JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/238330-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Opracowanie optymalnej metody zarządzania ryzykiem powodziowym w dolinie rzeki Skawinki w oparciu o zespół zbiorników przeciwpowodziowych (woj.małopolskie).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238330 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie optymalnej metody zarządzania ryzykiem powodziowym w dolinie rzeki Skawinki w oparciu o zespół zbiorników przeciwpowodziowych (woj.małopolskie)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie usług projektowych dla zadania pn.: Opracowanie optymalnej metody zarządzania ryzykiem powodziowym w dolinie rzeki Skawinki w oparciu  o zespół  zbiorników  przeciwpowodziowych
Opracowanie  powinno zawierać:
1) Zagadnienia techniczne
1.1.	Identyfikacja przyczyn i poziomu obecnego zagrożenia powodziowego
	- źródła zagrożenia
	- bezpośrednie przyczyny zagrożenia
	- rodzaje i lokalizacja zagrożeń
	- zasięg i poziom zagrożenia

1.2.	W ramach zamówienia realizowane będą zadania:
1.	Koncepcja lokalizacji urządzeń przeciwpowodziowych takich jak: zbiorniki przeciwpowodziowe, wały, regulacje koryt itp w celu ograniczenia fali powodziowej i strat materialnych.
2.	Pomiary geodezyjne koryt cieków objętych opracowaniem. Odległości pomiędzy przekrojami nie mogą być większe niż 500 m.
3.	Szczegółowa inwentaryzacja geodezyjna obiektów inżynierskich znajdujących się na ciekach objętych opracowaniem, tj.: obiektów mostowych (w tym mostów i kładek);obiektów hydrotechnicznych (w tym zapór, jazów, stopni, obwałowań i murów bulwarowych).
4.	Budowa jednowymiarowych modeli hydraulicznych (1D) dla następujących cieków: Skawinka (z Harbutówką), Gościbia, Cedron, Głogoczówka, Mogiłka i Rzepnik. (Brzozówka, Lutówka, Włosanka oraz pozostałe mniejsze dopływy Skawinki które wpływają w sposób istotny na zagrożenie powodziowe)
5.	Budowa modeli dwuwymiarowych (2D) dla dwóch obszarów na terenie zlewni Skawinki o powierzchni nie przekraczającej 10 km2 każdy - lokalizacja obszarów do modelowania 2D zostanie ustalona wspólnie z Zamawiającym po wstępnej analizie wyników modelowania 1D.
6.	W przypadku cieku kontrolowanego jakim jest Skawinka - kalibracja i weryfikacja modelu.
7.	Wykonanie obliczeń modelowych - dysponując gotowymi modelami hydraulicznym należy wykonać obliczenia modelowe dla fal hipotetycznych o kulminacjach odpowiadających przepływom o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia. Wartości obliczeń należy zestawić w tabelach.
8.	Wyznaczenie na podstawie aktualnych danych hydrologicznych i geodezyjnych stref zalewowych dla trzech wód o prawdopodobieństwie przewyższenia p=10%, p=1% i p=0,2% dla stanu obecnego.
9.	Określenie - przy wykorzystaniu opracowanych w ramach przedmiotowego zlecenia modeli hydraulicznych - zasięgów stref zalewowych Q1%,Q10% dla następujących scenariuszy: stan obecny, stan z wyznaczeniem zbiorników retencyjnych redukujących falę powodziową, stan z uwzględnieniem planów przestrzennych w kontekście zabudowy przyszłościowej, stan z uwzględnieniem przebudowy mostów i przepustów oraz poszerzeniem międzywala.
10.	Określenie źródeł i rodzajów zagrożenia powodziowego oraz analiza historii powodzi w obszarze objętym opracowaniem. Analizę należy przeprowadzić na bazie danych hydrologiczno-meteorologicznych, dostępnej dokumentacji oraz zachowanych znaków wielkiej wody.
11.	Analizę zabudowy i infrastruktury zagrożonej zalaniem w następujących kategoriach: budynki mieszkalne, budynki użyteczności publicznej, budynki gospodarcze obiekty przemysłowe, drogi, linie kolejowe. Analizę należy przeprowadzić w strefie zalewu wodą o prawdopodobieństwie przewyższenia p=0,2%, oraz dodatkowo w strefie zalewowej Q10%, Q1% dla poszczególnych analizowanych wariantów.  W analizie  wskaźników efektywności zadania w szczególności należy przedstawić: zasięg i wartość potencjalnych strat ,obszar ( powierzchnię ) podlegającą ochronie ilość i rodzaj obiektów prywatnych ,publicznych i przemysłowych oraz szacunkowa lub księgowa wartość mienia chronionego w wyniku inwestycji ,ilość chronionych obiektów zabytkowych z podaniem klasy ich ochrony oraz wyszczególnienie najcenniejszych obiektów,
12.	Opis szkód powstałych wyniku wezbrań i powodzi, inwentaryzacja strat pod względem: domy mieszkalne, jednorodzinne, wielorodzinne, gospodarcze, zabudowa przemysłowa, zakłady, zabudowa rolnicza, zabudowa publiczna, szpitale, infrastruktura techniczna, itp. Przedstawić zasięg strat powodziowych z uwagi na ilość mieszkańców. Przedstawić wskaźniki wynikające z wniosku dot. finansowania z programu Górnej Wisły. Analiza powinna zostać przeprowadzona w oparciu o dane pochodzące z jednostek samorządowych dla obszaru objętego opracowaniem.
13.	Przedstawić informacje przyrodnicze związane z zaproponowanymi rozwiązaniami technicznymi w zlewni Skawinki; Analiza oddziaływania na środowisko dla potrzeby uzgodnień wstępnych i do konsultacji społecznych.
14.	Określenie obszarów dla których zasadnym jest budowa nowych wałów przeciwpowodziowych, zbiorników retencyjnych (np. wielozadaniowych lub suchych), naturalnych rozlewisk.
15.	Ocena skuteczności istniejących obwałowań wraz z analizą konieczności działań modernizacyjnych.
16.	Określenie obszarów chronionych i ich wpływu na możliwości realizacji inwestycji.- opracowanie przyrodnicze wraz z dendrologią
17.	Wykonanie prezentacji multimedialnej wyników projektu wraz z animacjami przepływu fali powodziowej przez tereny objęte modelowaniem. 

