dla Zleceniodawcy.
2. Zleceniobiorca winien wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy ze Zleceniodawcą
A. PODCZAS WDRAŻANIA KONTRAKTU NA ROBOTY:
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją; z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy (jeżeli jest wymagany dla danej inwestycji) lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego,
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz dziennie na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzenie notatki z kontroli,
- utrzymanie na bieżąco łączności i zdawanie sprawozdań comiesięcznych Zamawiającemu z przebiegu realizacji zadania, 
- monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem rzeczowym, finansowym i organizacyjnym,
- informowanie zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania lub działaniami koordynującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów,
- informowanie na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji
- dokonywanie systematycznie wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłocznie powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosownego protokołu,
- współpraca z zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty,
- nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi rzeczowego i finansowego postępu robót.
- sprawdzania kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót i przedkładanie ich w terminie 10 dni do realizacji Zamawiającemu,
- współpraca z zamawiającym w administrowaniu i zarządzaniu projektem,
- dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót,
- sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego,
-  Wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty oraz zabezpieczenia interesów zamawiającego.                 
 B. PODCZAS OKRESU ZGŁASZANIA WAD:
Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywania sporów. W szczególności, zadania te zawierają: 
- Regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę,
- Wydanie świadectwa wykonania i sprawdzenie oświadczenia wykonawcy,
- Uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu,
- Zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania robót oraz  gwarancji i rękojmi z wyszczególnieniem kwoty zatrzymanej po terminie,
- Zgłoszenie wad,
- Uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,
- Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.
  C. ODPOWIEDZIALNOŚĆ INSPEKTORA NADZORU:
      Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie robót kontraktowych zgodnie z poniższym szczegółowym opisem obowiązków i upoważnień Inspektora.
Od Inspektora Nadzoru będzie się wymagało, aby:
1. Administrował i zarządzał robotami kontraktowymi  realizowanymi zgodnie z w warunkami kontraktu na budowę.
2. Monitorował postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą brane pod  uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe,
3. Zabezpieczył profesjonalny i kompletny nadzór inwestorski nad prowadzonymi robotami,
4. Nadzorował i akceptował próby, badania i rozruchy technologiczne,
5. Zapewnił zgodność wykonanych robót z wymaganiami technicznymi i warunkami określonymi w kontrakcie,
6. Zleceniobiorca  zobowiązany jest zatwierdzić faktury wystawione przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem, że dokonał weryfikacji pod względem nadzoru inwestorskiego 
7. Zleceniobiorca zobowiązany do sprawdzania pod względem nadzoru inwestorskiego kosztorysów powykonawczych na wykonane roboty.
8. Inspektor Nadzoru jest w granicach niniejszej umowy przedstawicielem Zleceniodawcy, jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót wymienionych w § 1 niniejszej umowy
9. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się składać Zleceniodawcy lub osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę i na jej żądanie, pisemne sprawozdanie z przebiegu robót w terminie trzech dni od zgłoszenia żądania ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Stara Rudnica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3)  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. t. j. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. ) dla następujących zadań
C) Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Stara Rudnica 
Wspólny Słownik Zamówień:  71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Opis: 
1. Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie robotami, oraz pomoc techniczną dla Zleceniodawcy.
2. Zleceniobiorca winien wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy ze Zleceniodawcą
A. PODCZAS WDRAŻANIA KONTRAKTU NA ROBOTY:
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją; z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy (jeżeli jest wymagany dla danej inwestycji) lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego,
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz dziennie na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzenie notatki z kontroli,
- utrzymanie na bieżąco łączności i zdawanie sprawozdań comiesięcznych Zamawiającemu z przebiegu realizacji zadania, 
- monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem rzeczowym, finansowym i organizacyjnym,
- informowanie zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania lub działaniami koordynującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów,
- informowanie na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji
- dokonywanie systematycznie wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłocznie powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosownego protokołu,
- współpraca z zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty,
- nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi rzeczowego i finansowego postępu robót.
- sprawdzania kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót i przedkładanie ich w terminie 10 dni do realizacji Zamawiającemu,
- współpraca z zamawiającym w administrowaniu i zarządzaniu projektem,
- dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót,
- sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego,
-  Wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty oraz zabezpieczenia interesów zamawiającego.                 
 B. PODCZAS OKRESU ZGŁASZANIA WAD:
Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywania sporów. W szczególności, zadania te zawierają: 
- Regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę,
- Wydanie świadectwa wykonania i sprawdzenie oświadczenia wykonawcy,
- Uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu,
- Zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania robót oraz  gwarancji i rękojmi z wyszczególnieniem kwoty zatrzymanej po terminie,
- Zgłoszenie wad,
- Uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,
- Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.
  C. ODPOWIEDZIALNOŚĆ INSPEKTORA NADZORU:
      Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie robót kontraktowych zgodnie z poniższym szczegółowym opisem obowiązków i upoważnień Inspektora.
Od Inspektora Nadzoru będzie się wymagało, aby:
1. Administrował i zarządzał robotami kontraktowymi  realizowanymi zgodnie z w warunkami kontraktu na budowę.
2. Monitorował postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą brane pod  uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe,
3. Zabezpieczył profesjonalny i kompletny nadzór inwestorski nad prowadzonymi robotami,
4. Nadzorował i akceptował próby, badania i rozruchy technologiczne,
5. Zapewnił zgodność wykonanych robót z wymaganiami technicznymi i warunkami określonymi w kontrakcie,
6. Zleceniobiorca  zobowiązany jest zatwierdzić faktury wystawione przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem, że dokonał weryfikacji pod względem nadzoru inwestorskiego 
7. Zleceniobiorca zobowiązany do sprawdzania pod względem nadzoru inwestorskiego kosztorysów powykonawczych na wykonane roboty.
8. Inspektor Nadzoru jest w granicach niniejszej umowy przedstawicielem Zleceniodawcy, jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót wymienionych w § 1 niniejszej umowy
9. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się składać Zleceniodawcy lub osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę i na jej żądanie, pisemne sprawozdanie z przebiegu robót w terminie trzech dni od zgłoszenia żądania ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com