2) Dane wejściowe:
-produkty kartograficzne: numeryczny modelu terenu (NMT), ortofotomapy w skali 1:5000 oraz mapy topograficzne w skali 1:10000 w układzie PUWG 1992 
-dane hydrologiczno-meteorologiczne 
-przepływy prawdopodobne o prawdopodobieństwie przewyższenia 10%, 1% oraz 0,2%,
-hydrogramy przepływów wezbraniowych (czas trwania do 10 dni) z dwóch największych wezbrań, które miały miejsce w ostatnich 30-tu latach w celu wykorzystania w procesie kalibracji i weryfikacji,
-krzywe natężenia przepływu z okresu odpowiadającego wezbraniom wyspecyfikowanym w punkcie powyżej,

3) Obliczenia hydrologiczne:

Dla zlewni niekontrolowanych obliczenia przepływów maksymalnych o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia wraz z wyznaczeniem fal hipotetycznych należy przeprowadzić wykorzystując matematyczny model odpływu typu opad - odpływ. Przy opracowywaniu danych wejściowych do modelu należy kierować się następującymi zasadami: 
-W obliczeniach należy przyjąć równość prawdopodobieństwa występowania opadu i wywołanego nim wezbrania.
-Do obliczeń należy przyjąć opad o prawdopodobieństwie wystąpienia oraz czasie trwania równym 24 godziny, a rozkładu wysokości opadu w czasie (hietogramy hipotetyczne) dokonać w oparciu o metodę zaproponowaną przez DVWK. Zgodnie z podanymi tam zasadami przez pierwsze 30% czasu trwania opadu wystąpi 20% jego wysokości. Po czasie równym połowie trwania opadu pojawi się 70%, a pozostałe 30% całkowitego opadu wystąpi w drugiej połowie czasu trwania zjawiska [DVWK 1985]. 
-Dane wejściowe do modelu, tj. opad efektywny należy wyznaczyć metodą CN-SCS, z uwzględnieniem wpływu zagospodarowania terenu, rodzaju gleb, charakteru pokrywy roślinnej oraz stanu uwilgotnienia zlewni na wartość przepływu kulminacyjnego.
-Identyfikację rodzaju gleb przeprowadzić należy w oparciu o mapę glebowo - rolniczą w skali referencyjnej 1:25 000 opracowaną w Instytucie Uprawy, Nawożenia i Gleboznawstwa w Puławach. Bazując na typach gleb zawartych w przedmiotowej mapie dokonać należy ich agregacji, a następnie przypisać (zakwalifikować) je do jednej z 4 grup (A, B, C, D) wymaganych przez metodę CN-SCS. 
-Przy identyfikacji klasy glebowej korzystać należy dodatkowo z podziału gleb opracowanego przez Ignara [1988], który umożliwia bezpośrednie stosowanie metody SCS w warunkach polskich. 
-Klasy zagospodarowania terenu opracować należy w oparciu o bazę danych CORiNE LAND COVER (wykonanej na bazie danych wektorowych w skali 1:100 000).
-W obliczeniach należy przyjąć stopień uwilgotnienia gruntu wynikający z weryfikacji otrzymanych wyników obliczeń modelowych z wynikiem otrzymanych z formuły opadowej. 


Dla zlewni kontrolowanych wartości przepływów maksymalnych o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia należy pozyskać z IMGW. Kształty hydrogramów hipotetycznych należy określić posługując się metodą Politechniki Warszawskiej bądź Reitza i Krepsa. 

4) Raport końcowy 
W raporcie dotyczącym prac wykonanych w ramach należy zamieścić w szczególności:
-Charakterystykę fizjograficzną obszaru objętego zakresem zadania; 
-Opis sieci posterunków hydrologiczno-meteorologicznych wraz z zakresem i rodzajem danych niezbędnych dla realizacji zadania;
-Wskazanie w obszarze objętym opracowaniem terenów nie obwałowanych narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz terenów chronionych wałami przeciwpowodziowymi; 
-Opis źródeł i rodzajów zagrożenia powodziowego oraz jego hydrologicznych uwarunkowań;
-Opis przeprowadzonej analizy powodzi na podstawie dostępnych danych hydrologiczno-meteorologicznych, dostępnej dokumentacji oraz zachowanych znaków wielkiej wody;
-Opis wykorzystanych danych hydrologicznych wraz z przeprowadzonymi obliczeniami wielkości przepływów o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia (p=10%, p=1% oraz p=0,2%) w zakresie zlewni niekontrolowanych;
-Opis prac związanych z budową modelu hydraulicznego z uwzględnieniem następujących etapów:
schematyzacja sieci rzecznej
opracowanie przekrojów poprzecznych
określenie warunków brzegowych
ustalenie warunków początkowych
ustalenie parametrów hydraulicznych
analiza obiektów mostowych i hydrotechnicznych
kalibracja i weryfikacja;
-Opis obiektów hydrotechnicznych oraz inżynierskich mających wpływ na kształtowanie się obszarów zalewowych wielkiej wody (mosty i kładki, zbiorniki i poldery, budowle piętrzące, wały przeciwpowodziowe);
-Opis wyznaczania stref zagrożenia powodziowego dla wód o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia p=10%, p=1% oraz p=0,2%;
-Opis analiz wariantowych
-Opis prac związanych z wykonaniem mapy cyfrowej.
-Opis zaproponowany rozwiązań redukujących fale powodziową 

Wymagane jest dołączenie do przedmiotowego raportu zestawienie tabelaryczne wyników modelowania w którym zawarte będą:
-wartości przepływów o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia;
-rzędne zwierciadeł wód odpowiadające poszczególnym przepływom wód  o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia; rzędna dna w danym przekroju.

Km	Nazwa przepływu	Q	Poziom zw. wody
		(m3/s)	(m.n.p.m)
	Q10%		
	Q1%		
	Q0.2%		

Przedmiotowy raport wraz z kompletem przekrojów jw. należy wykonać w formie elektronicznej i papierowej.
Do tego raportu należy dołączyć operat geodezyjny raport; wykonany w formie elektronicznej i papierowej w skali 1:100/10000 profile podłużne rzek właściwych zawierające następujące elementy:
-rzędne brzegu lewego, prawego i dna w nurcie;
-lokalizacje przekrojów poprzecznych;
-lokalizacje dopływów;
-lokalizacje budowli wodnych i elementów zabudowy koryta;
-wyliczone rzędne wód o prawdopodobieństwie przewyższenia p=10%, p=1% oraz p=0,2%.

W części elektronicznej zawierającej efekty prac wykonanych należy przekazać:
-pliki w formacie .avi prezentujące rozwój wezbrania o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia. Każdy z plików ma zawierać symulację dla jednego z prawdopodobieństw p=10%, p=1% oraz p=0,5%. (dla obszarów modelowania 2D)
-skalibrowane i zweryfikowane modele hydrauliczne (zarówno jedno jak i dwuwymiarowy) z kompletem plików danych wejściowych i wyjściowych umożliwiającymi ich dalsze wykorzystanie i modyfikację. Gotowe modele hydrauliczne należy przekazać w formatach umożliwiających ich zweryfikowanie przez RZGW tj:

Model jednowymiarowy:
Sieć rzeczna: *.nwk11
Przekroje poprzeczne: *.xns11
Warunki brzegowe: *.bnd11
Parametry hydrodynamiczne: *.hd11
Serie czasowe: *.dfs0
Projekt: *.sim11
Wyniki: *.res11
Model dwuwymiarowy:
Ukształtowanie terenu: *.dfs2
Warunki początkowe: *.dfs2
Szorstkość: *.dfs2
Wyniki: *.dfs2
Model łączący modele 1D i 2D:
Projekt: *.couple

Zamawiający dopuszcza opracowanie modeli hydraulicznych z zastosowaniem ogólnodostępnego na rynku oprogramowania służącego do modelowania jednowymiarowego i dwuwymiarowego bazującego na modelu ruchu nieustalonego, bazującego na pełnych jednowymiarowych  równaniach Saint - Venanta : równaniu zachowania masy oraz równaniu zachowania energii. W przypadku, gdy formaty plików danych wejściowych i wyjściowych są inne od sugerowanych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przekazać co najmniej 1 egzemplarz oprogramowania wraz z nieograniczoną czasową licencję celem umożliwienia dokonywania przez Zamawiającego ewentualnych aktualizacji modeli.

skalibrowane modele hydrologiczne z kompletem plików danych wejściowych i wyjściowych umożliwiającymi ich dalsze wykorzystanie i modyfikację. Wyboru modelu hydrologicznego dokonuje Wykonawca przeprowadzając analizę formowania się przepływów powodziowych. W przypadku zastosowania oprogramowań innych niż na licencji freeware zobowiązany jest przekazać co najmniej 1 egzemplarz oprogramowania wraz z nieograniczoną czasową licencję celem dokonania przez Zamawiającego ewentualnych aktualizacji modeli.
W Raporcie końcowym należy opisać korzyści zastosowanych rozwiązań w stosunku do zdarzeń historycznych powodujących szkody i straty przez  wezbrania i powodzie.
Opracowanie nie powinno zawierać rozwiązań będących w sprzeczności ze studiami uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin lub miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego.


Opracowanie  należy wykonać  w konsultacji z komisją koordynacyjną powołaną przez zamawiającego:
	- RZGW
	- MZMiUW
	- Gminami i Powiatami położnymi na terenie zlewni
5) Przedmiot zamówienia należy wykonać w 10 egzemplarzach + 1 egz. kopii dokumentacji w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie PDF (*pdf) z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. 6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na dokumentację projektową i pozostałe usługi projektowe na okres 5 lat od daty odbioru prac projektowych. 7.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonaną dokumentacje projektową na okres 5 lat od daty odbioru dokumentacji projektowej . Bieg okresu gwarancji jakości rozpoczynać się będzie w dniu następnym licząc od daty odbioru dokumentacji projektowej (podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego). W ramach gwarancji Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie wszelkich wad w dokumentacji projektowej, które ujawnią się w okresie gwarancji i które wynikną z nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania projektowego lub jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie ,że Wykonali  co najmniej  3 opracowania  odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200 000 tys. zł. każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za prace odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje prace w zakresie wykonania: studium, koncepcji i analiz w zakresie ochrony powodziowej w zlewni  rzeki lub potoku.
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),dysponują zespołem, w skład, którego wejdą specjaliści posiadający doświadczenie niezbędne dla wykonania zamówienia, w szczególności:
Ekspert w zakresie modelowania hydraulicznego  - 10 lat doświadczenia w zakresie jedno- i dwuwymiarowego modelowania hydraulicznego oraz 5 lat doświadczenia w zakresie kierowania projektami;
Projektant - o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i specjalizacji techniczno - budowlanej do projektowania w zakresie: obiekty budowlane melioracji wodnych lub śródlądowych budowli hydrotechnicznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, legitymują się dziesięcioletnim doświadczeniem w zakresie projektowania urządzeń przeciwpowodziowych
Ekspert w zakresie Systemu Informacji Przestrzennej (GIS) - 5 lat doświadczenia w zakresie sporządzania produktów GIS oraz 5 lat doświadczenia w zakresie kierowania projektami;
Ekspert w zakresie geodezji - 10 lat doświadczenia zawodowego oraz 5 lat doświadczenia w zakresie kierowania projektami.
Ekspert posiadający wykształcenie przyrodnicze oraz co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej i oceny oddziaływania inwestycji na przyrodę 

Ocena spełnienia w.w. warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłoży opłacone ubezpieczenie/z dowodem wpłaty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.9.Formularz cenowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks). 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2012 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com